“ΑΠΟΚΡΙΕΣ – ΚΥΡΑ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ”
“ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΜΑΡΤΙΕ”
“Μήνυμα Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού για τον εορτασμό της επετείου της 25ης Μαρτίου 1821″”
“Παράταση εγγραφών στα Νηπιαγωγεία και στα Δημοτικά σχολεία της χώρας για το σχολικό έτος 2024-2025″”
“ΑΜΥΓΔΑΛΙΑ – Η ΝΥΦΟΥΛΑ ΤΟΥ ΧΙΟΝΙΑ”
“ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ-ΤΡΙΩΝ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ 2024-2025”
“ΏΡΑ ΓΙΑ ΎΠΝΟ…”
Καλωσορίζουμε στο Νηπιαγωγείο μας τα ζωάκια που το χειμώνα πέφτουν σε χειμέρια νάρκη. Βλέπουμε φωτογραφίες με αυτά και τα κατατάσσουμε σε αυτά που φτιάχνουν φωλιές μέσα στο έδαφος και σε αυτά που οι φωλιές τους είναι μέσα σε κορμούς δέντρων, κάτω από πέτρες ή βράχους, στις άκρες λιμνών και ποταμιών.
Τα ομαδοποιούμε ανάλογα με τις φωνούλες/συλλαβές που έχουν…
Κάνουμε ομαδική κατασκευή το μέρος που πέφτουν σε χειμέρια νάρκη τα ζωάκια…
Φτιάχνουμε σαλιγκάρια με φασόλια και φακές, καθώς επίσης σκαντζόχοιρους με σπίρτα…
Χωριζόμαστε σε δύο ομάδες (την μπλε και την κόκκινη), φτιάχνουμε ένα ζάρι και παίζουμε επιτραπέζιο με ερωτήσεις σχετικές με το θέμα μας …
Διαβάζουμε σχετικά παραμύθια, συζητάμε πάνω σε αυτά και κάνουμε στα παιδιά ερωτήσεις εμπέδωσης/κατανόησης των ιστοριών…
Βάζουμε αρκούδες στη σειρά από την πιο μικρή στην πιο μεγάλη…
Φτιάχνουμε μάσκες αρκούδων για το παιχνίδι “Θα πάω για αρκούδες…” και διαμορφώνουμε ανάλογα την τάξη μας για να το παίξουμε…
Κάνουμε σχετικά με το θέμα μας φύλλα εργασίας…