Η ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΟΥ ΝΗΠΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Σχέδιο Δράσης : «Αντίο Νηπιαγωγείο , με Χαρά πάω στο Δημοτικό»
Βασικός στόχος του σχεδίου δράσης είναι η κατάλληλη εξοικείωση των νηπίων με τον τρόπο οργάνωσης και λειτουργιάς του Δημοτικού Σχολείου , για να επιτευχθεί η ομαλή μετάβαση και προσαρμογή στο νέο σχολικό χώρο .Η δημιουργία θετικών συναισθημάτων των νηπίων για να αντιμετωπιστούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις παιδαγωγικές , διδακτικές , ψυχολογικές και συναισθηματικές προκλήσεις του νέου σχολείου.
Οι τρεις βασικοί παράγοντες που εμπλέκονται στη διαδικασία ( Οικογένεια – Νηπιαγωγείο –Δημοτικό Σχολείο ) θα πρέπει να συνεργαστούν σε ένα κοινό αποδεκτό πλαίσιο επικοινωνίας και συνεννόησης. Σκοπός είναι να γεφυρωθούν , μέσα σε ένα κλίμα συνεργατηκότητας και εμπιστοσύνης ,τα χάσματα και οι ασυνέχειες ανάμεσα στην οικογένεια , την προσχολική και σχολική πραγματικότητα.
Στο παρακάτω σύνδεσμο δείτε τις δράσεις του προγράμματος.
Λίγα λόγια για το πως καθιερώθηκε η γιορτή της μητέρας
Η παγκόσμια ημέρα της μητέρας ή όπως έχουμε συνηθίσει να την λέμε «γιορτή της μητέρας» είναι η παγκόσμια γιορτή που τιμούμε τις μανούλες όλου του κόσμου. Στην πραγματικότητα, ο εορτασμός της μέρας αυτής, με την μορφή που έχει σήμερα ξεκίνησε από τις ΗΠΑ στις αρχές του 20ου αιώνα. Εμπνευστής της γιορτής φέρεται να είναι η Anna Marie Jarvis η οποία μετά τον θάνατο της μητέρας της το 1905 προσπάθησε να καθιερώσει τη γιορτή της μητέρας προς τιμήν της δικής της μητέρας. Επανάφερε το θέμα το 1908 στο μνημόσυνο για τα τρία χρόνια από τον θάνατο της μητέρας της με το σλόγκαν ήταν ότι “πρέπει να τιμούμε αυτήν που έχει κάνει τα περισσότερα πράγματα για εμάς”. Τελικά δυο χρόνια αργότερα η πολιτεία της Βιρτζίνια από όπου καταγόταν η Anna Jarvis αναγνώρισε την ημέρα ως επίσημη γιορτή και ακολούθησαν και άλλες πολιτείες. Στην Ελλάδα και σε πολλές άλλες χώρες , γιορτάζεται την δεύτερη Κυριακή του Μαΐου.
Οι τελευταίες μέρες στο νηπιαγωγείο μας ήταν αφιερωμένες στο πιο σημαντικό άνθρωπο της ζωής μας , την μητέρα .
Διαβάσαμε το παραμύθι της Αγγελικής Βαρελά: «Πως γράφεται η λέξη Μητέρα» και διαπιστώσαμε ότι για να γράψουμε την λέξη ΜΗΤΕΡΑ έπρεπε να πάρουμε το :
Μ από το μέλι το
Η από τον ήλιο το
Τ από το τραγούδι το
Ε από το ευχαριστώ το
Ρ από το ρόδο και το
Α από την αγάπη !!
Σε ατομικό φύλο εργασίας τα παιδιά σχημάτισαν την ακροστιχίδα και έγραψαν την λέξη ΜΗΤΕΡΑ . Συνθέσανε τα γράμματα μάθανε τις φωνούλες και παίξανε με τη λέξη «μητέρα». Κάθε παιδί κρατά από ένα γράμμα της λέξης…τα παιδιά τρέχουν και μπαίνουν σε τυχαία σειρά …και στην συνέχεια συζητούν μεταξύ τους και προσπαθούν να αλλάξουν θέση ώστε τα γράμματα που κρατούν να μπουν στην σωστή σειρά και να σχηματιστεί η λέξη ΜΗΤΕΡΑ.
Αφού πρώτα επεξεργαστήκαμε το βιβλίο : «Θα μ΄αγαπάς ακόμα» φτιάξαμε κόκκινες καρδούλες origami και πάνω σε αυτές γράψαμε και αντιγράψαμε το τίτλο του βιβλίου .
Με αφορμή το βιβλίο «αν είχα ένα όνειρο». Κάθε παιδί πάνω στην κάρτα που ζωγράφισε συμπλήρωσε το ατομικό του τετράστιχο, σχετικό με το πως επιθυμεί και ελπίζει να ζει την ζωή του δίπλα στην Μανούλα του.
Επίσης διαβάσαμε και επεξεργαστήκαμε και τα παρακάτω βιβλία .
Τα παιδιά συμπληρώσανε το ερωτηματολόγιο «Αν η μαμά μου ήταν …» και στην συνέχεια το παρουσίασαν στα υπόλοιπα παιδιά της τάξης τους . Αφού ,πρώτα συζητήσαμε γενικά για τις μανούλες ..τι δουλειές κάνουν στο σπίτι , με πιο τρόπο μας φροντίζουν , ποια τα ονόματα τους κ.τ.λ
Οι κατασκευές μας
Τα παιδιά με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό ετοίμασαν τα δώρα για τις μανούλες τους . Κάρτες γεμάτες ευχές αγάπης και με υπεροχές ζωγραφιές, πολύχρωμα λουλούδια σε γλάστρες και εντυπωσιακές ανθοδέσμες.
Ένα μπουκέτο με τουλίπες .Σχεδιάσαμε τρία φύλλα για κάθε τουλίπα. Στην συνέχεια σε ένα πίνακα διπλής εισόδου καταγράψαμε τις επιθυμίες μας βρίσκοντας το όνομα μας .Πήραμε τα πέταλα τα κόψαμε ,τα κολλήσαμε στο χαρτόνι που επιλέξαμε και αφού κάναμε το βλαστό με δακτυλικά αποτυπώματα κατασκευάσαμε το μπουκετάκι. Στη συνέχεια έχοντας τις τρεις σημαίες ( Ελλάδα , Αγγλία, Ιταλία) μπροστά μας, υποθέσαμε ,ψηφίζοντας ποια σημαία είναι της Αγγλίας. Αφού μετρήσαμε τις ψήφους μας επιβεβαιώσαμε ότι μετρήσαμε σωστά, πληκτρολογώντας στην μηχανή αναζήτησης του υπολογιστή μας τις λέξεις ΑΓΓΛΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ …βάλαμε κάτω από κάθε σημαία την λέξη «Μαμά» . Στην συνέχεια βρίσκαμε το δεύτερο σωστό καρτελάκι και το τοποθετούσαμε κάτω από την αντίστοιχη σημαία . Ακολουθώντας την ιδία διαδικασία αντιστοιχίσαμε το «σ΄ αγαπώ» και στις τρεις σημαίες. Αντιγράψαμε το «σ΄ αγαπώ» σε κάθε πλευρά τις κάρτας μας και το τοποθετήσαμε μπροστά από το μπουκέτο .
Με την τεχνική της χαρτοκοπτικής τα παιδιά έκοψαν λουλούδια ,γλάστρες ,φύλλα και βλαστό και συναρμολόγησαν το λουλούδι , αφού πρώτα επέλεξαν το χρώμα του λουλουδιού που θα χάριζαν στην αγαπημένη μανούλα τους .
Ευχητήριες κάρτες από τα χεράκια των παιδιών. Χρησιμοποιώντας δακτυλομπογιές φτιάξανε λουλουδάκια ,τα όποια στην συνέχεια τα έκοψαν συνθέτοντας μια πολύχρωμη ανθοδέσμη . Με την τεχνική ταμπονάρισμα δημιούργησαν την κάρτα καρδούλα την οποία και διακόσμησαν στην συνέχεια με χρυσόσκονη .
