ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ

Διαβάσαμε το βιβλίο η κυρά Δημοκρατία

https://blogs.sch.gr/nipgonnlar/files/2023/01/%CE%BA%CF%85%CF%81%CE%AC-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CE%BA%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%AF%CE%B1.pdf

Προσπαθήσαμε να απαντήσουμε σε ερωτήματα σχετικά με την έννοια της Δημοκρατίας

  • «Πώς νιώθει τώρα η Κυρά Δημοκρατία;»

  • «Γιατί θέλει να ακούγονται όλοι;»

  • «Τι θα γινόταν αν κανείς δεν άκουγε τον άλλον;»

Τα παιδιά  μέσα από βιωματικές δραστηριότητες κατανόησαν τι σημαίνει δημοκρατία, συνεργασία και σεβασμός στη σχολική καθημερινότητα.

Συζητήσαμε και μοιραστήκαμε τις σκέψεις μας σχετικά με:

    • «Τι σημαίνει για εσάς να είμαστε όλοι μαζί μια ομάδα;»

    • «Πότε νιώθουμε ότι μας ακούνε;»

      • Δώσαμε στα παιδιά την έννοια “δημοκρατία” με απλά λόγια:
        «Δημοκρατία σημαίνει ότι όλοι έχουν φωνή, όλοι μιλούν, όλοι μετράνε.Παρακολουθήσαμε και συζητήσαμε εκπαιδευτικό υλικό σχετικά με τα γεγονότα του Πολυτεχνείου  https://youtu.be/vT71KeoA8pkhttps://youtu.be/p07OvROo3Zc

      • Ερωτήσεις κατανόησης https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=1102694

      • Μάθαμε τα τραγούδια Ο Παλιάτσος και Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο

45514ba9 89ca 4bcf 976b d0c3951931bc

45514ba9 89ca 4bcf 976b d0c3951931bc 1

 

Αγάπη, αγκαλιές και χαμόγελα για ζωή χαρισμένη!

Στο πλαίσιο της θεματικής ενότητας «Οικογένεια», τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να εκφράσουν τι σημαίνει για το καθένα η οικογένεια. Μέσα από συζητήσεις, παιχνίδια ρόλων, δημιουργίες και αφηγήσεις, αναδείξαμε τις αξίες της αγάπης, της συνεργασίας, της αποδοχής και της φροντίδας.

Οι μικροί μαθητές μοιράστηκαν εμπειρίες, έμαθαν να αναγνωρίζουν τα μέλη της οικογένειάς τους και κατανόησαν πως κάθε οικογένεια, με τη δική της μοναδικότητα, προσφέρει αγκαλιές και χαμόγελα που κάνουν τη ζωή μας «χαρισμένη».

Η συγκεκριμένη δραστηριότητα εντάσσεται στους στόχους του Αναλυτικού Προγράμματος για την ανάπτυξη κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων. Επιδιώκεται τα παιδιά:

  • να αναγνωρίζουν τη σημασία των οικογενειακών δεσμών,

  • να εκφράζουν συναισθήματα αγάπης και ευγνωμοσύνης,

  • να αναπτύσσουν σεβασμό για τη διαφορετικότητα των οικογενειακών μορφών,

  • και να ενισχύουν την αυτοεκτίμησή τους μέσα από τη θετική εμπειρία της ομάδας.

Μέσα από το παιχνίδι, τη συνεργασία και τη δημιουργική έκφραση, τα παιδιά βιώνουν στην πράξη το μήνυμα του τίτλου μας: «Αγάπη, αγκαλιές και χαμόγελα για ζωή χαρισμένη!»

Τα παιδιά μίλησαν και περιέγραψαν τα μέλη της οικογένειάς τους.  Ζωγράφισαν και παρουσίασαν στην ολομέλεια τη μοναδική οικογένειά τους.

522559db 6794 48bd a874 c5a6ddf9db95 9e264293 d855 45d9 844c 12e46940d82f a766dd53 1658 4c2e 8c08 25651aa5997b

Αναγνώρισαν λέξεις σχετικές με την οικογένεια. Φτιάξανε το γενεαλογικό τους δέντρο.

025f9f30 1d36 4f58 b892 eaeaecc95fcf 4b403261 832d 46ab bd13 003df4b59a32495ce8a0 974d 4fbf 9848 d3c01bec274e d2276a43 1ab8 4b06 a190 3af0231aad0e 85fdb025 2f3c 4bcb a3de 42069f6ad5e418b63e4e 79e4 488a ac2d 0de6cee74438926c7a5c 837f 48e7 8aa9 b5eb69fc0ca187913ca2 1707 4bfd 82cc e094fcb6cb28 d67d82db 540f 4d43 9a24 ae913c75e2eb 1262bda9 2c5a 4d84 a7f4 b7eab2f072e3 5dc7a814 eb73 49bc bbfb 64b597ba710b 7517c02f 5c5a 4a92 8034 fd783429146f

Με χαρτοκοπτική φτιάξαμε το σπίτι μας και κόψαμε , ζωγραφίσαμε και κολλήσαμε τα μέλη της οικογενειάς μας.

5f60edc4 613c 4fae b2a1 a63d224dfc0a a403617e a358 40e9 b864 9de46212aa1a 9a3f1f46 2ade 422d 8e15 cfa0d91c038c 5bbde6fd 41eb 4f31 9ae8 e3625d79db77 1c79279d 1b9e 4e4d aad9 5f1806388c02 2fbba2b6 5315 44e1 b4fe ca500730dc89

Παίξαμε διαδικτυακά παιχνίδια

https://wordwall.net/el/resource/51995470/%ce%b5%ce%bb%ce%bb%ce%b7%ce%bd%ce%b9%ce%ba%ce%b7-%ce%b3%ce%bb%cf%89%cf%83%cf%83%ce%b1/%ce%b7-%ce%bf%ce%b9%ce%ba%ce%bf%ce%b3%ce%b5%ce%bd%ce%b5%ce%b9%ce%b1

https://wordwall.net/el/resource/81662115/%ce%bd%ce%b5%ce%bf%ce%b5%ce%bb%ce%bb%ce%b7%ce%bd%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%ce%b3%ce%bb%cf%8e%cf%83%cf%83%ce%b1/%ce%bf%ce%b9%ce%ba%ce%bf%ce%b3%ce%ad%ce%bd%ce%b5%ce%b9%ce%b1

5acf9336 9abd 4796 adcf e10221dfa244 d340ce64 ebf7 46c8 b02c e1683852bf76 e5f9c851 75fd 4b3c bc5c 78757a7de8fd b37f3a95 8f47 42c8 8a84 952e304bad50 b7b963ee 4036 417a b0d9 3bddb8695db3 c203b1b9 ba7e 4d19 914a 2924b97ed501

Παρατηρήσαμε έργα τέχνης με θέμα την οικογένεια και φτιάξαμε τη δική μας πολύχρωμη οικογένεια- πολύχρωμη αγάπη

def9fd32 b0f7 4a30 b1c9 4f1ad3ccdf28 d0d07c78 089d 4f3c 8fc3 870c5f0504ea ca6ce359 8fff 45ee a32e 73cde8df1eaf 0cc5c357 949b 4c01 862c 3e08b385b084

Διαβάσαμε το βιβλίο Η σκάλα της αγάπης

Το βιβλίο «Η Σκάλα της Αγάπης» είναι μια ευαίσθητη ιστορία που βοηθά τα παιδιά να κατανοήσουν την αξία της αγάπης, της συνεργασίας και της αλληλοβοήθειας. Μέσα από απλές, καθημερινές πράξεις και ζεστές εικόνες, τα παιδιά ανακαλύπτουν ότι η αγάπη δεν είναι μόνο ένα συναίσθημα, αλλά και μια στάση ζωής.

Η σκάλα συμβολίζει την πορεία του καθενός προς την καλοσύνη και τη συντροφικότητα. Κάθε σκαλοπάτι αντιπροσωπεύει μια θετική συμπεριφορά — όπως το να μοιράζομαι, να ακούω, να βοηθώ, να συγχωρώ και να συνεργάζομαι. Μέσα από την αφήγηση, τα παιδιά αντιλαμβάνονται πως μόνο όταν δίνουν και δέχονται αγάπη μπορούν να ανέβουν τη «σκάλα» της καρδιάς τους.

Παιδαγωγικοί στόχοι:

  • Να αναγνωρίζουν και να εκφράζουν το συναίσθημα της αγάπης.

  • Να κατανοήσουν τη σημασία της συνεργασίας και της αλληλεγγύης.

  • Να καλλιεργήσουν δεξιότητες ενσυναίσθησηςμοιράσματος και σεβασμού.

  • Να ενισχύσουν τη θετική ομαδική συμπεριφορά μέσα στην τάξη.

https://youtu.be/0A60HNRdZkE

Συζητούμε έπειτα : «Πώς δείχνουμε αγάπη στους φίλους μας;», «Πώς βοηθάμε όταν κάποιος δυσκολεύεται;»

Μαθαίνουμε το τραγούδι  Αγάπη είναιhttps://youtu.be/Mhg9UlCMBoc

Συζητούμε τι είναι αγάπη για τον καθένα και ζωγραφίζουμε

a858a07b 5771 4fef b46d 9301a40f2385 48a9fce5 23d4 4e95 88ce 013e2e615c53 eff79dad e714 4923 b353 12393039e922 4c003f09 380a 422c b0b4 fefb38365349

Η αγάπη είναι

Η αγάπη είναι μια ζεστή αγκαλιά,
ένα χαμόγελο, μια ματιά γλυκιά.
Είναι να λέω «σ’ ευχαριστώ»,
να δίνω χέρι όταν μπορώ. 💛

Η αγάπη είναι φως στην καρδιά,
είναι χαμόγελα κάθε φορά.
Όταν βοηθάω και συνεργάζομαι,
η αγάπη μέσα μου μεγαλώνει! 🌈


Η αγάπη είναι να μοιραστώ,
το παιχνίδι μου να σου δώσω εγώ.
Να πω «συγγνώμη» όταν φταίω,
και πάλι φίλος να σε λέω. 💕

Η αγάπη είναι φως στην καρδιά,
είναι χαμόγελα κάθε φορά.
Όταν βοηθάω και συνεργάζομαι,
η αγάπη μέσα μου μεγαλώνει! 🌼

Η αγάπη είναι σαν σκαλί,
που όλοι ανεβαίνουμε μαζί.
Με χέρια πιασμένα, καρδιές ενωμένες,
όλες οι μέρες γίνονται όμορφες μέρες!

Φτιάξαμε το δικό μας δέντρο της αγάπης

38035b92 dde4 45d9 9c88 f06a0f6428ac 389474c2 af13 449a b845 edd4ab09b347 a819f94c 46af 4565 8ec5 a157c4eb3b18

CODE WEEK

Ο ΡΟΜΠΟΤΑΚΟΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΜΑΡΚΟΥ.

Ο Ρομποτακος ήρθε στο νηπιαγωγείο Αγίου Μάρκου σήμερα και θέλει να επισκεφθεί το παράρτημα  της Εθνικής Πινακοθήκης που βρίσκεται στο διπλανό χωριό στην Κάτω Κορακιάνα.

 

rompotakos

 

8345a222 4c06 4909 bfb3 928a759d7262 8a0507b4 2f31 412d abf9 46d5b637fb56 82e6d5db 8769 440c 9240 51b81070a560 0e11aa0a 9bd9 4272 bcda 66a1ac1227d9 4d99d4c2 4306 4afe 9aa1 3c3bf1f5a15f a34f84b8 87b9 4ec8 ace2 46c24ff45a2d c79fbe9c 5cd4 485d 9539 46a9e1f4eb01 60144adb 5f70 4952 8c9c 463660f01819 2d16f6a6 fc18 427f 94f0 32fa5ff5044c d43f915d 6415 49bf a597 db0047aa5628 a896d719 92ca 47e7 a3b3 b07db39da0fe 0efbec02 8dd9 4a75 88d5 bdea070eb9ff 06ee8805 08d0 4600 b52d 5ca4c8df0014 92699045 3023 4f9d 9fbc 3fb65ad4ddf0

 

Το padlet των δράσεων  code week σε συνεργασία με διάφορα νηπιαγωγεία της Κέρκυρας

https://padlet.com/anskiadopoulou1/roboquest-in-corfu-h5tf1i3yg9w2gblo

Πιστοποιητικά συμμετοχής

b537089c 5ace 4d9c b738 d323849b23ca 30eb2a32 5d24 4871 a384 160784672082 0db0dfc8 0d3d 419e 9409 96c769fca416

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗΣ

Διαβάσαμε το βιβλίο Η ΤΣΕΠΟΥΛΑ ΚΑΙ Ο ΚΟΥΜΠΑΡΑΚΟΣ

https://blogs.sch.gr/15dimnikaias/files/2012/10/%CE%97-%CE%A4%CF%83%CE%B5%CF%80%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BF-%CE%9A%CE%BF%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AC%CE%BA%CE%BF%CF%82.pdf

Συζητήσαμε για την έννοια της αποταμίευσης. Περιγράψαμε ο καθένας τον κουμπαρά του. Σκεφτήκαμε τι θα μπορούσαμε να κάνουμε με τα χρήματα που έχουμε αποταμιεύσει.

Αναρωτηθήκαμε για την αξία των χρήματων( γιατί χρειαζόμαστε χρήματα).

Μιλήσαμε για το ΕΥΡΩ. Παρατηρήσαμε νομίσματα και κέρματα, εντοπίσαμε ομοιότητες και διαφορές.(χρώματα, φιγούρες, σχέδια, αξία μικρότερη/μεγαλύτερη)

Φτιάξαμε τους δικούς μας μανιταροκουμπαράδες.

f3a2e60c 1485 4421 bd9d 0f997cbeccf0 9f1117aa c7fd 4a44 97d3 48330f638e56 9f365591 fedb 4b72 b3ca 08ec58f7d0f8 20563a8a eb1c 4e68 9fc0 882624f24689 566421ab 8406 4700 a261 e4cde0b18a31 b141d250 0852 4b14 aa24 9f370ec191ef 7707362d 1db6 46f8 bcd6 b6e4c03c3626 7c5b12b1 491b 453b 9827 9bf0600ccef9

28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940

Διαβάσαμε την ΕΙΡΗΝΗ του Αριστοφάνη.https://youtu.be/6wuu5vjdNz8

Διαβάσαμε το βιβλίο  ΟΤΑΝ ΟΙ ΚΑΜΠΑΝΕΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ https://youtu.be/IGfJSi_PTeI

Μιλήσαμε για τον πόλεμο και την ειρήνη. Τους περιγράψαμε σαν ανθρώπους , σαν χρώματα, σαν ζώα και τους ζωγραφίσαμε.

Μιλήσαμε για τις ομορφιές της χώρας μας και βρήκαμε στο χάρτη, νησιά, βουνά, θάλασσα. Μάθαμε το τραγούδι ΔΕ ΧΟΡΤΑΊΝΩ

 

Διαβάσαμε το κανόνι της ειρήνης https://anyflip.com/pnvh/zrbc/basic

Με τη φαντασία μας σκεφτήκαμε τι θα μπορούσε να ρίχνει το δικό μας κανόνι και το ζωγραφίσαμε.

Γνωρίσαμε την ελληνική σημαία, μιλήσαμε για τα χρώματα που έχει και τι συμβολίζουν.

Μάθαμε σχετικά  ποιήματα και τραγούδια.

 

Δραματοποίηση της ΕΙΡΉΝΗΣ που χορεύει και δίνει χαρά στους ανθρώπους.

57822272 a1b5 4a1e 89a8 eb2e6840f766 b2e4742a 1d60 4155 ba3c 9357cff9684e 0cce7a83 8669 49d4 86d4 e42993cb5e39 6ada82b1 a8af 4a29 a0d8 eedf71ab61e9 80f55610 5ea0 4c38 a633 5002acd40e69

 

 

ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

635d4b8f a462 4ea9 a877 982c38dadef3 f68d89b5 2692 454d 8ce7 61b4799c2e5e e4f33e6f e8fc 4918 9f45 016fc2babb21 8d05740e 98c4 430c 95f0 644a8ea95b52 86835598 0cd3 4c9e 841b 7db18cb65aaa 0e7ed0e3 ef70 428c 866a 90278eaac38ef72fe08e a604 4cb1 8faf ad86760e46e1 2180dde0d 950f 4ebd 9b8f 86ff4666ad15 18b6567d9 410b 4f9c bf5f 92e9699dd342 1

 

5b31838b 6dca 4a0a a16b a57cf1fd35b4

ΤΡΥΓΟΣ

Διαβάσαμε το μύθο του Αισώπου Η Αλεπού και τα σταφύλια https://youtu.be/OxKpGOq44sA

Παρατηρήσαμε ένα τσαμπί σταφύλι, ονομάσαμε τα μέρη του ρόγα, αμπελόφυλλο, κοτσάνι. Συζητήσαμε για τα χρώματα που μπορεί να έχει. Γνωρίσαμε το αμπέλι, τον αμπελώνα και τον αμπελουργό. Αναζητήσαμε πληροφορίες για τα προϊόντα που μας δίνει το σταφύλι  τσίπουρο, κρασί, ξύδι, σταφίδα. Παρατηρήσαμε από κοντά αυτά τα προϊόντα  τα μυρίσαμε, παρατηρήσαμε το χρώμα τους και παίξαμε παιχνίδια με τις ονομασίες τους.

7f2c58ce a913 47e7 8d1a 195f293235ee 5b32f6fd 542c 45a1 a7d5 7b93eeb7cd18 8b02681d 0242 4595 8799 82da43310d15 af35d39f 39c0 40ca 8aea 499b1a3c27c1 8c3b9714 49f9 4caf 970a 443dc7d45e91 e39b0bdd 0c25 4c79 8ad5 2044ab14d829 61011693 8cd2 40e5 91a8 3942f9ac8ba8 980b1759 23cd 4ab9 8e05 48b04fa2a86b 25ea6dab 6c58 4f99 9d2a d543c5daf13e

Ακούσαμε το τραγούδι ΤΣΙΡΙΤΡΙ ΤΣΙΡΙΤΡΟ

Ζωγραφίσαμε με την τεχνική του τυπώματος σταφύλια

985b75ba 8c24 4773 a1d4 1270d4a92547 87bd9c85 fe74 42f4 a499 c70e8a43d123 6c9f7da4 b6da 4e92 a4c8 2bcd1e3508c3

Παρακολουθήσαμε σχετικό εκπαιδευτικό υλικό για το ταξίδι του σταφυλιού απο φρούτο σε κρασί

https://youtu.be/TnAPlHMB57c

Ο ΤΡΥΓΟΣ https://youtu.be/l7nXZE5dS3c

ΟΙ 5 ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΜΑΣ

Παίξαμε κουκλοθέατρο με τις 5 αισθήσεις

Τίτλος: Οι Πέντε Φίλοι των Αισθήσεων

👥 Χαρακτήρες:

  • Αφηγητής/Παιδί

  • Ματάκι 👁️ (η όραση)

  • Αυτάκι 👂 (η ακοή)

  • Μυτούλα 👃 (η όσφρηση)

  • Γλωσσίτσα 👅 (η γεύση)

  • Χεράκι ✋ (η αφή)


🌈 Σκηνικό:

Ένα πολύχρωμο φόντο που συμβολίζει το ανθρώπινο σώμα ή τον κόσμο γύρω μας.
Στη μέση, ένα τραπέζι με διάφορα αντικείμενα (λουλούδι, κουδουνάκι, πανί, λεμόνι, σοκολάτα κ.ά.) που θα χρησιμοποιηθούν στη δράση.


🗣️ Σενάριο:

Αφηγητής:
Μια φορά κι έναν καιρό, στο σώμα ενός μικρού παιδιού, ζούσαν πέντε πολύ καλοί φίλοι.
Ο καθένας είχε μια ξεχωριστή δύναμη!
Για ελάτε να τους γνωρίσουμε!

👁️ Ματάκι μπαίνει στη σκηνή

Ματάκι (χαρούμενο):
Γεια σας! Είμαι το Ματάκι!
Εγώ βλέπω όλα γύρω μου — τα χρώματα, τα πρόσωπα, τα ζωάκια, τον ήλιο, τα παιχνίδια!
Αν κλείσω, όμως, ποιος θα δει τα όμορφα πράγματα;

Αφηγητής:
Δηλαδή εσύ, Ματάκι, είσαι η αίσθηση της…;

Ματάκι:
Της όρασης! 👁️

👂 Αυτάκι μπαίνει με ρυθμό

Αυτάκι:
Γεια σας, γεια σας! Εγώ είμαι το Αυτάκι!
Ακούω τα πουλιά που κελαηδούν, τη βροχή που πέφτει, τα γέλια και τα τραγούδια σας!
Μπορώ να ξεχωρίσω και το “μπιπ” του κινητού!

Αφηγητής:
Κι εσύ είσαι η αίσθηση της…;

Αυτάκι:
Της ακοής, φυσικά! 👂

👃 Μυτούλα μπαίνει κουνώντας τη μύτη

Μυτούλα:
Φφφφ! Τι ωραία μυρωδιά είναι αυτή; Μμμ, μυρίζει λουλούδι!
Αλλά… ωχ! Κάποιος ξέχασε τα παπούτσια του εδώ; Πω πω… τι μυρωδιά! 😝
Εγώ είμαι η Μυτούλα, η αίσθηση της όσφρησης! 👃

👅 Γλωσσίτσα μπαίνει γλείφοντας κάτι φανταστικό

Γλωσσίτσα:
Γεια σας, παιδιά! Είμαι η Γλωσσίτσα και αγαπώ τις γεύσεις!
Λατρεύω το γλυκό παγωτό 🍦, το αλμυρό τυρί 🧀, το ξινό λεμόνι 🍋 και…
(κάνει γκριμάτσα) το πικρό ραδίκι! 😝
Εγώ είμαι η αίσθηση της γεύσης!

✋ Χεράκι μπαίνει και χαιρετά

Χεράκι:
Γεια σε όλους! Εγώ είμαι το Χεράκι!
Αγγίζω τα πάντα — το μαλακό αρκουδάκι μου 🧸, το σκληρό τραπέζι, το ζεστό νερό και το κρύο παγωτό!
Είμαι η αίσθηση της αφής! ✋

🎭 Μικρή αναστάτωση

Αφηγητής:
Μια μέρα, όμως, οι φίλοι μπέρδεψαν τις δυνάμεις τους!

Ματάκι:
Εγώ θέλω να δω τη μουσική! (κλείνει τα μάτια και προσπαθεί να “δει”)
Μμμ… δε βλέπω τίποτα!

Αυτάκι (γελάει):
Μα, Ματάκι, η μουσική δε βλέπεται! Ακούγεται!

Μυτούλα:
Εγώ θα δοκιμάσω τη σοκολάτα! (την μυρίζει)
Μμμ, ωραία μυρωδιά… αλλά δε γεύομαι τίποτα!

Γλωσσίτσα:
Μυτούλα, αυτή είναι δική μου δουλειά! Εγώ τη γεύομαι! 😋

Χεράκι:
Κι εγώ θέλω να μυρίσω το λουλούδι… (το πιάνει με το χέρι του)
Μα δε μυρίζει έτσι! Πώς το κάνετε εσείς;

Αφηγητής (γελά):
Φίλοι μου, κάθε ένας σας έχει μια ξεχωριστή αποστολή!
Μόνο όταν δουλεύετε όλοι μαζί, το παιδί μπορεί να γνωρίσει τον κόσμο σωστά!

🌟 Τελική σκηνή

Ματάκι: Εγώ βλέπω!
Αυτάκι: Εγώ ακούω!
Μυτούλα: Εγώ μυρίζω!
Γλωσσίτσα: Εγώ γεύομαι!
Χεράκι: Εγώ αγγίζω!
Όλοι μαζί:
«Κι όταν είμαστε μαζί, ο κόσμος είναι μαγικός!» 🌈✨

Αφηγητής:
Έτσι οι Πέντε Φίλοι των Αισθήσεων έμαθαν να συνεργάζονται και να βοηθούν το παιδί να ανακαλύπτει τον κόσμο κάθε μέρα!
Τέλος! 👏

44a28bfc ec6b 49c7 9cd4 47b69ccf8065 bd30e834 1887 45ee 9696 a26cb77cbb25 4ae017d4 10be 4fff 8479 2695c8be666d

Ακούσαμε το τραγούδι για τις 5 αισθήσειςhttps://youtu.be/CnacC_rGFgE

Παίξαμε παιχνίδι με το ζάρι των αισθήσεων και αντιστοιχήσαμε εικόνες αντικειμένων και το κατάλληλο  αισθητήριο όργανο.

0837672b d146 499c 818c 1205a4a9e65f 9eb27091 e68e 46ed a9c1 eba59b307831 b9b343e0 45d8 44d0 a611 9de53437c9e0 a70079b3 f2eb 4df1 b4e0 0089b002d4d2 d45b53d8 ad66 4cc5 9246 06acc72cbd82 b5b7bca5 a12f 4ef1 bc42 d91c6345a5f1 e5491eca c513 4f45 ab95 21744b94cfb6 21b94708 945f 43a6 b6c2 fdedfd8892ca

Διαβάσαμε και συζητήσαμε

8a76580f acfd 43b5 a72d 1c7b95a9100b

Παρακολουθήσαμε σχετικό εκπαιδευτικό υλικόhttps://youtu.be/D9yilsq-zAM

Παίξαμε διαδικτυακά παιχνίδια https://wordwall.net/el/resource/91461487/%CE%BF%CE%B9-5-%CE%B1%CE%B9%CF%83%CE%B8%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82

https://wordwall.net/el/resource/70906806/%CE%BF%CE%B9-5-%CE%B1%CE%B9%CF%83%CE%B8%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82

OI ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΣ

«Βρες τη φρουτοοικογένειά σου!»

Υλικά: Κάρτες ή κονκάρδες με εικόνες φρούτων (π.χ. 4 μήλα, 4 μπανάνες, 4 πορτοκάλια).
Περιγραφή:
Τα παιδιά κινούνται στον χώρο και μιμούνται τον τρόπο που “κινείται” το φρούτο τους (το μήλο κυλά, η μπανάνα κάνει ότι λυγίζει, το σταφύλι κάνει ότι τσουλάει μαζί με άλλα). Όταν σταματήσει η μουσική, ψάχνουν τα “ίδια φρούτα” για να φτιάξουν την ομάδα τους.

6faca142 66dc 46b6 a93a 5e77553d1efd e90b341c 4ec9 42a4 b553 91dde9aeec52 b15d7861 f449 48e7 80ce ed3b6f24a76d daf4c0a2 2f94 488f 9045 b67043135caa 6490bd09 b6a2 462f a3f7 671bb412660d

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΖΩΩΝ

Διαβάσαμε το βιβλίο ΟΙ ΟΥΡΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΤΡΑΒΑΜΕ και συζητήσαμε για τις ανάγκες και την φροντίδα των ζωων.

Μιλήσαμε και μοιραστήκαμε τις εμπειρίες μας για τα αδέσποτα ζώα καθώς και τρόπους για να τα βοηθήσουμε.

Με χαρτοδιπλωτική φτιάξαμε τα σκυλάκια μας και τους δώσαμε ονόματα

e4c6822f 7ad6 4adb 8b38 886d5995111f 5647c439 5731 4d15 9c2b 4a4d0e14476b 9d59cc3c 42dd 47ab 9bad aed489594f69 120a1258 f9f6 45f7 8d54 b3e9702578b2 15540c5d 2ae0 4e48 8297 1f76ba92910b

7ecccff1 3af4 4e44 a541 fd3efc0bd5ca

 

Διαβάσαμε και το βιβλίο ΘΑ ΣΕ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΑΝΤΑ και συζητήσαμε για τον κύκλο ζωής των ζώων.

 

Όλοι οι άνθρωποι γεννιόμαστε, ζούμε και κάποια στιγμή πεθαίνουμε. Η ζωή είναι ένας κύκλος κι αυτό ισχύει για όλους μας. Το ίδιο συμβαίνει και με τα κατοικίδια ζωάκια μας. Η απώλεια ενός αγαπημένου κατοικίδιου είναι συχνά η πρώτη επαφή των παιδιών με το θάνατο.Το βιβλίο αυτό προσεγγίζει με τρυφερότητα τα συναισθήματα που νιώθουν τα παιδιά και τα βοηθάει να κατανοήσουν και να ξεπεράσουν τον πόνο…