The Wellbeing through disciplines: Ενεργός πολίτης (Σεισμοί-Ηφαίστεια και αντισεισμική προστασία)

Τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό στη δραστηριότητα του προγράμματος eTwinning, μέσα από την οποία είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να εξερευνήσουν το φαινόμενο των σεισμών και των ηφαιστείων. Μέσα από ποικίλες βιωματικές και δημιουργικές δραστηριότητες, από παιχνίδια, πειράματα και εικαστικές δημιουργίες, εξερεύνησαν πώς σχηματίζονται οι σεισμοί, πώς εκρήγνυνται τα ηφαίστεια και πώς επηρεάζουν το περιβάλλον μας. Επιπλέον, ανέπτυξαν τη γνώση τους γύρω από τα φυσικά αυτά φαινόμενα και κατανόησαν τη σημασία της πρόληψης και της σωστής αντίδρασης σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, ανακαλύπτοντας παράλληλα τη μαγεία και τη δύναμη της φύσης! Παράλληλα, μοιράστηκαν τις εμπειρίες και τις δημιουργίες τους με τους ευρωπαίους εταίρους τους, ενισχύοντας έτσι τη συνεργασία, την επικοινωνία και την αλληλεπίδραση σε ένα κοινό ευρωπαϊκό πλαίσιο μάθησης.

Stigmiotypo othonhs 2025 05 12 162418

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ-ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

Επέλεξε τις καλές πρακτικές και προστατεύσου πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το σεισμό

Ανακάλυψε στο κρυπτόλεξο τον αριθμό έκτακτης ανάγκης-112

Βάλε τα ηφαίστεια στη σειρά ανάλογα με τα στάδια εξέλιξης της έκρηξης 

Stigmiotypo othonhs 2025 05 13 071822

Στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του προγράμματος “The Wellbeing through disciplines: Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες”, τα παιδιά μοιράστηκαν με ενθουσιασμό τα διαδραστικά παιχνίδια που δημιούργησαν, παρουσιάζοντας τις ιδέες και τις γνώσεις που απέκτησαν μέσα από τη μαθησιακή διαδικασία. Αξιολόγησαν την εμπειρία τους, συνεργάστηκαν με τους υπόλοιπους εταίρους του προγράμματος και είχαν την ευκαιρία να παίξουν και να εξερευνήσουν τα παιχνίδια που σχεδίασαν μαθητές από άλλα σχολεία, με στόχο την ενίσχυση της ευεξίας μέσα από τη μάθηση. Μέσα από αυτή την ανταλλαγή, καλλιεργήθηκε η δημιουργικότητα, η συνεργασία και η χαρά της γνώσης.

“The Wellbeing through disciplines: Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες, κ.λπ”

Οι Νηπιαγωγοί

Ιωάννα Χρυσανθακοπούλου

Μαρίνα Τζώκα

Τμήμα 2

 

Παγκόσμια ημέρα “Καλών Πράξεων”-3 Απριλίου

Τα παιδιά γιόρτασαν την Παγκόσμια Ημέρα Καλών Πράξεων μέσα από μια σειρά δημιουργικών και βιωματικών δραστηριοτήτων που στόχο είχαν να αναδείξουν τη σημασία της καλοσύνης στην καθημερινή μας ζωή. Μέσα από παιχνίδια ρόλων, εικαστικές δημιουργίες, αφηγήσεις και συζητήσεις, τα παιδιά εξέφρασαν τι σημαίνει για εκείνα μια «καλή πράξη» και πώς μπορούμε όλοι να συμβάλουμε σε έναν πιο θετικό και φιλικό κόσμο. Ημέρα γεμάτη χαμόγελα, ενσυναίσθηση και αλληλεγγύη!



Λήψη αρχείου

Παγκοσμια Ημέρα Βιβλίου

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου, τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε μια όμορφη συνεργατική δράση στο πλαίσιο του προγράμματος “Together for Peace”.

Όλα τα σχολεία που συμμετείχαν στο πρόγραμμα δημιούργησαν ένα κοινό ποίημα αφιερωμένο στην Ειρήνη, με στόχο να εκφράσουν τι σημαίνει γι’ αυτά αυτή η τόσο σημαντική λέξη. Κάθε σχολείο πρόσθεσε δύο στίχους,με σκέψεις, συναισθήματα ή εικόνες που γεννά η λέξη ειρήνη στη φαντασία των παιδιών.

Τα δικά μας παιδιά εμπνεύστηκαν από τις συζητήσεις που κάναμε, τα παραμύθια που διαβάσαμε και τις εμπειρίες της τάξης, και συνέβαλαν στο ποίημα με τη δική τους μοναδική πινελιά.

Μέσα από αυτή τη δημιουργική δράση, τα παιδιά ένιωσαν πως η ειρήνη ενώνει και πως οι λέξεις έχουν δύναμη – δύναμη να χτίζουν γέφυρες, να ενώνουν καρδιές και να κάνουν τον κόσμο καλύτερο.

ΔΩΡΕΑ ΦΩΤΙΣΤΙΚΩΝ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ

Θα θέλαμε ολόθερμα να  ευχαριστήσουμε την εταιρία SIRECLED ΕΛΛΑΣ  για την δωρεά που έγινε στη σχολική μας μονάδα επτά φωτιστικών οροφής που θα καλύψουν άμεσες και επείγουσες ανάγκες των αιθουσών μας.
Η εγκατάσταση φωτιστικών αποτελεί  μεγάλη ανακούφιση για τη σχολική κοινότητα. Διευκολύνει σημαντικά την καθημερινότητα μας και ενισχύει την ασφάλεια των παιδιών .
Είμαστε ευγνώμονες για την πρωτοβουλία της εταιρίας .

Επίσης ευχαριστούμε ολόθερμα την Κοινότητα που άμεσα ανταποκρίθηκε στο αίτημα μας για την τοποθέτηση των φωτιστικών στις δύο αίθουσες.

 

IMG 20250331 152127 IMG 20250331 152019 IMG 20250331 152120 IMG 20250331 151959

Ενημέρωση προόδου Β΄ τριμήνου για το τμήμα 2

16 Ενημέρωση γονεων ιδέες | παιδιά, γονείς, εκπαίδευση

Αγαπητοί γονείς,

η ενημέρωση γονέων για το τμήμα μας θα γίνει μεταξύ 13:30 και 15:00 τις παρακάτω ημέρες:
  • Παρασκευή 28/3
  • Δευτέρα 31/3
  • Τρίτη 1/4
  • Τετάρτη 2/4
  • Πέμπτη 3/4
Η ενημέρωση θα κρατάει περίπου 15 λεπτά για το κάθε παιδί και μπορεί να γίνει είτε δια ζώσης είτε τηλεφωνικά στις ώρες που θα δηλώσετε.
Στο σχολείο υπάρχει λίστα όπου μπορείτε να συμπληρώσετε την ημέρα και ώρα που επιθυμείτε, εναλλακτικά μπορείτε να δηλώσετε την διαθεσιμότητά σας τηλεφωνικά. Σας ευχαριστούμε πολύ!
Με εκτίμηση,
Οι νηπιαγωγοί

Γιορτάζοντας την Παγκόσμια Ημέρα του Νερού-22 Μαρτίου: Μαθαίνουμε, Παίζουμε, Δημιουργούμε!

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα του Νερού, τα παιδιά συμμετείχαν σε ένα πλούσιο πρόγραμμα δραστηριοτήτων, σχεδιασμένο να τα ευαισθητοποιήσει για τη σημασία του νερού στη ζωή μας και να ενισχύσει τη γνώση τους γύρω από τον κύκλο του νερού. Μέσα από βιωματικές προσεγγίσεις, θεατρικό παιχνίδι, πειράματα και παρατηρήσεις, ανακάλυψαν πώς το νερό ταξιδεύει στη φύση και πώς μπορούμε να το προστατεύουμε.

Η μάθηση συνδυάστηκε με διασκέδαση, καθώς τα παιδιά έπαιξαν διαδραστικά και συνεργατικά παιχνίδια, ενίσχυσαν τις κοινωνικές και γνωστικές τους δεξιότητες και καλλιέργησαν τη δημιουργικότητά τους μέσα από καλλιτεχνικές κατασκευές με θέμα το νερό. Οι δράσεις ολοκληρώθηκαν με παρουσιάσεις των έργων τους, δίνοντας στα παιδιά την ευκαιρία να εκφραστούν και να μοιραστούν τα όσα έμαθαν με την ομάδα.

Ημέρα του Νερού 22 Μαρτίου (Οι δράσεις μας)

Stigmiotypo othonhs 2025 05 12 172323

Καλωσορίζοντας την Άνοιξη με Τραγούδι στο eTwinning-21 Μαρτίου: “What the tree is telling me?”

Στο πλαίσιο του προγράμματος eTwinning “What the tree is telling me?”, τα παιδιά παρουσίασαν το δικό τους καλωσόρισμα στην Άνοιξη, ερμηνεύοντας το τραγούδι που επέλεξαν να αφιερώσουν στην πρώτη ημέρα της νέας εποχής. Με ενθουσιασμό και δημιουργικότητα, μοιράστηκαν το μήνυμα της άνοιξης με τους εταίρους του έργου, προσθέτοντας τη δική τους ξεχωριστή πινελιά στην κοινή μας δράση.

Πρώτη ημέρα της Άνοιξης (δράσεις στο σχολείο μας)



Λήψη αρχείου

 

Το σποράκι ταξιδεύει – Eric Carle

«Ταξίδι με ένα Σποράκι: Μαθαίνω τον Κύκλο Ζωής στη Φύση»

Το σποράκι ταξιδεύει – Eric Carle
Τα παιδιά άκουσαν και παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον την ιστορία «Το σποράκι ταξιδεύει» του Eric Carle και, εμπνευσμένα από αυτή, αποφάσισαν να γίνουν μικροί εξερευνητές! Μέσα από ποικίλες δραστηριότητες, ανακάλυψαν τον κύκλο ζωής ενός σπόρου και έμαθαν πώς μεγαλώνει και τι χρειάζεται για να φροντιστεί σωστά. Με τη βοήθεια εκπαιδευτικών βίντεο, παιχνιδιών ρόλων και βιωματικών δράσεων, τα παιδιά ανέπτυξαν γνώσεις και δεξιότητες γύρω από τη φύση και τη σημασία της φροντίδας του φυσικού κόσμου.



Λήψη αρχείου

 

Οι Νηπιαγωγοί

Ιωάννα Χρυσανθακοπούλου

Μαρίνα Τζώκα

Τμήμα 2

Πιστοποιητικό Αριστείας EU Code Week 2024

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσουμε ότι το νηπιαγωγείο μας ολοκλήρωσε με επιτυχία την πρόκληση “EU Code Week 4 All 2024”!

Μέσα από τη συνεργασία μας με άλλους διοργανωτές δραστηριοτήτων, συμβάλαμε στην προώθηση του προγραμματισμού σε περισσότερους μαθητές παγκοσμίως, βοηθώντας τους να κάνουν ένα ακόμα βήμα προς τον ψηφιακό κόσμο!

Από το φθινόπωρο μέχρι τα Χριστούγεννα, συμμετείχαμε σε διάφορες δραστηριότητες προγραμματισμού στο πλαίσιο της EU Code Week 2024, ενθαρρύνοντας τα παιδιά να αναπτύξουν δεξιότητες σκέψης και δημιουργικότητας.

Ως αναγνώριση αυτής της προσπάθειας, μας απονεμήθηκε το Πιστοποιητικό Αριστείας από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή!



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

The Wellbeing through disciplines: Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες (Το ηλιακό μας σύστημα)

“The Wellbeing through disciplines: Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες (Το ηλιακό μας σύστημα)”

Τα παιδιά, στο πλαίσιο της θεματικής για το διάστημα, είχαν την ξεχωριστή ευκαιρία να επισκεφθούν το Πλανητάριο στο Ίδρυμα Ευγενίδου. Μέσα από μια μοναδική εμπειρία προβολής, ταξίδεψαν στο ηλιακό μας σύστημα, γνώρισαν τους πλανήτες, τις ιδιότητές τους και βασικά φαινόμενα του σύμπαντος. Η επίσκεψη αυτή ενίσχυσε τη γνώση και τον ενθουσιασμό τους για την αστρονομία, ενώ αποτέλεσε σημαντική εμπειρία βιωματικής μάθησης. Τα παιδιά έμαθαν για το ηλιακό μας σύστημα μέσα από ποικίλες δραστηριότητες, διαδραστικά παιχνίδια και απλά πειράματα, που τους βοήθησαν να κατανοήσουν τη θέση και τα χαρακτηριστικά των πλανητών. Μέσα από τη βιωματική μάθηση ανέπτυξαν το ενδιαφέρον τους για την αστρονομία και καλλιέργησαν δεξιότητες όπως η παρατηρητικότητα, η συνεργασία και η κριτική σκέψη. Την εμπειρία τους αυτή την μοιράστηκαν με ενθουσιασμό με τους ευρωπαίους εταίρους τους στο πλαίσιο του προγράμματος eTwinning, ενισχύοντας έτσι τη διαπολιτισμική επικοινωνία και τη συνεργατική μάθηση.

Ταξίδι στο Ηλιακό μας σύστημα (Διαδραστικό παιχνίδι)

Το ηλιακό μας σύστημα (NASA-Eyes on Earth)

NASA for Kids 

Stigmiotypo othonhs 2025 05 13 071822

Στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του προγράμματος “The Wellbeing through disciplines: Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες”, τα παιδιά μοιράστηκαν με ενθουσιασμό τα διαδραστικά παιχνίδια που δημιούργησαν, παρουσιάζοντας τις ιδέες και τις γνώσεις που απέκτησαν μέσα από τη μαθησιακή διαδικασία. Αξιολόγησαν την εμπειρία τους, συνεργάστηκαν με τους υπόλοιπους εταίρους του προγράμματος και είχαν την ευκαιρία να παίξουν και να εξερευνήσουν τα παιχνίδια που σχεδίασαν μαθητές από άλλα σχολεία, με στόχο την ενίσχυση της ευεξίας μέσα από τη μάθηση. Μέσα από αυτή την ανταλλαγή, καλλιεργήθηκε η δημιουργικότητα, η συνεργασία και η χαρά της γνώσης.

“The Wellbeing through disciplines: Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες, κ.λπ”

Οι Νηπιαγωγοί

Ιωάννα Χρυσανθακοπούλου

Μαρίνα Τζώκα

Τμήμα 2