11ο Πανελλήνιο Συνέδριο eTwinning «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στα συνεργατικά σχολικά προγράμματα στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση»

H εισήγηση μας στο 11ο Πανελλήνιο Συνέδριο e-Twinning με τίτλο:«Little Change Ambassadors»!
Συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα μας !
583135853 815003157965870 17894553263980925 nb
 1711de4d 5d22 4227 aa99 9262c96c21c9 a7f53c3d 32b7 4197 bb7b c28db69fa28f 583936025 1954748548407264 3200387077075721705 n 584462206 1169183728522815 1120140526673994798 n 588141147 817682391165394 5218095746235555419 n 588197531 1565848941220914 1562042321909142050 n 588488346 1550820103011177 5072491264836651047 n s stam3stam10 583420758 3394928430654283 8260511301140719722 n02a6e0dd e222 48df a91b 2fef9f569491



Λήψη αρχείου

European Christmas Tree 2025 – Ανταλλαγή χριστουγεννιάτικων στολιδιών

Το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει  στο πρόγραμμα  European Christmas Tree 2025 – Ανταλλαγή χριστουγεννιάτικων στολιδιών και φέτος .Με πολλή χαρά ετοιμάσαμε στολιδάκια και τα στείλαμε  σε 22 σχολεία !

0b172b70 dfba 4cd3 b3a7 500973168591 1 f842c879 5e3e 44e0 b3b8 9df717cd95e7 8004598d a9e4 468d bb74 cd161077d70aaeaa8d2b 1c17 49b9 bd8a 2fe0903a6994

 

68b0c13c f854 458e 884a 91f61bc79f29  09a7b5ee 5556 40be afa0 b3a7d81d7c59 56470387 cd17 46d9 828d bc87a717dc87 5221686f 7fd4 4a1c 8bf7 8d12a45484db

 

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Αστέρι της Ευχής 2025-2026

To  νηπιαγωγείο μας συμμετείχε και φέτος στο   Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Αστέρι της Ευχής 2025-2026



Λήψη αρχείου

unnamed 7

6cbd0da9 1384 46de 8320 3a73e817734f  08cae221 5f7f 43cc bc55 104b31ac991f  3b4e0ecc 4a0c 4cc9 87fd 6ac59dcb28f7

Επιμορφωτικό Διαδικτυακό Σεμινάριο για Εκπαιδευτικούς για την Ψηφιακή Δημιουργία και την Οδική Ασφάλεια (12/11/2025)

Το Τμήμα της Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, και το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς», διοργανώνουν Επιμορφωτικό Διαδικτυακό Σεμινάριο με θέμα «Ψηφιακή Δημιουργία & Οδική Ασφάλεια».

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2025, κατά τις ώρες 17:00-19:30.

Το διαδικτυακό σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς των σχολικών μονάδων των Δ/νσων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης. Σκοπός της επιμορφωτικής δράσης είναι, οι συμμετέχοντες/χουσες να ενημερωθούν για την σημασία της πρόληψης και τη μείωσης των τροχαίων συμβάντων στους μαθητές μέσω της εμπλοκής τους στον διαγωνισμό, ώστε να αποκτήσουν περισσότερες γνώσεις και να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα κυκλοφοριακής αγωγής.

Συγκεκριμένα, στόχος είναι οι συμμετέχοντες/χουσες να ενημερωθούν για τις πολλαπλές πλευρές του θέματος που αφορά το παιδί ως πεζό, ως επιβάτη και ως οδηγό ποδηλάτου, καθώς και για τις διδακτικές προσεγγίσεις που αφορούν την ευαισθητοποίηση και την ανάπτυξη δεξιοτήτων στα παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας, μέσω της χρήσης ψηφιακών μέσων και εργαλείων.

unnamed1  gkarmpoyrh 1  Katagrafhmyl23  KMYL2MYL7MYL23

Εργαστήριο Δεξιοτήτων, Θεματική Ενότητα: Φροντίζω το Περιβάλλον Σεισμός-και τώρα τι κάνω;

GREEN EXPLORERS CLUB

To σχολείο μας συμμετέχει στο έργο “GREEN EXPLORERS CLUB  ” για το σχολικό έτος 2025-26 μαζί με σχολεία της Ελλάδας, της Ρουμανίας και της Τουρκίας με ιδρύτριες τις κ. InklurTosun και Γεωργία Εμμανουήλ.

