Νηπιαγωγείο Αγίου Κήρυκα

Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ζακύνθου

Διαγωνισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση

Φεβ 202312

.png

“A Eco Friendly City”

(https://openedtech.ellak.gr/robotics2023/nipagioskirikoszak-a-eco-friendly-city/) είναι ο τίτλος της 1ης πρότασης μας για τη συμμετοχή ου σχολείο στον 5ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών. Το σχολικό έτος 2022-2023 ο διαγωνισμός επικεντρώνεται στη θεματική ενότητα της Πράσινης Οικονομίας που θα είναι Ανοιχτή και Ίση για όλους. Τέθηκαν ως στόχοι:

  • Να γνωρίσουν οι μαθητές/-τριες βιώσιμες λύσεις πράσινης παραγωγής ενέργειας, μετακίνησης και πράσινης διαχείρισης νερού.
  • Να μπορούν να εντοπίσουν τα θετικά και τα αρνητικά στοιχεία των εναλλακτικών τρόπων ενέργειας, του νερού και τους διαφορετικούς τρόπους μετακίνησης
  • Να αντιληφθούν τα παιδιά την σημασία του νερού ως πολύτιμο αγαθό
  • Να βρουν τρόπους ανακύκλωσης και επαναχρησιμοποίησης του νερού
  • Να δράσουν ως ενεργοί πολίτες συμμετέχοντας σε αυτή δράση
  • Να μπορούν να προσεγγίσουν κριτικά τη γνώση, επιλέγοντας ανάμεσα σε μία πληθώρα επιλογών,
  • Να εξοικειωθούν με μέσα και τεχνικές παραγωγής ταινιών μικρού μήκους
  • Να εισαχθούν στις βασικές αρχές του προγραμματισμού, μέσα από δραστηριότητες ενσώματης, εμπράγματης και αναπαραστατικής κωδικοποίησης.

 

Όταν το νηπιαγωγείο συνάντησε την κάθετη καλλιέργεια…

(https://openedtech.ellak.gr/robotics2023/nipagioskirikoszak-ta-ydro-nipiakia/) είναι ο τίτλος της 2ης πρότασης μας για τη συμμετοχή του σχολείο στον 5ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών. Οι στόχοι που τέθηκαν ήταν οι εξής:

  • οι μικροί μαθητές να αποκτήσουν περιβαλλοντική εκπαίδευση και συνείδηση ώστε να γίνουν ενεργοί πολίτες,
  • να έρθουν σε επαφή με πραγματικά περιβαλλοντικά προβλήματα που η γενιά τους θα κληθεί να αντιμετωπίσει στο μέλλον,
  • να μάθουν για την έννοια της υδροπονίας και της κάθετης καλλιέργειας,
  • τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα και των δυο μεθόδων,
  • να εξοικειωθούν με τη ζωή και τις ανάγκες των φυτών,
  • να κατανοήσουν το ρόλο που διαδραματίζει το νερό στη διατήρηση του φυτού,
  • να κατανοήσουν τη διαδικασία της ανακύκλωσης του νερού,
  • να εισάγουμε τους μαθητές στις έννοιες της τεχνητής νοημοσύνης, στην καλλιέργεια της δημιουργικότητας, της κριτικής και αποκλίνουσας σκέψης.

Οι προτάσεις της ομάδας μας αξιολογήθηκαν και θα συμμετέχουν στη 2η φάση του Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση μαζί με περίπου 150 άλλα σχολεία από όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης (https://openedtech.ellak.gr/2ndphase-2023/)

 

CC BY 4.0 Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons Αναφορά δημιουργού4.0.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *



Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων