Ανοιξιάτικες πινελιές!!
Επιστρέψαμε στο νηπιαγωγείο μας μετά τις διακοπές γεμάτοι χαμόγελα, αγκαλιές και ανοιξιάτικη διάθεση! Και τι καλύτερο από το να καλωσορίσουμε την άνοιξη με το πρώτο μας πικνίκ στην αυλή; Απλώσαμε το τραπεζομάντηλό μας , απολαύσαμε το κολατσιό μας και παίξαμε όλοι μαζί στον ανοιξιάτικο καιρό!
Στη συνέχεια, μικροί καλλιτέχνες εν δράσει! Δημιουργήσαμε με κολάζ το όμορφο «Δέντρο της Άνοιξης», γεμάτο χρώματα, καρδιες μικρές και μεγάλες και χαρούμενες πινελιές. Το τοποθετήσαμε με καμάρι δίπλα στο δέντρο του Φθινοπώρου και του Χειμώνα, κάνοντας την τάξη μας ακόμα πιο πολύχρωμη και… εποχιακή!
Και φυσικά, δεν ξεχάσαμε την Πρωτομαγιά! Φτιάξαμε τα δικά μας ατομικά πρωτομαγιάτικα στεφάνια, γεμίζοντάς τα με λουλούδια και φαντασία.
Το παιγνίδι δε λείπει από την καθημερινότητά μας … χωριστήκαμε σε ζευγάρια, κόκκινη και κίτρινη ομάδα, και μόνο με τα πόδια μας έπρεπε να προσπαθήσουμε να μαζέψουμε τις κορδέλες και να τις βάλουμε στο καλάθι μας αλλά και να μεταφέρουμε τα στεφάνια από τη μία καρέκλα στην άλλη με τα χέρια μας και κρατώντας ακίνητα τα πόδια!
Η άνοιξη ήρθε και εμείς τη γιορτάζουμε με παιχνίδι, δημιουργία και πολλή-πολλή χαρά!
Καλή Πρωτομαγιά!!