Ο Xάρτης με τους συνεργάτες του έργου μας

https://padlet.com/annafanou19/our-project-partners-rnilq1maqi0a90w1

Σύντομη περιγραφή του έργου

Το πρόγραμμα«Green Explorers Club» (Κλαμπ των Πράσινων Εξερευνητών) είναι ένα διεπιστημονικό μαθησιακό ταξίδι που έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τα παιδιά προσχολικής ηλικίας να μάθουν εξερευνώντας, παρατηρώντας, πειραματιζόμενοι και δημιουργώντας στη φύση. Στο πλαίσιο αυτού του προγράμματος, τα παιδιά γίνονται μέλη του Green Explorers Club και αναλαμβάνουν κάθε μήνα μια διαφορετική αποστολή. Οι δραστηριότητες του club, που βασίζονται στα θέματα «αναρωτιέμαι, ανακαλύπτω, δοκιμάζω, δημιουργώ και μοιράζομαι», συνδυάζουν τις δεξιότητες ανάγνωσης, γραφής, μαθηματικών, φυσικών επιστημών και τεχνολογίας με τη φύση. Εμπνευσμένοι από τη φύση, οι νεαροί εξερευνητές κάνουν παρατηρήσεις, πραγματοποιούν πειράματα, σχεδιάζουν δημιουργικά προϊόντα και μοιράζονται όσα έχουν μάθει, δημιουργώντας συνεργατικά έργα μέσα στους συλλόγους τους. Κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας, αναπτύσσουν τις δεξιότητες επιστημονικής σκέψης και επίλυσης προβλημάτων, ενώ παράλληλα αποκτούν επίγνωση και αίσθημα ευθύνης απέναντι στη φύση.

ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΟΥ 

1. ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
• Γνωριμία εκπαιδευτικών, μαθητών, σχολείων
• Αρχικές αξιολογήσεις  εκπαιδευτικών και μαθητών
• Αιτήματα άδειας γονέων
• Σχεδιασμός μασκότ

2. ΜΕΛΕΤΕΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ (ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ)
• Κουτί Περιέργειας
• Παραμύθια από τη Φύση
• Ας γράψουμε το όνομα του έργου (Κοινό προϊόν)

3. ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ (ΕΞΕΡΕΥΝΩ)
• Παιχνίδι Κρυμμένων Κομματιών (Πρώτη Εξερεύνηση)
• Συλλογή Φύσης
• Αφίσα Naturmandala (Κοινό προϊόν)

4. ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ (ΠΡΟΣΠΑΘΩ)
• Πειραματικό Ημερολόγιο Εξερευνητών (Συνεργατική Εργασία)
• Εργασία Harbarium
• Έκθεση Harbarium (Συνεργατική Εργασία)

5. ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ (ΠΑΡΑΓΩΓΗ)
• Εργαστήριο Τεχνολογίας Εξερευνητών
• Διαδικτυακό παιχνίδι Εξερευνητές και οι Ανακαλύψεις τους
• Έργο Αφίσας (Κοινό προϊόν) Έργο)

6. ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΡΤΙΟΥ (ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ)
• Περιοδικό Επιστήμης Future Explorers (κοινό προϊόν)
• Προσπάθεια Διάδοσης

Δραστηριότητες Οκτωβρίου και Νοεμβρίου στο έργο Little Nature Friends

Colors of Nature

Colors of Nature  7d6bf2b7 20e7 4979 b4f4 cb9952da4c11 Colors of Nature

POSTER

https://www.canva.com/design/DAG3dqTZM90/RXKqpz2LbUtLLu5EXLi24w/edit?utm_content=DAG3dqTZM90&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton

L POSTER

logo

https://www.canva.com/design/DAG1ZzDqnRU/T_mj70hY1fEgh5WC_VAG4g/edit?utm_content=DAG1ZzDqnRU&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton

screenshot 1399

Συστήνουμε το σχολείο μας την πόλη και την χώρα μας !

https://www.canva.com/design/DAG4OWoaOTk/4DYIubCwPGqytU8Kym8fPQ/edit?utm_content=DAG4OWoaOTk&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton

business cards

https://www.canva.com/design/DAG3eQOnaGc/B4-tzL_jheu-bvzQrdf7iQ/edit?utm_content=DAG3eQOnaGc&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton

ερωτηματολόγιο αρχικής αξιολόγησης παιδιών

collage 2025 11 04T182500.322

Η γωνιά του έργου μας!

the corner

Φθινοπωρινές δραστηριότητες

Φτιάξαμε νόστιμα μουστοκούλουρα και δοκιμάσαμε γλυκό σταφύλι !

d7ee5640 b08d 4b8b bd7f 2805d83cc31b cedd9350 1d66 468b 811f 52e9f27cbc99 9f3f3a47 c83e 411a 85be bca1d661ad64

Με χαρά , ενθουσιασμό και ανυπομονησία  γνωρίσαμε ,γευτήκαμε ζωγραφίσαμε και ετοιμάσαμε  νόστιμα πουγκάκια με φρούτα φθινοπώρου που έφεραν τα παιδάκια μας από το σπίτι .Ευχαριστούμε ξανα τους γονείς για τη συνεργασία και τη βοήθεια τους !

 

collage 2025 11 01T071956.807nn9

collage 2025 11 06T184255.218

Εορτασμος 28η Οκτωβρίου στο νηπιαγωγείο μας!

Ξεκινήσαμε να “ξεδιπλώνουμε” το χρονικό του έπους του 1940 ακούγοντας το έκτακτο ανακοινωθέν που μεταδόθηκε απο τα ραδιόφωνα εκείνη την εποχή, εντυπωσιαστήκαμε όταν ανακαλύψαμε οτι το μόνο μέσο πληροφόρησης εκείνης της εποχής ήταν το ραδιόφωνο, για το λόγο αυτό αποφασίσαμε να φτιάξουμε και εμείς τα δικά μας ραδιόφωνα, γράφοντας το ιστορικό “ΟΧΙ” που είπαν με θάρρος οι Έλληνες στους Ιταλούς, στη συνέχεια εντοπίσαμε τις δύο χώρες στο χάρτη.

Μέσα από πλούσιο εποπτικο υλικό μιλήσαμε για τα γεγονότα του 1940, δισ βασαμε την ιστορία του Γίγαντα και του νανου,την δραματοποιήσαμε, μιλήσαμε για την αξία της ΕΙΡΉΝΗΣ και για την δυστυχία που φέρνει ο πόλεμος…παρατηρήσαμε τους 2 πίνακες του Pablo Picasso(Guernica, Το παιδί με το περιστέρι) και στη συνέχεια γίναμε και εμείς ζωγράφοι και φτιάξαμε τους δικούς μας πίνακες!

Το τελικό αποτέλεσμα μας ενθουσίασε! Τέλος φτιάξαμε ελληνικές σημαίες, ακούσαμε τραγούδια της Σοφίας Βέμπο και μάθαμε τον Εθνικό Ύμνο .

Στις 28 Οκτωβρίου συμμετείχαμε μαζί με το Δημοτικο σχολείο στην παρέλαση και στις εορταστικές εκδηλώσεις

 02d24c49 17a6 45e9 af3d 0b75420f65ac 9125913a 1a89 4d00 9fac bb71bf04dd84  37f6d983 29ec 4138 8b35 9a9d3ddc0605 c751be5f 6fc3 450b 874f e6da4af98baf

86c8a1fc da1d 49e0 ad2e c45f384350c3  4292e499 ebb3 4582 a675 49190205f4a6   7d1a6664 d0e5 4d1e bfa2 00d8514e19cd  3ef6f581 85e9 4d0d 80a7 88fb05d18cdf