7📚 Αποχαιρετώντας μια όμορφη σχολική χρονιά… ☀️
Η τελευταία μέρα στο Νηπιαγωγείο μας ήταν γεμάτη συγκίνηση, χαμόγελα και αμέτρητες όμορφες στιγμές!
Τα παιδιά παρέλαβαν τα αναμνηστικά τους δώρα: το καλοκαιρινό τους σουπλά, το μπρελόκ τους, το καλοκαιρινό τους δώρο, την καλοκαιρινή ευχετήρια κάρτα και το ντοσιέ με όλες τις εργασίες που δημιούργησαν με αγάπη και μεράκι κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Ένας μικρός θησαυρός γεμάτος αναμνήσεις, δημιουργικότητα και πρόοδο!
Επίσης, τα παιδιά δόθηκαν τα πιστοποιητικά ολοκλήρωσης του εκπαιδευτικού ομίλου.
Τα τρία νήπια της φετινής χρονιάς είναι πλέον απόφοιτοι!!
Τα παιδιά ετοίμασαν κάρτα για τη γιορτή του μπαμπά στις 21 Ιουνίου!!
Με μια κάρτα γεμάτη ευχές αποχαιρέτησε η νηπιαγωγός τα παιδιά, εκφράζοντας την αγάπη και την περηφάνια της για όσα μοιράστηκαν τη φετινή σχολική χρονιά.
Και φυσικά, το καλύτερο το κρατήσαμε για το τέλος! Η αυλή γέμισε γέλια, φωνές και δροσερές εκπλήξεις, καθώς ακολούθησε ένα απολαυστικό μπουγέλο που χάρισε σε όλους ατελείωτη διασκέδαση και ένα ξέγνοιαστο καλοκαιρινό κλείσιμο της χρονιάς.
Ευχόμαστε σε όλα μας τα παιδιά και στις οικογένειές τους ένα όμορφο, ξέγνοιαστο και γεμάτο χαρούμενες στιγμές καλοκαίρι! Ραντεβού τον Σεπτέμβρη με νέες εμπειρίες, όνειρα και δημιουργίες!

















