Τον Ιούνιο
επισκεφθήκαμε την ημέρα Παγκόσμιας ημέρας περιβάλλοντος την παραλία Μπανάνα όπου έγινε και η ημερήσια εκδρομή μας στο Casa playa
…υποδεχθήκαμε το καλοκαίρι και πραγματοποιήσαμε την καλοκαιρινή μας γιορτή με θέμα: Τα φρούτα πάνε διακοπές!!!