ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

Οι νηπιαγωγοί και οι μικροί μαθητές του Νηπιαγωγείου Γάλλου ευχαριστούν θερμά τα μέλη του Πολιτιστικού Συλλόγου του χωριού μας για το ενδιαφέρον και την προσφορά τους, αφού με την εθελοντική εργασία τους , κόπηκαν αγριόχορτα και καθαρίστηκε η αυλή μας! Τώρα μπορούμε να απολαύσουμε πραγματικά την υπέροχη αυλή μας!!!!

Δράσεις Ενεργού Πολίτη: Καλή Υγεία και Ευημερία

Οι μικροί μαθητές του νηπιαγωγείου Γάλλου προωθούν ενεργά υγιεινούς τρόπους ζωής μέσα από τις δράσεις και το παράδειγμά τους!!! Πρώτο βήμα να φυτευτούν λαχανικά στον σχολικό λαχανόκηπο με την καθοδήγηση της κας. Σοφίας

fytema 2 fytema k΄xpos lachanokhpos3

 

lachanokhpos lachanokhpos2

Ο καιρός που πέρασε, μας έδωσε νόστιμα μαρουλάκια και φρέσκα κρεμμυδάκια! Ήρθε επιτέλους η ώρα να τα κόψουμε!!

k΄kpos

Σειρά έχει η σωστή προετοιμασία της πιο νόστιμης και θρεπτικής σαλάτας!!!

 

salata 3 salata 2salata1

Προσεκτικό πλύσιμο από τα μικρά χεράκια και καλή απόλαυση!!!

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2025-2026

οι εγγραφες αρχισαν

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΑΛΛΟΥ

Πληροφορίες: 28310 26435/ mail: mail@nip-gallou.reth.sch.gr

                               https://blogs.sch.gr/nip-galou/

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας,

 γίνονται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής με Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής. Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής θα υποβάλλει ο γονέας/κηδεμόνας για το Νηπιαγωγείο όπου ανήκει, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας του, σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

όπου και θα συνδέεται με κωδικούς taxisnet.

Για το σχολικό έτος 2025-2026 οι ηλεκτρονικές εγγραφές στο Νηπιαγωγείο θα πραγματοποιηθούν από 5 έως 24 Μαρτίου 2025. Εγγραφές μετά την 24η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-26, μαθητές  γεννημένοι το 2021.

Οι αιτήσεις θα παρακολουθούνται και θα ελέγχονται από την πλατφόρμα κι εσείς θα ενημερώνεστε για την πορεία της αίτησης από το κινητό τηλέφωνο που θα δηλώσετε ή το email.

Κατά την είσοδό σας στην εφαρμογή, παρακαλούμε διαβάστε τις πληροφορίες που περιέχονται στο πεδίο ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ, ώστε να ενημερωθείτε, προτού στείλετε την ηλεκτρονική αίτηση.

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ:

προσκομίζονται στη σχολική μονάδα μετά την ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησης και σε συνεννόηση με την προϊσταμένη του νηπιαγωγείου.

Αυτά είναι:

  • Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.) συμπληρωμένο από παιδίατρο.
  • Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια
  • Βεβαίωση από ΚΕΔΑΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
    Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.
  • Αίτηση για το αν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα / Διευρυμένο Ολοήμερο ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (δίνεται και συμπληρώνεται στο σχολείο).
  • Η  έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του. Μπορείτε να την κατεβάσετε από εδώ ΥΠΕΥΘΥΝΗ-ΔΗΛΩΣΗ-ΣΥΝΑΙΝΕΣΗΣ-ΕΓΓΡΑΦΗΣ
  • Για την εγγραφή αλλοδαπών μαθητών: πιστοποιητικό γέννησης, επίσημα μεταφρασμένο
  • Τα υποχρεωτικά πρωϊνά τμήματα λειτουργούν από τις 8:15-13:00

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ/ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ (13:00-16:00 Ή/ ΚΑΙ 13:00-17:30) Ή/ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ (7:45-8:00)

Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης/δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους.

Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και στις 17.30 για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

Δύναται να λειτουργήσει νέο, αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου με την προϋπόθεση ο ελάχιστος αριθμός μαθητών/τριών να είναι επτά (7) νήπια/προνήπια.


Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

 Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα πέντε (5) νήπια/προνήπια.
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.

 

Η πρoϊσταμένη

Ραλλού Μπουντουροπούλου

 

 

 

 

 

Εορτασμός Επετείου της εξέγερσης του Πολυτεχνείου

Ολοκληρώνοντας τη θεματική σχετικά με την Ειρήνη και τη Δημοκρατία, διασκεδάσαμε απολαμβάνοντας τα Ντενεκεδάκια που έδιωξαν τον Λαδένιο από την πόλη τους!

 

!φωτο

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΙ !!!!

Έναρξη Σχολικού Έτους 2024-2025

Σας ανακοινώνουμε ότι την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024 στις 9:00 π.μ. θα πραγματοποιηθεί στο νηπιαγωγείο μας ο Αγιασμός για την έναρξη του σχολικού έτους 2024-2025. Θα ακολουθήσει ενημέρωση  για την λειτουργία του σχολείου.

Σας περιμένουμε όλους μικρούς και μεγάλους!!!!

Αγιασμός

 

Καλοκαιρινή γιορτή

Έφθασε λοιπόν η ώρα να καλωσορίσουμε το καλοκαίρι και να αποχαιρετίσουμε το σχολείο μας!!!

Τα παιδιά μας δραματοποίησαν μια εύθυμη ιστοριούλα, παρουσίασαν ένα αγγλικό τραγουδάκι με την κα. Μαρία κι όλοι μαζί ευχηθήκαμε καλή πρόοδο στα παιδιά που αποφοίτησαν από το νηπιαγωγείο!!!

1 2

Και φυσικά στο τέλος απολαύσαμε και το παγωτάκι μας!!!!

2 2

Καλό Καλοκαίρι!!!!

Εκδρομή στην Αμνάτο

Τα παιδιά, οι γονείς και οι νηπιαγωγοί του Νηπιαγωγείου Γάλλου επισκέφθηκαν το όμορφο χωριό της Αμνάτου. Εκεί μας υποδέχτηκαν θερμά οι υπεύθυνοι του πολιτιστικού συλλόγου και μας ξενάγησαν στο Λαογραφικό και Σχολικό Μουσείο.

Είδαμε από κοντά το παραδοσιακό ελληνικό σπίτι…..

1 1

2 1

3 1

 

4 1Μετά πήγαμε σχολείο…..

5 1

6 1

Βγήκαμε στον κήπο και συναντήσαμε τα ζωάκια της αυλής….

8 1

9

10

11….Τα περάσαμε όμορφα!!!! Και του χρόνου!!!!!!