Καλοκαιρινή γιορτή
Έφθασε λοιπόν η ώρα να καλωσορίσουμε το καλοκαίρι και να αποχαιρετίσουμε το σχολείο μας!!!
Τα παιδιά μας δραματοποίησαν μια εύθυμη ιστοριούλα, παρουσίασαν ένα αγγλικό τραγουδάκι με την κα. Μαρία κι όλοι μαζί ευχηθήκαμε καλή πρόοδο στα παιδιά που αποφοίτησαν από το νηπιαγωγείο!!!
Και φυσικά στο τέλος απολαύσαμε και το παγωτάκι μας!!!!
Καλό Καλοκαίρι!!!!





Μετά πήγαμε σχολείο…..




….Τα περάσαμε όμορφα!!!! Και του χρόνου!!!!!!

















