ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ

Οδηγίες για δημιουργία μαθητικού λογαριασμού

Αγαπητοί γονείς,

Παρακαλούμε να δημιουργήσετε για τα παιδιά σας λογαριασμό χρήστη στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (Π.Σ.Δ.), με τον  οποίο μπορείτε να έχετε πρόσβαση  στις υπηρεσίες του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου (ΠΣΔ)  (https://www.sch.gr/services).

Η δημιουργία λογαριασμού για τους μαθητές μπορεί να  γίνει από τον γονέα/κηδεμόνα ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα. 

  1. Η εγγραφή γίνεται από τη σελίδα  https://register.sch.gr/students.  Στην ίδια σελίδα μπορεί να φτάσει κάποιος από την πύλη του ΠΣΔ sch.gr  ακολουθώντας το σύνδεσμο «Εγγραφή».
  2. Η εγγραφή γίνεται από τον γονέα ή κηδεμόνα του μαθητή/τριας.  Στη σελίδα υπάρχουν σχετικές οδηγίες τις οποίες θα πρέπει να ακολουθήσουν ώστε η εγγραφή να είναι επιτυχής. Δείτε αναλυτικά τον οδηγό έγγραφής: https://register.sch.gr/students/docs20/StudentsRegisterHelp.pdf
  3. Απαιτείται η συμπλήρωση του Αριθμού Μητρώου του μαθητή που θα τον πάρετε από το σχολείο.
  4. Τονίζουμε στον γονέα/κηδεμόνα την αναγκαιότητα ορθής αναγραφής της διεύθυνσης e–mailτου καθώς επίσης και του αριθμού κινητού τηλεφώνου, ώστε να είναι εύκολη η ανάκτηση των στοιχείων μαθητικού λογαριασμού σε περίπτωση που αυτά ξεχαστούν.
  5. Όταν ολοκληρωθεί η εγγραφή του/της μαθητή/τριας θα αποσταλεί e–mail με τα στοιχεία εγγραφής στη διεύθυνση e–mail που δήλωσε ο γονέας/κηδεμόνας στην ηλεκτρονική αίτηση.

 Αν χρειαστείτε βοήθεια ή οποιαδήποτε διευκρίνηση μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με το σχολείο.

 

“Οι μικροί υπερασπιστές του δάσους!”

Φέτος, δύο παραμυθένιοι ήρωες, ο Πέτρος και η Γιασεμή, ήρθαν στο σχολείο μας ζητώντας τη βοήθειά μας για να σώσουμε το δάσος!. Αφού μας συστήθηκαν, έφεραν μαζί τους κι ένα κουτί που κάθε φορά “κρύβει” κάτι διαφορετικό. Συνήθως, περιέχει μία αποστολή, ή κάποιο στοιχείο σχετικό με το δάσος κι εμείς τους βοηθάμε μέσα από τις δραστηριότητες και τις δράσεις μας! Συμφωνήσαμε να είμαστε όλοι μαζί μία ομάδα δυνατή και να γίνουμε ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ! Τι είναι όμως το δάσος? Και τι ξέρουμε εμείς για αυτό? Αφού λοιπόν είπαμε τις ιδέες μας βγήκαμε στο δασάκι που έχουμε στο σχολείο μας να δούμε κι από κοντά τι είναι αλλά και τι έχει ένα δάσος. 20251012 001411

Μάλιστα, ο Πέτρος και η Γιασεμή μας έφεραν και μια μεγάλη τσάντα από την Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης και το Διεθνές Δίκτυο: “Μαθαίνω για τα Οικοσυστήματα και τα δάση” με ειδικά εργαλεία εξερεύνησης και πολλά πολλά πράγματα για να διαβάσουμε και να μάθουμε σχετικά!Photo Collage Maker 2025 11 06 12 07 14

1η Αποστολή: “Τα φύλλα του φθινοπώρου”

Μαζεύουμε φύλλα φθινοπωρινά, τα παρατηρούμε, μιλάμε για τα χαρακτηριστικά τους και για το τι συμβαίνει το φθινόπωρο. Φτιάχνουμε κι εμείς τα δικά μας δέντρα και τα φύλλα του φθινοπώρου με διάφορους τρόπους.

20251021 170437

2η Αποστολή: “Καθαρίζουμε το δάσος μας!”

Καθώς μαζεύαμε φύλλα φθινοπωρινά παρατηρήσαμε ότι το δάσος θέλει επειγόντως τη βοήθειά μας! Οι μικροί υπερασπιστές του δάσους έβαλαν γάντια, πήραν σακούλες και καρότσι και ξεκίνησαν να καθαρίζουν το μικρό δασάκι του σχολείου. Η αλήθεια είναι ότι βρήκαμε διάφορα “σκουπίδια”. Κάποια από αυτά τα δημιουργεί ο άνθρωπος και βλάπτουν το περιβάλλον. Αλλά κάποια τα δημιουργεί η φύση και χρειάζονται και για τη διατήρηση της ισορροπίας. Διακρίναμε τα “σκουπίδια” σε αυτές τις 2 κατηγορίες, τα ταξινομήσαμε και συμπληρώσαμε ένα αντίστοιχο Φύλλο Εργασίας (ΦΕ).

20251014 224359 20251014 22450520251015 16352320251015 100142

eTwinning Project: «NBS & STEM Adventures in the Forest»

«NBS & STEM Adventures in the Forest»

Η φύση είναι ένας ανοιχτός θησαυρός γνώσης, έμπνευσης και εμπειριών για τα παιδιά. Το δάσος, με την ποικιλία των μορφών ζωής και των οικολογικών λειτουργιών του, μπορεί να γίνει το ιδανικό εκπαιδευτικό πλαίσιο για τη σύνδεση της βιωματικής μάθησης με τις σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις.

Το πρόγραμμα «NBS & STEM Adventures in the Forest» συνδυάζει την εξερεύνηση του φυσικού περιβάλλοντος με δραστηριότητες STEM (Επιστήμη, Τεχνολογία, Μηχανική, Μαθηματικά) και την εφαρμογή Λύσεων Βασισμένων στη Φύση (NBS), ώστε τα παιδιά να αποκτήσουν οικολογική συνείδηση, επιστημονικές δεξιότητες και υπεύθυνη στάση απέναντι στο περιβάλλον.

Στόχος του προγράμματος είναι τα παιδιά να μάθουν πώς τα δάση λειτουργούν ως σύμμαχοι κατά της κλιματικής αλλαγής, πώς προσφέρουν λύσεις σε περιβαλλοντικά προβλήματα και πώς τα ίδια μπορούν να συμβάλουν στην προστασία τους μέσω απλών αλλά ουσιαστικών ενεργειών.

Μέσω του προγράμματος, τα παιδιά θα έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες σε τρεις κύριους τομείς:

  1. Επιστημονική Γνώση (Science)
  2. Δεξιότητες STEM
  3. Οικολογική Συνείδηση ​​και Ευθύνη Μέσω των οποίων θα επιτευχθεί η μάθηση.

Το πρόγραμμα βασίζεται στη βιωματική μάθηση. Τα παιδιά συμμετέχουν ενεργά σε δραστηριότητες που συνδυάζουν παιχνίδι, πειραματισμό, τέχνη και συνεργασία.

(Διάρκεια: Νοέμβριος 2025 – Μάιος 2026)

11zon cropped

Γιορτάζουμε την “28η Οκτωβρίου 1940”

Γιορτάζουμε την επέτειο της “28ης Οκτωβρίου 1940” συμμετέχοντας στις εορταστικές εκδηλώσεις και τιμώντας το ιστορικό “ΟΧΙ”. Ξεκινάμε με τη δοξολογία στον Ιερό Ναό των Αγίων Αναργύρων, συνεχίζουμε με τον πανηγυρικό της ημέρας, την κατάθεση στεφάνων και την παρέλαση των μικρών μας μαθητών και μαθητριών.Collage Maker 11 4 2025 11 18 42 PMStigmiotypo othonhs 2025 11 04 235313IMG d7897b9334bc683ba24b71d5217ed510 V

“28η Οκτωβρίου 1940”

Καθώς πλησιάζει η επέτειος της “28ης Οκτωβρίου 1940” προετοιμαζόμαστε κατάλληλα για να γιορτάσουμε αυτή τη μεγάλη μέρα.

Ξεκινάμε από το γεγονός ότι σήμερα στη χώρα μας απολαμβάνουμε την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ μας κι έχουμε ΕΙΡΗΝΗ, δύο ΥΠΕΡπολύτιμα αγαθά! 20251021 121756

Τι γίνεται όμως όταν έχουμε πόλεμο και τι γίνεται όταν έχουμε ειρήνη; Παρατηρούμε κάθε εικόνα, περιγράφουμε τι δείχνει και την ταξινομούμε ανάλογα.20251025 082155

Φτάνουμε και στα πραγματικά γεγονότα του 1940. Περιγράφουμε τις εικόνες και μαθαίνουμε για το τι συνέβαινε σαν να διαβάζουμε μία εφημερίδα. Αλήθεια, τι έγραφαν οι εφημερίδες εκείνης της εποχής και ποιο σκοπό εξυπηρετούσαν; Μας δίνεται η ευκαιρία να συζητήσουμε για τις αλλαγές του τότε και του τώρα σε διάφορους τομείς π.χ. στην ενημέρωση, στη μετακίνηση, την ενδυμασία κ.λπ.

Φτιάχνουμε κι εμείς την δική μας εφημερίδα. Διαλέγουμε την εικόνα, την περιγράφουμε, βρίσκουμε τίτλο και λεζάντα και τη φιλοτεχνούμε.Photo Collage Maker 2025 10 25 08 50 29

“ΕΚΤΑΚΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ”

Προετοιμαζόμαστε για τη γιορτή μας  και φτιάχνουμε προσκλήσεις για τους αγαπημένους μας καλεσμένους!

20251024 114527

Στολίζουμε την αίθουσά μας με τα έργα μας!

20251024 095010 20251024 100415

Code Week 2025 και… Παιχνίδια σε τάξη!

Στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Code week 2025 οι μαθητές συμμετέχουν στη δραστηριότητα με τίτλο: “Παιχνίδια σε τάξη!”. Στα πλαίσια του παιχνιδιού αλλά και του συμμαζέματος τους καλούνται να βάλουν τις ξύλινες χάντρες στη σωστή θέση. Αλλά δεν φαίνεται να είναι τόσο εύκολη υπόθεση άρα πρέπει να βρούμε μία λύση. Μόλις καταφέρουν και το φτιάξουν το αποτυπώνουν τη λύση σε χαρτί με ζωγραφική, καταμέτρηση και απαρίθμηση. Πρόκειται για μία σύνθετη δραστηριότητα που περιλαμβάνει τα παρακάτω βήματα:

1. Βάζουν τις ξύλινες χάντρες στη στήλη που αντιστοιχεί το κάθε χρώμα ανάλογα με την πληθικότητα. (Είτε από το 1-10, είτε αντίστροφα από το 10-1).

2. Διαλέγουν μαρκαδόρους με χρώματα ίδια με τις χάντρες.

3. Ζωγραφίζουν στο χαρτί κάθε κύκλο με το αντίστοιχο χρώμα της στήλης.

4. Μετρούν πόσες χάντρες έχει κάθε στήλη.

5. Γράφουν από κάτω τον αντίστοιχο αριθμό.

6. Φτιάχνουν τους δικούς τους πίνακες αναφοράς για να μπορούν να βρίσκουν εύκολα τη λύση.