Δημιουργία αφίσας . Σε χαρτί του μέτρου σχεδιάστηκε η ευχή : ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΝΟΥΛΕΣ όπου τα παιδιά και των δύων τμημάτων ζωγράφισαν τα γράμματα και διακόσμησαν την αφίσα με πολύχρωμα λουλούδια και καρδιές, τοποθετώντας την αφίσα στο παράθυρο του νηπιαγωγείου, χαρίζοντας χαμόγελα στις Μανούλες αντικρίζοντας την .
Χρόνια πολλά στις υπέροχες και γλυκές Μανούλες του 3ου Νηπιαγωγείου!!!
Στα πλαίσια του 6ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων της Θεματικής Ενότητας : «Φροντίζω το Περιβάλλον». Τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας αναλαμβάνουν δράση , θέλουν να στείλουν τα δικά τους μηνύματα σε γονείς και παιδιά για τους τρόπους προστασίας των δασών . Έτσι, μετά από συζήτηση ,το κάθε τμήμα αναλαμβάνει να δημιουργήσει την δική του ψηφιακή αφίσα .Τα παιδιά ζωγραφίζουν, γράφουν μηνύματα στο Η/Υ – tablet και συζητούν για τις αντιπροσωπευτικές φωτογραφίες που θα περιλαμβάνει η αφίσα τους.
Ενθαρρύνοντας και ενισχύοντας τις ψηφιακές δεξιότητες των παιδιών οι αφίσες των δύων τμημάτων είναι έτοιμες .
Σε εκτυπώσιμη μορφή (Α4 διπλής όψεως ) μοιράζεται με μεγάλη χαρά στα παιδιά και στις κυρίες του 6ου Νηπιαγωγείου Δράμας.
Η Πρωτομαγιά των λουλουδιών έχει σχέση με τα Ανθεστήρια. Ήταν μια γιορτή με την οποία οι αρχαίοι Έλληνες γιόρταζαν το ερχομό της Άνοιξης και το άνοιγμα των λουλουδιών. Τα Ανθεστήρια γιορτάζονταν αρχικά μόνο στην Αθήνα , αλλά με το πέρασμα των χρόνων απόκτησαν πανελλήνιο χαρακτήρα Επίσης ήταν κατά κάποιο τρόπο θρησκευτική γιορτή , μιας και ήταν αφιερωμένη στο Θεό Διόνυσο.
Την Πρωτομαγιά λοιπόν, έκτος από την γιορτή των λουλουδιών , γιορτάζουμε και την ημέρα των εργατών και είναι αφιερωμένη στην εξέγερση των εργατών του Σικάγου το 1886. Την 1 Μαΐου του 1886, τα εργατικά συνδικάτα στο Σικάγο ξεσηκώθηκαν διεκδικώντας το 8ωρο και καλύτερες συνθήκες εργασίας με σύνθημα :« Οχτώ ώρες δουλειά – Οχτώ ώρες ανάπαυση – Οχτώ ώρες ύπνο»
Ας υποδεχτούμε τον Μάιο με τραγούδι και χαρά !
Με αφορμή το τραγούδι Λουλουδόκοσμος (Παιδική χορωδία Σπύρου Λάμπρου). Μιλήσαμε για τα λουλούδια της Άνοιξης και κυρίως για τα Αγριολούλουδα και το που τα συναντάμε . Ζωγράφισαν Παπαρούνες Μαργαρίτες και φτιάξαμε ένα λιβάδι με αγριολούλουδα .
Επεξεργαστήκαμε το ποίημα : «Η Απεργία των Λουλουδιών» (Ελένη Τσούση 2012) .
Την εβδομάδα που πέρασε τα παιδιά του νηπιαγωγείου συμμετείχαν σε δραστηριότητες και δράσεις με θέμα το Πάσχα .
Συγκεκριμένα μέσα από σχετικά βιβλία που διαβάσαμε ,αλλά και μέσα από κατάλληλο οπτικοακουστικό υλικό που χρησιμοποιήσαμε τα παιδιά έμαθαν για την ζωή του Ιησού Χριστού , τα θαύματα που έκανε και για την Μεγάλη εβδομάδα των Παθών ! Επίσης γνώρισαν τα Πασχαλινά έθιμα και το συμβολισμό τους.
Βιβλία που διαβάσαμε και επεξεργαστήκαμε
Ενδεικτικά κάποιες εργασίες και δράσεις των παιδιών
Ζωγράφισαν ένα θαύμα του Χριστού που τα εντυπωσίασε.
Έπαιξαν με πασχαλινά memoryτα όποια έφτιαξαν
Μαθηματικά παιχνίδια με χάρτινα αυγά
Παίξαμε στην αυλή του σχολείου μας το παιχνίδι με τα κρυμμένα αυγά που άφησε ο λαγός του Πάσχα ! Όλοι βρήκαν και από ένα αυγό!!!
Έφτιαξαν τα Λαζαράκια
Ακόμη και οι εξωγήινοι που φτιάξανε τα παιδιά με τον κ. Τάσο των Αγγλικών ανακάλυψαν τα κρυμμένα αυγά στο διάστημα και μας ευχήθηκαν ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ !
Και φυσικά από τις δράσεις μας δεν έλειπαν και οι κατασκευές .
Τελευταία μέρα στο σχολείο και τους περίμενε μια έκπληξη !!! Μια κάρτα κουνελάκι και ένα καλαθάκι γεμάτο με πασχαλινές λιχουδιές .
Σημαντική διάκριση μαθήτριας του Νηπιαγωγείου μας στο 29ο Σχολικό Πρωτάθλημα Σκάκι του Νομού μας , που διοργάνωσε ο Σκακιστικός Όμιλος Δράμας και η Ένωση Σκακιστών Δράμας στο Μουσικό Σχολείο της πόλης μας.
Συγκεκριμένα η μαθήτρια του Νηπιαγωγείου μας Κατερίνα Δεμιρτζόγλου κατέκτησε την πρώτη θέση στο Σχολικό Πρωτάθλημα Σκάκι του Νομού μας στην κατηγορία Νήπια . Επίσης , στο Περιφερειακό Σχολικό Πρωτάθλημα που διεξήχθη στις 2 Απριλίου 2023 στην πόλη της Κομοτηνής κατέκτησε την τρίτηθέση.
Όλο το εκπαιδευτικό προσωπικό και τα παιδιά του 3ου Νηπιαγωγείου Συγχαίρουμε την Κατερίνα για την νίκη της και της ευχόμαστε καλή πρόοδο και ακόμη μεγαλύτερες συλλογικές και ατομικές νίκες .
Συγχαρητήρια !!!! Κατερίνα
Επίσης να ευχαριστήσουμε θερμά τον Διευθυντή των αγώνων τον κ. Δεμιρτζόγλου Χρήστο για την ευγενική προσφορά του ,να δωρίσει στο νηπιαγωγείο μας ένα Σκάκι , έτσι ώστε να έχουν την ευκαιρία τα παιδιά σε καθημερινή βάση να ασχολούνται με το παιχνίδι στρατηγικής , να μαθαίνουν και να εξασκούνται .
Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου 2023 με ελληνικές υπογραφές
«Είμαι ένα βιβλίο, Διάβασέ με»
Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε ότι η ΙΒΒΥ (International Board on Books for Young People – Διεθνής Οργάνωση για τη Νεότητα) ενέκρινε την πρότασή μας και ανέθεσε στο Ελληνικό Τμήμα της ΙΒΒΥ – Κύκλος του Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου τη δημιουργία του μηνύματος και της αφίσας για τον εορτασμό της 2ας Απριλίου – Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου 2023.
Το μήνυμα «Είμαι ένα βιβλίο. Διάβασέ με» που έγραψε ο Βαγγέλης Ηλιόπουλος (υποψήφιος για το H. C. Andersen Award 2018 για τη συγγραφή) και το εικαστικό της αφίσας 2023 που ζωγράφισε η Φωτεινή Στεφανίδη (υποψήφια για το H. C. Andersen Award 2004 για την εικονογράφηση) θα μεταφέρουν σε όλον τον κόσμο την αγάπη για την ανάγνωση, μέσα από την οποία αναδεικνύονται οι πανανθρώπινες αξίες της ισότητας και της συμπερίληψης, της αλληλεγγύης και του σεβασμού στον «άλλο».
Η ελληνική συμμετοχή στο παρελθόν
Το Ελληνικό Τμήμα της ΙΒΒΥ – Κύκλος του Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου αναλαμβάνει, για τρίτη φορά στην ιστορία του, να δημιουργήσει το μήνυμα και την αφίσα για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου.
Το 1991 το μήνυμα έγραψε η Ρένα Καρθαίου και το εικαστικό δημιούργησε η Βάσω Ψαράκη.
Το 2004 το μήνυμα έγραψε η Αγγελική Βαρελλά και το εικαστικό δημιούργησε ο Νικόλας Ανδρικόπουλος.
Λίγα λόγια για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου
Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, την ημέρα που γεννήθηκε ο μεγάλος Δανός παραμυθάς Χανς Κρίστιαν Άντερσεν. Την καθιέρωσε η ΙΒΒΥ (International Board on Books for Young People) το 1966. Από τότε, κάθε χρόνο εγκρίνεται η πρόταση ενός διαφορετικού εθνικού τμήματος της οργάνωσης, το οποίο δημιουργεί ένα μήνυμα και μια αφίσα για να διανεμηθούν σε όλο τον κόσμο, με σκοπό να τονίσουν την αξία των βιβλίων και της ανάγνωσης, και να ενθαρρύνουν τη διεθνή συνεργασία για την ανάπτυξη και τη διάδοση της λογοτεχνίας για παιδιά και νέους.
Οι Δραστηριότητες στο Νηπιαγωγείο μας .
Ζητήθηκε από τα παιδιά να φέρουν στο Νηπιαγωγείο το αγαπημένο τους βιβλίο , όπου και παρουσίασαν με μεγάλο ενθουσιασμό στην συνέχεια το ζωγράφισαν και έγραψαν τον τίτλο .
Έφταιξαν ένα ομαδικό βιβλίο με περιεχόμενο τα εξώφυλλα από τα αγαπημένα τους παραμύθια.
Έγιναν συγγραφείς και εικονογράφοι και έφτιαξαν τα δικά τους βιβλία και στην συνέχεια αφηγήθηκαν την ιστορία που ζωγράφισαν.
Έφτιαξαν για τα βιβλία τους σελιδοδείκτες ποντικάκια
Έγινε αναφορά στους πιο γνωστούς παραμυθάδες όπως ο Χανς Κρίστιαν Άντερσεν και οι αδερφοί Γκρημ
Ψήφισαν για το ποια παραμύθια θα διαβάζαμε μέσα στην τάξη .
Τέλος, έβαλαν όλη τους την καλή διάθεση σε ένα ομαδικό κολλάζ με τίτλο : Αγαπώ τα βιβλία γιατί……, στο οποίο ζωγράφισαν εικόνες από τα αγαπημένα τους κλασικά παραμύθια και ευχήθηκαν Χρόνια πολλά στα βιβλία .
Γιορτάζοντας την 25η Μαρτίου στο Νηπιαγωγείο μας !!
Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος γιορτάσαμε την 25η Μαρτίου , με ποιήματα , τραγούδια και παραδοσιακούς χορούς που χόρεψαν με πολύ ενθουσιασμό και καμάρι τα παιδιά του Νηπιαγωγείο μας .
Η 21η Μαρτίου καθιερώθηκε από τον Ο.Η.Ε. και πιο συγκεκριμένα από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τροφίμων και Γεωργίας (FAO) το 1971, ως Διεθνής Ημέρα Δασών και Παγκόσμια Ημέρα Δασοπονίας. Η ημερομηνία αυτή δεν είναι τυχαία, καθώς συμπίπτει με την έναρξη της εαρινής ισημερίας και την πρώτη ημέρα της άνοιξης και επιλέχθηκε για να καταδείξει αφενός, τη σημασία των δασών και την ανάγκη προστασίας και διατήρησής τους και αφετέρου, να κεντρίσει το ενδιαφέρον των πολιτών, ώστε να μάθουν περισσότερα για τις λειτουργίες του, αλλά και για τα σημαντικά οφέλη που παρουσιάζει για τον άνθρωπο και την ανθρώπινη επιβίωση.
Δενδροφύτευση στο Νηπιαγωγείο μας !
Σήμερα στο Νηπιαγωγείο μας πραγματοποιήθηκε δράση Δενδροφύτευσης όπου συμμετείχαν και τα παιδιά της Α τάξης του 9ου Δημοτικού σχολείου , στα πλαίσια της Αξιολόγησης της Σχολικής Μονάδας με σχέδιο δράσης : Η ομαλή μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό . Αρχικά ,παρακολουθήσαμε την ενδιαφέρουσα παρουσίαση από τον Δασολόγο Γιάννη Απτόγλου ο οποίος επισκέφτηκε το Νηπιαγωγείο μας και μας ενημέρωσε σχετικά για τα Δάση αλλά για την διαδικασία της Δενδροφύτευσης .
Τέλος , όλα τα παιδιά ζωγράφισαν συνθέτοντας ένα κολλάζ με θέμα την πρώτη Ημέρα της Άνοιξης
Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί από το Υπουργείο Παιδείας ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού. Ο όρος «εκφοβισμός και βία στο σχολείο» (school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας που εμφανίζεται σε πολλές χώρες του κόσμου. Ο σχολικός εκφοβισμός, προέρχεται από άλλα παιδιά, συνήθως της ίδιας ηλικίας και αποτελεί μορφή επιθετικής συμπεριφοράς, που εμφανίζεται κυρίως στη σχολική πραγματικότητα, με σοβαρές επιπτώσεις για την ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη του παιδιού και του εφήβου και τη διαδικασία της μάθησης.
Εμφανίζεται με τη μορφή του λεκτικού εκφοβισμού (κοροϊδία, διακρίσεις, ντροπιαστικά σχόλια), του κοινωνικού εκφοβισμού (διάδοση φημών, καταστροφή προσωπικών αντικειμένων, απομόνωση από την ομάδα), του σωματικού εκφοβισμού (χτυπήματα, σπρωξίματα, κλωτσιές), του ηλεκτρονικού εκφοβισμού (εκβιασμός μέσω Διαδικτύου και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μέσω μηνυμάτων στο κινητό τηλέφωνο).
Ο εκφοβισμός στο σχολείο δεν αφορά μόνον τον «θύτη» και το «θύμα». Δεν είναι μια δυαδική ιστορία. Καθοριστικός παράγοντας είναι οι παρατηρητές, εκείνη η εκτενής ομάδα ανθρώπων που γνωρίζει ή βλέπει ή ακούει αλλά δεν κάνει απολύτως τίποτα συνήθως.
Σκοπός όλων μας είναι να μάθουμε στα παιδιά μας να μην φοβούνται να μιλήσουν (ανεξάρτητα σε ποια θέση βρίσκονται ) όταν αισθάνονται ότι κάποιος τα φοβίζει και τα τρομοκρατεί.
Βιβλία που διαβάσαμε και επεξεργαστήκαμε.
Τα παιδιά ζωγραφίζουν τα όμορφα πράγματα που μπορούν να κάνουν με τα χέρια τους.
Η καμήλα φοβάται να μιλήσει . Εμείς όμως όχι !
Τα μηνύματα των παιδιών μέσα από τις ομαδικές και ατομικές τους εργασίες .
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή