Καλοκαιρινή γιορτή

Έφθασε λοιπόν η ώρα να καλωσορίσουμε το καλοκαίρι και να αποχαιρετίσουμε το σχολείο μας!!!

Τα παιδιά μας δραματοποίησαν μια εύθυμη ιστοριούλα, παρουσίασαν ένα αγγλικό τραγουδάκι με την κα. Μαρία κι όλοι μαζί ευχηθήκαμε καλή πρόοδο στα παιδιά που αποφοίτησαν από το νηπιαγωγείο!!!

1 2

Και φυσικά στο τέλος απολαύσαμε και το παγωτάκι μας!!!!

2 2

Καλό Καλοκαίρι!!!!

Εκδρομή στην Αμνάτο

Τα παιδιά, οι γονείς και οι νηπιαγωγοί του Νηπιαγωγείου Γάλλου επισκέφθηκαν το όμορφο χωριό της Αμνάτου. Εκεί μας υποδέχτηκαν θερμά οι υπεύθυνοι του πολιτιστικού συλλόγου και μας ξενάγησαν στο Λαογραφικό και Σχολικό Μουσείο.

Είδαμε από κοντά το παραδοσιακό ελληνικό σπίτι…..

1 1

2 1

3 1

 

4 1Μετά πήγαμε σχολείο…..

5 1

6 1

Βγήκαμε στον κήπο και συναντήσαμε τα ζωάκια της αυλής….

8 1

9

10

11….Τα περάσαμε όμορφα!!!! Και του χρόνου!!!!!!

Μάιος……ταξίδι στα πολύ παλιά χρόνια!!!

Τον Μάιο τα νηπιάκια μας εξερεύνησαν, εργάστηκαν κι έκαναν ανακαλύψεις για τους αγαπημένους σε όλους ……δεινόσαυρους!!!

 

1

2

4

5

Εργάστηκαν ομαδικά και μεθοδικά, σαν αληθινοί επιστήμονες……

6

7

 

8

15

 

Πειράματα με τον πάγο………..
16

17

 

18

…… και πειράματα με το ηφαίστειο

19

20

21