Έρευνα – Αξιολόγηση καινοτόμου προγράμματος Φύση και Άσκηση

Αγαπητοί συνάδελφοι Φ.Α,

    Η  Παπαδοπούλου Ήβη καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής υποψήφια Διδάκτωρ στο Δ.Π.Θ στο Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, διεξάγει έρευνα η οποία αποσκοπεί στη συλλογή πληροφοριών σχετικών με τις απόψεις εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αναφορικά με τη αξιολόγηση του καινοτόμου Προγράμματος Φύση και Άσκηση που διεξάγεται στην Β’ τάξη Γυμνασίου.       

Πιο συγκεκριμένα, θα εκπονηθεί  εξειδικευμένη έρευνα με τίτλο «Αξιολόγηση Του καινοτόμου πιλοτικού προγράμματος Φύση και Άσκηση στα πλαίσια του Νέου Προγράμματος Σπουδών Νέο Σχολείο». Στο πλαίσιο  εκπόνησης της μελέτης θα διεξαχθεί έρευνα με την χρήση ερωτηματολογίου και θα εξεταστούν η συνολική αποτίμηση της αξίας του καθώς και  οι τυχόν αδυναμίες που παρατηρήθηκαν κατά το πρώτο χρόνο διεξαγωγής του, στα πλαίσια των σκοπών και στόχων του «Νέου Σχολείου». Με το παρόν ερωτηματολόγιο καλούνται οι εκπαιδευτικοί Κ.Φ.Α. που διδάξαν το παραπάνω πρόγραμμα    στην σχολική σας μονάδα να συμμετάσχουν στην έρευνα αυτή.

    Παρακαλούμε για την ανταπόκρισή σας με τη απάντηση στο ακόλουθου link  

https://docs.google.com/forms/d/1aXbUV-AQUxeL1Ms5ZGq5bdKAYVA6zBBup1vlJM45dQo/edit#

Η έρευνα αυτή δεν είναι δυνατόν να πραγματοποιηθεί χωρίς τη δική σας συμβολή γιατί, αφενός, θα καταγράψει τις απόψεις σας και, αφετέρου, θα ενισχύσει τη συλλογική προσπάθεια για την ενίσχυση της χρήσης καινοτόμων μορφών διδασκαλίας στο  Γυμνάσιο.

Με ευχαριστίες,
Εκ μέρους μου

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2016/04/11/%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%bf%cf%85%cf%83%ce%af%ce%b1%cf%83%ce%b7-%cf%80%cf%81%ce%bf%ce%b3%cf%81%ce%b1%ce%bc%ce%bc%ce%ac%cf%84%cf%89%ce%bd-%cf%83%cf%87%ce%bf%ce%bb%ce%b9%ce%ba%cf%8e%ce%bd-%ce%b4%cf%81/

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση