ΠΑΣΧΑ ΠΑΣΧΑ ΠΑΣΧΑΛΙΑ ΜΕ ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΑΒΓΑ……

Η κούκλα της τάξης η Λουκία ,έδειξε στα παιδιά ένα καινούριο βιβλίο  ΠΑΣΧΑ ΕΙΝΑΙ….

Πάσχα είναι... - ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΗΡΩ

Το διαβάσαμε , είπαμε προσωπικές εμπειρίες σχετικές με το Πάσχα και το κάθε παιδί μας είπε λέξεις σχετικές με το Πάσχα, τις γράψαμε και τις ζωγραφίσαμε.

540c613d f6af 4c5f bf08 e70e2337d1ff 099f7c13 7ead 47f7 922f abce2266f5d0 09165d19 9de0 4f18 afbc 71fc92e7b590 1df5fc09 023c 4d9f 8b46 7162a323e898 74a6f0fd 76d3 4f61 8e5f 3c84c64e8d46 149cf1d1 bd44 454d 8082 643982ecf1e1 8973d4cc d38e 4113 ba16 c61c9bcc048e

Συλλέξαμε πληροφορίες για το τι γιορτάζουμε το Πάσχα. Διαβάσαμε το βιβλίο η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ

Παρακολουθήσαμε εποπτικό υλικό αναφορικά με τη ζωή του Χριστού, τη διδασκαλία του , τους μαθητές του και τα θαύματά του.

https://sway.cloud.microsoft/KQBrfupYm0z2kxD6

Εντοπίσαμε έθιμα του Πάσχα σε διάφορα μέρη της Ελλάδας και συζητήσαμε.

Γνωρίσαμε το έθιμο ΛΑΖΑΡΆΚΙΑ https://youtu.be/dfcxkBe55V4 

και μάθαμε τα κάλαντα του Λαζάρου. Φτιάξαμε δικά μας Λαζαράκια ακολουθώντας την παραδοσιακή συνταγή και είπαμε τα κάλαντα στην ΣΤ΄τ ου δημοτικού σχολείου.

 

8c717322 5379 41d7 b9e4 3d06d22d6b88 56829e76 6d7a 47a9 a197 ff3369363e07 76c659d8 dce1 41ba ab5b 25d06d2f466c d1077343 136c 411e 9077 a75bf94cda0c babdf0f6 ff60 4b5b 9d0a 3b768ee9cb67 868dea19 4d4c 48f6 a5ff 3a37fa0a613b a899e7b7 7432 41ac 8c35 967aabd12058 b7f62302 072d 418c 9ff5 eca123101be3 7201c1fe 9eeb 4328 a223 619371f9c176 63987ea3 e9d4 4511 a3ec d8adba7b7073 1ac31cf4 3e0a 4950 b81b eb1672cef1dd8ef3a621 59d6 4ab9 b437 40c051ac2e25 1

246b3f5e 008a 4aa0 bbed c1a17346c3cb

Ζωγραφίσαμε τα δικά μας λαζαράκια

03f7da1f 53dc 4e73 9eed 3f60ac4df5fe 67f8c432 b484 4414 82a5 53e2d7964520 7f17ef76 3776 46c9 8508 f963062977b6 b7d0da3d 877c 4c03 9295 d10100af8815

 

ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

Κάρτα λαγουδάκι. Τα παιδιά έκοψαν και έβαψαν με βούλες τα κουνελάκια , έγραψαν τη δική τους ευχή στην κάρτα και τη στόλισαν με πασχαλίτσες που έμαθαν να ζωγραφίζουν βήμα- βήμα.

Λαμπάδες. Τα παιδιά ζωγραφίσαν πασχαλίτσες σε μικρά χαρτάκια, τις πλαστικοποιήσαμε και στολίσαμε τις λαμπάδες μας με κορδέλες και λουλουδάκια, μελισσούλες κ.τ,λ

83878424 44ed 4aba 8b8a 95a6447749a9 df26e4b0 a6fd 4df8 a66f f636fd848395861ae05d 2ecc 4e01 bf15 2f0d2d704f9bb21aaa74 17ba 4863 8481 5826ab16233f535df388 aeed 4c80 aa1e 14ccf6875a21 8330508c 8e40 4cc8 ade4 6d80e6b70e43 b07dc310 32d1 4017 978e b7ca92e7e3427cff844a e314 4252 8cb7 0d387d1e75dc250ae630 4aa1 4da5 bb28 341fc1cdb5737cd75b5b a4f0 43e6 a5fb f4a8aca152100b86fa54 6d97 4836 9137 7fa757481af6 c4a46f8f 4e19 49a6 af81 fe2585357295 29f7aaa0 1ff5 4c5c 86b2 b61eb071ab4a f1730f9f c850 4196 96c2 932303feaff4

Κοτοπουλάκια αυγοθήκες.

471a6e1e 348b 4cbe 98eb 1cdc08e91024 6f854b2f 5954 44db 91b1 83361a80349b 3c334d85 1aa4 4897 bfcc e001a2a03b2a f8340be0 2a0c 4bae ad0a 576ed4792ac3 94e34188 24e8 4b3d 90d7 1ea253bd46fb 400827c5 d80c 449a ac6e 1ce94c1c5c88

Καδράκι πασχαλινό.

aa3c33f0 97e6 44a9 91f6 e68547914802 20fd54ad 2ede 4c8b b250 2cb01c820ab736303130 0ff4 40ae b858 fb6d8350d25d

42b7fef1 ee81 466d 8428 6d8f4fab7249

 

Μάθαμε τον κύκλο ζωής του αβγού , απο την κότα στο αβγό.

 

3912ec91 00b1 4698 90be 43c92ca1b956

Τα παιδιά με τη χρήση του beebot ακολούθησαν τα στάδια εξέλιξης του αβγού και τοποθέτησαν βελάκια κατεύθυνσης (πάνω-κάτω-δεξιά-αριστερά)  στα οποία κινούσαν το ρομποτάκι μας.

356269b1 7cb1 4fa0 b379 af355fa08dcc d461b11c 3340 4b79 a27a 6da39aa87c62 212d165e 9880 4eb8 84e7 9eb0359008f5 4ff80741 0d02 4255 a71d 7538982ea41e ba6f8d2c 691a 4aed b050 a979e404f054

Παίξαμε μαθηματικά παιχνίδια ( Ποσοτική αντιστοίχηση αριθμού και πλήθους αβγών.) καθώς και κινητικά παιχνίδια ακολουθίας διαδρομής και τοποθέτησης αβγών σε ποτήρια.

ec7821a2 4e4f 42e3 aa0c 8db356b411a3 a74b5ec4 4846 4ea6 a026 b59687ff4c0d 1651e1de a409 4f85 98e1 67f7bb3796f4 b83b3492 5936 483f 9ac0 e61b1fef2abb

Διασκεδάσαμε με το παιχνίδι κάνε ότι κάνει το κουνελάκι. Ένα παιδί φορώντας αυτιά κουνελιού στο κεφάλι έκανε μία κίνηση και έπρεπε όλα τα παιδιά να την ακολουθήσουν.

790e04a4 475b 4365 8a85 c259c5ffe762 c23be06f 2280 43a4 b6e3 20164dee2c53 ff90d083 4cc0 4cf5 88d9 d7829125e200 a0f0c06b 133f 4e3d bc1e 825ee208935e

Γίναμε μικροί ζωγράφοι και δημιουργήσαμε πασχαλινές ζωγραφιές με ήρωα ένα λαγουδάκι, που μάθαμε να σχεδιάζουμε βήμα-βήμα.

05917711 fb8c 49aa a390 3dabc5e05121 c142d624 d133 4a8f a289 0980193427d3 92963d46 924e 42a8 8e04 8cf819cfb96b ada2b1e7 e559 4a7d aa71 182ed77d9330 e44a67a8 ce63 42d1 9a60 cd05f108461e ed789f10 f146 4471 be54 7aa3b40716d1b503655d d14c 4666 8dff 3e229b893c1a 1

Με μπογιές ειδικές για σώμα σχεδιάσαμε κοτοπουλάκια στα χεράκια μας και μας άρεσε πολύ.

