ΠΡΟΚΛΗΣΗ “ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ” – ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΣΥΜΜΑΧΙΑ

Το νηπιαγωγείο Αμφίων, στο πλαίσιο της Εβδομάδας Προγραμματισμού για Όλους αποφάσισε να λάβει μέρος σε συμμαχία σχολείων, η οποία διοργανώνεται από το Νηπιαγωγείο Ριζαριού καταθέτοντας μία ακόμη δραστηριότητα.

Η ανωτέρω συμμαχία έχει ως θέμα του 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης.

Η δραστηριότητα που καταθέσαμε αφορούσε έναν ¨περίπατο στο δάσος” που πραγματοποίησαν οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας έχοντας μαζί τους τη BeeBot “μελισσούλα”. Σκοπός της δραστηριότητας ήταν οι μαθητές/μαθήτριες να καθοδηγήσουν το ρομποτάκι στο σωστό σημείο και να αναγνωρίσουν τα δέντρα (μηλιά, καρυδιά, βελανιδιά), φυτά (μανιτάρι) και ζώα (σκίουρος, χελώνα, σαλιγκάρι, σκαντζόχοιρος), τα οποία συναντώνται στο δάσος κατά την περίοδο του Φθινοπώρου.

Ευχαριστούμε το Νηπιαγωγείο Ριζαριού για την ευκαιρία που μας έδωσε να συμμετάσχουμε στη συμμαχία του, αλληλοεπιδρώντας μαζί του αλλά και με αρκετά ακόμη νηπιαγωγεία από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Η δραστηριότητά μας βρίσκεται αναρτημένη στο κάτωθι padlet: https://padlet.com/annmagiosi/coding-and-sustainability-hferxqtkt5fcg9mh

Μετάβαση στο padlet.com

 

ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

Το Νηπιαγωγείο Αμφίων αποφάσισε να ανταποκριθεί στην πρόσκληση “Εβδομάδα Προγραμματισμού για όλους” και να λάβει μέρος σε αυτή υποβάλλοντας για πρώτη φορά δραστηριότητά στον χάρτη της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Προγραμματισμού!

Το θέμα της δραστηριότητας ήταν σχετικό με το Φθινόπωρο.

Μετά την αναφορά στο Φθινόπωρο, στις ασχολίες και εργασίες των ανθρώπων την εποχή αυτή, τις αλλαγές που πραγματοποιούνται στη φύση, τις αλλαγές στα ρούχα μας κ.ά. οι μαθητές και οι μαθήτριες κλήθηκαν με τη βοήθεια της “μελισσούλας μας” να εντοπίσουν ανάμεσα σε εικόνες από διάφορες εποχές (Χειμώνας, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο) μόνο εκείνες που αφορούν στο Φθινόπωρο.

ΚΑΛΗ, ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!

Αγαπητοί γονείς, σας προσκαλούμε τη Δευτέρα, 11/09/2023 και ώρα 09: 30 π.μ. στον χώρο του σχολείου για την καθιερωμένη ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων των μαθητών/μαθητριών.

Καλή, ευλογημένη και εποικοδομητική σχολική χρονιά!

ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ 2022-2023

Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας: Έτος αναφοράς 2022-2023



Λήψη αρχείου

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!

Οι Φάκελοι Εργασιών, Εργαστήρια Δεξιοτήτων και αναμνηστικά των μαθητών και των μαθητριών

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!

Ενδεικτικές κατασκευές λίγο πριν κλείσουμε για το καλοκαίρι

2ος ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ – 5ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

5ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: “Ας γνωρίσουμε τον σκύλο”

1η δραστηριότητα: Κατά την πρώτη δραστηριότητα παρουσιάστηκε στους μαθητές και στις μαθήτριες ο σκύλος, μέσα από εικόνες στον διαδραστικό πίνακα.

Στη συνέχεια, πραγματοποιήθηκε προβολή του βίντεο/τραγουδιού “Έχω ένα σκυλάκι”.

Τέλος, οι μαθητές και οι μαθήτριες ενθαρρύνθηκαν να μιμηθούν τη φωνή και τις κινήσεις του σκύλου.

2η δραστηριότητα: Το σκυλάκι… τρώει. Κατά τη δεύτερη δραστηριότητα πραγματοποιήθηκε συζήτηση σχετικά με τις σωστές τροφές που πρέπει να δίνουμε στους σκύλους παρουσιάζοντας, παράλληλα, τις αντίστοιχες εικόνες στον διαδραστικό πίνακα.

3η δραστηριότητα: Κατά την τρίτη και τελευταία δραστηριότητα του 5ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων προβλήθηκαν στον διαδραστικό πίνακα εικόνες σκυλιών (χαρούμενα σκυλιά, θυμωμένα σκυλιά, φιλικά σκυλιά κ.ά.).

Έπειτα ζητήθηκε από τους μαθητές/μαθήτριες να μιμηθούν τα φιλικά, θυμωμένα, νυσταγμένα κ.ά. σκυλιά.

 

2ος ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ – 4ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

4ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: “Αγαπώ και φροντίζω τα ζώα”

1η δραστηριότητα: Η πρώτη δραστηριότητα του τέταρτου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων περιλάμβανε την προβολή βίντεο, τα οποία αφορούσαν στην αγάπη και τη φιλία.

 

Έπειτα οι μαθητές και οι μαθήτριες έδειξαν ο ένας στον άλλο την αγάπη τους με διάφορους τρόπους, π.χ. κάνοντας αγκαλιές, στέλνοντας φιλιά κ.ά.

2η δραστηριότητα: Οι μαθητές και οι μαθήτριες ζωγραφίζουν με χρώματα την αγάπη (ομαδική δραστηριότητα).

3η δραστηριότητα: Κατά την τρίτη δραστηριότητα του τέταρτου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων παρουσιάστηκαν στους μαθητές και στις μαθήτριες διάφορες εικόνες με αποδεκτές και μη αποδεκτές συμπεριφορές προς τα ζώα. Έπειτα, σύμφωνα με όσα παρακολούθησαν απέρριψαν τις μη αποδεκτές συμπεριφορές και δημιούργησαν ψηφιακή αφίσα με τις σωστές και αποδεκτές συμπεριφορές προς τα ζώα, μέσω της εφαρμογής PosterMyWall.

2ος ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ – 3ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

3ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: “Το περιβάλλον των ζώων και οι ανάγκες τους”

1η δραστηριότητα: Κατά την πρώτη δραστηριότητα του τρίτου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων οι μαθητές και οι μαθήτριες κλήθηκαν να τοποθετήσουν διάφορα ζώα στις φωλιές-σπίτια τους.

2η δραστηριότητα: Οι μαθητές/μαθήτριες στη δεύτερη δραστηριότητα ενθαρρύνθηκαν να ταξινομήσουν εικόνες ζώων, σύμφωνα με το περιβάλλον στο οποίο ζούνε (στεριά, αέρας, θάλασσα).

Στη συνέχεια οι μαθητές και οι μαθήτριες δημιούργησαν ομαδικό κολλάζ, σχετικά με τα ζώα και το περιβάλλον που αυτά διαβιούν.

3η δραστηριότητα: Κατά την τρίτη δραστηριότητα πραγματοποιήθηκε συζήτηση σχετικά με τις ανάγκες που έχουν τα ζώα (τί χρειάζονται για να επιβιώσουν;) και στη συνέχεια προβλήθηκε βίντεο, το οποίο αφορούσε στις τροφές που τρώνε τα ζώα (κυρίως εκείνα που είναι περισσότερο οικεία στα παιδιά).

Ολοκληρώνοντας την τρίτη δραστηριότητα του τρίτου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων οι μαθητές και οι μαθήτριες συμμετείχαν σε ψηφιακά παιχνίδια αντιστοίχισης ζώων – τροφής.

ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ

Κατά την τρίτη δραστηριότητα του 2ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων (2ος Θεματικός Κύκλος) πραγματοποιήθηκε διαφοροποίηση της διδασκαλίας, σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα του κάθε μαθητή/μαθήτριας. Ορισμένοι/ες μαθητές/μαθήτριες ενθαρρύνθηκαν να αντιστοιχίσουν στον ηλεκτρονικό υπολογιστή τη μητέρα/ζωάκι με το μικρό/παιδί της και κάποιοι/κάποιες άλλοι/άλλες να αντιστοιχίσουν τη μητέρα ζωάκι με το παιδί/μικρό της σε φύλλο εργασίας.