ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

 Εργαστήρια Δεξιοτήτων

“STEAM και η ΓΗ γυρίζει

Θεματική Ενότητα: Δημιουργώ και καινοτομώ

1 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

Παιχνίδι με μουσική. Τοποθετούνται σε διαφορετικά σημεία της τάξης ζευγάρια με κάρτες που απεικονίζονται εικόνες πλανητών. Τα παιδιά κινούνται στο χώρο με μουσική και όταν σταματούν βρίσκουν μία κάρτα, σύμφωνα με την οποία γίνονται ζευγάρι με κάποιο άλλο παιδί που έχει όμοια κάρτα και χορεύουν μαζί.

1 123 1

Παρακολουθούν το βίντεο από το YouTube https://www.youtube.com/watch?v=xOUOZ_CY3VE&t=97s «National Geographic | Επιστήμη 101 | To Ηλιακό Σύστημα» και μιλούμε για τον Ήλιο και τους πλανήτες (Ψηφιακές Δεξιότητες – DigComp Edu -Γνώσεις Πληροφορησης και Δεδομένων).

Παίζουνpuzzle που δημιουργήθηκαν με το ψηφιακό εργαλείο https://www.jigsawplanet.com/ με τη γη και τους πλανήτες :

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=35f7c00434c7

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=154345fe09ce

IMG 20240306 122725 IMG 20240306 122742

2 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

Παρακολουθούν τους πλανήτες μέσω της ψηφιακής εφαρμογής: https://science.nasa.gov/solar-system/planets/

Κλείσαμε τα φώτα και δημιουργήσαμε ένα μικρό ¨πλανητάριο¨ στην τάξη μας

IMG 20240227 121425 1

Με βιωματικό τρόπο χρησιμοποιώντας καρτέλες με εικόνες πλανητών αναπαριστούν την κυκλική τροχιά των πλανητών.

10

Δημιουργούν διαστημόπλοια ενώνοντας αριθμούς από το 1-10 και κατασκευάζουν διαστημόπλοια με ρολά.

IMG 20240223 090623 1 11

Αντιστοιχούν πλανήτες με τα ονόματά τους και συμπληρώνουν σχετικά φύλλα εργασίας.

IMG 20240229 095130 IMG 20240229 095411 1

3 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

Ζωγραφίζουν τον αγαπημένο τους πλανήτη.

4 2

Δημιουργούμε με τα τουβλάκια «ραβδόγραμμα» για τους αγαπημένους μας πλανήτες. Συζητάμε για τις πληροφορίες που παίρνουμε. Αναζητούμε ραβδογράμματα στο διαδίκτυο…

5 16 187 19

Βοηθήσαμε το ρομποτάκι Bee bot να ταξιδέψει στους αγαπημένους του πλανήτες

12 213 1

4 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

Τα παιδιά παρακολούθησαν τον μύθο του Φαέθωνα. Ζωγράφισαν τις εντυπώσεις τους, σειροθέτησαν  την ιστορία και συμπληρώσανε ένα φύλλο κατανόησης του μύθου

14 IMG 20240304 122633

Συζητήσαμε για τη θερμότητα του ήλιου -οφέλη και συνέπειες και παρακολουθήσαμε σχετικά βίντεο.

Συζητάμε με τα παιδιά πώς μπορούμε να προστατευτούμε από τον ήλιο και χρησιμοποιήσαμε το επιδαπέδιο ρομποτ Bee bot, το οποίο έπρεπε να μαζέψει όλα όσα μας προστατεύουν από τον ήλιο (καπέλο, γυαλιά κ.α.)

17 20

5 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

Πείραμα με φακό για την κατανόηση της εναλλαγής μέρα και νύχτα

30

 

Ζωγραφική σαν ένα φιλμ πως περνώ τη μέρα μου:

19

Διαβάζουμε το υπέροχο βιβλίο που μας έφερε ο συμμαθητής μας: Παρακαλώ μπαμπά φέρε μου το φεγγάρι, Ε. Carl, εκδ. Καλειδοσκόπιο, όπου τα παιδιά γνωρίζουν τις φάσεις του φεγγαριού και παρακολουθούν σχετικά βίντεο.

0

Τέλος, αφού συζητάμε και καταγράφουμε όλα όσα μάθαμε αποφασίζουμε να δημιουργήσουμε μία αφίσα με τους πλανήτες.

IMG 20240305 091452   

   16

Στο πλαίσιο του εργαστηρίου δεξιοτήτων επισκεφτήκαμε το πλανητάριο στο 9ο Δημοτικό Σχολείο Κομοτηνής.

Ευχαριστούμε τη διευθύντρια του 9ου Δημοτικού Σχολείου Κομοτηνής κ. Μαρίνα Μολλά, για την υπέροχη ξενάγηση.

21 2224

26

 

6 Μαρτίου: Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο

Με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής  Βίας, τα παιδιά παρακολούθησαν τα βίντεο:

Το παιχνίδι με τα μήλα : https://www.youtube.com/watch?v=sAAUCGUEVN4

Μήλα γύρω γύρω στη μέση πορτοκάλι: https://www.youtube.com/watch?v=sANf_UzOe5c

Τα παιδιά αντάλλαξαν σκέψεις, ιδέες, εμπειρίες και ευαισθητοποιήθηκαν σχετικά με τον σχολικό εκφοβισμό.

Στη συνέχεια, δημιούργησαν τη δική τους φρουτοσαλάτα. Τη φρουτοσαλάτα της αγάπης, της φιλίας….

Φρουτοσαλάτα με κολλάζ:

1710015507433

Φρουτοσαλάτα με  τέμπερες – μήλα και πορτοκάλια στη σειρά σχημάτισαν τις λέξεις: φιλία, χαρά…

1710017419673

Επιπλέον, με αφορμή διάφορες εικόνες και το βιβλίο “Εγώ, το σώμα μου και οι άλλοι, S. Jayneen, εκδ. Ψυχογιός”, παρουσιάστηκαν σχετικά σενάρια που βοήθησαν τα παιδιά να κατανοήσουν τα όρια του δικού τους σώματος αλλά και των υπόλοιπων και να προτείνουν αποδεκτές συμπεριφορές για την επίλυση διαφόρων συγκρούσεων.

 

Τέλος, δημιούργησαν μία ενημερωτική αφίσα:

1710015507396

 

 

 

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025

Οι εγγραφές στο Νηπιαγωγείο πραγματοποιούνται από 1 έως 20 Μαρτίου 2024.

Για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να επικοινωνείτε καθημερινά (εκτός αργιών) με την Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου ΜΟΝΟ 11.45 π.μ-12.45 μ.μ (2531028942 – mail@1nip-komot.rod.sch.gr)

ΠΡΟΣΟΧΗ!! Η προσκόμιση των δικαιολογητικών για τις εγγραφές θα γίνεται μόνο μετά από τηλεφωνική επικοινωνία

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

ΟΙ ΟΔΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΑΣ ΕΔΩ

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2024-2025, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α΄133). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτουςεγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγείαγια το σχολικό έτος 2024-25, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού.

Η εγγραφή γίνεται ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ.

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ : ΨΡΚΛ46ΝΚΠΔ-ΑΜΡ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ 2024-25

  • Εισέρχεστε στη σελίδα ΠΡΩΤΗ ΕΓΓΡΑΦΗ  https://proti-eggrafi.services.gov.gr/https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
  • Συνδέεστε με τους κωδικούς taxisnet
  • Επιλέγετε το σχολείο
  • Συμπληρώνετε σωστά όλα τα στοιχεία που σας ζητούνται
  • Συμπληρώνετε τα στοιχεία των συνοδών
  • Εάν επιθυμείτε τη φοίτηση του νηπίου /προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα, στο τμήμα Πρόωρης Υποδοχής και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου το δηλώνετε.
  • Συμπληρώνετε τη διεύθυνση κατοικίας (η διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τεκμηριώνεται αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας)
  • Μετά την αποδοχή της αίτησης από το Νηπιαγωγείο, ενημερώνεστε με μήνυμα.
  • Στη συνέχεια μας καταθέτετε στο σχολείο το ΑΔΥΜ (ΑΤΟΜΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΥΓΕΙΑΣ ΜΑΘΗΤΗ) ,  adym_ φωτοτυπία του βιβλιαρίου υγείας με τα στοιχεία και τον εμβολιασμό του παιδιού), γνωμάτευση από Κ.Ε.Δ.Α.Σ.Υ. εάν υπάρχει.
  • Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ. 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.

 ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής και στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα των Νηπιαγωγείων τουΕνιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης- δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Οι Διευθυντές/ντριες και οι Προϊστάμενοι/ες των Νηπιαγωγείων κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ.πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020 σχετική Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. Επίσης οι εγγραφές τωνμαθητών/τριών στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου γίνονται κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους και σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στη με αρ. πρωτ. 106012/Δ1/01-09-2022 σχετική Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών /τριών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν προνήπια/νήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στo Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  1. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα πέντε (5) προνήπια/νήπια.
  1. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
  2. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και στις 17.30 για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

Πρόωρη αποχώρηση προνηπίων/νηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

ΤΑ ΠΡΟΝΗΠΙΑ ΠΟΥ ΗΔΗ ΦΟΙΤΟΥΝ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΗΠΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ  ΕΓΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΑ.

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ:

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ & ΕΥΘΥΝΗ

 Ανθρώπινα Δικαιώματα

Τίτλος: Καραβάνια χωρίς σύνορα – Αναζητώντας την πατρίδα της καρδιάς μας

Εργαστήριο 1

Παιχνίδια ενεργοποίησης και δέσιμο της ομάδας

Κινούνται στον χώρο στον ρυθμό της μουσικής κοιτώντας στα μάτια όποιον συναντούν σαν να τους ενώνει ένα αόρατο νήμα / περπατούν στον ρυθμό της μουσικής και μόλις σταματάει η μουσική χαιρετιούνται με διάφορους τρόπους (χειραψία/ υπόκλιση… / κοιτούν τον απέναντί τους με φανταστικό κιάλι… )

Διαφάνεια2 Διαφάνεια3 Διαφάνεια4 Διαφάνεια5

Δημιουργούμε μία μεγάλη καρδιά με φωτογραφίες όλων των παιδιών και πολλές μικρές καρδιές με το αρχικό γράμμα του ονόματός τους «πετούν» τριγύρω σαν μπαλόνια…

IMG 20240116 105349 1

Εργαστήριο 2

Αρχικά δημιουργούμε έναν νοητικό χάρτη με τις αρχικές γνώσεις των παιδιών για τις βασικές ανάγκες τους… Έπειτα, με αφορμή το πλούσιο εποπτικό υλικό από το βιβλίο “Αγκόσσου Ο Μικρός Αφρικάνος, εκδ. Μορφωτική Εστία¨ και την ανάγνωση του βιβλίου ¨Τρεις Παλάμες όλη η Γη,  Μ. Παπαγιάννη, εκδ.Πατάκη”, τα παιδιά γνωρίζουν τις δύσκολες συνθήκες ζωής πολλών παιδιών του τρίτου κόσμου.

010100028119 p32410

Aναζητούν στον χάρτη τη χώρα των ηρώων και σημειώνουν τις χώρες και σε ένα αντίστοιχο φύλλο εργασίας.

Διαφάνεια7 IMG 20240111 085707 IMG 20240111 085836 IMG 20240111 090915 IMG 20240111 091728

Επιπλέον, δημιουργείται σχετικό κέντρο μάθησης το οποίο εμπλουτίζεται διαρκώς κατά τη διάρκεια των εργαστηρίων.

IMG 20240124 102704

3 Εργαστήριο

Διαβάσαμε το βιβλίο: Η κούκλα που ταξίδευε στον κόσμο, Α.Μητσιάλη, Εκδ. Παπαδόπουλος, το οποίο διαπραγματεύεται την παιδική εργασία.  Αποτέλεσε μία καλή αφορμή για συζήτηση και σκέψεις.

i koukla pou taxideve ston kosmo normal

Σειροθετήσαμε την ιστορία

IMG 20240111 112725

Προσπαθήσαμε να εντοπίσουμε τα συναισθήματα των ηρώων . Συζητήσαμε και ζωγραφίσαμε πότε νιώθουμε εμείς ανάλογα συναισθήματα.

IMG 20240116 090027 IMG 20240116 090327

Ζωγραφίσαμε τους φόβους μας και τους πετάξαμε μακριά…

Διαφάνεια9 Διαφάνεια10

Διαφάνεια11

Τέλος, γράψαμε μέσα στην καρδιά που δημιουργήσαμε στο 1ο εργαστήριο, πράγματα που μας κάνουν χαρούμενους…

IMG 20240116 105349 1 1

Με αφορμή την ενασχόληση μας με τα συναισθήματα χαράς, λύπης και φόβου μιλήσαμε και για τον θυμό (συμπεριφορές/ γεγονότα που προκαλούν θυμό). Διαβάσαμε το βιβλίο: “Τι νιώθεις; Θυμός Υπομονή, Β. Μονρεάλ, εκδ. Φλούδας¨ και σειροθετήσαμε σύμφωνα με το βιβλίο τις οδηγίες/συμβουλές για να φύγει μακριά ο θυμός.

Χωρίς τίτλο  1716475530983

Επιπλέον, παρουσιάστηκε η κοινωνική ιστορία “Τι κάνω για να νιώσω καλά”  http://prosvasimo.iep.edu.gr/docs/pdf/KI/%CE%94%CE%B9%CE%B1%CF%87%CE%B5%CE%AF%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B7%20%CE%A3%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%B9% και δημιουργήσαμε το κουτί με τα αντικείμενα που μας βοηθάνε να διώξουμε τον θυμό και να νιώσουμε καλύτερα.

1716475530998Τέλος, η κοινωνική λειτουργός του νηπιαγωγείου μας μίλησε στα παιδιά για τον θυμό και τους παρουσίασε τεχνικές αντιμετώπισης.

1

4 Εργαστήριο

Τα παιδιά παρακολούθησαν το σύντομο βίντεο: «Ειρήνη» – Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα/  Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες. https://www.youtube.com/watch?v=WQJhuAfVTqo&t=1s

Εστιάζουμε κυρίως στον λόγο που αναγκάζεται να εγκαταλείψει την πατρίδα της η Ειρήνη, την απόρριψη μέχρι να βρει νέο μέρος να ζήσει και στα συναισθήματα που βιώνει…

Ζωγραφίζουμε ότι μας εντυπωσίασε από την ιστορία

IMG 20240117 113039

Σειροθετούμε την ιστορία

IMG 20240118 085512

Βοηθάμε τη Beebot να γνωρίσει και αυτή όλες τις χώρες που πήγε η Ειρήνη, ακολουθώντας την ίδια χρονική σειρά.

IMG 20240118 090518 IMG 20240118 090924 IMG 20240118 091345

Ψηφιακό παιχνίδι: Απαντάμε σε ερωτήσεις κατανόησης της ιστορίας

IMG 20240117 124253

Διαβάζουμε την ιστορία “Άσπρα και μαύρα πρόβατα”/ πηγή: Δραστηριότητες βιωματικής μάθησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και τα δικαιώματα των προσφύγων, Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, Νοέμβριος 2014

Η ιστορία αφορά ένα κοπάδι από λευκά πρόβατα τα οποία συναντούν δύο μαύρα πρόβατα και καλούνται να συζητήσουν για το αν θα τα δεχτούν στην ομάδα τους. Θα συζητήσουν μεταξύ τους, θα ακούσουν όλες τις απόψεις και θα αποφασίσουν από μόνα τους πως θα αντιδράσουν, αν δηλαδή θα τα δεχτούν στο κοπάδι τους ή θα τα διώξουν. Τα παιδιά δραματοποιούν την ιστορία εναλλάσσοντας ρόλους, συζητάμε για το πως νιώθουν τα μαύρα πρόβατα και ζωγραφίζουν πότε τα ίδια τα παιδιά νιώθουν λυπημένα

IMG 20240118 110741

Οδηγούν τη Bee bot στην κατάλληλη διαδρομή, ώστε να βοηθήσει τα άσπρα πρόβατα να φτάσουν στα μαύρα.

IMG 20240119 090248 IMG 20240119 090654

5 Εργαστήριο

Με αφορμή το βιβλίο “Δεν, Β. Ηλιόπουλος, εκδ. Πατάκ稨τα παιδιά συζητούν για τους όρους “δικαίωμα” και  “υποχρέωση”.

CatalogueItem.0394870

Με αφορμή το βιβλίο, δημιουργούμε τον δικό μας χαρταετό των δικαιωμάτων:

IMG 20240122 120514

 

Διαβάζουμε το εγχειρίδιο “Έχω, έχεις, έχει… όλοι έχουμε δικαιώματα!/ Έκδοση: Συνήγορος του Παιδιού” & “Έχω δικαίωμα; Έχω δικαίωμα!, Π. Χριστοδούλου, εκδ. Μικρή Σελήνη”. Γνωρίζουν τα δικαιώματα του παιδιού “Σύμβαση του ΟΗΕ για τα δικαιώματα του παιδιού, 1989” και παρακολουθούν σχετικά βίντεο και εποπτικό υλικό.

echo echeis echei oloi echoyme dikaiomata 165A7D663AAD222665DF68DCA761DF15

 

Τέλος, τα παιδιά δημιουργού μία αφίσα με τα δικαιώματα των παιδιών, όπου αποφασίζουν η ηρωίδα του βιβλίου: Η κούκλα που ταξίδευε στον κόσμο, Α.Μητσιάλη, Εκδ. Παπαδόπουλος, να “ταξιδέψει” σε όλο τον κόσμο και να κάνει γνωστά τα δικαιώματα τους

1707598159949 1707598159963

 

Αστέρι της Ευχής

Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στο πρόγραμμα “Αστέρι της Ευχής” του Make a Wish Ελλάδας.

Το Αστέρι της Ευχής του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) είναι εκπαιδευτικό πρόγραμμα που υλοποιείται στα σχολεία της Ελλάδας εδώ και 25 χρόνια, με την άδεια του Υπουργείου Παιδείας, Αθλητισμού και Θρησκευμάτων.

Με μία συμβολική δωρεά των 2€ βοηθάμε να εκπληρωθούν οι ευχές παιδιών με σοβαρές ασθένειες και να τους δώσουμε τη δύναμη και την ελπίδα που έχουν ανάγκη, για να συνεχίσουν να αγωνίζονται. Φέτος, το Αστέρι της Ευχής  διαφέρει από τις άλλες χρονιές για να μας θυμίσει πόσο ξεχωριστοί είμαστε όλοι. Έχει διαφορετικό σχήμα και… φιλοξενεί τον Ήλιο, μια και μόνο μαζί μπορούμε να προχωρήσουμε και να προοδεύσουμε, διαφορετικοί μα ίσοι κάτω από τον ίδιο ουρανό, σε έναν κόσμο πιο συμπεριληπτικό και όμορφο…

Αφίσα scaled 1

Επίσης, συμμετείχαμε στον δημιουργικό διαγωνισμό του προγράμματος “Σχεδίασε το αστέρι σου”:

IMG 20231220 103819

Πιστοποιητικό Υιοθεσίας:



Λήψη αρχείου

Χριστούγεννα

Ο μήνας Δεκέμβριος έφτασε και μας έφερε τα Χριστούγεννα

IMG 20231201 121937 1

Χριστούγεννα και το ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης μας βοηθάει να μετράμε τον χρόνο αντίστροφα μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες : γρίφοι, τραγούδια, παιχνίδια, παραμύθια, κατασκευές….

IMG 20231220 103929

Στολίσαμε το χριστουγεννιάτικο δέντρο, αλλά πριν από αυτό ομαδοποιήσαμε τα στολίδια σύμφωνα με το χρώμα, το σχήμα κ.α. Έπειτα, σε ένα φύλλο χαρτί δημιούργησαν τις δικές τους ομάδες στολιδιών με ένα ή περισσότερα κοινά χαρακτηριστικά…

IMG 20231206 091602 IMG 20231206 091747 IMG 20231206 091919  IMG 20231206 093625 IMG 20231206 093556 IMG 20231206 111603

Λύσαμε τους γρίφους που οδηγούσαν στο αστέρι του δέντρου μας:

IMG 20231201 091034 IMG 20231201 091428

Γράψαμε γράμμα στον Αη Βασίλη:

IMG 20231215 091511

Οι κατασκευές μας:

IMG 20231206 115739 IMG 20231208 091306

IMG 20231214 113255 1

IMG 20231208 120555 IMG 20231208 120607

IMG 20231220 092723  IMG 20231220 111049 IMG 20231220 092851 

Γνωρίσαμε τα ήθη και τα έθιμα των Χριστουγέννων και ζωγραφίσαμε αυτό που μας εντυπωσίασε:

IMG 20231214 112813 1

Διαβάσαμε διάφορα χριστουγεννιάτικα παραμύθια…

Σε ένα από αυτά ήρθε ο Ρούντολφ και μας διηγήθηκε την ιστορία του…

IMG 20231213 10222 

Επίσης, το παραμύθι “Το ποντικάκι που ήθελε να αγγίξει ένα αστεράκι” του Ευγένιου Τριβιζά, επιλέχτηκε ως θεατρική παράσταση για την ημέρα της γιορτής μας.

9789601905235

Επιπλέον, την ημέρα της γιορτής μας επισκέφτηκε ο Άγιος Βασίλης και πρόσφερε όμορφα δώρα!!!

Οι μαθητές χάρηκαν πολύ και διασκέδασαν!

Ευχαριστούμε πολύ τον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων για αυτή την υπέροχη έκπληξη!!!

IMG 20231222 121256

 

 

Επίσης, ευχαριστούμε πολύ τον γονέα  που επισκέφτηκε το νηπιαγωγείο μας  και έπαιξε μουσική στα παιδιά με την κιθάρα του και τραγουδήσαμε όλοι μαζί χριστουγεννιάτικα τραγούδια. Τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά και με ενθουσιασμό!!!

Τέλος,  τραγουδήσαμε τα κάλαντα στους υπόλοιπους γονείς!!!

IMG 20231220 115421 IMG 20231220 120134

IMG 20231220 124948

Σας ευχόμαστε Καλά Χριστούγεννα και Καλή Χρονιά!!!

IMG 20231212 095318 1

Χάρισε ένα βιβλίο δυνάμωσε το φως!!!

Οι μαθητές του 1ου Νηπιαγωγείου συμμετείχαν στη δράση του Elniplex με τίτλο “Χάρισε ένα βιβλίο δυνάμωσε το φως¨!!!

Συγκεκριμένα, οι μαθητές μας χάρισαν βιβλία στη βιβλιοθήκη του σχολείου!!!

Τα παιδιά μαζί με τους γονείς τους διάλεξαν το βιβλίο που επιθυμούσαν και ζωγράφισαν ότι τους εντυπωσίασε από το βιβλίο! Έτσι, όταν χάρισαν το βιβλίο χάρισαν μαζί και μία ζωγραφιά. Κάθε παιδί παρουσίασε το βιβλίο του και τη ζωγραφιά του.

Διαφάνεια2 Διαφάνεια3 Διαφάνεια4 Διαφάνεια5

Στη συνέχεια, διαβάσαμε το βιβλίο «Το δώρο της παπλωματούς, J. Brumbeau, εκδ. άγκυρα ». Πρόκειται για ένα  σύγχρονο παραμύθι που μιλά για τη χαρά της προσφοράς και τη γενναιοδωρία δίχως όρια. Δραματοποιήσαμε το παραμύθι και στο τέλος με τις ζωγραφιές μας δημιουργήσαμε το δικό μας μαγικό παραμυθένιο πάπλωμα, το οποίο θα στολίζει το σχολείο μας και θα μας θυμίζει τη χαρά της προσφοράς.

Δραματοποίηση παραμυθιού:

Διαφάνεια6 Διαφάνεια7 Διαφάνεια8 Διαφάνεια9 Διαφάνεια10 Διαφάνεια11 Διαφάνεια12 Διαφάνεια13

Δημιουργούν με τις ζωγραφιές τους το δικό τους παραμυθένιο πάπλωμα προσφοράς:

Διαφάνεια14 Διαφάνεια1

Ευχαριστούμε πολύ τους μαθητές μας και τους γονείς για τον εμπλουτισμό της σχολικής βιβλιοθήκης!!!

Τι θα ήταν τα Χριστούγεννα χωρίς αγάπη;

Παρακολουθήσαμε το όμορφο βίντεο Τι θα ήταν τα Χριστούγεννα χωρίς αγάπη; /What would Christmas be without love?

https://www.youtube.com/watch?v=Icx7hBWeULM

Συζητήσαμε και δώσαμε έμφαση στα συναισθήματα των ηρώων, σκεφτήκαμε τι αλλαγές θα μπορούσαμε να κάνουμε εμείς στη δική μας τάξη για να νιώθει άνετα ο πρωταγωνιστής της ιστορίας «σκαντζόχοιρος» και ζωγραφίσαμε το δώρο που θα χαρίζαμε εμείς στον σκαντζόχοιρο.  Τέλος, παίξαμε ένα κινητικό παιχνίδι. Χορεύαμε και όταν σταματούσε η μουσική κάθε παιδί χαιρετούσε το παιδί που ήταν κοντά του, με διάφορους τρόπους…

Διαφάνεια1 Διαφάνεια2 Διαφάνεια3 Διαφάνεια4

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση