Αρχείο ημέρας 19 Ιουνίου 2026
ΤΕΛΟΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ
Η σχολική χρονιά 2025-2026 τελείωσε ευχάριστα με την καλοκαιρινή μας γιορτή που πραγματοποιήθηκε στον προαύλειο χώρο του σχολείου μας. Είμασταν όλοι εκεί να χειροκροτήσουμε δυνατά τα παιδάκια μας για την προσπάθειά τους και να φωνάξουμε όλοι μαζί “Καλό Καλοκαίρι”!
Έτοιμα και τα κατορθώματά μας απ’ όλη τη χρονιά…
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΚΕΠΕΑ ΠΡΑΜΑΝΤΩΝ
Στις 8 Μαϊου το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε σε περιβαλλοντικό πρόγραμμα που οργάνωσε το ΚΕΠΕΑ Πραμάντων με τίτλο “Το Σχολείο του Δάσους και η εκπαίδευση του Μικρού Δέντρου”. Με αφορμή το 4ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων επισκεφθήκαμε το Πευκοδάσος στα Λάζαινα. Σκοπός του προγράμματος είναι η συνειδητοποίηση της σπουδαιότητας του δάσους για την προστασία του εδάφους, του ευρύτερου περιβάλλοντος και της ανθρώπινης ζωής, για τον κύκλο του νερού, του διοξειδίου του άνθρακα και του οξυγόνου, τη βιοποικιλότητα και τη σταθεροποίηση του κλίματος της Γης, καθώς και η αξιοποίησή του ως πεδίο ανάπτυξης δραστηριοτήτων που καλλιεργούν την πολλαπλή νοημοσύνη των μαθητών. Σε αυτή μας την επίσκεψη σημαντική ήταν και η συμμετοχή των γονέων και κηδεμόνων των νηπίων τόσο στην διαδρομή που ακολουθήσαμε όσο και στις δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν.
Ευχαριστούμε θερμά την υπεύθυνη του ΚΕΠΕΑ Πραμάντων κα Κατερίνα Κατέρη που πάντα μας ενθουσιάζει!!!









