Αυτήν την εβδομάδα η θεματική μας ‘Τα Φθινοπωρινά φρούτα” κινητοποίησε όλες μας τις αισθήσεις. Αφού συζητήσαμε για ποια είναι τα φρούτα αυτής της εποχής, τη διατροφική τους αξία, κάναμε πίνακες (διπλής εισόδου) για ποιο είναι το αγαπημένο μας, γράψαμε το όνομα τους, τα παρατηρήσαμε και τα κατατάξαμε, τα μυρίσαμε και τέλος τα γευτήκαμε, κάνοντας μία ωραία φρουτοσαλάτα και ένα τονωτικό smoothies, με όλα τα φρούτα και μπισκότο.
Οικοδομήσαμε τις γνώσεις μας βιωματικά και αισθητηριακά και αυτό με τη σειρά του καρποφόρησε όπως μαρτυρούν και τα έργα των νηπίων.
Ο πίνακας αναφοράς :
Παρατηρώντας με το μεγεθυντικό φακό και μετρώντας …. νικητής στα καρύδια αυτός με τη μεγαλύτερη ζαριά
Το αγαπημένο μας φρούτο, το γράφουμε και το ζωγραφίζουμε
Με την τεχνική του κολλάζ
Φρουτοσαλάτες, smouthies, και μαρμελάδες …. μας άνοιξαν την όρεξη
Τύπωμα με το αγαπημένο μας φρούτο
Ο Κύριος & η Κυρία Φθινοπωρούλα…όσο διαφορετικά κ αν είναι το καθένα, όλα χαμογελούν
Φθινοπωρινές κουκουβάγιες και σκαντζόχοιροι με την τεχνική του κολλάζ και χρήση φυσικών υλικών
Προσεγγίσαμε επίσης την έννοια και την πληθικότητα του αριθμού “3”:
Αλλά και τα γράμματα “Φ, φ” και “Ν,ν” από τον Νοέμβριο: