Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό πραγματοποιήθηκε στην αυλή του σχολείου μας την Τετάρτη 29 Οκτωβρίου η δράση φύτευσης λαχανικών και φυτών, με τη συμμετοχή των παιδιών, των γονέων και των δασκάλων μας. Αυτή η πρωτοβουλία έγινε στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης και των Δράσεων του Ενεργού Πολίτη που εκπονούμε στο νηπιαγωγείο μας.
Η αυλή μας γέμισε χρώματα, αρώματα και χαμόγελα, καθώς μικροί και μεγάλοι ένωσαν τις δυνάμεις τους για να δημιουργήσουν έναν όμορφο σχολικό κήπο!
Ο Δήμος Αιγιαλείας μας πρόσφερε χώμα, λαχανικά και φυτά, και οι ‘’μικροί μας κηπουροί’ έπιασαν αμέσως δουλειά!
Ο κ. Νικολάου, αγρότης και πατέρας νηπίου του σχολείου μας, όργωσε το χώμα με το σκαπτικό του μηχάνημα. Όλοι μαζί καθαρίσαμε την αυλή από πέτρες και χόρτα, έγινε ξεβοτάνισμα, σκάλισμα και ανακάτεμα του χώματος, και στη συνέχεια φυτέψαμε τα δικά μας λαχανικά: μαρούλια 🥬, καρότα, λάχανα, μαϊντανό, καθώς και σπόρους από φασόλια, φακές και ρεβίθια, που βρήκαν τη θέση τους στον λαχανόκηπο του νηπιαγωγείου μας.














Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων φρόντισε να μας προσφέρει και ένα όμορφο κέρασμα, επιβραβεύοντας τη συνεργασία και τη χαρά της ημέρας! 🍪☕

Την επόμενη ημέρα, τα παιδιά είχαν τη χαρά να εμπλακούν βιωματικά και στο φύτεμα λουλουδιών σε μεγάλες ζαρντινιέρες, γεμίζοντας ακόμη περισσότερο το σχολείο μας με ομορφιά και χρώμα.


Οι δράσεις αυτές δεν ήταν απλά μια ευκαιρία να λερώσουμε τα χέρια μας με χώμα. Αποτελούν ένα ολοκληρωμένο βιωματικό πρόγραμμα που στοχεύουν:
στην καλλιέργεια οικολογικής συνείδησης στα παιδιά, στην ενίσχυση της συνεργασίας ανάμεσα σε σχολείο και οικογένεια ,στην υγιεινή διατροφή και στη δημιουργία ενός πιο φυσικού και δημιουργικού περιβάλλοντος στην καθημερινότητά μας.
Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Νικολάου, καθώς και τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας, προσφέροντας τον χρόνο, τη βοήθεια και το μεράκι τους.
Η περιποίηση του κήπου μας θα συνεχιστεί… 🌻 Μαζί, καλλιεργούμε όχι μόνο λαχανικά αλλά και συνειδήσεις!
Η βιωματική μάθηση στα καλύτερά της!