Η ζωή στους πάγους!!

Αυτή τη βδομάδα μιλήσαμε για τη ζωή στους πάγους.Αρχικά εντοπίσαμε τους πόλους στην υδρόγειο σφαίρα.

inCollage 20220219 201218322

Έπειτα μάθαμε ποια ζώα ζουν στους πάγους,πως αντέχουν το κρύο,ποιοι άνθρωποι ζουν εκεί, πως τρέφονται, πως μετακινούνται, που ζουν κ.τ.λ.
InCollage 20230314 195732119
Διαβάσαμε το παραμύθι «Ο μεγάλος χνουδωτός»

Φτιάξαμε το δικό μας ιγκλού
InCollage 20230314 195412415InCollage 20230314 195447931

Και φτιάξαμε μια υπέροχη κατασκευή με παγόβουνα,εσκιμώους και πιγκουΪνάκια..
InCollage 20230314 200255848InCollage 20230314 200350982InCollage 20230314 200417594InCollage 20230314 200527802
Και με ένα μαγικό πείραμα φτιάξαμε το δικό μας χιόνι..
InCollage 20230314 201926298InCollage 20230314 202022901

και τα ψηφιακά μας παιχνίδια


https://learningapps.org/watch?v=pvfk237d221

ΧΕΙΜΕΡΙΑ ΝΑΡΚΗ-ΤΟ «ΓΑΝΤΙ»

Συνεχίζοντας τη θεματική ενότητα του Χειμώνα μιλάμε για τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη.
Πώς αντιμετωπίζουν τις δύσκολες μέρες του χειμώνα; Το εσωτερικό τους ρολόι τους ειδοποιεί…Κάποια μεταναστεύουν…κάποια κάνουν τις προμήθειες τους και ετοιμάζουν κατάλληλα τις φωλιές τους. Και κάποια άλλα το…ρίχνουν στον ύπνο!
InCollage 20230314 203202603
Το παραμύθι «Λιγουλάκι Χειμώνας» είναι από τα αγαπημένα μας και δεν παραλείπουμε να το διαβάζουμε χρόνο με το χρόνο.

Φτιάξαμε μια «ΝΥΣΤΑΓΜΕΝΗ»ΑΡΚΟΥΔΑ που κοιμάται στη σπηλιά της
InCollage 20230314 201651132InCollage 20230314 201746975
Παίξαμε ένα quiz ερωτήσεων κατανόησης για τα «νυσταγμένα» ζωάκια
InCollage 20230314 201819757
Παίξαμε και τα διαδραστικά μας παιχνίδια


ΤΟ «ΓΑΝΤΙ»-ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΟΥΚΡΑΝΙΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ

Το γάντι: ένα υπέροχο παραδοσιακό ουκρανικό παραμύθι που μαθαίνει τόσα πολλά στα παιδιά. Αξίες όπως η αποδοχή του διαφορετικού, η καλοσύνη, το ενδιαφέρον για το συνάνθρωπο, η δοτικότητα «περνούν» μέσα από αυτή την ιστορία.
Συγχρόνως αποτελεί μια ευκαιρία για να ασχοληθούμε με τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη, με το χειμώνα, να κάνουμε μαθηματικά, να δραματοποιήσουμε και να εκφραστούμε καλλιτεχνικά γενικότερα.
Ξεκινήσαμε παρακολουθώντας την ιστορία στο σχετικό βιντεάκι

Διαβάζουμε την ιστορία και στην συνέχεια οι μαθητές την αφηγούνται με τη βοήθεια των πλαστικοποιημένων εικόνων. Χρησιμοποιούμε εκφράσεις όπως πρώτος, δεύτερος, τρίτος κοκ
InCollage 20230314 201127567
Βάλαμε τα ζωάκια με τη σειρά που μπήκαν στο γάντι και τα μετρήσαμε. Εξασκηθήκαμε έτσι και στα τακτικά αριθμητικά (πρώτος , δεύτερος κτλ)
Με τόση εξάσκηση όλοι πια ξέραμε ποια και πόσα ήταν τα ζωάκια που μπήκαν στο γάντι.
InCollage 20230314 201252340
Κάναμε ταύτιση-αναγνώριση των λέξεων
InCollage 20230314 201335877InCollage 20230314 201127567 1
Κάναμε με μια κατασκευούλα για να αφηγηθούν οι μαθητές την ιστορία και στο σπίτι!
InCollage 20230314 201059863
Και κάπως έτσι ήρθε η ώρα να μπούμε κι εμείς στο γάντι που βρήκαμε την άλλη μέρα σχεδιασμένο με χαρτοταινία πάνω στο χαλί..!!
InCollage 20230314 201421802InCollage 20230320 165537167
ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ


Μάθαμε και το γραμματάκι Γ από το ΓΑΝΤΙ
InCollage 20230314 201517676InCollage 20230314 201551862

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ


Ο Χειμώνας στο νηπιαγωγείο μας

Γινόμαστε οι ντετέκτιβ του Χειμώνα… Βγαίνουμε στην αυλή για να βρούμε που κρύβεται ο Χειμώνα χρησιμοποιώντας τις αισθήσεις μας…
Αισθανόμαστε στο σώμα και τα χέρια μας το χειμώνα…στα μάγουλα που κοκκινίζουν, στα παγωμένα άκρα μας, στα χνώτα μας που αχνίζουν..
Χειμώνας, κρύο, παγωνιά και ένα τραγούδι για τον χειμώνα..
Tο τραγούδι του Χειμώνα και της παγωνιάς, το τραγούδι για τα φωνήεντα θα μπορούσαμε να πούμε, καθώς με παιγνιώδη τρόπο μπορούμε να μάθουμε τα φωνήεντα και να κάνουμε πολλά γλωσσικά παιχνίδια
InCollage 20230222 202848586InCollage 20230222 202946453
Θυμηθήκαμε ότι τα παιδιά του ΧΕΙΜΩΝΑ είναι 3 στη σειρά
ο Ιανουάριος, ο Φεβρουάριος και ο Μάρτιος πιο μετά..
και αλλάξαμε το νέο μήνα που μας ήρθε
InCollage 20230222 204934134
Eκτός από το μήνα,άλλαξε και η χρονιά όπου..!
Πάει ο παλιός μας χρόνος,
ας γιορτάσουμε παιδιά
ήρθε ο νέος με τα δώρα,
με τραγούδια και χαρά…
InCollage 20230222 195243154
Συζητήσαμε για το τι μας φέρνει ο Χειμώνας και τι αλλάζει στο περιβάλλον γύρω μας..
inCollage 20220124 154613077
Διαβάσαμε παραμύθια και φτιάξαμε πολλές χειμωνιάτικες κατασκευές
InCollage 20230222 204157482InCollage 20230222 204237245InCollage 20230222 205234317InCollage 20230314 192859125InCollage 20230314 192941976
Γίναμε μικροί σεφ,φορέσαμε τα σκουφιά μας και φτιάξαμε με τα χεράκια μας τη δική μας βασιλόπιτα
InCollage 20230314 193059029InCollage 20230314 193338767InCollage 20230314 193720745
Συζητήσαμε για τον πρώτο μήνα του χρόνου και μάθαμε το γραμματάκι Ι του Ιανουαρίου
InCollage 20230222 203945815InCollage 20230222 204057664
ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ Ι




Eγγραφές Νηπίων για το σχολικό έτος 2023-2024

1

Για το σχολικό έτος 2023-2024 οι εγγραφές στο Νηπιαγωγείο θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2023.

Οι εγγραφές γίνονται ηλεκτρονικά από τους ίδιους τους γονείς.

A.Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
B.Εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2023-24, μαθητές γεννημένοι το 2018 και το 2019.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:
Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ ) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του. Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:
α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και
στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ, ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ Η ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΤΟΥ ΕΤΕΡΟΥ ΓΟΝΕΑ ΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ.

ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΤΕΙ:

1.Αίτηση εγγραφής ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ το Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα (13:00 -16:00)
2.Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.), συμπληρωμένο από τον γιατρό του παιδιού
3.Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α ́ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α ́ 25).
4.Υπεύθυνη δήλωση συναίνεσης του ετέρου γονέα
5.Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας εάν φοιτά σε αυτή άλλο τέκνο
6.Αποδεικτικό διεύθυνσης της κατοικίας σας(λογαριασμός ΔΕΗ,ΟΤΕ κ.τ.λ)
7.Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

Οδηγίες για να κάνετε την αίτηση μπορείτε να βρείτε στο παρακάτω έγγραφο:
https://proti-eggrafi.services.gov.gr/docs/manual_parents.pdf

 

1ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ «ΕΥ ΖΗΝ» ΔΙΑΤΡΟΦΗ! ΥΓΙΗ ΠΑΙΔΙΑ..ΤΡΕΦΟΜΑΣΤΕ ΣΩΣΤΑ

1.ΟΜΑΔΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ

Κύριος στόχος του προγράμματος ήταν η διασφάλιση της υγιούς ανάπτυξης των μαθητών μας μέσα από την υιοθέτηση ισορροπημένων συνηθειών διατροφής και σωματικής δραστηριότητας,να γνωρίσει την πυραμίδα της μεσογειακής διατροφής και να ευαισθητοποιηθεί σε θέματα υγιεινής διατροφής.
Η αφόρμηση για να ασχοληθούμε με τη διατροφή δόθηκε από τους ίδιους μαθητές στη συζήτηση στην παρεούλα για το τι τρώτε και ποιο είναι το αγαπημένο τους φαγητό αλλά στάθηκε και η αφορμή για την έναρξη του προγράμματος η παγκόσμια μέρα επισιτισμού.
InCollage 20221018 204532144InCollage 20221018 204622713
Και το αγαπημένο μας φαγητό έγινε σουπλά!
Μέσα από συζήτηση διερευνούμε τις γνώσεις και τις εμπειρίες των παιδιών γύρω από το θέμα.
Με κατάλληλες ερωτήσεις όπως :
Τι τρώμε;
Γιατί τρώμε;
Στο τι μας βοηθάει το φαγητό στο σώμα μας;
Που τρώμε και πως;
Όλοι οι άνθρωποι τρώνε τα ίδια φαγητά ;
Μέσα από τη συζήτηση κατανοήσαμε ότι η τροφή για τον άνθρωπο είναι ότι η βεντζίνη για το αυτοκίνητο..Δηλαδή το καύσιμο μας..Έτσι για να έχουμε ενέργεια χρειαζόμαστε ΤΡΟΦΗ
InCollage 20221012 195123692
Έτσι μέσα από τη ΤΡΟΦΗ ο άνθρωπος παίρνει σημαντικά θρεπτικά συστατικά όπως βιταμίνες,υδατάνθρακες,πρωτεΪνες,ασβέστιο για να είμαστε γεροί και δυνατοί και να μην αρρωσταίνουμε.
Ξεκινήσαμε να μιλάμε για ομάδες τροφίμων ,τα θρεπτικά συστατικά και πώς αυτά πρέπει να κατανέμονται στα γεύματά μας.Στο ταξίδι μας αυτό μας βοήθησαν πολύ και τα βιβλία από τη βιβλιοθήκη του νηπιαγωγείου μας
InCollage 20221214 181651543InCollage 20221105 164730112
Έπειτα οι μαθητές μας ομαδοποίησαν τα διάφορα φαγητά που είχαμε ψάξει και βρει από περιοδικά και από εικόνες στο google..
InCollage 20221105 164956692InCollage 20221105 165104349
InCollage 20221105 165300805
Στο τέλος η ανατροφοδότηση για όλα αυτά που μάθαμε έγινε μέσα από ένα διαδραστικό παιχνίδι όπου οι μαθητές μας έπρεπε ανάλογα με την επιλογή που θα της τύχαινε στο τροχό να έβρισκε ένα φαγητό που θα ανήκε σε μία από τις 5 κατηγορίες τροφίμων (δημητριακά,ψωμί,φρούτα,λαχανικά,κρέας,ψάρι,ξηροί καρποί,γαλακτομικά προΪόντα,λίπη,γλυκά)


2.Φρούτα και Λαχανικά

Συνεχίσαμε το ταξίδι μας στη χώρα των λαχανικών και των φρούτων με στόχο την παρότρυνση των μαθητών για βελτίωση των συνηθειών διατροφής , μέσω της αύξησης της κατανάλωσης φρούτων και λαχανικών.
Διαβάσαμε τα παραμύθια και συζητήσαμε με τους μαθητές για την δεύτερη ομάδα των τροφίμων, τα φρούτα και τα λαχανικά.
Μάθαμε για τα φρούτα και τα λαχανικά όλων των εποχών μέσα από τους πίνακες αναφοράς
InCollage 20221105 164340337
Μέσα από τη γωνιά του μπακάλικου οι μαθητές μας ξεχώρισαν τα φρούτα από τα λαχανικά
InCollage 20221012 195141810InCollage 20221012 195217962

InCollage 20221105 164434620InCollage 20221105 164521799
Και τα ομαδοποίησαμε με τη βοήθεια πλαστικοποιημένων εικόνων
InCollage 20221105 165404149
Οι εργασίες μας
InCollage 20221105 163336098InCollage 20221105 164859852
Διαδραστικά Εκπαιδευτικά Παιχνίδια



3.Η Υγιεινούλα και η Ανθυγιεινούλα
Συζητήσαμε για την υγιεινή διατροφή, ποια τρόφιμα κάνουν καλό στον οργανισμό μας και ποια βλάπτουν,και μάθαμε να ξεχωρίζουμε τις υγιεινές από τις ανθυγιεινές τρόφες..
InCollage 20221105 171709015
Οι μαθητές μας έκοψαν τροφές από διαφημιστικά περιοδικά και τις κόλλησε αντίστοιχα στην Υγιεινούλα και στην Ανθυγιεινούλα
InCollage 20221105 171401195InCollage 20221105 171445971InCollage 20221105 171527587InCollage 20221105 171642610
ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΝΙΔΙΑ



Η πυραμίδα της Διατροφής

Έτσι δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι είναι απαραίτητο να τρώμε από όλες τις τροφές.Τρώμε περισσότερες από τις τροφές που βρίσκονται στο κάτω μέρος της πυραμίδας και λιγότερες από αυτές που βρίσκονται στο πάνω μέρος.
InCollage 20221107 171833439
Δοκιμάσαμε να φτιάξουμε τη δική μας πυραμίδα υγιεινής διατροφής.
InCollage 20221107 172004931
Στη συνέχεια μιλήσαμε για τα γεύματα, και πόσο σημαντικό είναι να περιλαμβάνουν τροφές από όλες τις ομάδες τροφίμων και να μη παραλείπουμε κανένα γεύμα για να μη γουργουρίζει η κοιλίτσα μας και για να έχουμε πάντα ενέργεια!
InCollage 20221127 153509944

5. Η ελιά και το ελαιόλαδο – Μεσογειακή διατροφή
Μιλήσαμε για το λάδι και τα θρεπτικά συστατικά που μας προσφέρει για τον ανθρώπινο οργανισμό..Αφόρμηση στάθηκε τόσο το πρόγραμμα της Διατροφής όσο και το γνωστό παραμύθι η “Σοφή Ελιά”
InCollage 20221127 162131209InCollage 20221127 163431167
Συζητήσαμε τη διαδικασία που ακολουθείται ώστε από την ελιά να πάρουμε το λάδι και αναφέραμε σχετικές έννοιες όπως ελαιοτριβείο, ελαιόλαδο, λιομάζωμα κ.α.

InCollage 20221127 163507389
Είδαμε στο χάρτη της Ελλάδος τις περιοχές όπου παράγουν
ελαιόλαδο
InCollage 20221127 163804922
Φτιάξαμε το δικό μας ελαιόδεντρο
InCollage 20221214 180346213
InCollage 20221214 180631189
και το Κότινο, ένα στεφάνι από κλαδί αγριελιάς με το οποίο στεφάνωναν τον νικητή στους ολυμπιακούς αγώνες της αρχαιότητας
InCollage 20221127 163656248
Στην αυλή του σχολείου μας έχουμε ελιές και οι μαθητές μας είχαν τη φανταστική ιδέα να γίνουμε και εμείς μικροί ελαιοπαραγωγοί μαζεύοντας τις ελιές και ακολουθώντας όλη τη διαδικασία του λιομαζέματος..
InCollage 20221214 180502276InCollage 20221214 180555861
Οι εργασίες μας
InCollage 20221127 163835345InCollage 20221127 163952177InCollage 20221214 181350239
Γνωρίσαμε το γραμματάκι Ε της ελιάς
InCollage 20221127 164014677
Γίναμε μικροί δημοσιογράφοι συμπληρώνοντας τα φύλλα εργασίας για το γραμματάκι μας
InCollage 20221127 164039163
Παίξαμε διαδραστικά εκπαιδευτικά παιχνίδια για το γραμματάκι μας



5.Στοματική υγεινή των δοντιών

Φυσικά από το project της Διατροφής δε θα μπορούσε να λείπει και η υγιεινή των δοντιών..
Για χαμόγελο λαμπερό υπάρχει ένα μυστικό ,βουρτσίζω τα δοντάκια μου καλά και δεν τρώω πολλά γλυκά!!!
Με αφορμή το υπέροχο παραμύθι «Ο Σοκολάκης και η Ζαχαρούλα»
μάθαμε ότι με το Στόμα γελάμε ,μιλάμε ,φυσάμε ,τρώμε ,πίνουμε ,φιλάμε…και τα δοντάκια μας μας βοηθάνε να δαγκώνουμε και να μασάμε τις τροφές..

InCollage 20221214 183302349
Όμως,οι εχθροί των δοντιών είναι τα γλυκά και τα αναψυκτικά …αν τρώμε υγιεινά έχουμε και χαρούμενα δοντάκια εκτός από υγεία καλή!!!
InCollage 20221214 181213933InCollage 20221214 181309827
Για αυτό πρέπει να είναι πάντα γερά και χρειάζονται τους φίλους τους …την οδοντόβουρτσα ,την οδοντόκρεμα , στοματικό διάλυμα και οδοντικό νήμα..

InCollage 20221214 181516359InCollage 20221214 181436340
ΠΛΕΝΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΑ ΔΟΝΤΑΚΙΑ ΜΑΣ
InCollage 20221214 183357024
InCollage 20221214 181559229
ΠΑΙΞΑΜΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
InCollage 20221214 180732454InCollage 20221214 180835053
ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ


και μάθαμε το γραμματάκι Δ
InCollage 20221214 181619392

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ..!!

Μιλήσαμε με απλά λογάκια για τα πρώτα Χριστούγεννα, διηγηθήκαμε την Ιστορία της γέννησης του Χριστού και φτίαξαμε τη δική μας χριστουγεννιάτικη μπάλα για την αναδιήγηση των γεγονότων…InCollage 20221214 182337356InCollage 20221214 182409294
Στολίσαμε τη τάξη μας
InCollage 20221214 181738100InCollage 20221214 182243076
Γράψαμε γράμμα στον Άγιο Βασίλη και το «ταχυδρομήσαμε» στο γραμματοκιβώτιου του Αη Βασίλη….!
InCollage 20221214 182643676

InCollage 20221214 182724783
Φτιάξαμε πολλές χριστουγεννιάτικες κατασκευές με πολύ πολύ φαντασία
InCollage 20221214 182503354InCollage 20221214 182540853InCollage 20221214 182608713InCollage 20221214 182813448InCollage 20221214 182905100InCollage 20221214 182922246

InCollage 20221220 132950079InCollage 20221220 133037038InCollage 20221220 133115158InCollage 20221220 133147768InCollage 20221220 133303462InCollage 20221220 133601175InCollage 20230112 185735718InCollage 20230112 185905613InCollage 20230112 190256839InCollage 20230113 155206640 1
Μιλήσαμε για τα ήθη και έθιμα των Χριστουγέννων
InCollage 20221220 134230304
Διαβάσαμε πολλά Χριστουγεννιάτικα παραμύθια
InCollage 20221214 183012710InCollage 20221214 183138726InCollage 20230112 190320763
inCollage 20220116 125326895
Μέσα από το γνωστό παραμύθι του Ευγένιου Τριβιζά «Φρικάντελα, η μάγισσα που μισούσε τα κάλαντα»,γνωρίσαμε και ακούσαμε κάλαντα από διάφορα μέρη της Ελλάδας…

InCollage 20221220 133755005
ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΙΑ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ


Μιλήσαμε για τα “Κάλαντα”, του Νικηφόρου Λύτρα, ένα από τα πιο διαχρονικά έργα της ελληνικής ζωγραφικής, που αποτυπώνει με ευαισθησία το χριστουγεννιάτικο εορταστικό πνεύμα.
inCollage 20220116 125853188
Τα “Κάλαντα” του Νικηφόρου Λύτρα (1872) αποτελούν έναν από τους ωραιότερους πίνακες στην ιστορία της ελληνικής ζωγραφικής.Ο πίνακας, μέσα από την οπτική του Λύτρα, μας ταξιδεύει στα χριστουγεννιάτικα ελληνικά έθιμα. Χρησιμοποιώντας λιτά μέσα, πλάθει µία ιδιαίτερα λυρική ατμόσφαιρα, αποτυπώνοντας μια ομάδα παιδιών που ψάλλουν τα χριστουγεννιάτικα κάλαντα στην αυλή ενός αγροτικού σπιτιού.

Δραματοποιήσαμε τον πίνακα με τα μουσικά όργανα του σχολείου μας λέγοντας τα κάλαντα συνοδεία των διαφόρων μουσικών οργάνων
InCollage 20221220 133815251InCollage 20221220 134025060
Είδαμε τον ΜΠΙΣΚΟΤΟΥΛΗ

Και εμπνευστήκαμε δημιουργώντας ο καθένας τον δικό του Μπισκοτένιο άνθρωπο
InCollage 20221214 182950028

Με αφορμή τη λέξη «ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ»,γίναμε μικροί δημοσιογράφοι και μάθαμε για το γραμματάκι Χ,χ
InCollage 20221220 134149844
Και φυσικά δε θα έλειπαν και τα διαδραστικά μας παιχνίδια



Τέλος σε συνεργασία με το Δημοτικό Σχολείου της Σχοινούσας πραγματοποιήθηκε η χριστουγεννιάτικη μας γιορτή με θέμα τη Γέννηση του Ιησού Χριστού
InCollage 20230112 190015776

Επέτειος του Πολυτεχνείου- 17η Νοέμβρη

Το παραμύθι «Η Κυρά Δημοκρατία» της Κωνσταντίνας Αρμενιάκου είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να μιλήσουμε στα παιδιά, ακόμα και στα πιο μικρά, για τις έννοιες της Δημοκρατίας και της Δικτατορίας, με αφορμή την Επέτειο του Πολυτεχνείου στις 17 Νοεμβρίου.
Πριν όμως διαβάσουμε το παραμύθι έχουμε να παρουσιάσουμε δύο νέα κορίτσια στην παρέα μας. Την κυρά Δημοκρατία και την κυρά Δικτατορία. Ας δούμε πώς συμπεριφέρεται η κάθεμία σε κάθε περίπτωση. Είναι άραγε καλές φίλες; Ποιο από τα δύο κορίτσια θα θέλαμε να έχουμε στην παρέα μας…
Ας μάθουμε λίγα πράγματα για τα δύο κορίτσια βλέποντας τις εικόνες και κατατάσσοντας τες αναλόγως με τα ενδιαφέροντά τους
InCollage 20221127 161132464
Της κυρά Δημοκρατίας της αρέσει να ακούει όλα τα τραγούδια.Της αρέσει οι άνθρωποι να εκφράζονται μέσα από αυτά και να υπάρχει ποικιλία. Ελεύθερα μπορούμε απλά να λέμε τη γνώμη μας για ό,τι μουσική ακουστεί στο νηπιαγωγείο μας.Αντίθετα η κυρά Δικτατορία θέλει να ακούει συγκεκριμένα τραγούδια. Δεν μπορούμε να αρχίσουμε να τραγουδάμε ένα τραγούδι χωρίς να εγκρίνει η ίδια τα λόγια και τη μουσική. Έτσι εάν έρθει στην τάξη μας θα της λέμε ποιό τραγούδι θέλουμε να πούμε και εάν της αρέσει θα το λέμε, διαφορετικά θα το ξεχνάμε και θα τραγουδάμε αυτά που θέλει εκείνη. Απογορεύεται να τραγουδήσουμε ό,τι δεν εγκρίνει. Αν το κάνουμε θα τιμωρηθούμε.
Της κυρά Δημοκρατίας της αρέσουν όλα τα βιβλία, όλα τα παραμύθια και όλες οι ιστορίες Χαίρεται επίσης όταν οι γύρω της γράφουν τη γνώμη τους για διάφορα θέματα στα βιβλία και στις εφημερίδες. Στο νηπιαγωγείο θα δεχτεί όλα μας τα παραμύθια και θα μας παρακαλέσει αν μπορούμε να της φέρουμε και τα αγαπημένα μας παραμύθια από το σπίτι για να τα διαβάσει και αυτά.Προσέξτε όμως την κυρά Δικτατορία! Θα πρέπει να διαβάζει όλα τα παραμύθια και τις ιστορίες πρώτα αυτή και αν της αρέσουν και συμφωνεί με την πλοκή και το τέλος τους θα μας αφήνει να τα διαβάζουμε. Ό,τι δεν της αρέσει θα το σκίζει ή θα το καίει… Ελπίζω να της αρέσουν τα βιβλία που έχουμε στο σχολείο, για να μη βρεθούμε ξαφνικά με άδεια ράφια στη βιβλιοθήκη μας!
Όταν παίζετε μπορείτε όταν είναι εδώ η κυρά Δημοκρατία να λέτε τα μυστικά σας με τους φίλους σας και να κανονίζετε χωρίς να σας ακούσουν οι άλλοι τις συνομωσίες σας!!! Απλά θέλει να σέβεστε ο ένας τον άλλον και να μην κάνετε στο διπλανό σας ό,τι δε θέλετε να σας κάνει και αυτός.
Η κυρά Δικτατορία όμως δε θέλει να έχετε μυστικά από αυτήν… Θέλει να τα ξέρει όλα γιατί διαρκώς φοβάται ότι κανονίζουν οι άλλοι πράγματα εναντίον της. Μην ξεχαστείτε και αρχίσετε να λέτε μυστικά μπροστά της γιατί πραγματικά θα πει θυμώσει.
Στην κυρά Δημοκρατία αρέσει να συγκεντρώνονται οι άνθρωποι και να συζητούν, να ανταλλάσουν απόψεις, να ακούει ο ένας τη γνώμη του άλλου. Της αρέσουν επίσης οι γιορτές και χαίρεται όταν οι άνθρωποι όλοι μαζί κάνουν πράγματα.Η κυρά Δικτατορία είναι κατηγορηματική όμως στο ότι απαγορεύεται οι άνθρωποι να λένε τη γνώμη τους (ειδικά αν δε συμφωνεί η ίδια με αυτή) σε παρέες και σε συγκεντρωμένα πλήθη. Γι΄αυτό και δεν της αρέσουν οι συγκεντρώσεις, αλλά και οι χαρές, οι γιορτές και τα πανηγύρια, όπου οι άνθρωποι χαλαρώνουν και αρχίζουν να συζητούν ελεύθερα.
ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ

Επεξεργαστήκαμε το παραμύθι και είπαμε τι μας έκανε εντύπωση, ποια ηρωίδα συμπαθούμε και ποια αντιπαθούμε καθώς και ποια θα προτιμούσαμε να έχουμε αρχηγό και ξαναείπαμε την ιστορία.

Αφήσαμε τους μαθητές μας να ζωγραφίσουν και να στολίσουν την κυρα Δημοκρατία και τη Ρία τη δικτατορία με ότι χρώματα τις φαντάζονται και να αποφασίσουν ποια φίλη θέλουν να κρατήσουν για να μείνει στο νηπιαγωγείο μας!
InCollage 20221127 161057016InCollage 20221127 161728283
Η απάντησή τους ήταν ότι η Ρία η Δικτατορία συμπεριφέρεται και έχει ίδια χαρακτηριστικά σαν το πόλεμο και δεν τη θέλουν στο νηπιαγωγέιο μαζί τους..

Για να προσεγγίσουμε εκ βαθέων τα γεγονότα του Πολυτεχνείου που είναι ούτως ή άλλως πολύ δύσκολο για το Νηπιαγωγείο και για να κατανοήσει οι μαθητές μας καλύτερα τις έννοιες της Δημοκρατίας ,τις Δικτατορίας και του σεβασμού των ανθρωπίνων δικαιωμάτων διαβάσαμε το επίκαιρο παραμύθι της Ευγενίας Φακίνου «ΝΤΕΝΕΚΕΔΟΥΠΟΛΗ»
CatalogueItem.0021185
Μαζί με τις φιγούρες της Ντενεκεδούπολης δραματοποιήσαμε το παραμύθι..
InCollage 20221127 163105003
Και έτσι έχοντας κατανοήσει τις έννοιες ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ξεκινήσαμε να αφηγούμαστε τα γεγονότα της 17ης Νοεμβρίου και τι τιμούμε εκείνη τη μέρα καθώς στο ημερολόγιο μας εκείνη τη μέρα υπάρχει σαν εικόνα ένα κόκκινο γαρύφαλλο και έτσι έπρεπε να μάθουμε το λόγο ύπαρξης του.
Σ’αυτό μας βοήθησε το εποπτικό μας υλικό!
InCollage 20221127 161728283 1
και το εκπαιδευτικό βίντεο

Φτιάξαμε τις δικές μας κατασκευές και τη δική μας αφίσα για την επέτειο του Πολυτεχνείου
InCollage 20221127 161550166InCollage 20221127 161649982InCollage 20221127 161849948InCollage 20221127 161935508InCollage 20221127 162009814InCollage 20221127 162621958InCollage 20221127 162710924InCollage 20221127 162824613InCollage 20221127 162919190
Με τα παιδιά μας αποφασίσαμε να κάνουμε ΕΚΛΟΓΕΣ και να ψηφίσουμε το αγαπημένο μας φρούτο.Στη συνέχεια στήσαμε τη δική μας κάλπη για να ψηφίσουμε.
Η εκλογική διαδικασία, η γνωστή! Ένας ένας ψηφοφόρος με τη σειρά του έπαιρνε το ψηφοδέλτιο, έμπαινε στο παραβάν, σταύρωνε το αγαπημένο του φρούτο, έριχνε το ψηφοδέλτιο στην κάλπη και υπέγραφε στους εκλογικούς καταλόγους.
InCollage 20221127 162430454InCollage 20221127 162213080InCollage 20221127 162350138InCollage 20221127 162504991
Παίξαμε τα ψηφιακά μας παιχνίδια για την καλύτερη κατανόηση των γεγονότων του Πολυτεχνείου


Τέλος μάθαμε το γραμματάκι Π του ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ
InCollage 20221127 163201503InCollage 20221127 163324313
Και τα ψηφιακά μας παιχνίδια


ΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΤΕΧΝΗ

Αυτές τις μέρες ξεκίνησε η γνωριμία μας με τα σχήματα και ο καλύτερος τρόπος για να μάθουμε και να τα επεξεργαστούμε είναι μέσα από την τέχνη, και, μάλιστα, την Αφηρημένη Τέχνη!
Οι πίνακές των ζωγράφων είναι ιδανικοί για να δουλέψουμε στο νηπιαγωγείο χρώματα και σχήματα και βέβαια για να αφήσουμε τη φαντασία μας να μας οδηγήσει μακριά.
simple bouncing shapes by douhua tang dazmdck
InCollage 20221127 160519707InCollage 20221127 161218037
Αρχικά, εντοπίσαμε πράγματα που έχουν κυκλικό σχήμα μέσα στην τάξη μας και σκεφτήκαμε και κυκλικά αντικείμενα που έχουμε στο σπίτι μας. Στη συνέχεια, γνωρίσαμε τους ομόκεντρους κύκλους του διάσημου Ρώσου ζωγράφου Καντίνσκι και μιμηθήκαμε την τεχνική του, δημιουργώντας πολύχρωμους κύκλους με τα τα λαδοπαστελ!
InCollage 20221127 153551154InCollage 20221127 153939124InCollage 20221127 160325480InCollage 20221127 160356969InCollage 20221127 160436888InCollage 20221127 160230219
Σειρά είχε ο Ολλανδός ζωγράφος Μόντριαν που χρησιμοποίησε τα ορθογώνια στους πίνακές τους, έναν από τους οποίους επεξεργαστήκαμε στην τάξη.Εμπνευσμένοι από τον Μόντριαν, φτιάξαμε κι έναν δικό μας πίνακα
InCollage 20221127 155419298
Στη συνέχεια σε έναν από τους πίνακες του Κλεέ, όπως είδαμε και συγκεκριμένα στο «Κάστρο και ‘Ηλιος» παρατηρήσαμε τα μαγικά τετράγωνα και τρίγωνα, που μαζί σχημάτιζαν σπίτια.
Φτιάξαμε το δικό μας κάστρο με τα σχήματα του νηπιαγωγείου
InCollage 20221127 155522961
Και ζωγραφίσαμε το πολύ γνωστό του έργο “Ο Σενέκιος”
InCollage 20221127 155649731
Στη συνέχεια ομαδοποιήσαμε τα σχήματαInCollage 20221127 154824083InCollage 20221127 154237932InCollage 20221127 154540135InCollage 20221127 154504477
Φτιάξαμε τους ΣΧΗΜΑΤΟΥΛΗΔΕΣ
InCollage 20221127 154024286InCollage 20221127 154328111
Παίξαμε πολλά πολλά παιχνίδια με τα σχήματα..
InCollage 20221127 155005081InCollage 20221127 155043618InCollage 20221127 155142816InCollage 20221127 155243804
Γίναμε μικροί δημοσιογράφοι συμπληρώνοντας φύλλα εργασίας για τα σχήματα για να τα εμπεδώσουμε καλύτερα…
InCollage 20221127 154158805InCollage 20221127 155839814InCollage 20221127 155926645InCollage 20221127 160007346
Φυσικά και δε θα έλειπαν και τα διαδραστικά-ψηφιακά μας παιχνίδια στη γωνιά του υπολογιστή
InCollage 20221127 155211812InCollage 20221127 155330948




Παγκόσμια ημέρα Αποταμίευσης

Παρόλο που η έννοια της αποταμίευσης στην πραγματικότητα δεν υφίσταται πλέον σε μεγάλο βαθμό για τους ενήλικες της εποχής μας, λόγω των οικονομικών δυσκολιών, της ανεργίας και άλλων παραγόντων είναι μια έννοια για την οποία μπορούμε να μιλήσουμε στα παιδιά εστιάζοντας αρχικά στην κυριολεκτική έννοια της (την αποταμίευση χρημάτων) και γενικεύοντάς την στη συνέχεια παίρνοντας υπέροχες ιδέες από το βιβλίο του Αντώνη Παπαθεοδούλου «Αν κάθε μέρα»

Το βιβλίο μιλάει για την αποταμίευση από μια διαφορετική, ευρύτερη οπτική γιατί η αποταμίευση δεν είναι μόνο ο κουμπαράς των παιδιών που γεμίζει νομίσματα. Είναι μια ευκαιρία να ανακαλύψουν πως για να πετύχουν κάτι μεγάλο, αρκεί να κάνουν κάθε μέρα κάτι μικρό, να δοκιμάσουν να είναι συνεπή και να μάθουν να σκέπτονται αισιόδοξα το μέλλον…
Και επειδή συμφωνούμε με όλα τα παραπάνω, ξεκινήσαμε την θεματική μας προσέγγιση, με στόχο:

-Να μάθουν οι μαθητές μας τα χρήματα και την αξία τους

-Να κατανοήσουν την ευρύτερη έννοια της Αποταμίευσης

Με τη βοήθεια του εποπτικού μας υλικού
InCollage 20221105 170818573
Συζητήσαμε για τον κουμπαρά και την χρήση του
Προσεγγίσαμε την έννοια της αποταμίευσης, συζητώντας….
-Οικονομία στα χρήματα

-Οικονομία στο χαρτζιλίκι του παππού και της γιαγιάς

-Οικονομία στο νερό, στο ρεύμα, στο χαρτί

-Κάνουμε ανακύκλωση, για οικονομία στους φυσικούς πόρους της γης

-Χαρίζουμε τα ρούχα μας και δεν τα πετάμε, όταν δεν μας χωράνε πια

Και για να κατανοήσουν καλύτερα την έννοια της αποταμίευσης……

Είδαμε το παραμύθι.. Ο τζίτζικας και ο μέρμηγκας γιατί και τα ζώα κάνουν αποταμίευση σε τρόφιμα, για μην πεινάσουν το χειμώνα..

Έπειτα μιλήσαμε για την σκοπιμότητα των χρημάτων και πως τα αποκτάμε..
Τι είναι έσοδα και έξοδα;
Ποιο είναι το δικό μας νόμισμα;
-Πως θα ήταν η ζωή των ανθρώπων χωρίς χρήματα;
Πως γινόταν οι συναλλαγές των ανθρώπων στα παλιά χρόνια
Αναγνωρίσαμε τα χρήματα και τα χωρίσαμε σε κέρματα και χαρτονομίσματα
Παίξαμε στη γωνιά του μανάβικου για να κατανοήσουμε και βιωματικά την έννοια την αξία των χρημάτων και την έννοια της συνναλαγής
InCollage 20221105 171015933InCollage 20221105 171928928
ΚΑΙ φτιάξαμε το δικό μας κουμπαρά-γουρουνάκι
InCollage 20221105 171058631InCollage 20221105 171211937
Και η πολύ γνωστή μας λαΪκη μας παροιμία
“ΦΑΣΟΥΛΙ ΤΟ ΦΑΣΟΥΛΙ ΓΕΜΙΖΕΙ ΤΟ ΣΑΚΟΥΛΙ”
InCollage 20221105 170942929
InCollage 20221105 170907530InCollage 20221105 171240093
Με αφορμή την Λέξη ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗ ξεκινήσαμε να μιλάμε για το γραμματάκι Α,α
Πάμε να βρούμε λέξεις που αρχίζουν από Α και να τις γράψουμε στο χαρτί!
InCollage 20221107 225120712
Kαι να γίνουμε και εμείς μικροί δημοσιογράφοι ανακαλύπτοντας το γραμματάκι στα φύλλα εργασίας..
InCollage 20221105 171327807InCollage 20221107 225252562
είδαμε εκπαιδευτικά βίντεο στη γωνιά του υπολογιστή μας και παίξαμε τα ψηφιακά μας παιχνίδια



Παίξαμε και τα διαδραστικά μας παιχνίδια
InCollage 20221105 171740903


Ο εαυτός μου

Προσεγγίζοντας τη διαθεματίκη μας ενότητα ”Εγώ, ο υπέροχος εαυτός μου”,μιλήσαμε για το αγαπημένο μας φαγητό,παιχνίδι,ζώο μέσα από το μοναδικό για τον καθένα δικό του αερόστατο..
InCollage 20220920 170031961InCollage 20220920 165948678InCollage 20220920 170058390InCollage 20220920 170154134InCollage 20220920 170235770
Αλλά και μέσα από τα φύλλα εργασίας για να γνωρίσουμε καλύτερα τα ενδιαφέροντα των συμμαθητών μας
InCollage 20220930 184517562InCollage 20221010 184640519
Ποιός μοιάζει με εμένα περισσότερο;;
InCollage 20220921 195021499InCollage 20220921 195046330
Το όνομα μου είναι μοναδικό και έχει το αρχικό γράμμα που ΑΓΑΠΩ αλλά και το μαθαίνω όλο στο λεπτό!
InCollage 20220920 170655404InCollage 20220920 170726251InCollage 20220920 170401651InCollage 20220920 170452645InCollage 20220920 170522254InCollage 20220920 170758223

InCollage 20220930 184949538InCollage 20220930 184538953
InCollage 20221017 191150275InCollage 20221017 191218241InCollage 20221017 191308669InCollage 20221107 193530828
Γίναμε μικροί ζωγράφοι και φτιάξαμε με τη φαντασία μας το δικό μας πορτραίτο
InCollage 20221107 225011061InCollage 20221107 225047344
Για να μετρήσουμε και το ύψος μας που κι αυτό είναι μοναδικό στο καθένα μας..
InCollage 20221017 191748433InCollage 20221017 191350948