Μια ακόμη προσπάθεια συναδέλφου εκπαιδευτικού Φυσικής Αγωγής, μέσα σε δύσκολές συνθήκες, να κρατήσει ΄΄ζωντανή” τη Φυσική Αγωγή και τους στόχους του μαθήματος. Ο εκλεκτός συνάδελφος Κώστας Δαστερίδης, αναφέρεται στα παιδαγωγικά εργαλεία που χρησιμοποίησε για να ενεργοποιήση -ακόμη και εξ αποστάσεως- την ανάγκη των μικρών μαθητών του για κίνηση, παιχνίδι, χαρά και διασκέδαση.Το μάθημα της Φυσικής Αγωγής επέδειξε και αποδεικνύει μέσα στην καραντίνα ότι έχει όλο εκείνο το περιεχόμενο, τα μέσα και πρωτίστως τους εκπαιδευτικούς για να κρατήσει σε υψηλό επίπεδο την παιδαγωγική ένταση στο σχολείο. Ο συνάδελφος υπηρετεί στο 9ο Δ.Σ Αλεξανδρούπολης.

Ο εκπαιδευτικός φυσικής Αγωγής Δαστερίδης Κώστας αναφέρει: ‘‘Μετά το πρώτο lockdown και τον αιφνιδιασμό όλων μας ήρθε η δεύτερη καραντίνα το Φθινόπωρο από 7 Νοεμβρίου και για δύο μήνες. Ήρθε η ώρα της μεγάλης δοκιμασίας και του ρίσκου να περάσουμε από την θεωρία στην πράξη για την Φυσική Αγωγή με όσες δυσκολίες και αν προέκυπταν. Είμαι από αυτούς που υποστηρίζουν το από την θεωρία στην πράξη και όχι η θεωρία για την θεωρία. Από την πρώτη κιόλας στιγμή ήρθαν τα πρώτα θετικά μυνήματα από τους γονείς που είναι οι πιο αυστηροί κριτές και ίσως και εμείς σαν γονείς να τα ξέρουμε όλα υπόψη ότι δεν βγάζουμε τον εαυτό μας από έξω. Όλοι οι μαθητές μου ήταν ενθουσιασμένοι, άλλαξε η ψυχολογία τους τελείωνε η ώρα και δεν έβγαιναν από το μάθημα ή όταν ήταν να κάνουν είσοδο καλούσαν μισή ώρα νωρίτερα. Αυτό είχε ως επακόλουθο μεγαλύτερη προσοχή και προετοιμασία κάθε φορά. Δεν ξέρω συνάδελφοι αλλά αυτό όλο με γέμιζε με θετική ενέργεια και ψυχική γαλήνη. Η συμμετοχή των παιδιών και των μικρών πολλές φορές αδερφών τους καθολική. Υπήρχαν όμως και δυσκολίες, αναφέρουμε μερικές. 1ον) διαμόρφωση ενός χώρου από πλευράς μου που να έχει διαστάσεις δωματίου ώστε τα παιδιά να νιώθουν οικεία.2ον) οι γονείς τώρα μετά από την πρώτη μας επικοινωνία να εξασφαλίσουν ένα χώρο ασφαλή για τα παιδιά μέσα στο δωμάτιο τους απομακρύνοντας κάθε τι εμπόδιο.3ον)να πείσω τους γονείς ότι στο μάθημα της φυσικής αγωγής θα πρέπει οι κάμερες να είναι ανοιχτές για να διορθώσω τα παιδιά μετά από κάθε άσκηση ή κατά την διάρκεια της. Παιδί που δεν επιθυμεί να έχει κάμερα ανοιχτή ήταν απλά θεατής.4ον) έπρεπε να φροντίσω όλοι μας να έχουμε τα ίδια υλικά οπότε για το μάθημα μας χρησιμοποιήσαμε μπουκάλια νερού μικρά, ποτήρια πλαστικά, για μπάλες τσαλακώσαμε κόλλες Α4, τάπερ της μαμάς για καλάθια χρησιμοποιήσαμε επίσης τα μαξιλάρια μας παίζοντας διαφορά παιχνίδια καθώς επίσης και πετσέτες, βιβλία και ότι μπορεί να βάλει ο νους. Όλα αυτά δημιούργησαν ένα κλίμα χαράς και ευτυχίας που χωρίς να το καταλάβουν τα παιδιά γυμνάζονταν και εξασκούνταν στην ισορροπία, συναρμογή, κοιλιακούς, ραχιαίους στην δύναμη στα χέρια και τα πόδια. Όλη αυτή η εμπειρία ήταν μοναδική και νομίζω ότι άνοιξε το δρόμο να αναθεωρήσω πολλά ως προς την εξ αποστάσεως εκπαίδευση στο μάθημα μας. Είναι ευκαιρία νομίζω η Φυσική Αγωγή να κάνει το άλμα μπροστά να γίνει το πρωτεύον μάθημα για την υγεία του κάθε ανθρώπου για να μπορέσει να ακολουθήσει τις υπόλοιπες δραστηριότητες του γιατί χωρίς υγεία………. Ευχαριστώ πολύ τον συνάδελφο Νικήτα για την προσπάθεια που κάνει για αναβάθμιση του μαθήματος μας΄΄.