Εργαστήριο δεξιοτήτων: Ο κύκλος του νερού
Στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων για stem δραστηριότητες/ ρομποτική, αρχικά επεξεργαστήκαμε τις αλλαγές του καιρού. Μιλήσαμε για την πρόβλεψη του καιρού, φτιάξαμε βροχόμετρο για να μετρήσουμε τη βροχή και βροχοποιό για να την ακούμε.
Χορέψαμε τον χορό της βροχής για να έρθει να μας βρει. Πηδηξαμε σε λασπολακκους, πιτσιλιστηκαμε, γλιστρησαμε με τα μποτακια μας και κάναμε τον ήχο της βροχής με τα σώματα μας.
Και μετά από τη βροχή, φέραμε και το ουράνιο τόξο στην τάξη μας…..
Και εκεί που όλα πήγαιναν καλά, ήρθε ο Μικέ και έφερε τη συννεφιά…. Ένας φίλος του καλός πάγωσε μέσα στη λίμνη και ήρθε στο νηπιαγωγείο μας να βρει τη λύση. Η λύση είναι μία? Όχι πολλές και θα δώσουμε εμείς τις εναλλακτικές.
2 υδρογόνα και 1 οξυγόνο σε συνδυασμό μας δίνουν το νερό μας το πολύτιμο. Τα μόρια του νερού όταν ζεσταίνονται απομακρύνονται μεταξύ τους και έχουμε την τήξη, ενώ όταν κρυώνουν έρχονται κοντά και έχουμε την πήξη.
Το πιάνουμε, κυλάει μέσα από τα χέρια μας και γίνεται υγρό, και τωρά έγινε αερικό! Μα τι είναι επιτέλους? Μαγικό?
Το Ν από το νερό ήρθε στο νηπιαγωγείο των Αμπελοκήπων το φοβερό!
Το νεράκι κύκλους κάνει μέχρι να βρει ένα λιμάνι
Γινόμαστε θάλασσα, ήλιος, βροχή ποτάμι, ουράνιο τόξο…
Γινόμαστε επιστήμονες και βλέπουμε ποια υλικά βυθίζονται και ποια επιπλέουν στο νερό.
Τα μόρια του νερού μετακινούνται! Παραμένουν το ένα κοντά στο άλλο λόγο της συνοχής και κολλάνε στο χαρτί κουζίνας εξαιτίας της συνάφειας (τριχοειδές φαινόμενο)
Βάζουμε πάγο, χρώμα και φαντασία στα όνειρα μας και τα αποτυπώνουμε στο χαρτί.
Τα σύννεφα ταξιδεύουν και ψιθυρίζουν τα ονόματα μας…. ονόματα μικρών παιδιών με μεγάλα όνειρα
Διαλύεται η δεν διαλύεται στο νερό; όλα θα τα παρατηρήσουμε εδώ. Επιστήμονες γινόμαστε για μια στιγμή για να βρούμε τι θα εξαφανιστεί!
Μάθαμε πως σχηματιζονται τα σύννεφα. Μα όταν η ατμόσφαιρα έχει περισσότερο διοξείδιο του άνθρακα και διοξείδιο του αζώτου από τα καυσαέρια τι γίνεται? Η βροχή είναι διαφορετική. Είναι όξινη βροχή.




















































































































































































































































































































































































































