ΤΕΛΟΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ

Η σχολική χρονιά 2025-2026 τελείωσε ευχάριστα με την καλοκαιρινή μας γιορτή που πραγματοποιήθηκε στον προαύλειο χώρο του σχολείου μας. Είμασταν όλοι εκεί να χειροκροτήσουμε δυνατά τα παιδάκια μας για την προσπάθειά τους και να φωνάξουμε όλοι μαζί “Καλό Καλοκαίρι”!

0dac90dc fd5c 4564 89c6 797dd3dd01e9  55896df3 1ec1 4343 b185 ca9b0084324b

Έτοιμα και τα κατορθώματά μας απ’ όλη τη χρονιά…

fd3a9a5f 8517 420a 9e03 745b78e2cf41  b6ebbfb5 cbec 4c4d 95f8 90a4b52642da

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΚΕΠΕΑ ΠΡΑΜΑΝΤΩΝ

Στις 8 Μαϊου το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε σε περιβαλλοντικό πρόγραμμα που οργάνωσε το ΚΕΠΕΑ Πραμάντων με τίτλο “Το Σχολείο του Δάσους και η εκπαίδευση του Μικρού Δέντρου”. Με αφορμή το 4ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων επισκεφθήκαμε το Πευκοδάσος στα Λάζαινα. Σκοπός του προγράμματος είναι η συνειδητοποίηση της σπουδαιότητας του δάσους για την προστασία του εδάφους, του ευρύτερου περιβάλλοντος και της ανθρώπινης ζωής, για τον κύκλο του νερού, του διοξειδίου του άνθρακα και του οξυγόνου, τη βιοποικιλότητα και τη σταθεροποίηση του κλίματος της Γης, καθώς και η αξιοποίησή του ως πεδίο ανάπτυξης δραστηριοτήτων που καλλιεργούν την πολλαπλή νοημοσύνη των μαθητών. Σε αυτή μας την επίσκεψη σημαντική ήταν και η συμμετοχή των γονέων και κηδεμόνων των νηπίων τόσο στην διαδρομή που ακολουθήσαμε όσο και στις δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν.

1 2 3

Ευχαριστούμε θερμά την υπεύθυνη του ΚΕΠΕΑ Πραμάντων κα Κατερίνα Κατέρη που πάντα μας ενθουσιάζει!!!