Πάσχα

Μιλάμε για το Πάσχα……

Η εβδομάδα μας ξεκίνησε και αρχίζουμε σιγά σιγά να οδεύουμε προς το Πάσχα, γι’ αυτό θα  ξεκινήσουμε την κουβέντα μας για τα Πάθη του Χριστού και τα γεγονότα της Μεγάλης Εβδομάδας με μια σειρά από εικόνες. Ξεκινήσαμε με καταιγισμό ιδεών για το τι μας θυμίζει η λέξη Πάσχα και καταγράψαμε όλες τις ιδέες.

IMG 20230327 123553

Ξεκινήσαμε τις κατασκευές μας με την πασχαλινή κάρτα στην οποία γράψαμε και ευχές.

IMG 20230329 120745 IMG 20230329 120831 IMG 20230329 122755 IMG 20230329 123724 IMG 20230329 123752 IMG 20230329 124037 IMG 20230330 085032 IMG 20230330 085058 IMG 20230330 090416 IMG 20230330 123906

Άλλες πασχαλινές κατασκευές που διακόσμησαν τα παράθυρά μας….

IMG 20230330 120823 IMG 20230330 120829 IMG 20230330 120838 IMG 20230330 123647 IMG 20230330 123652

Αφού μιλήσαμε για τα γεγονότα της Μεγάλης Εβδομάδας κάναμε σειροθέτηση.

IMG 20230331 104850 IMG 20230331 104859 IMG 20230331 105058 IMG 20230331 105540

Συμπληρώσαμε την ακροστοιχίδα του Πάσχα…

IMG 20230331 122924 IMG 20230331 123728 IMG 20230331 123732 IMG 20230331 124207 IMG 20230331 124213

Φτιάξαμε πασχαλινά φαναράκια για να πάρουμε μαζί μας στην εκκλησία με την τεχνική του ντεκουπάζ.

IMG 20230404 115835 IMG 20230404 115845 IMG 20230404 123518

Παίξαμε κρυμμένο θησαυρό για να ανακαλύψουμε τα υλικά για τα πασχαλινά μας κουλουράκια. Και αφού τα βρήκαμε αποφασίσαμε να φτιάξουμε τα δικά μας κουλουράκια τα οποία ζυμώσαμε και πλάσαμε σε διάφορα σχέδια.

IMG 20230404 100717 IMG 20230404 101823 IMG 20230404 101846 IMG 20230404 102554 IMG 20230404 102723 IMG 20230404 102731 IMG 20230404 102932 IMG 20230404 104145 IMG 20230404 104528 IMG 20230404 105018 IMG 20230404 105152 IMG 20230404 105738 IMG 20230404 110340 IMG 20230404 110345 IMG 20230404 113233 IMG 20230404 113240

Φτιάξαμε πασχαλίτσες πάνω σε βοτσαλάκια για να μπουν και αυτές στο πασχαλινό μας καλαθάκι.

IMG 20230405 122651 IMG 20230405 122702 IMG 20230405 122712 IMG 20230405 123821 IMG 20230405 123830 IMG 20230405 123834

Κάναμε λίγα μαθηματικά μετρώντας πασχαλινά αντικείμενα.

IMG 20230406 103020 IMG 20230406 103354 IMG 20230406 103420

Ετοιμάσαμε το πασχαλινό μας καλαθάκι το οποίο γεμίσαμε με ότι είχαμε φτιάξει όλες τις μέρες.

 

IMG 20230405 114957 IMG 20230405 115004 IMG 20230405 115031IMG 20230406 122207 IMG 20230406 122211

Φυσικά βάψαμε αυγά με έναν καινούριο τρόπο που μάθαμε χρησιμοποιώντας κόκκινο χαρτί γκοφρέ.

IMG 20230407 091554 BURST001 COVER

IMG 20230407 091627 IMG 20230407 091654 IMG 20230407 092451 IMG 20230407 092453IMG 20230407 103208

Και φυσικά τελευταία μέρα παίξαμε το κυνήγι του κρυμμένου αυγού. 3 ομάδες έτρεξαν να βρουν τα στοιχεία που θα τους έφταναν μέχρι το τέλος της διαδρομής και τα Αυγά…

IMG 20230407 100559 IMG 20230407 100919 IMG 20230407 110233 IMG 20230407 110340 IMG 20230407 110425

Αφού ετοιμάστηκαν τα κόκκινα αυγά μας τσουγκρίσαμε και ευχηθήκαμε Καλό Πάσχα!!!

IMG 20230407 123749 IMG 20230407 124002 IMG 20230407 124110 IMG 20230407 124409 IMG 20230407 125006 IMG 20230407 125133

25η Μαρτίου

IMG 20230317 095625

Η 25η Μαρτίου είναι διπλή γιορτή…

Στις 25 Μαρτίου έχουμε διπλή γιορτή. Θρησκευτική και εθνική.

Η εκκλησία μας γιορτάζει τον Ευαγγελισμό της Παναγίας.

Γιορτάζει όμως και η πατρίδα μας, η Ελλάδα, γιατί μια τέτοια μέρα, στις 25 Μαρτίου 1821, οι Έλληνες αποφάσισαν να ξεσηκωθούν, να πολεμήσουν και να διώξουν τους Τούρκους μακριά από την Ελλάδα.

Ο φελοπίνακας που γέμισε με φωτογραφίες στάθηκε αφορμή για να συζητήσουμε για τη διπλή γιορτή και συγκεκριμένα, τη γιορτή των “Ε” όπως είπαμε για να τη θυμόμαστε, του Ευαγγελισμού απ’ τη μια και της Επανάστασης από την άλλη. Κόψαμε και κολλήσαμε τα γράμματα των δυο λέξεων και κατασκευάσαμε κρίνους σαν το λουλούδι που έδωσε ο Αρχάγγελος στην Παναγία, αφού πρώτα αγγίξαμε, μυρίσαμε και παρατηρήσαμε από κοντά το λουλούδι που ήρθε στην τάξη μας.

IMG 20230316 103610 IMG 20230316 102001 IMG 20230316 101951 IMG 20230315 124710   IMG 20230315 124505 IMG 20230316 124139 IMG 20230316 123256 IMG 20230316 123250IMG 20230321 123857  IMG 20230321 123920

Το κρυφό σχολειό…

Σχολεία δεν υπήρχαν στην Ελλάδα στα χρόνια της σκλαβιάς γιατί οι Τούρκοι δεν επέτρεπαν να μαθαίνουν ελληνικά γράμματα.Tα Ελληνόπουλα όμως σαν νύχτωνε και το σκοτάδι απλωνόταν
παντού, έπαιρναν κρυφά το δρόμο για την εκκλησία. Εκεί τους περίμενε ο παπάς για να τους μάθει να διαβάζουν και να γράφουν κάτω από το φως του καντηλιού. Μαζί με την ανάγνωση και τη γραφή μάθαιναν ακόμη για την αξία της ελευθερίας και πώς έπρεπε να πολεμήσουν και να ελευθερώσουν τη σκλαβωμένη πατρίδα από τον Τούρκο κατακτητή. Έτσι στο Κρυφό Σχολειό μάθαιναν τα παιδιά όλα όσα δεν μπορούσαν να μάθουν φανερά. Παρατηρήσαμε τον πίνακα του Ν. Γύζη και προσπαθήσαμε να τον αποτυπώσουμε με το δικό μας τρόπο.

 

IMG 20230317 110324 1 IMG 20230317 110327 1 IMG 20230317 110334 1 IMG 20230317 110340 IMG 20230317 110418 IMG 20230317 110319IMG 20230317 110302IMG 20230317 110253IMG 20230317 110246IMG 20230317 110233

Οι ήρωες της επανάστασης…

Οι Τούρκοι ήταν πολλοί και καλά οπλισμένοι. Οι Έλληνες ήταν λίγοι και χωρίς όπλα. Είχαν πάρει όμως την απόφαση πως θα ελευθερωθούν. Πολεμούν και στη στεριά και στη θάλασσα για να διώξουν τον βάρβαρο κατακτητή μακριά από την Ελλάδα.

Οι Έλληνες πολέμησαν γενναία στα βουνά οπού βγήκαν κλέφτες, αφού δεν είχαν καθόλου στρατό και όπλα. Έκαναν ανταρτοπόλεμο. Οι πιο γενναίοι πολεμιστές έγιναν και ήρωες και εμείς τους θυμόμαστε μέχρι σήμερα.

Αφού γνωρίσαμε μερικούς γενναίους πολεμιστές τους παρατηρήσαμε αποτυπώσαμε όσο περισσότερο μπορούσαμε τα χαρακτηριστικά κυρίως του προσώπου τους.

IMG 20230321 105441IMG 20230321 105543IMG 20230321 105609IMG 20230321 105636IMG 20230321 105659IMG 20230321 105727IMG 20230321 105745IMG 20230321 110239IMG 20230321 110338  IMG 20230321 104311IMG 20230321 104336IMG 20230321 104557IMG 20230321 105018IMG 20230321 105050IMG 20230321 105252IMG 20230321 105309

Η Ελληνική μας σημαία…

Μετά την απελευθέρωση της Ελλάδας, καθορίστηκε και η σημαία της, το εθνικό αυτό σύμβολο που χαρακτηρίζει κάθε χώρα.

Τι συμβολίζει η Ελληνική σημαία;

Τα χρώματα γαλάζιο και λευκό συμβολίζουν, το γαλάζιο της Ελληνικής θάλασσας και το λευκό των αφρισμένων κυμάτων.

Οι οριζόντιες γραμμές είναι 9, όσες και οι συλλαβές του συνθήματος της Ελληνικής Επανάστασης, «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ `Η ΘΑΝΑΤΟΣ».

Ο Λευκός Σταυρός συμβολίζει την αφοσίωση των Ελλήνων στην Ορθόδοξη Χριστιανική Πίστη.

IMG 20230322 102436 IMG 20230322 102441 IMG 20230322 102449 IMG 20230322 102502 IMG 20230322 102511 IMG 20230322 102652

Φτιάχνω ένα χαρτί να μοιάζει με πάπυρο!

Πάπυρος ονομαζόταν το χαρτί που έγραφαν τα αρχαία χρόνια. Ήταν κάπως έτσι…

Amfipoli News: Αρχαίος πάπυρος γραμμένος στα ελληνικά συμβουλεύει…

Φτιάξαμε τους δικούς μας πάπυρους και γράψαμε πάνω με πινέλο το σύνθημα ” Ελευθερία ή Θάνατος”.

IMG 20230322 104814 IMG 20230322 104830 IMG 20230322 104846 IMG 20230322 123037 IMG 20230322 123223 IMG 20230322 124113 IMG 20230322 124116 IMG 20230322 124407 IMG 20230323 082128

Η στολή του τσολιά…

Η στολή του Εύζωνα, εμφανίστηκε στην Επανάσταση του 1821 και έκτοτε καθιερώθηκε η φουστανέλα ως επίσημη ενδυμασία όλων των οπλαρχηγών. Κάθε κομμάτι από το οποίο αποτελείται, έχει τη δική του σημασία.

Φουστανέλα
Η φουστανέλα, είναι ανδρική βαμβακερή φορεσιά με 400 πτυχές, όσες και τα
χρόνια της τουρκικής κυριαρχίας στην Ελλάδα. Το χρώμα της είναι λευκό, που συμβολίζει την αγνότητα των εθνικών απελευθερωτικών αγώνων. Για να φτιαχτεί μια φουστανέλα χρειάζονται περίπου 30 μέτρα ύφασμα.

Τα κρόσσια που κρέμονται πάνω στη φούστα, έχουν μπλε-άσπρο χρώμα, όπως η Γαλανόλευκη Σημαία.

Φέρμελη
Πρόκειται για το γιλέκο των Ευζώνων, του οποίου η κατασκευή χρειάζεται ένα μήνα.
Είναι κεντημένο με λευκά και επίχρυσα νήματα, που δημιουργούν λαογραφικές απεικονίσεις.
Επίσης, κεντημένα πάνω στο γιλέκο είναι τα αρχικά Χ.Ο, που πιστεύεται ότι αντιστοιχούν στις λέξεις χριστιανός ορθόδοξος.

Φέσι
Φάριο ονομάζεται το καπέλο του Εύζωνα, το οποίο στο κέντρο του έχει το Εθνόσημο. Παλαιότερα στο κέντρο του υπήρχε η βασιλική κορώνα.

Τσαρούχια
Τα τσαρούχια είναι τα υποδήματα της φορεσιάς, με τη χαρακτηριστική μαύρη φούντα στη μύτη. Είναι δερμάτινα και η σόλα τους έχει από 60 έως 120 καρφιά. Κατά μέσο όρο το κάθε τσαρούχι ζυγίζει 3,5 κιλά. Το σχήμα και η μορφή τους, χρησίμευε σε μάχες σώμα με σώμα, καθώς στις φούντες έκρυβαν κοφτερά αντικείμενα που τραβούσαν απότομα και ξάφνιαζαν τον εχθρό.

Παρατηρήσαμε τα αντικείμενα της στολής του τσολιά που βρήκαμε στην τάξη μας, καθώς και ένα από τα όπλα της εποχής, την πιστόλα ή πιστόλι.

