Τα πρώτα δεδομένα από την κυψέλη μας άρχισαν να έρχονται .
file:///C:/Users/maria/Downloads/5th%20Kindergarden.xlsx.pdf
file:///C:/Users/maria/Downloads/5th.pdf
Οι μαθητές παρατηρούν τη γραμμική αναπαράσταση και αποφασίζουμε να δημιουργήσουμε έναν πίνακα με χρώματα για κάθε φυσιολογική τιμή , την μεγαλύτερη και μικρότερη τιμή στις μετρήσεις της Θερμοκρασίας , της υγρασίας και του βάρους της κυψέλης .
Οι μαθητές στην ολομέλεια συζητούν για τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν σε κάθε περίπτωση εκτός από το φυσιολογική .
Οι λύσεις που έδωσαν είναι για τη θερμοκρασία
Αν έχει ζέστη
- Να βγούνε έξω να πάρουν αέρα
- Να ανοίξουμε το καπάκι
- Να πιούνε νερό
- Να πάνε στη σκιά
- Να τους κάνουμε αέρα
Aν έχει κρύο
- Να πάμε την κυψέλη στον ήλιο
- Να ανάψουμε φωτιά να τη ζεστάνουμε
Για την Υγρασία
- Να αλλάξουμε θέση της κυψέλης ,
- Να δώσουμε σούπα στις μέλισσες ,
- Να δώσουμε φάρμακα αντιβίωση ,
- Να πάνε στο γιατρό για μέλισσες .
Για το βάρος
- Αν υπάρχει αύξηση αυτό σημαίνει ότι οι μέλισσες έχουν μαζέψει μέλι οπότε μπορούμε να το συλλέξουμε.
- Αν όμως το βάρος μειωθεί αυτό σημαίνει ότι οι μέλισσες έχουν καταναλώσει το μέλι και πεινάνε οπότε πρέπει να τις ταΐσουμε, δηλαδή να δώσουμε νερό με ζάχαρη.
Συμβουλεύονται την άποψη του ειδικού Μελισσοκόμου.
Οι ιδέες τους όπως διατυπώθηκαν μπορούν να εφαρμοστούν . Επιπλέον για την περίπτωση της υγρασίας ο μελισσοκόμος μας έδωσε μια ακόμα λύση . Τη χρήση του ζεόλιθου.
Νέες Τεχνολογίες :
Έχοντας κωδικοποιήσει κάθε περίπτωση με χρώματα πλέον οι μαθητές προχώρησαν στη δημιουργία μακέτας για την εφαρμογή διαδρομών με τη μέλισσα ! Με 2 μελισσάκια ρομπότ την Bee Bot και τον Bo Bit τα παιδιά εξασκούνται στον αλγοριθμικό τρόπο σκέψης, προγραμματίζοντας τις διαδρομές τους πάνω σε τετραγωνισμένη μακέτα.
Κωδικοποιημένη η κάθε περίπτωση με χρώματα πλέον οι μαθητές προχωράνε στη δημιουργία μακέτας για την εφαρμογή διαδρομών με τη μέλισσα !
Με την εφαρμογή blue Bot μέσα από το τάμπλετ τα παιδιά καθοδήγησαν την μελισσούλα σε αποστολές για την αντιμετώπιση εκτάκτων συνθηκών .
Υπάρχουν 2 μελισσάκια το κίτρινο με το όνομά του Bee Bot Και το διάφανο το βάφτισαν Bo beet .Σε μια μακέτα 7επί 7 οι μαθητές τοποθέτησαν εικόνες με τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν σε κάθε περίπτωση σύμφωνα με τις αρχικές τους προτάσεις. Φωτιά στην κυψέλη για ζέσταμα. Αρκούδος γιατρός για τις ασθένειες λόγω υγρασίας, ανεμιστήρας και άνοιγμα καπακιού της κυψέλης σε περίπτωση ζέστης , βάζο με μέλι για να την αδειάσουμε όταν έχουμε αύξηση του βάρους, ένα μπουκάλι νερό για να ξεδιψάσουν , δέντρα για να χρησιμοποιήσουν τη σκιά τους . Η μακέτα διαμορφώθηκε ενώ συμπληρώσανε λουλούδια που τα χρησιμοποιήσαμε ως εμπόδια στις διαδρομές.
Στη συνέχεια δημιουργήθηκε το παιχνίδι στο scratch. Μπορείτε να το παίξετε εδώ !