Τα έθιμα της Αποκριάς είναι από τα αγαπημένα θέματα των παιδιών. Και πως να μη τους αρέσουν, αφού Απόκριες σημαίνει τραγούδι, χορός, μεταμφίεση. Προσεγγίσαμε διάφορα είδη καρναβαλιού από τα παραδοσιακά, με τα κουδούνια και τους μπουλάδες, μέχρι τις πιο σύγχρονες μορφές, όπως φαίνεται και στους πίνακες αναφοράς.
Διαβάσαμε το διαχρονικό βιβλίο “Αρλεκίνος”…βάλαμε τις εικόνες σε χρονική ακολουθία, εμπνευστήκαμε μια βενετσιάνικη μάσκα (ομαδική εργασία) και στολίσαμε την τάξη με τον Αρλεκίνο μας.
Καρναβάλι δίχως κλόουν δε γίνεται…
Τα παιδιά διασκέδασαν ιδιαίτερα με το αυτοσχέδιο παιχνίδι, εξάσκηση στη αδρή κινητικότητα για να μπει η μύτη του κλόουν στη θέση της.
Είδαμε το Κ, κ από το κλόουν το καρναβάλι.
Με βάση τις εικόνες από το ποίημα ζωγραφίσαμε το δικό μας μασκαρά.
Δουλέψαμε πάνω στον αριθμό 8.
Και ασκήσαμε τη φαντασία μας, πάνω σε μία ανοιχτού τύπου εργασία “Δες τι μπορώ να φτιάξω με μία κόκκινη μύτη”
Δε γινόταν να μη τηρήσουμε το έθιμο με το “Γαϊτανάκι” και χορέψαμε και ένα “Βαλσάκι”, σύμφωνα με το παιδικό τραγούδι.
Φτιάξαμε το Χαρταετό μας με φυσικά υλικά…
Και στην ώρα των αγγλικών ντύσαμε το βάτραχο και απλώσαμε και τη μπουγάδα με τα ρούχα του
Για αυτή την εβδομάδα ξεχωρίσαμε μία πολυπρόσωπη ζωγραφιά. Χαρούμενα πρόσωπα με τα χέρια ενωμένα! Η οικογένεια ενός νηπίου , μαζί με τη γιαγιά από τη Θεσσαλονίκη.
Μ.Γκ., νήπιο
Και από το αποκριάτικο πάρτι μας …χορεύοντας το “Γιάγκα Μαρία”
Σας ευχόμαστε Καλά Κούλουμα και Καλή Σαρακοστή