ΑΓΙΑΣΜΟΣ !!!
Την Πέμπτη, 11/09/2025 με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς
πραγματοποιήθηκε ο αγιασμός στον αύλειο χώρο του Nηπιαγωγείου μας
με την παρουσία γονέων και κηδεμόνων και με τους μικρούς μας φίλους να την πλημμυρίζουν με χαρούμενες παιδικές φωνές!
Ευχαριστούμε για το γλυκό καλωσόρισμα το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου μας καθώς και για τους χειροποίητους σταυρούς από θαλασσόξυλα που έφτιαξαν και μοίρασαν τη μέρα του Αγιασμού ενόψει της Ύψωσης του τιμίου Σταυρού , επίσης εικόνες μοιράστηκαν από τον εφημέριο!!!!
Να έχουμε όλοι μια υπέροχη χρονιά, με υγεία, πολλές όμορφες δημιουργίες και άψογη συνεργασία!
Αγιασμός σχολικής χρονιάς 2025-26!
Αγαπητοί γονείς ο αγιασμός για την έναρξη του σχολικού έτους 2025-26
θα γίνει την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου και ώρα 10,00 π.μ. στον αύλειο χώρο του
Νηπιαγωγείου Νικολεΐκων .
Μετά τον αγιασμό θα ακολουθήσει ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων στο χώρο του νηπιαγωγείου.
Ευχόμαστε ολόψυχα μία σχολική χρονιά γεμάτη χαμόγελα, υγεία, δημιουργικότητα
και φαντασία!!
ΟΙ Νηπιαγωγοί του
Νηπιαγωγείου Νικολεΐκων
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου.
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
Στιγμιότυπα από την γιορτή λήξης !
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η αποχαιρετιστήρια γιορτή λήξης, η οποία ήταν αφιερωμένη στον Μίκη Θεοδωράκη. Η αίθουσα γέμισε από νωρίς. Γονείς, φίλοι, παππούδες και γιαγιάδες απόλαυσαν τη γιορτή , σιγοτραγούδησαν μαζί με τα παιδιά και χειροκρότησαν με τη καρδιά τους. Με ένα χορευτικό έκπληξη, τα νηπιάκια μας ανέβηκαν στη σκηνή και χόρεψαν με τους γονείς τους, αποχαιρετώντας έτσι το πρώτο τους σχολείο.
Με αίσθημα χαρμολύπης ευχηθήκαμε όλοι μαζί
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ, ΚΑΛΕΣ ΒΟΥΤΙΕΣ και ΠΟΛΛΑ ΠΑΓΩΤΑ !!!
ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΤΗΡΙΑ ΓΙΟΡΤΗ !
Σας περιμένουμε στην αποχαιρετιστήρια γιορτή μας. Ένα μουσικοχορευτικό αφιέρωμα στον ένα και μοναδικό Μίκη Θεοδωράκη . Μια γιορτή η οποία προέκυψε από το πολιτιστικό πρόγραμμα που είχαμε αναλάβει αυτή τη σχολική χρονιά με τίτλο : “Ταξιδεύοντας με τους χαρταετούς του Μίκη στο σχήμα του Ουρανού”, καθώς το 2025 είναι έτος αφιερωμένο στον Μίκη για τα 100 χρόνια από τη γέννησή του. Μέσα από ποικίλες δραστηριότητες καθ` όλη τη διάρκεια της χρονιάς τα παιδιά γνώρισαν τον Μίκη, έμαθαν για τη ζωή του, τα τραγούδια του, τις μουσικές του, τον αγάπησαν . Η καλύτερη αξιολόγηση του προγράμματος: το γεγονός ότι τα παιδιά σιγοτραγουδούν πια τραγούδια του Μίκη.
Σας περιμένουμε λοιπόν την Πέμπτη 12 Ιουνίου 2025 στις 19:30 το απόγευμα στο Κοινοτικό Κατάστημα Νικολείκων !
Ευχαριστήρια επιστολή προς το Νηπιαγωγείο μας για τη συμμετοχή μας στη δράση “Γράμμα στον Ουρανό”
Εκπαιδευτική εκδρομή στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος
Εν όψει της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος και σε συνδυασμό με τις δράσεις του ενεργού πολίτη , πραγματοποιήσαμε εκπαιδευτική επίσκεψη στη παραλία του χωριού μας. Μαζέψαμε σκουπίδια , αν και παρατηρήσαμε ότι η παραλία ήταν πολύ πιο καθαρή από ότι τον Νοέμβριο που είχαμε πάει. Βγάζοντας έτσι το συμπέρασμα ότι εν όψει καλοκαιριού, ο δήμος είχε κάνει τις απαραίτητες ενέργειες. Καταγράψαμε τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να τη διατηρήσουμε έτσι όλο το καλοκαίρι. Μαζέψαμε πέτρες, κοχύλια, άμμο και θαλασσόξυλα για την τελευταία μας καλοκαιρινή κατασκευή που θα κρύβει μέσα της………. τη παραλία Νικολείκων !
Κάναμε “διαγωνισμό” κατασκευής ευφάνταστου κάστρου με πέτρες και θαλασσόξυλα χωρισμένοι σε 3 ομάδες.
Στη συνέχεια βρήκαμε όλοι μία πέτρα που μας αρέσει , της είπαμε “μυστικά” μια λέξη που χαρακτήρισε τη φετινή χρονιά μας και τη πετάξαμε στη θάλασσα. Έτσι όλη η θάλασσα γέμισε με ωραίες παιδικές αναμνήσεις της φετινής χρονιάς !
Φάγαμε το πρωινό μας , φιλοξενηθήκαμε και κεραστήκαμε πορτοκαλάδες στο κατάστημα “Porto Eliki”. Εκεί , κάτω από τον ίσκο της μουριάς χαλαρώσαμε , παίξαμε ομαδικά παιχνίδια και ζωγραφίσαμε τις εντυπώσεις μας από την σημερινή μας εκδρομή.
Ευχαριστούμε πολύ τους ιδιοκτήτες του καταστήματος για την πρόσκληση και το κέρασμα . !
Με τα υλικά που συγκεντρώσαμε, τις επόμενες ημέρες, χωρισμένοι σε ομάδες φτιάξαμε 2 κολλάζ την ΚΑΘΑΡΗ και τη ΒΡΩΜΙΚΗ θάλασσα.
ΤΕΛΕΤΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗΣ 1ου ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ “ΣΚΑΚΙΣΤΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΕ ΣΤΙΧΟΥΣ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΑ”
Χθες πραγματοποιήθηκε η τελετή βράβευσης του 1ου Μαθητικού Διαγωνισμού «Σκακιστικές δημιουργίες με στίχους και χρώματα» που διοργάνωσε η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης με την υποστήριξη της Περιφερειακής Ενότητας Δράμας και του Δήμου Παρανεστίου. Σκοπός του διαγωνισμού ήταν να ενθαρρύνει τους μαθητές και τις μαθήτριες να αναπτύξουν δημιουργικές δεξιότητες, κριτική σκέψη και φαντασία μέσω της διαθεματικής προσέγγισης του σκακιού με την ποίηση και τα εικαστικά. Το έργο μας ανήκει στα έργα που πήραν ΕΠΑΙΝΟ και θα μπει και στο ψηφιακό βιβλίο που θα δημιουργήσουν οι διοργανωτές.









