ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Την Πέμπτη 22 Μαΐου είχαμε την χαρά να υποδεχτούμε τους νέους μας μαθητές, τα προνήπια δηλαδή που εγγράφηκαν και θα φοιτήσουν στο νηπιαγωγείο μας την επόμενη σχολική χρονιά! Αφιερώσαμε μία ώρα από το πρόγραμμά μας για να γνωριστούμε, να τους ξεναγήσουμε στο σχολείο μας και να παρουσιάσουμε όλα τα σημαντικά που είναι χρήσιμο να γνωρίζουν για την φοίτηση στο νηπιαγωγείο. Οι μαθητές μας παρουσίασαν την τσάντα του νηπιαγωγείου με τα περιεχόμενά της, τα κατάλληλα ρούχα και παπούτσια για άνεση κι ελευθερία κινήσεων, καθώς και όλα όσα χρειάζονται για το ολοήμερο! Μετά μιλήσαμε για όσα δημιουργικά κάνουμε στην τάξη και πώς γνωρίζουμε τον κόσμο που μας περιβάλλει, εξερευνώντας, ανακαλύπτοντας και μαθαίνοντας καθημερινά κάτι καινούριο.

Περιμένοντας τους καινούριους μας φίλους
Προτού φύγουν οι νέοι μας φίλοι, εκφραστήκαμε όλοι δημιουργικά μέσω της τέχνης δημιουργώντας την πρώτη μας ομαδική εργασία, για να μας θυμίσει τον Σεπτέμβρη τους δεσμούς που χτίσαμε κι όλα όσα ωραία πρόκειται να ζήσουμε μαζί την νέα χρονιά!
Ευχαριστούμε τους γονείς που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας, κι ευχόμαστε καλό ξεκούραστο καλοκαίρι και καλή νέα αρχή για τα παιδιά τους στο Νηπιαγωγείο Γάλλου!