IMG 20230323 102650 IMG 20230323 102653 IMG 20230323 102718IMG 20230323 102625

IMG 20230323 102631IMG 20230323 102512 IMG 20230323 102520 IMG 20230323 102528

 

IMG 20230323 102729

Στη συνέχεια φτιάξαμε και τα δικά μας τσολιαδάκια για τα αγόρια και τις Αμαλίες για τα κορίτσια.

IMG 20230323 130514

Μάθαμε τραγούδια, είδαμε ιστορίες και κάναμε δραστηριότητες με σκοπό να μάθουμε όσα περισσότερα μπορούσαμε για αυτή τη διπλή γιορτή…

IMG 20230320 104658 IMG 20230320 104704 IMG 20230320 105043 IMG 20230320 105046 IMG 20230320 123112 IMG 20230320 123125 IMG 20230320 123137 IMG 20230320 123140 IMG 20230320 123147

Η Αμυγδαλιά

Ένα κλαδί ανθισμένης αμυγδαλιάς στάθηκε αφορμή για να μιλήσουμε για τη “νυφούλα του χειμώνα” όπως την αποκαλούν. Αφού μάθαμε αρκετές πληροφορίες για την αμυγδαλιά αποφασίσαμε να κάνουμε λίγα μαθηματικά βάζοντας πάνω στο κάθε δέντρο τόσα λουλούδια όσα μας ζητούσε.

IMG 20230313 122817 IMG 20230313 122438 IMG 20230313 122301 IMG 20230313 125051 IMG 20230313 125058

Τέλος, δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στην αμυγδαλιά και την τέχνη και αφού είδαμε αρκετά έργα τέχνης διαφόρων ζωγράφων που έχουν ασχοληθεί, σταθήκαμε και προσπαθήσαμε να αποτυπώσουμε το έργο “Άνθη αμυγδαλιάς” του Βίνσεντ βαν Γκογκ.

IMG 20230314 103023IMG 20230314 102921IMG 20230314 102710IMG 20230314 114639 IMG 20230314 114629 IMG 20230314 114625

Εργαστήρια Δεξιοτήτων “Τον Κ.Ο.Κ αγαπώ με ασφάλεια κυκλοφορώ”

1. Ζω καλύτερα – Ευ Ζην

Υποθεματική: ΥΓΕΙΑ: Ασφάλεια στο δρόμο

Εργαστήριο 1

Μέσα από την συζήτηση ανιχνεύουμε τις γνώσεις και τις εμπειρίες των παιδιών για το θέμα της οδικής κυκλοφορίας και ασφάλειας.
Τίθεται ο αρχικός προβληματισμός.
-Με ποιόν τρόπο έρχεστε στο σχολείο; -Πεζοί, με αυτοκίνητο, με μηχανάκι ή με κάποιο άλλο μέσο μεταφοράς;
-Φοράτε κράνος όταν έρχεστε με το μηχανάκι των γονιών σας στο σχολείο; -Φοράτε ζώνη ασφαλείας όταν είστε στο αυτοκίνητο;
-Υπάρχουν κανόνες που ρυθμίζουν την κυκλοφορία στον δρόμο; -Ποιοι έφτιαξαν τους Κανόνες Οδικής Κυκλοφορίας; – Γιατί;
-Εξαιρούνται των κανόνων τα μικρά παιδιά;  -Είναι ασφαλές να μιλάει ο/η οδηγός οχημάτων και δίκυκλων στο κινητό του τηλέφωνο όταν οδηγεί; -Τι μπορεί να συμβεί σε αυτόν/ην και στους άλλους;

IMG 20230307 101717 IMG 20230307 101732 IMG 20230307 101750

Εργαστήριο 2

Διαβάσαμε και είδαμε το παραμύθι «Καλώς τον κύριο Κ.Ο.Κ.» Συγγραφέας: Πιτσιδοπούλου Ελένη. Με τη βοήθεια του βιβλίου του κυρίου Κ.Ο.Κ μαθαίνουμε τα σήματα και συζητάμε για την χρησιμότητά τους. Προσπαθούμε να ερμηνεύσουμε τα σήματα που βλέπουμε
μαθαίνοντας ποιο χρώμα σημαίνει απαγορεύεται και ποιο επιτρέπεται.
Παίζουμε το παιχνίδι των ερωτήσεων: -Τι σημαίνει όταν ένα σήμα βρίσκεται σε κόκκινο κύκλο; -Μπορούμε να το «διαβάσουμε»;
– Τι σημαίνει όταν ένα σήμα βρίσκεται σε μπλε κύκλο; Eπιτρέπει ή απαγορεύει; -Τι σημαίνουν τα σήματα που βρίσκονται μέσα σε κόκκινο
τρίγωνο; -Τι σηματοδοτεί το STOP και τι πρέπει να κάνουν οι οδηγοί όταν το βλέπουν; – Τι σημαίνουν τα χρώματα και τα σχήματα στα σήματα; -Ποια είναι η χρησιμότητα των παράλληλων λευκών γραμμών που υπάρχουν στους δρόμους; -Ποια είναι τα χρώματα του φωτεινού σηματοδότη για τα οχήματα; -Τα φανάρια που αφορούν του πεζούς, απεικονίζουν δύο ανθρωπάκια, τον Σταμάτη (Κόκκινο) και τον Γρηγόρη
(Πράσινο). Τι σηματοδοτούν; Εμπλουτίζουμε τις γνώσεις μας με καινούργιες έννοιες και λέξεις όπως: δρόμος ταχείας κυκλοφορίας, διάβαση πεζών, τροχονόμος, μονόδρομος… Φτιάχνουμε σύνθετες λέξεις με την λέξη «δρόμος» και συμπληρώνουμε το φύλλο εργασίας στο οποίο πρώτα ψάξαμε και βρήκαμε το κατάλληλο μοτίβο έπειτα σχεδιάσαμε και ζωγραφίσαμε το σήμα που μας έκανε εντύπωση και τέλος το τοποθετήσαμε στην κατηγορία που ανήκε.

IMG 20230301 115821 IMG 20230301 123749 IMG 20230301 123811 IMG 20230301 124233 IMG 20230301 124239 IMG 20230301 124253 IMG 20230301 124309 IMG 20230301 124532 IMG 20230301 124545 IMG 20230301 125453 IMG 20230301 125559 IMG 20230301 125755

Εργαστήριο 3

Διαβάζουμε το παραμύθι: Ο Φίλος μου ο Ποδηλατάκιας. Συγγραφέας: Κατερίνα Βαϊμάκη. Το παραμύθι μας δίνει την αφόρμηση για να κάνουμε εννοιολογικές προεκτάσεις και να διατυπώσουμε ερωτήματα.
-Τι πρέπει να κάνουμε όταν οδηγούμε ποδήλατο; -Ποιόν εξοπλισμό πρέπει να έχουμε; -Υπάρχουν επαρκείς ποδηλατοδρόμοι στην πόλη μας;
-Υπάρχει πάρκο κυκλοφοριακής Αγωγής στην πόλη μου; Έπειτα συμπληρώνουμε το φύλλο εργασίας βάζοντας στη Σοφία τα απαραίτητα που πρέπει να έχει μαζί της για να είναι ασφαλής με το ποδήλατο.

IMG 20230303 123429 IMG 20230303 123440 IMG 20230303 123447 IMG 20230303 123452 IMG 20230303 124214 IMG 20230303 124221 IMG 20230303 124232 IMG 20230303 124359

Εργαστήριο 4

Παρουσιάζουμε στην ολομέλεια της τάξης, εικόνες οδικών ατυχημάτων και καλούμε τα παιδιά να σκεφτούν και να εκφράσουν την εκδοχή τους για το πώς μπορεί να προκλήθηκαν. Αναρωτιόμαστε κατά πόσο μπορούν τα ατυχήματα να προκληθούν επειδή κάποιος από τους εμπλεκόμενους είχε ένα συγκεκριμένο συναίσθημα. Συζητάμε για την σημασία που έχει να φοράμε ζώνη ασφαλείας και τα παιδιά να κάθονται στα πίσω καθίσματα των αυτοκινήτων. Είναι σημαντικό οι πεζοί να χρησιμοποιούν με σωστό τρόπο τις διαβάσεις, να λαμβάνουν υπόψη τους τα φανάρια και να γίνεται η χρήση των πεζοδρομίων. Οι ποδηλάτες απαιτείται να χρησιμοποιούν τον ποδηλατόδρομο και να προφυλάσσουν τον εαυτό τους με το σωστό εξοπλισμό.
Έπειτα καταγράφουμε τους κανόνες σωστής οδική συμπεριφοράς και ζωγραφίζουμε αυτόν που μας έκανε εντύπωση με σκοπό να φτιάξουμε ένα ομαδικό κολάζ και να το κολλήσουμε να το δουν και οι γονείς.

IMG 20230303 103947 IMG 20230303 114238 IMG 20230303 123401  IMG 20230310 100551

Τέλος, συμπληρώνουμε το φύλλο εργασίας που δείχνει εικόνες σωστής και λάθος οδικής συμπεριφοράς και βάζουμε χρώμα στις εικόνες με την καλή οδική συμπεριφορά.

IMG 20230306 124404 1 IMG 20230306 124415 IMG 20230306 124420 IMG 20230306 124424

Εργαστήριο 5

Κατασκευή χάρτινου φαναριού «ο Σταμάτης και ο Γρηγόρης» και εκμάθηση κανόνων του σωστού πεζού.
-Πότε διασχίζουμε το δρόμο όταν το φανάρι είναι κόκκινο ή πράσινο; -Τι κάνουμε όταν το πράσινο ανθρωπάκι (ο Γρηγόρης) αναβοσβήνει;
– Αν υπάρχει Τροχονόμος ή Σχολικός Τροχονόμος, τότε τα σήματα και τα φανάρια που υπάρχουν ισχύουν;
Τέλος, τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες και κατασκευάζουν μακέτα με δρόμους και σήματα, όπου τα παιδιά μπορούν να παίξουν με τα αυτοκινητάκια του σχολείου μας. Μία ομάδα φτιάχνει την μακέτα, μια άλλη ομάδα κατασκευάζει τα σήματα και τους φωτεινούς σηματοδότες, μια άλλη ομάδα φτιάχνει τους δρόμους πάνω στην μακέτα.
IMG 20230307 103542 IMG 20230307 103552 IMG 20230307 105546 IMG 20230307 105606IMG 20230308 102932IMG 20230308 112120

IMG 20230307 124257  IMG 20230307 124307 IMG 20230307 124329 IMG 20230307 124338 IMG 20230307 124452 IMG 20230307 124500    IMG 20230308 091857 IMG 20230308 091902 IMG 20230308 091933 1 IMG 20230308 091938 IMG 20230308 092023 IMG 20230308 093230 IMG 20230308 093233 IMG 20230308 095111 IMG 20230308 102640   IMG 20230308 113258 IMG 20230308 113308

Κατά τη διάρκεια των εργαστηρίων μας επισκέφτηκαν εκπρόσωποι του αστυνομικού τμήματος και μας εξήγησαν εκτενέστερα τους κανόνς του κώδικα οδικής κυκλοφορίας.

IMG 20230308 120254 IMG 20230308 120646 IMG 20230308 120720

Εργαστήριο 6

Μάθαμε τον κανόνα των 5 βημάτων( όσα και τα δάχτυλά μας) προκειμένου να περάσουμε απέναντι έναν δρόμο που δεν έχει διάβαση. Έπειτα σχεδιάσαμε την παλάμη μας και σε κάθε δάχτυλο τοποθετήσαμε και ένα βήμα. Τέλος, ήταν μια καλή ευκαιρία να θυμηθούμε τον αριθμό 5 με αφορμή τους κανόνες αλλά και το γράμμα “Σ,σ, ς ” με αφορμή τις λέξεις Σήμα, και Στοπ.

IMG 20230309 102341 IMG 20230309 102352 IMG 20230309 104649 IMG 20230309 105238 IMG 20230309 105634 IMG 20230309 120446 IMG 20230309 120502 IMG 20230309 120517 IMG 20230309 120533 IMG 20230309 122949  IMG 20230309 123016 IMG 20230309 123021 IMG 20230309 123059

Εργαστήριο 7

Από όλη τη διαδικασία που ακολουθήσαμε, θέλουμε να ευαισθητοποιήσουμε τόσο τους γονείς αλλά και την ευρύτερη κοινότητα για να ακολουθούν τους κανόνες κυκλοφοριακής αγωγής και να καταλάβουν την σπουδαιότητά τους.
Τέλος, κάναμε αξιολόγηση αποτελεσματικότητας του προγράμματος. Έπρεπε να διαλέξουμε τυχαία και να κατηγοριοποιήσουμε τα σήματα του Κ.Ο.Κ. με κριτήρια το σχήμα αλλά και την κατηγορία στην οποία ανήκουν. Ακόμη συμπληρώσαμε το φύλλο εργασίας με αντιστοίχιση κάποιων σημάτων και τέλος κάναμε ο καθένας την αυτοαξιολόγησή του για το πρόγραμμα.
IMG 20230310 103854 IMG 20230310 103901 

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2023-2024



Λήψη αρχείου