Η εβδομάδα που πέρασε μας έφερε τις πολυπόθητες μπόρες και βροχές, που σε μια γεωργική περιοχή είναι πάντα επιθυμητές και έδωσε σε μας την ευκαιρία να μιλήσουμε για τον κύκλο του νερού, ή αλλιώς την ιστορία της σταγόνας, απλοποιώντας έννοιες της φυσικής για τις αλλαγές του υγρού στοιχείου και τις διάφορες μορφές του (υδρατμοί, πάγος, τήξη-πήξη). Για μία ακόμα φορά συνδυάσθηκε το βιωματικό στοιχείο με το μαθησιακό και σε αυτό είχαμε ερέθισμα αλλά και σύμμαχο τον βροχερό καιρό.
Ο πίνακας αναφορά με το θέμα προς πραγμάτευση:
Τα βιβλία που διαβάσαμε
Το ποίημα της εβδομάδας για καλλιέργεια του προφορικού λόγου:
Ο κύκλος του νερού ή το ταξίδι της σταγόνας
Ο καιρός στάθηκε σύμμαχος μας και έτσι μετά τη βροχή βγήκαμε για παρατήρηση: αντανάκλαση σε νερόλακους και σαλιγκάρια στην τάξη
Η φύση πάντα είναι πηγή έμπνευσης:
Τα σύννεφα που έφεραν τη βροχή αποτυπώθηκαν με την τεχνική του τυπώματος:
“Σταγόνες πέφτουνε πολλές από τον ουρανό μας και αρχίζει γρήγορα στη γη μια δυνατή βροχή” λέει το παιδικό τραγούδι…σταγόνες πολλές μα τόσο μοναδικές μέσα από τα μάτια των νηπίων
Ζωγραφική με φύσημα με καλαμάκι
Και βροχή χωρίς ομπρέλες δε γίνεται….
…μέχρι και τις Ομπρέλες του Ζογγολόπουλου γνωρίσαμε που κοσμούν την παραλία της Θεσσαλονίκης
Η ομαδική μας εργασία: Το γκρίζο συννεφάκι
Προγραφικές ασκήσεις:
Και η γνωριμία με τον αριθμό 5:
Και κλείνουμε αυτή την πλούσια εβδομάδα με μία ξεχωριστή ζωγραφιά που δείχνει τις πολλαπλές ικανότητες των νηπίων και κυρίως τη μοναδική ματιά τους