53fa2f1c bb64 41ba bcfd bf6401f89a70

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ

Τα νήπια μας με χαρά υποδέχτηκαν τα παιδιά της ΣΤ΄τάξης του δημοτικού σχολείου Αγίου Μάρκου.

Τα παιδιά του δημοτικού ανέλαβαν να διαβάσουν στα νηπιάκια μας από ένα βιβλίο. Η αλληλεπίδραση των παιδιών ήταν μοναδική και υπέροχη.

Το νηπιαγωγείο μας μεταμορφώθηκε σε ένα εργαστήρι φιλαναγνωσίας.

Ετοιμάσαμε με τα νήπια σελιδοδείκτες τους οποίους χαρίσαμε στα εκτάκια μας.

4b4c78c4 9bb4 4c97 a6e3 df8e191b6701 1 e8f96c2a 8f27 476b 9f40 6a5c1a94371f 3b185c93 5d00 4742 b4ad 882a94f6eb3b d8ae9c92 10df 4d6f b3f6 0d274c2992be a0c96792 6a30 4ae0 85f5 a4a1478493cf 79e7a17c 3614 4ed0 9394 c6c6133cbe5a 744be359 2be5 493d 9855 9d57ae44ba9d f74fb6b0 a80a 4b51 84bf 2f87619ef10c5e73f1f2 e206 48b1 bdad 7e3e72b0788a931e46a6 d7cb 4782 ab9f 5690b0a9ebcf

ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ- ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ

Η κουκλα της τάξης μας η Λουκία μίλησε στα παιδιά για δύο ήρωες τον ZERO και την WASTE,  που προστατεύουν το περιβάλλον και μας βοηθούν να μειώσουμε τα σκουπίδια μας. Έτσι τέθηκαν τα πρώτα ερωτήματα

Τι είναι σκουπίδια; Που έχετε δει σκουπίδια;

Πώς δημιουργούνται καθημερινά τα σκουπίδια;

Εμείς τι σκουπίδια δημιουργούμε στο σχολείο και στο σπίτι;

Πού πετάμε τα σκουπίδια μας; Τι είναι οι χωματερές;

Πώς μπορούμε να μειώσουμε τα σκουπίδια; Ποια είναι η λύση;

Τι θα είχε ενδιαφέρον να ψάξουμε σε σχέση με τα αντικείμενα που δεν χρειαζόμαστε πια;

Παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικό υλικό για την συγκέντρωση πληροφοριών και απαντήσεων στα ερωτήματα που τέθηκαν

https://sway.cloud.microsoft/v1a1anl4PD7kG738?ref=Link&loc=play

ΒΙΝΤΕΟ ΓΙΑ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

https://youtu.be/p9UF8vJSJig

ΑΝΝΑ Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ

https://youtu.be/hBYwXL-vAz4

Ο ΜΠΛΕ ΚΑΔΟΣ

https://youtu.be/jUXWKk3JLCU

Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ- ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ https://sway.cloud.microsoft/BE6I7tOPowpLf94O

ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ 

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΧΑΡΤΑΚΙ

https://fliphtml5.com/obzzm/cjhy/%CF%84%CE%BF_%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CF%81%CE%BF_%CF%87%CE%B1%CF%81%CF%84%CE%B1%CE%BA%CE%B9/#google_vignette

ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ

https://youtu.be/_aMVpHaUx7c

https://youtu.be/H0e3D7wHoxU

ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ…..

25η ΜΑΡΤΙΟΥ

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΑΜΕ:

https://sway.cloud.microsoft/NlYKpQHB6U8Mfu5w?fbclid=IwAR0N7RDS2Ushz-Sebn0j2MrzBMScigEYJc3Q5Kkb2MD1zlvPrVdPoVRux2w

 

https://sway.cloud.microsoft/HevDERAhDb3bK99J?fbclid=IwAR1IeVEwzBCCu8c1p-a9sze5M1VZQhkKevly4Z3E4Ood-_m8GzYbKTXm0LM

 

Γνωρίσαμε τους ήρωες της Επανάστασης οι οποίοι ζωντάνεψαν και μας είπαν την ιστορία τους.

https://youtu.be/zOWYVAGM580

https://youtu.be/2zHJD3fnnPk

 

Συλλέξαμε πληροφορίες για τη διπλή γιορτή της 25ης Μαρτίου

https://youtu.be/CDhdiqp_ng8

https://youtu.be/go1T8_vVjjQ

 

Μάθαμε τα μέρη της στολής του τσολιά και της ελληνοπούλας και τα συγκρίναμε με τη σημερινή ενδυμασία.

7d206b11 5957 40d9 a609 0b157b5f9eb2 a2de5a1e 075e 4b17 9fc2 620f903deadf

 

Ζωγραφίσαμε τον ΤΣΟΛΙΑ  βήμα βήμα, ακολουθώντας οδηγίες

01e5039d 942d 40d7 9708 183726a4cda3 a9492f14 045b 47e4 8676 06c1989fc0ea 5224771a 9a90 4f10 be17 fef0f0334c01

 

Κατασκευές

67aad6a8 ff9e 4f1b 98ba f0b3f03f2845 d6a53cd1 af77 4011 8f96 a157ced911c1 458f3cb3 61de 43fe 97cc 50e032b724ac 292fc486 0866 49d8 b5ec 05e97b91ce5b 99047a80 393f 43e3 8a2f 1fa2c5e0aa63 7c5bfa87 f5b0 4e1e 8ab4 c57b0b916a3f 1d7e2ee80 e439 4e85 b7bb b5940c9ee9346d10afa1 5509 48b7 b671 5eecc1e51c4e

Το σκηνικό μας σε συνεργασία με την ΣΤ τάξη

ffd76b55 385d 4800 a5c7 7fbb8585a98b

ΠΑΡΕΛΑΣΗ

f4d3d56c 687f 47ea b69f 4ef22d3d8e3a 1e0bc0f1 308a 420d 83a6 99e53b1f429a 2a851bd9 892f 47f0 96da af0971f16fd5 082e1e09 6f86 450e 8d20 2cdcdad64d95

 

ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ

https://youtu.be/Vs1aN_5NC6c

Ως πότε παλληκάρια, θα ζούμε στα στενάΜονάχοι σαν λιοντάρια, στες ράχες στα βουνά;Ως πότε παλληκάρια, θα ζούμε στα στενάΜονάχοι σαν λιοντάρια, στες ράχες στα βουνά;Κάλλιο είναι μιας ώρας ελεύθερη ζωήΠαρά σαράντα χρόνους, σκλαβιά και φυλακήΠαρά σαράντα χρόνους, σκλαβιά και φυλακή
Σπηλιές να κατοικούμε, να βλέπουμε κλαδιάΝα φεύγωμ’ απ’ τον κόσμο, για την πικρή σκλαβιά;Σπηλιές να κατοικούμε, να βλέπουμε κλαδιάΝα φεύγωμ’ απ’ τον κόσμο, για την πικρή σκλαβιά;Κάλλιο είναι μιας ώρας ελεύθερη ζωήΠαρά σαράντα χρόνους, σκλαβιά και φυλακήΠαρά σαράντα χρόνους, σκλαβιά και φυλακή
Να χάνωμεν αδέλφια, πατρίδα και γονείςΤους φίλους, τα παιδιά μας, κι όλους τους συγγενείς;Να χάνωμεν αδέλφια, πατρίδα και γονείςΤους φίλους, τα παιδιά μας, κι όλους τους συγγενείς;Κάλλιο είναι μιας ώρας ελεύθερη ζωήΠαρά σαράντα χρόνους, σκλαβιά και φυλακήΠαρά σαράντα χρόνους, σκλαβιά και φυλακήΠαρά σαράντα χρόνους, σκλαβιά και φυλακή
Μάνα μου τα, μάνα μου
τα κλεφτόπουλα τρώνε
και τραγουδάνε, άιντε
πίνουν και γλεντάνε.Μα ένα μικρό μα ένα μικρό
κλεφτόπουλο δεν τρώει,
δεν τραγουδάει, βάι
δεν πίνει δε γλεντάει.Μόν’ τ’ άρματα,
μόν τ’ άρματά του κοίταζε,
του τουφεκιού του λέει:

Γεια σου Κίτσο μου λεβέντη,
πόσες φορές, πόσες φορές
με γλίτωσες απ’ των εχθρών
τα χέρια κι απ’ των Τούρκων
τα μαχαίρια.

https://youtu.be/-SNM4jinSMA

Δέκα παλληκάρια στήσαμε χορόστου Καραϊσκάκη το κονάκιπέφταν τα ντουβάρια από το χορόκι από τις πενιές του Μιχαλάκη
Κι όλη νύχτα λέγαμε τραγούδι για τη λευτεριάκι όλη νύχτα κλαίγαμε γοργόνα Παναγιά
Και το βράδυ βράδυ ήρθαν με τα μαςΜάρκος Βαμβακάρης με Τσιτσάνησμίξαν τα μπουζούκια και ο μπαγλαμάςμε τον ταμπουρά του Μακρυγιάννη
Κι όλη νύχτα λέγαμε τραγούδι για τη λευτεριάκι όλη νύχτα κλαίγαμε γοργόνα Παναγιά
Έβαλα ένα βόλι στο καριόφιλοκι έριξα τη νύχτα να φωτίσεικι είπα να φωνάξουν το Θεόφιλοτον καημό μας για να ζωγραφίσει
Κι όλη νύχτα λέγαμε τραγούδι για τη λευτεριάκι όλη νύχτα κλαίγαμε γοργόνα Παναγιά
Κατηγορία: 1821

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΣΗ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ

Διαβάσαμε το βιβλίο ΤΟ ΓΚΡΟΥΦΑΛΟ

17778bdd 01ea 4868 9d33 74db36aa939b

Παίζουμε κουκλοθέατρο:

8f6cba8d 24bf 4007 a98c 14c8ce36ba834f201d21 29cf 43ff a563 5c09a96c993a

Ζωγραφίσαμε ότι μας έκανε εντύπωση από το βιβλίο

59ac9a49 4f28 4574 9d43 babe6b8d9570 22290c54 9a8b 4f08 a448 f0c3a0c59a80 1

eddc66e6 b344 423e b999 48dc85e4bdf4

 

Ακούσαμε τραγούδια για το Γκρούφαλο

https://youtu.be/5ZfEIX2lhlI

https://youtu.be/C1jB1ekYamw

“Βοηθήσαμε τα ζωάκια να πάνε στις φωλιές τους για να ξεφύγουν από το Γκρούφαλο”!

a6b7dc70 8855 4c07 a477 0b18222c7f92 1

 

ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΤΟ ΒΙΒΛΊΟ ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ

Το ξενοδοχείο των συναισθημάτων

 

Διαβάζουμε το βιβλίο, συζητάμε για τα συναισθήματα και φτιάχνουμε από ανακυκλώσιμα υλικά τα “Μπουκαλοανθρωπάκια” με τα τέσσερα βασικά συναισθήματα (χαρά , λύπη, έκπληξη, φόβος). Χωριζόμαστε σε ομαδούλες και η κάθε ομάδα παρουσιάζει ένα μικρό θεατρικό δρώμενο. Τα υπόλοιπα παιδιά μαντεύουν ποιο συναίσθημα κυριαρχεί σε αυτό που είδαν.

f1fcc594 64f2 4882 b651 eaa4a74e127b ba8bd805 f80e 4a62 8c5b 101cd0bd0d44

ΠΕΤΟΥΝ ΤΑ ΠΕΤΑΛΟΥΔΙΑ…..

Μας επισκέφτηκε στο σχολείο μας μια ξεχωριστή κάμπια.

e448c8ab 3556 4287 8c5f 1fe7fac5cdb9

Διαβάσαμε το βιβλίο του Eric Carl ΜΙΑ ΚΑΜΠΙΑ ΠΟΛΥ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΗ και παρακολουθήσαμε επεξηγηματικό εποπτικοακουστικό υλικό.

https://youtu.be/ICgtd4yBwiE

https://youtu.be/CTVbV8o_j6Y

Με σπιτική πλαστελίνη φτιάξαμε τις δικές μας κάμπιες

03de28d8 7dea 457f 9119 4b8211ce73d6

Με ανακυκλώσιμα υλικά κατασκευάσαμε μολυβοθήκες πεταλούδες

 

aa70d75d 7cfa 4678 a597 5dded0491d29

 

 

42a5d86a 1119 4d3a 96bf 86802ea9548c 42a5d86a 1119 4d3a 96bf 86802ea9548c 1

Γνωρίσαμε τον κύκλο ζωής της πεταλούδας από το αβγό στην πεταλούδα.

Κύκλος Ζωής Πεταλούδας σε Σφραγίδες | Ο δρόμος για την επιστήμη

 

https://youtu.be/NQb9Rc2Cwmo

https://youtu.be/EsytnGqbfEI

5dbf6e6e 7bdd 41dd 8d1e c6705e1e9e53

Σχεδιάσαμε πεταλούδες βήμα-βήμα.

Μάθαμε το τραγούδι ΠΕΤΟΥΝ ΤΑ ΠΕΤΑΛΟΥΔΙΑ

https://youtu.be/s0YeE3pJweE

Αληθινά κουκούλια μας έφερε μία μανούλα και τα παιδιά ενθουσιάστηκαν. Τα παρατηρήσαμε, είπαμε τις εντυπώσεις μας, θέσαμε ερωτήσεις και δώσαμε απαντήσεις, αναζητώντας πληροφορίες.

36ce94e6 37eb 47b9 886e 911836891f1a 82b064a3 637f 4038 bcac 18dd7d3b1b0c 2c39d8cc 3726 4389 bf8f e3d9cb631c348ff9234d c278 46c9 94a6 ced91993e2a2

Στην αυλή του σχολείου μας τα παιδιά ανακάλυψαν φυλλαράκια που έχει φάει η κάμπια , τα παρατήρησαν , τα περιέγραψαν κάναν υποθέσεις για το που πήγε η κάμπια……..

7fbc3c86 88ea 4bb5 9c6a bed72e642252 cfe5a85d 9a3e 44f8 9d44 7bd0c33fbcb9

 

ΑΣΦΑΛΕΣ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ

Γνωρίσαμε και ονομάσαμε τα μέρη του υπολογιστή καθώς και τη χρησιμότητά τους. Παρατηρήσαμε οτι για τη λειτουργία του χρειάζεται ηλεκτρικό ρεύμα.

Είπαμε πράγματα που μπορούμε να κάνουμε στον υπολογιστή και τι μας αρέσει περισσότερο και ζωγραφίσαμε.

14d75b0d c9a2 4140 906d 4ebace369df0

 

Παρατηρήσαμε διάφορα σύμβολα εφαρμογών στην οθόνη του υπολογιστή , τα περιγράψαμε και εξηγήσαμε τι μπορούμε να κάνουμε με το καθένα από αυτά.

Τι είναι το λογισμικό. – Πληροφορική – Τάξη E'λογότυπο προϊόντων Google και προγραμμάτων σε λευκό φόντο. συλλογές εικονιδίων Google Εκδοτική Εικόνες - εικονογραφία από email, browser: 215235096

Google has a new logo

 

Παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικό υλικό για την ασφάλεια στο διαδίκτυο

https://youtu.be/y41bXahQVLk Ασφάλεια στο internet με απλά λόγια!

https://youtu.be/zak4dXoCzZgΑνάγνωση παραμυθιού: Η Αθηνά μαθαίνει για τα προσωπικά δεδομένα

https://youtu.be/N0ya-2jsO_s Ανάγνωση παραμυθιού “Γιαγιά πρόσεχε στο διαδίκτυο”

https://youtu.be/poeOpX-bQM0 Εθισμός στο διαδίκτυο για μικρά παιδιά

Διαβάσαμε το παραμύθι https://youtu.be/2r8aMMOmZkc Ανάγνωση παραμυθιού “Η Αθηνά και το νέο της τάμπλετ”

Διαβάσαμε το παραμύθι Ο ΣΙΦΙΣ Ο ΠΟΝΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

https://www.astynomia.gr/file/2021/02/O_SIFIS_KAI_O_PONTIKOS_2020.02.01.pdf

Μιλήσαμε για κωδικούς ασφαλείας και φτιάξαμε τους δικούς μας κωδικούς

8642f5fc e43e 4375 9820 6a062ea4e66c

ΛΑΒΥΡΙΝΘΟΣ

fff8ffd6 8c3f 4457 9665 09e84a6509c7

 

Φτιάξαμε τα δικά μας τάμπλετ και παίξαμε

435098d1 2651 4dea 8e6b 6b6ad5ddcb2a 09f53110 dd12 471b 8dd9 95d134f7f8c2 dede5324 09d2 44aa b321 18c55a4104b1 1eaa26b0 8b74 4744 92f2 5fe03dc05770

88e7d0cf 270a 4a97 ab16 56b8dd3601ad

 

Παίξαμε διαδικτυακά παιχνίδια

https://wordwall.net/el/resource/10195036/%CE%B1%CF%83%CF%86%CE%AC%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B4%CE%AF%CE%BA%CF%84%CF%85%CE%BF

 

https://wordwall.net/el/resource/2272380/%CE%B1%CF%83%CF%86%CE%AC%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B4%CE%AF%CE%BA%CF%84%CF%85%CE%BF

 

https://wordwall.net/el/resource/7422854/%CE%B1%CF%83%CF%86%CE%AC%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B4%CE%AF%CE%BA%CF%84%CF%85%CE%BF

 

https://wordwall.net/el/resource/17480512/%CE%B1%CF%83%CF%86%CE%AC%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B4%CE%AF%CE%BA%CF%84%CF%85%CE%BF

ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ

Διαβάσαμε την ιστορία ΒΑΣΙΛΗ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΑΓΡΙΑΔΕΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΜΠΕΛΑΔΕΣ και συζητήσαμε.

Μην κάνεις αγριάδες, γιατί θα βρεις µπελάδες! - Εκδόσεις Άγκυρα

Διαβάσαμε την ιστορία τα χέρια δε χτυπάνε, τα χέρια αγαπάνε  https://youtu.be/ZBw1uxdZloE

και είπαμε όμορφα πράγματα που μπορούμε να κάνουμε με τα χέρια καθώς και πράγματα που κάνουμε με τα χέρια μας και πληγώνουν τους γύρω μας.

Παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικό υλικό για το σχολικό εκφοβισμό https://youtu.be/GlCfky-OYoc

https://youtu.be/90cyaDCTRVw

Δώσαμε στα παιδιά ένα κομμάτι λευκό χαρτί και τους είπαμε ότι αυτό είναι η καρδιά τους. Αν κάποιος τους φερθεί άσχημα η καρδιά τους θα τσαλακωθεί. Ζητήσαμε να τσαλακώσουν το χαρτί που είχαν στα χέρια τους και μετά να προσπαθήσουν να το ανοίξουν. Παρατηρήσαμε ότι το χαρτί δε ήταν όπως πρίν, έτσι και οι άσχημες λέξεις η άσχημη συμπεριφορά πληγώνει τους φίλους μας και η καρδιά τους συνεχίζει να πονάει. Σκεφτήκαμε τρόπους για να μαλακώσει η καρδιά του φίλου μας( ευγενικές λέξεις, συγνώμη, αγκαλιά, φιλιά….). Ο καθένας είπε μία όμορφη λέξη για τον φίλο του, η μία όμορφη πράξη που έκανε ο φίλος του.

Είδαμε αφίσες για τον σχολικό εκφοβισμό και αποφασίσαμε να κάνουμε τη δική μας αφίσα.

13c8c91e 7271 47db ac5c 5a11d6780229 a8bec8f6 c456 4475 b3fa bd3e98160348 d47f4f80 d1ee 4916 b355 98765a92c528 97369cba a143 48a5 bdc3 a31b20cc1479 6cd36d01 674b 4693 9a54 769d017120f5

Ακούσαμε το τραγούδι ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΕΡΙΑ

https://youtu.be/Btn_gTLD_Fk

Υπάρχουν χέρια που φυτεύουν ένα δέντρο
και άλλα χέρια που του βάζουνε φωτιά
υπάρχουν χέρια που σαν πέσεις σε σηκώνουνε ψηλά
σίγουρα θα ‘χεις συναντήσει δύο χέρια σαν κι αυτά
Υπάρχουν χέρια που πατάνε την σκανδάλη
και άλλα χέρια που προσφέρουν γιατρειά
υπάρχουν χέρια που χτυπάνε χέρια αλύπητα σκληρά
ίσως μια μέρα συναντήσεις δύο χέρια σαν κι αυτά
Υπάρχουν χέρια που έχουν μάθει να σου δίνουν
και άλλα χέρια που ζητάνε μοναχά
υπάρχουν χέρια που τις νύχτες σε χαϊδεύουν στοργικά
σίγουρα θα ‘χεις συναντήσει δύο χέρια σαν κι αυτά
Υπάρχουν χέρια που απ’ το άδικο έχουν σφίξει
έχουνε σφίξει και έχουν γίνει μια γροθιά
και μ’ άλλα χέρια έχουν σμίξει για να σβήσουν την φωτιά
ίσως τα χέρια τα δικά μας να ‘ναι χέρια σαν κι αυτά
Βλέπω κι απόψε εδώ μέσα κάτι χέρια
χειροκροτάνε και μας δίνουνε χαρά
θα ‘θελα λίγο να σηκώσουμε τα χέρια μας ψηλά
να τραγουδήσουμε παρέα με δυο χέρια σαν κι αυτά

ΜΑΡΤΗ ΜΑΡΤΗ ΜΟΥ ΚΑΛΕ……

Παρατηρώντας το ημερολογιό μας , εντοπίσαμε ότι ήρθε ένας νέος μήνας, ο Μάρτιος και μαζί με αυτόν καλωσορίζουμε την εποχή της Άνοιξης.

Διαβάσαμε παροιμίες για το μήνα Μάρτιο και τις εξηγήσαμε. Παίξαμε με το γράμμα Μ γλωσσικά παιχνίδια.

https://wordwall.net/el/resource/2054411/%CF%84%CE%BF-%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%B1-%CE%BC

https://wordwall.net/el/resource/2142349/%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%AF%CE%B6%CE%B5%CE%B9-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%BC-%CE%BC-%CE%BD%CE%B7%CF%80%CE%B9%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%B5%CE%AF%CE%BF-%CE%B1%CE%B3%CE%AF%CE%BF%CF%85-%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%BF%CF%85

https://wordwall.net/el/resource/1458709/%CE%B3%CF%81%CE%AC%CE%BC%CE%BC%CE%B1-%CE%BC%CE%BC

https://wordwall.net/el/resource/2339940/%CE%BB%CE%AD%CE%BE%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%BC-%CE%BC-%CE%BA%CF%89%CE%BD%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CE%BB%CE%B9%CF%83%CE%AC%CE%B2%CE%B5%CF%84

Βρήκαμε και κυκλώσαμε το γράμμα Μ στις παροιμίες του Μάρτη.

c09e15a3 f1ce 45a3 aab6 d4a25a326fc7 28be075f 634d 434a 89de d7b02972e0a3 83c6e1c3 866b 48f0 b4fd 844e04c94cbb

Με άσπρη και κόκκινη κλωστή φτιάξαμε τα μαρτάκια μας και συλλέξαμε πληροφορίες για το έθιμο αυτό.

c3f7cc15 f288 4345 9713 d66033337bfb d59555e9 be28 4ab3 862e e1989b7da3c2 e5ba664c 9f06 46da 9d84 750f8aa57fb0

το έθιμο του Μάρτη

https://youtu.be/Gl7p55rHAIA

https://youtu.be/gfq3TV9dLKs

https://youtu.be/KVs4frUDR8w

 

Μάθαμε τα κάλαντα της Άνοιξης( ΧΕΛΙΔΟΝΙΣΜΑΤΑ) και γνωρίσαμε το έθιμο αυτό σε διαφορετικές περιοχές της Ελλάδας.

https://youtu.be/VyUtdYLmObo

https://youtu.be/IwS3nKqMOJY

https://youtu.be/7NpAu89ZSdA

 

 

τα κάλαντα της άνοιξης (παραδοσιακό) … στίχοι – 99 Δημοτικό Σχολείο Αθηνών