Οι στόχοι της δραστηριότητας είναι να αναγνωρίζουν και να κατονομάζουν τα χρώματα, να μετρούν, να κατασκευάζουν ποσότητες, να κάνουν ταξινομήσεις με διάφορα κριτήρια (π.χ. χρώμα, πλήθος κ.α), να αναπτύξουν δεξιότητες κωδικοποίησης, λογικής σκέψης, ελεύθερης έκφρασης και δημιουργικότητας. Τέλος, να αναπτύξουν τον οπτικοκινητικό τους συντονισμό και να εξασκήσουν τη λεπτή κινητικότητα.20251012 002514

ELMER

Και ποιος δεν έχει ακούσει για τον Έλμερ! Αυτόν τον ελέφαντα που έχει κάτι πολύ ξεχωριστό! 

Διαβάζουμε στα αγγλικά την ιστορία του πολύχρωμου ελέφαντα Έλμερ και φτιάχνουμε ομαδικά τον δικό μας βάζοντας πολλά πολλά χρώματα!

Ένα παραμύθι που μας βοηθάει να μιλήσουμε για τη διαφορετικότητα αλλά και τη μοναδικότητα του καθενός που τον κάνει ξεχωριστό αλλά εξίσου σημαντικό!20251010 124513

Με την ιστορία του Έλμερ συμμετέχουμε και στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμό CodeWeek 2025 μέσα από την παρακάτω δραστηριότητα. Συμπληρώνουμε ένα Φύλλο Εργασίας όπου οι μαθητές καλούνται να ζωγραφίσουν τον πολύχρωμο Έλμερ μέσα από μια σειρά συγκεκριμένων βημάτων. Οι μαθητές σχεδιάζουν τον Ελμερ σύμφωνα με τις οδηγίες και εξοικειώνονται με την αλγοριθμική σκέψη.

Στόχος της δραστηριότητας είναι να ακολουθούν οδηγίες (προφορικές ή οπτικές), να  κατανοούν τη σημασία της σωστής σειράς και τη χρονική ακολουθία, να πειραματίζονται, να κάνουν λάθη και να τα διορθώνουν, να εκφράζονται δημιουργικά, να συνθέτουν και να αποσυνθέτουν μία εικόνα.

20251013 104942

Το σαλιγκάρι

Ξεκίνησαν οι βροχούλες ξεμύτισαν και τα σαλιγκαράκια. Ευκαιρία να τα ανακαλύψουμε, να τα παρατηρήσουμε και να ασχοληθούμε με τα χαρακτηριστικά τους. 20251010 113949

Ενώνουμε τους αριθμούς για να δούμε τι θα σχηματιστεί αλλά και για να κατανοήσουμε τη διαδοχική σειρά των αριθμών: 1,2, 3 ως το 10.

20251007 184610

Ζωγραφίζουμε το καβούκι, κόβουμε γύρω γύρω αλλά και στη σπείρα κι έτοιμο το τρελό σαλιγκαράκι μας.20251009 120642

Φθινόπωρο

Το φθινόπωρο μπήκε για τα καλά κι εμείς το υποδεχόμαστε με κάθε τρόπο!

ΛΕΞΕΙΣ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΕΣ

Ανακαλύπτουμε τα γράμματα και σχηματίζουμε τις λέξεις.20251007 182353

Βγαίνουμε στην αυλή μας και μαζεύουμε φθινοπωρινά φύλλα. Τα παρατηρούμε, συζητάμε για τα χαρακτηριστικά τους και για τις αλλαγές που επιφέρει το φθινόπωρο. 

InCollage 20251104 140235706

20251012 001808

Φτιάχνουμε και εμείς τα δικά μας με την  τεχνική μπατίκ όπου φτιάχνουμε τα νεύρα των φύλλων “αόρατα” (με λευκό λαδοπαστέλ) που εμφανίζεται όταν πλέον βάφουμε με τη νερομπογιά.20251014 224245

Παρατηρούμε τα δέντρα του φθινοπώρου αλλά και τα χρώματα.20251018 133209

Φτιάχνουμε φθινοπωρινά δέντρα με φυσικά υλικά, κανέλα και θρυμματισμένα φύλλα πάνω στην φθινοπωρινή παλέτα.20251021 170437

Διακοσμούμε την τάξη μας

InCollage 20251104 161059755    InCollage 20251104 133953241 InCollage 20251104 134543289