Επισκεφτήκαμε το κοντινό μας 16ο Νηπιαγωγείο Δράμας το οποίο συμμετέχει σε πρόγραμμα Erasmus με τίτλο :” Speech and language tools for early intervention by teachers” .Στον αύλειο χώρο του Νηπιαγωγείου υπήρχαν έξι σταθμοί με δραστηριότητες Φωνολογικής Ενημερότητας, Μεταγλωσσικής Επίγνωσης και Κατανόησης και Παραγωγής Προφορικών Κειμένων.
Όλες οι δράσεις πραγματοποιήθηκαν στον αύλειο χώρο όπου σύμφωνα με τον 2ο πυλώνα της αειφορίας μαθητές δύο νηπιαγωγείων αλληλοεπιδρώντας καλλιέργησαν τη φαντασία, την παρατηρητικότητα και αξιοποίησαν τις πρότερες γλωσσικές τους γνώσεις .
Κάθε γωνιά και μια πρόκληση!
1ος Σταθμός
Τα παιδιά τραβάνε από μια τράπουλα 3 κάρτες τυχαία! Κάθε κάρτα έχει από μία εικόνα! Το κάθε παιδί προσπαθεί να φτιάξει μια ιστορία και να βάλει μέσα αυτές τις 3 εικόνες !
2ος Σταθμός
Η εκπαιδευτικός διαβάζει μια ιστορία αλλά έχει πολλά λάθη ! Τα παιδιά πρέπει να τα εντοπίσουν!
3ος Σταθμός
Το παιχνίδι με το ζάρι . Ρίχνουμε ζάρι και προσπαθούμε να βρούμε λέξεις με τόσες συλλαβές όσες και ο αριθμός που τύχαμε !
4ος Σταθμός
Το δέντρο με τα φύλλα . Ξεκινάμε από μια τυχαία λέξη τη γράφουμε σε ένα φύλλο, Επιλέγουμε μια συλλαβή της λέξης και τα παιδιά πρέπει να βρουν μια λέξη που να αρχίζει από αυτή τη συλλαβή .Η νέα λέξη γράφετε σε ένα φύλλο του δέντρου και σιγά σιγά το δέντρο γεμίζει λέξεις!
5ος Σταθμός
Το παιχνίδι ” Το μαντιλάκι πέρασε και η κόρη το γυρεύει” Μόνο που αντί για μαντιλάκι τα παιδιά αφήνουν έναν φάκελο -διαφορετικό κάθε φορά . Κάθε φάκελος έχει μια λέξη με υπογραμμισμένο ένα γράμμα. Το παιδί βρίσκει μια λέξη από αυτό το γράμμα και μετά ακολουθεί το κυνηγητό γύρω από τον κύκλο , μέχρι να πάει το παιδί στη θέση του.
6οσ Σταθμός
Σκορπισμένα στεφάνια. Κάθε στεφάνι έχει μέσα και από ένα γράμμα. Τα παιδιά τρέχουν γύρω γύρω με το χτύπημα του τυμπάνου. Όταν σταματάει μπαίνουν σε όποιο στεφάνι βρουν . Μετά πρέπει να σκεφτούν μια λέξη από αυτό το γράμμα!
Χωριστήκαμε σε ομάδες και εργαστήκαμε παράλληλα, Αφού ολοκληρώσαμε κάθε σταθμό πρόκληση με επιτυχία πεινάσαμε και φάγαμε το κολατσιό μας ! Στη συνέχεια χορτάσαμε παιχνίδι ! Πριν αποχωρήσουμε πήραμε και βραβείο !!!
Ευχαριστούμε το 16ο Νηπιαγωγείο , τους μαθητές και τις εκπαιδευτικούς που μοιράστηκαν μαζί μας το έργο τους για την ανάδειξη του γραμματισμού στο Νηπιαγωγείο !
Γιατί στην ίδια τοποθεσία μετά από υπόδειξη του Δασαρχείου Δράμας ,είχαμε πάει πριν μερικούς μήνες και φυτέψαμε τα δικά μας δενδρύλλια .
Καιρός λοιπόν να αφιερώσουμε χρόνο για να τα περιποιηθούμε . Μετά από 5 μήνες ψάχνοντας σπιθαμή προς σπιθαμή την περιοχή από τα 31 που φυτέψαμε το Νοέμβριο ,βρήκαμε ζωντανά 15 δεντράκια βελανιδιάς .
Αφού σκαλίσαμε το χώμα γύρω τους , τα ποτίσαμε με νερό και αγάπη !
Δύσκολη η επιβίωση στη φύση, αλλά είμαστε ικανοποιημένοι ! Νιώσαμε σαν να συναντούσαμε μετά από καιρό παλιούς γνώριμους μας φίλους!
Καθαρίσαμε την περιοχή από τα σκουπίδια και στη συνέχεια απολαύσαμε το δεκατιανό μας κάτω από τα πεύκα και χορτάσαμε παιχνίδι στη φύση !
Με τη συμμετοχή μας στο Lets do it Greece καταφέραμε να ενώσουμε τη φωνή μας με τη Μεγαλύτερη Ταυτόχρονη Εθελοντική Δράση της Χώρας!
Μπράβο 5ο Νηπιαγωγείο Δράμας (μαθητές , γονείς , εκπαιδευτικοί ) ! Καταφέραμε να το κάνουμε και φέτος !
Επισκεφτήκαμε το αγρόκτημα με το δικό μας μελίσσι! Η κυψέλη που φτιάξαμε στο σχολείο μας έχει αποκτήσει το δικό της μελισσάκι και εμείς φορώντας τον κατάλληλο εξοπλισμό πλησιάσαμε και παρατηρήσαμε :
Πώς εργάζονται μέσα στις κερήθρες οι εργάτριες μέλισσες .
Διακρίναμε την Βασίλισσα αφού είναι η πιο μεγάλη
Και είδαμε σε κάποια κελιά να έχουν τοποθετηθεί τα πρώτα αυγά !
Οι μέλισσες καθώς κοιτούσαν τη δουλειά τους και εμείς παρατηρούσαμε ήρεμα δεν μας ενόχλησαν .
Ο μελισσοκόμος άναψε το φυσητήρα και τις κάπνισε λίγο για να τις κοιμίσει . Έτσι εμείς μπορέσαμε να τοποθετήσουμε το στικάκι που θα μετράει τη θερμοκρασία καθώς και τη ζυγαριά που θα καταγράφει το βάρος .
Μετά από αυτήν την επίσκεψη ανάμεσα σε ένα υπέροχο μέρος με θέα πολύ πράσινο της πρώτες μέρες της Άνοιξης μπορούμε επιστρέφοντας στο σχολείο να περιμένουμε τα πρώτα αποτελέσματα από τις μετρήσεις και να δρομολογήσουμε την πορεία της έρευνάς μας!
Το νηπιαγωγείο μας έχει τη χαρά να συμμετέχει στο Let’s do it Greece, τη μεγαλύτερη ταυτόχρονη εθελοντική δράση της χώρας !
Αυτό σημαίνει πως την ίδια ημέρα και ώρα εθελοντικές ομάδες από όλη τη χώρα ενώνονται και πραγματοποιούν περιβαλλοντικές δράσεις που σκοπό έχουν είτε την καθαριότητα, είτε την ομορφιά του τόπου !
Για αυτόν τον λόγο καλούμε μικρούς και μεγάλους τη Κυριακή 14 Απριλίου και ώρα 10:00 έξω από το νηπιαγωγείο για να ξεκινήσουμε για το δάσος Κυργίων
Εκεί θα φροντίσουμε τα δενδρύλλιά μας και το γύρω χώρο για αυτό φορέστε άνετα ρούχα, με το καπελάκι σας και ελάτε να δράσουμε μαζί, ώστε να ομορφύνουμε τον τόπο μας !
Άλλωστε εμείς πρέπει να γίνουμε η αλλαγή που περιμένουμε να έρθει!
Στο νηπιαγωγείο το παιδικό βιβλίο έχει την τιμητική του σχεδόν κάθε μέρα.
Το βιβλίο μπορεί να είναι το κίνητρο για το ξεκίνημα μιας συζήτησης , να είναι το μέσο που θα μας δώσει πληροφορίες για κάτι που θέλουμε να αναζητήσουμε , μπορεί απλά να είναι ένα μέσο που θα μας εκτινάξει με τη φαντασία του σε μονοπάτια μοναδικά καθαρά για να μας ψυχαγωγήσει ή να μας χαλαρώσει ακόμα και να μας παρηγορήσει.
Στο σχολείο μας φέτος για την ενίσχυση της φιλαναγνωσίας με την απόκτηση νέων επίπλων βιβλιοθηκών οργανώσαμε καλύτερα τα βιβλία μας . Οι μαθητές με τους γονείς τους την ενισχύουν με δωρεές βιβλίων . Είχαμε μια προσφορά φέτος από το “πες το με ένα παραμύθι” αλλά και με το δανεισμό από την κινητή βιβλιοθήκη Ελευθερούπολης μπορούμε να πούμε ότι καλύπτουμε τις ανάγκες μας !
Οι μαθητές μας στο τέλος κάθε βδομάδας δανείζονται από ένα βιβλίο από τη δανειστική βιβλιοθήκη μας . Η οποία λειτουργεί σε άλλο χώρο του σχολείου . Όπου τα παιδιά σε μια όμορφα διαμορφωμένη γωνιά έχουν την δυνατότητα να βλέπουν το εξώφυλλο των βιβλίων που είναι διαθέσιμα για δανεισμό , αλλά και να καθίσουν ή να ξαπλώσουν ξεφυλλίζοντας όποιο βιβλίο θέλουν .
Τα βιβλίο το παίρνουν στο σπίτι μέσα σε μια πάνινη τσάντα . Το διαβάζουν στο σπίτι και συνήθως έχουν να αποτυπώσουν τις εντυπώσεις τους σε ένα φύλλο εργασίας . Να αντιγράψουν τον τίτλο. Να ζωγραφίσουν ότι τους εντυπωσίασε ,να τσεκάρουν πόσο τους άρεσε.
Την Παρασκευή στις 29 Μαρτίου η εργασία ζητούσε από τα παιδιά σε σχέση με το βιβλίο που δανείστηκαν αν ήταν τα ίδια συγγραφείς βιβλίων ποιον τίτλο θα δίνανε και αν ήταν εικονογράφοι ποια ζωγραφιά θα φτιάχνανε στο εξώφυλλο. Έτσι με το ξεκίνημα της εβδομάδας που τη χαρακτηρίσαμε βδομάδα αφιερωμένη στο παιδικό βιβλίο είχαμε να συζητήσουμε τις ευφάνταστες ιδέες των παιδιών για κάθε βιβλίο που δανείστηκαν.
Την Τετάρτη συνδεθήκαμε μαζί με τους φίλους μας από το 1ο Νηπιαγωγείο Προσοτσάνης διαδικτυακά με τη Συγγραφέα Χαρά Μητσιοπούλου η οποία μας παρουσίασε το παραμύθι της «Ο Ασβούλης στη χώρα των σχημάτων».
Ο Ασβούλης δεν δέχεται το τετράγωνο κεφάλι του κι ενώ όλοι τον διαβεβαιώνουν ότι αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα, εκείνος αρνείται να δει τον πραγματικό, υπέροχο εαυτό του και εστιάζει ΜΟΝΟ σε αυτό που τον κάνει διαφορετικό από τους άλλους, θέλει να είναι ΙΔΙΟΣ με τους άλλους. Ένα μαγικό ταξίδι όμως στη Χώρα των Σχημάτων θα τον βοηθήσει να καταλάβει πόσο σημαντική είναι η αξία της αυτοεκτίμησης. Σημαντική και πολύτιμη για την ηρεμία της ψυχής και του μυαλού, γι’ αυτό πρέπει να της δίνουμε την προσοχή που της αξίζει. Η παρουσία της μας ενθουσίασε όλους. Στο τέλος απάντησε με πολύ μεγάλη χαρά στις ερωτήσεις των παιδιών.
Την επόμενη μέρα παίξαμε ντόμινο με τα βιβλία που επιλέξαμε να δανειστούμε την επόμενη Παρασκευή . Με βάση μόνο τα χαρακτηριστικά του εξωφύλλου τα παιδιά από τη μια το παρουσίαζαν και από την άλλη προσπαθούσαν να ταιριάξουν το δικό τους σε κάποια άκρη . Σχημάτισαν ένα μεγάλο τρένο με βιβλία!
Την Παρασκευή σε κάθε βιβλίο που δανείστηκαν προσπαθήσαμε να βάλουμε και από ένα σχετικό παιχνίδι. Σε κάποια το παιχνίδι ήταν μια γαντόκουκλα του ήρωα του παραμυθιού , σε κάποια ένα παζλ , μια αντιστοίχιση , ένας χρωματισμός . παιχνίδι μνήμης και ότι μπορέσαμε να σκεφτούμε για να κάνουμε ακόμα πιο ενδιαφέρον την ανάγνωση του βιβλίου . Τώρα περιμένουμε τις εντυπώσεις τους !!!
Ένα βιβλίο που φτιάξαμε με αφορμή το χαρτάκι που μας λέει τι θα γίνει όταν μεγαλώσει
Τα 24 σχολεία του προγράμματος etwinning : “Hercules the founder of the Olympic games” αναλάβαμε από μια ερώτηση απάντηση και δημιουργήσαμε τη χρονογραμμή της ζωής του Ηρακλή από τη στιγμή της γέννησής του μέχρι τη μέρα πηγαίνει στον Ευρυσθέα για να υπακούσει τις εντολές του και να ξεκινήσουν οι 12 άθλοι του. Μπορείτε να δείτε όλη τη δουλειά εδώ
Πιο συγκεκριμένα εμείς χρησιμοποιήσαμε το εργαλείο μετά την ολοκλήρωσή του ως εξής!
1 .Ο πατέρας του Ηρακλή ήταν ο Θεός Δίας .Παρακολουθήσαμε το βίντεο που ετοίμασαν στο Ιδιωτικό Νηπιαγωγείο Aladdin
Μάθαμε τους 12 θεούς του Ολύμπου και τα σύμβολά τους !
2. Μητέρα του Ηρακλή ήταν η Αλκμήνη που ήταν παντρεμένη με το Βασιλιά Αμφιτρύωνα. ο Δίας για να ξεγελάζει την Αλκμήνη πήρε τη μορφή του άντρα της.
5. Σκέφτηκε λοιπόν η Ήρα να παιδεύσει τον Δία. Του ζητάει να ορκιστεί ότι το παιδί που θα γεννηθεί μετά τα μεσάνυχτα θα γίνει άρχοντας που θα τον υπακούνε όλοι. Μόλις το καταφέρνει βάζει σε εφαρμογή το σχέδιό της. Ζητάει από τις μοίρες να δέσουν τα χέρια τους για να καθυστερήσει τη γέννηση του Ηρακλή και από τη Θεά των τοκετών να προκαλέσει τη γέννα του Ευρυσθέα.Το 11ο Νηπιαγωγείο Κομοτηνής μας ετοίμασε ένα παιχνίδι μνήμης εδώ
6.Έτσι λοιπόν γεννάει πρώτα η Νικίππη τον Ευρυσθέα παρόλου που ήταν μόνο 7μηνών έγκυος και αμέσως μετά γεννιέται ο Ηρακλής . Ετοιμάσαμε εδώ στον υπολογιστή την εργασία , αλλά την κάναμε σε φύλλο εργασίας . Μαθηματικά : Οι αριθμοί 7 και 9
7. ο Ηρακλής αφού γεννήθηκε δεύτερος είναι υποχρεωμένος να υπακούει τον Ευρυσθέα που θα γίνει Βασιλιάς αφού έτσι ορκίστηκε ο Δίας .
Ετοιμάσαμε μια εργασία για τη διάκριση μεγεθών . Ποιος είναι ο πιο μεγάλος Ευρυσθέας , Ηρακλής το πιο μεγάλο τόξο ;
8. Οι μαθητές του Lopšelis-darželis “Vaivorykštė” από τη Λιθουανία ζωγράφισαν το δίδυμο αδερφό του Ηρακλή τον Ιφικλή και μια εργασία για τις ομοιότητες και τις διαφορές !
9. Ενώ ο Ηρακλής ήταν ακόμα στην κούνια , η Ήρα στέλνει 2 φίδια φαρμακερά! Ο Ηρακλής τα πνίγε με τα δυο του χέρια!
Τα παιδιά από το νηπιαγωγείο Βίβλου της Νάξου μας ετοίμασαν ένα επιτραπέζιο φιδάκι ! Και ένα παζλ εδώ .
10. ‘Όταν μεγάλωσε ο Ηρακλής για ήταν πολύ δυνατός και οξύθυμος . Ο Αμφιτρύωνας για να τον βοηθήσει να μάθει να ελέγχει το θυμό του τον έστειλε στο Κιθαιρώνα μαζί με τους βοσκούς να βόσκει τα ζώα του. Εμείς πώς μπορούμε να τον ελέγξουμε ; Γύρνα τον τροχό και μάθε . Επιπλέον εμείς μάθαμε να χρησιμοποιούμε τα 5 δαχτυλάκια του χεριού μας. Είναι τα βουναλάκια που ανεβαίνουμε με εισπνοή και κατεβαίνουμε με εκπνοή . Αυτό το ανεβοκατέβασμα και οι αναπνοές μας βοηθάνε να διαχειριστούμε το θυμό μας !Από το νηπιαγωγείο PU Milka Dimanić Vlasotince της Σερβίας .
11. Οι μαθητές του 1ου νηπιαγωγείου Αρναίας μας παροτρύνουν να αναζητήσουμε στο χάρτη τη διαδρομή από τη Θήβα στον Κιθαιρώνα . Το κάναμε στο google maps . Βέβαια η περιήγηση γίνεται στο σήμερα.
12. Όταν ο Ηρακλής αποφάσισε να φύγει από τον Κιθαιρώνα συνάντησε σε ένα σταυροδρόμι δύο γυναίκες. Η Μία ήταν η Αρετή , Η άλλη λεγόταν Ευτυχία για όσους την προτιμούσαν, ενώ Κακία για όσους την περιφρονούσαν. Κάθε γυναίκα προσπάθησε να τον δελεάσει . Αρετή: Χωρίς κόπο και φροντίδα δεν μπορούμε να αποκτήσουμε κανένα αγαθό ! Και ο Ηρακλής ακολούθησε τον δρόμο της Αρετής. Ενώ εμείς παίξαμε sudoku που μας ετοίμασαν τα παιδιά από το Νηπιαγωγείο Προσοτσάνης εδώ .
13. Ο Ηρακλής βοήθησε τη Θήβα να απαλλαγεί από φόρους που είχε επιβάλλει με τη βία ο Εργίνος. Οι μαθητές από το νηπιαγωγείο Fatma Aliye Borsa Κωνσταντινούπολης μας έβαλαν να μετρήσουμε αγελάδες και πρόβατα που ήθελε ο Εργίνος ως φόρο !
14. Ο Βασιλιάς των Θηβών ο Κρέων για να τον ευχαριστήσει του έδωσε για γυναίκα του, την κόρη του τη Μεγάρα. Τα παιδιά από Gradinita cu Program Prelungit Guliver της Ρουμανίας μας προτείνουν να φτιάξουμε ένα παζλ .Εμείς βάλαμε το όνομα του Ηρακλή στα ελληνικά .
15. ο Ηρακλής με τη Μεγάρα παντρεύτηκαν και κάνανε πολλά παιδιά . Ζούσαν πολύ ευτυχισμένοι. Βοηθάμε τον Ηρακλή μέσα από έναν λαβύρινθο που φτιάξανε στο νηπιαγωγείο Şehit Ahmet Aytemur Anaokulu Battalgazi/Malatya της Τουρκίας να φτάσει στη γυναίκα του τη Μεγάρα.
16. Εδώ είναι η δική μας συμμετοχή! Η Ήρα έστειλε την Άτη της θεά της συμφοράς να θολώσει το μυαλό του Ηρακλή. Δηλαδή να τον τρελάνει .
Εμείς το κάναμε ως φύλλο εργασίας .Κόψαμε κολλήσαμε !
17.Ο Ηρακλής μέσα στην θολούρα που άπλωσε η θεά της συμφοράς στο μυαλό του σκότωσε τη γυναίκα του και τα παιδιά του. Από το σχολείο Toki Bahar ilkokulu Yeşilyurt/Malatya Τουρκίας μας έδωσαν ένα παζλ
18. Η Θεά Αθηνά υποστήριζε τον Ηρακλή . Έτσι και σε αυτήν την περίπτωση για να τον συνεφέρει από τη τρέλα του πέταξε μια πέτρα που τον ζάλισε και τον έκανε να αποκοιμηθεί . Όταν συνήλθε κατάλαβε το κακό που είχε κάνει .
19. Για να εξιλεωθεί για το κακό που έκανε και για να πάρει συγχώρεση από τους Θεούς ο Ηρακλής πηγαίνει το μαντείο των Δελφών . Εκεί η πυθία μιλάει με γρίφους και τα παιδιά από τα Παράκοιλα Λέσβου μας έδωσαν αινίγματα να λύσουμε εδώ .
20. Μα πως γνωρίζουμε τόσες πολλές λεπτομέρειες για τη ζωή ενός ήρωα που δεν υπήρξε στην πραγματικότητα;
Ευκαιρία να μελετήσουμε αρχαία αγγεία και να φτιάξουμε από ένα μελανόμορφο αγγείο που το διακοσμήσαμε με δικές μας ζωγραφιές και δικά μας μοτίβα!
Αντιστοιχίσαμε και κάθε αγγείο με τη σκιά του μια εργασία που βρήκαμε εδώ
21. Μαθαίνουμε για το μαντείο των Δελφών . Την Πυθία και το χρησμό που έδωσε στον Ηρακλή, όταν πήγε να ζητήσει εξιλέωση , συγχώρεση για τις πράξεις του απέναντι στην οικογένειά του εδώ . Ενώ οι φίλοι μας από το 1ο Νηπιαγωγείο Καλλονής μας δίνουν την ευκαιρία να παίξουμε με τον πηλό και σύμφωνα με τις οδηγίες τους φτιάξαμε τα δικά μας αγάλματα!
22. Οι μαθητές από το 3ο Νηπιαγωγείο Ωραιόκστρου μας ετοίμασαν ένα παιχνίδια διαδρομών . Το εκτυπώσαμε και οδηγούμε τον Ηρακλή στον Ευρυσθέα.
23. Ξεφυλλίσαμε το βιβλίο των 12 άθλων του Ηρακλή που ετοίμασαν στο Golubović Micić kindergarten “Lily “ της Σερβίας
24. Τέλος γνωρίσαμε καλύτερα τη Θεά Αθηνά και το Θεό Ερμή αφού αυτοί βοήθησαν περισσότερο τον Ηρακλή στις δοκιμασίες του. Βέβαια εδώ τα παιδιά από το 14ο Νηπιαγωγείο Πτολεμαΐδας μας παρουσίασαν τους 12 Θεούς του Ολύμπου και τα σύμβολά τους. Εμείς κάναμε την εργασία με ψαλίδι και κόλλα!
Οι μαθητές αγαπούν το νηπιαγωγείο τους αλλά έχουν και κάποιες επιθυμίες για αλλαγή . Δεν διατύπωσαν μόνο τις αλλαγές που θέλουν να γίνουν αλλά αναλαμβάνουν και δράση. Η πιο επικρατέστερη γνώμη για την προέλευση της βοήθειας είναι από τους γονείς! Και πραγματικά μετά από το κάλεσμα που κάναμε μείναμε έκπληκτοι με την ανταπόκριση που είχαμε . Προσφορές για βοήθεια υπήρξαν πολλές και η οργανωτική επιτροπή φρόντισε να αξιοποιήσει κάθε προσφορά και κάθε ιδιαίτερη ικανότητα. Να προσθέσουμε ότι η Σχολική επιτροπή του Δήμο κάλυψε τα έξοδα της δημιουργίας του παταριού στις τουαλέτες ενώ την ξυλεία για την αντικατάσταση των φθαρμένων παρτεριών του κήπου μας μας την έδωσε πάλι ο Δήμος Δράμας.
Ευχαριστούμε πολύ τον μπαμπά κ. Χατσινικίδη που σκέφτηκε ότι αυτά τα παιχνίδια θα μας αρέσουν και μας τα έφερε , καθώς και τον κ. Κεραμυδά και τον παππού μαθητή μας που φρόντισαν να τα στεριώσουν στην αυλή μας και να τα χαιρόμαστε !
Για το παρακάτω εξαιρετικό αποτέλεσμα στις τουαλέτες μας εργάστηκαν και συνεργάστηκαν ο κ. Παναγιώτης , ο κ. Κεραμμυδάς , ο κ. Σοφιάδης ,ο κ. ο κ. Κυλίμος και η κ. Χατζημιχαήλ. Όλοι γονείς μαθητών μας , τους οποίους ευχαριστούμε πολύ πολύ!!!!Δυστυχώς δεν έχω φωτογραφίες του πριν για να καταλάβετε διαφορά . Επιγραμματικά έγιναν (βαφή τοίχων ταβανιού, αντικατάσταση κουρτινών στο πατάρι με πορτάκια , βάψιμο πορτών αντικατάσταση χερουλιών, αγορά και στήσιμο βιβλιοθήκης , αλλαγή καθρεφτών , πέρασμα φωτιστικών και φωτοκύτταρων στις 2 παιδικά τουαλέτες , καινούρια πατάκια .) Ότι αγοράστηκε φυσικά από το σύλλογο δηλαδή από εσάς ! Σας ευχαριστούμε πολύ!
Ευχαριστούμε το σύλλογο που με τη συνδρομή του αποκτήσαμε καινούρια βιβλιοθήκη! Και όλους τους γονείς που με κάθε αφορμή μας χαρίζουν βιβλία!
Η Δανειστική μας βιβλιοθήκη !
Εργασίες στον σχολικό μας κήπο, που είναι Ανθόκηπος , Λαχανόκηπος και κήπος Αρωματικών φυτών !!! Τα παρτέρια μας έχουν αντικατασταθεί με εργασία πατέρα του σχολείου μας κ. Βούλτσιου .Ενώ οι μαθητές μας εργάστηκαν σκληρά για να γεμίσουν τα παρτέρια με κάθε λογής φυτό!!!!
Ένα σπιτάκι για τα πουλιά στην αυλή μας !Ευχαριστούμε τον Παπαδόπουλο Χρυσοβαλάντη Ιωάννη για τη δωρεά του και τους γονείς κ. Διαμαντί και κ. Λέκα που βοήθησαν στην τοποθέτησή του!
Η αίθουσα πολλαπλών χρήσεων έχει το γραφείο του σχολείου σε μια ακρούλα , την τραπεζαρία , τη γωνιά χαλάρωσης . τη γωνιά προσέλευσης .Γρήγορα όμως την μετατρέπουμε σε χώρο εκδηλώσεων όπου κάνουμε τις γιορτές μας , αλλά πραγματοποιούμε και κάθε τρελή ιδέα όπως μια βραδιά πιτζάμα πάρτι με προβολή ταινίας !!!!
Η μικρή μας τάξη εμπλουτίστηκε με τη δωρεά μιας βιβλιοθήκης από την κυρία Χαρούλα Γκλαβοπούλου την οποία και ευχαριστούμε καθώς και με τραπέζακι και καρέκλες από ΙΚΕΑ αγορά με χρήματα του συλλόγου μας !
Προσεχώς το δεντρόσπιτο στην αυλή μας ! Το περιμένουμε !!!!
Με χαρά σας ενημερώνουμε πως υποβάλαμε και φέτος την προσπάθειά μας στον 14ο διεθνή μαθητικό διαγωνισμό ταινιών μικρού μήκους “Cinema…διάβασες;” με την ταινία “Bee alive for future life”.Στην ταινία μας οι μαθητές και οι μαθήτριες από το 1o Νηπιαγωγείο Καλλονής Λέσβου , το 1ο Νηπιαγωγείο Προσοτσάνης και το δικό μας, δείχνουν μέσα από τη διαδικασία της αναπαραγωγής των μελισσών τη γέννηση της μέλισσας Μελίσα που είναι και η πρωταγωνίστρια. Η Μελίσα πρέπει να μάθει να πετάει , να χορεύει το χορό των μελισσών και να μαζεύει το νέκταρ των λουλουδιών. Είναι όμως λίγο άχαρη και η εκπαιδεύτριά της είναι απογοητευμένη. Παρόλου που η Μελίσα δεν φαίνεται να ακολουθεί τους κανόνες ζωής των μελισσών , όταν ανακαλύπτει ένα λιβάδι γεμάτο από ηλιοτρόπια πηγαίνει να ειδοποιήσει τις υπόλοιπες μέλισσες . Τι θα γίνει όμως αν πάνε να συλλέξουν νέκταρ από αυτό το λιβάδι; Η κάμερα εστιάζει σε κάτι που δεν πρόσεξε η Μελίσα και μπορεί να είναι επικίνδυνο. Είναι κάτι που πρέπει να μας προβληματίσει ή δεν έχει καμία σχέση η ζωή μας με την ύπαρξη αυτών των εντόμων ;
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή