(16-17/10/2024) “«Διαδραστικές μέθοδοι για την ενσυνείδητη εκμάθηση γραμμάτων: Η βιωματική προσέγγιση στην Α’ τάξη Δημοτικού», (β) «Ανίχνευση και διαχείριση μαθησιακών δυσκολιών στην Α’ τάξη: Στρατηγικές και υποστηρικτικά εργαλεία», (γ) «Ενίσχυση της Δημιουργικής Γραφής με τη Χρήση Εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης: Από τη φαντασία στην ψηφιακή έκφραση»
Την Τετάρτη 16/10/2024 και την Πέμπτη 17/10/2024 πραγματοποιήθηκε με επιτυχία επιμόρφωση των δασκάλων της Α’ τάξης Δημοτικού στο 2ο Δημ. Σχ. Οβρυάς. Προσεγγίστηκαν θέματα, όπως: Διαδραστικές μέθοδοι για την ενσυνείδητη εκμάθηση γραμμάτων: Η βιωματική προσέγγιση στην Α’ τάξη Δημοτικού», (β) «Ανίχνευση και διαχείριση μαθησιακών δυσκολιών στην Α’ τάξη: Στρατηγικές και υποστηρικτικά εργαλεία», (γ) «Ενίσχυση της Δημιουργικής Γραφής με τη Χρήση Εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης: Από τη φαντασία στην ψηφιακή έκφραση.
(17-19-20/06/2024) ”«Μέρες 2023-’24: Αναστοχασμοί, προσεγγίσεις, προτάσεις και καλές πρακτικές για το σύγχρονο σχολείο»
Με τις ποικίλες μελέτες περίπτωσης που παρουσιάστηκαν σε θέματα παιδαγωγικά και διδακτικά το σεμινάριο παρείχε ευκαιρίες αναστοχασμού και εποικοδομητικής συζήτησης. Οι συμμετέχοντες εξέφρασαν την ικανοποίησή τους . Συνολικά, το σεμινάριο ενίσχυσε τις δεξιότητες των δασκάλων και τον αναστοχασμό στις περιπτώσεις που συζητήθηκαν.
(22-05-2024) ”Διασχολική επιμόρφωση στο Δημ. Σχ. Χαλανδρίτσας”
Την Τετάρτη 22/05/2024 πραγματοποιήθηκε διασχολική επιμόρφωση στο Δημ. Σχ. Χαλανδρίτσας με τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών των Δημ. Σχολείων Χαλανδρίτσας και Ερυμάνθειας. Προσεγγίστηκαν θέματα, όπως «Αξιοποιώντας εργαλεία διερεύνησης των αξόνων και αποτίμησης των δράσεων για την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας» (Χολέβας Νικ., Σύμβουλος Εκπαίδευσης 7ης θέσης Δασκάλων Αχαΐας), «Η διδακτική του Φρενέ και η σύνδεσή της με το Νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα μαθημάτων» (Σοφία Κουφού, εκπαιδευτικός (ΠΕ70), «Πρακτικές λύσεις για μαθητές/τριες με ΔΕΠ-Υ και αυτισμό» (Μαρία Καραγιάννη, σ. εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής). Ο χαρακτήρας του σεμιναρίου ήταν βιωματικός, δίνοντας έμφαση στις αρχές της εκπαίδευσης ενηλίκων. Οι εκπαιδευτικοί συμμετείχαν ενεργά και επιτεύχθηκαν στο ακέραιο οι στόχοι της επιμορφωτικής συνάντησης.
(13-03-2024) “Ενδοσχολική επιμόρφωση στο 1o Δημ. Σχ. Oβρυάς”
Την Τετάρτη 13/03/2024 πραγματοποιήθηκε ενδοσχολική επιμόρφωση στο 1ο Δημ. Σχ. Οβρυάς. Προσεγγίστηκαν θέματα, όπως «Το κοινωνιόγραμμα της σχολικής τάξης – Ένα ερευνητικό εργαλείο για την εσωτερική αξιολόγηση της σχολικής μονάδας» (Χολέβας Νικ., Σύμβουλος Εκπαίδευσης 7ης θέσης Δασκάλων Αχαΐας), «Δημιουργική Γραφή και Έκφραση-Προσέγγιση της Λογοτεχνίας στο Δημοτικό, σύμφωνα με το νέο Α.Π. 2021″» (Ευσταθίου Αναστασία, Διευθύντρια 1ου Δημ. Σχ. Ακράτας / Συγγραφέας βιβλίων Παιδικής Λογοτεχνίας), «Σχέσεις σχολείου – οικογένειας» (Σεραφείμ Ευθυμία, Αν. Προϊσταμένη του 2ου ΚΕΔΑΣΥ Αχαΐας), «’Ορια: μία διαλεκτική μεταξύ σχολείου, οικογένειας και κοινωνικής πραγματικότητας» (Σαμαρτζή Κυριακή, Ψυχολόγος -Μέλος ΕΔΥ)). Ο χαρακτήρας του σεμιναρίου ήταν βιωματικός, δίνοντας έμφαση στις αρχές της εκπαίδευσης ενηλίκων. Οι εκπαιδευτικοί συμμετείχαν ενεργά και επιτεύχθηκαν στο ακέραιο οι στόχοι της επιμορφωτικής συνάντησης.
(25-01-2024) “Ενδοσχολική επιμόρφωση στο Δημ. Σχ. Σαραβαλίου”
Την Πέμπτη 25/01/2024 πραγματοποιήθηκε ενδοσχολική επιμόρφωση στο Δημ. Σχ. Σαραβαλίου. Προσεγγίστηκαν θέματα, όπως «Το κοινωνιόγραμμα της σχολικής τάξης και η παιδαγωγική του σημασία» (Χολέβας Νικ., Σύμβουλος Εκπαίδευσης 7ης θέσης Δασκάλων Αχαΐας), «Παιδαγωγική αντιμετώπιση της αποκλίνουσας συμπεριφοράς των μαθητών/τριών – Μελέτες περίπτωσης» (Χολέβας Νικ., Σύμβουλος Εκπαίδευσης 7ης θέσης Δασκάλων Αχαΐας), «Σχέσεις σχολείου – οικογένειας» (Σεραφείμ Ευθυμία, Αν. Προϊσταμένη του 2ου ΚΕΔΑΣΥ Αχαΐας), «Το λογοτεχνικό κείμενο ως μέσο καλλιέργειας της ενσυναίσθησης των μαθητών: Μια διδακτική προσέγγιση» (Θεοδωροπούλου Κονδυλία, Θεατροπαιδαγωγός – Συγγραφέας βιβλίων παιδικής λογοτεχνίας). Ο χαρακτήρας του σεμιναρίου ήταν βιωματικός, δίνοντας έμφαση στις αρχές της εκπαίδευσης ενηλίκων. Οι εκπαιδευτικοί συμμετείχαν ενεργά και επιτεύχθηκαν στο ακέραιο οι στόχοι της επιμορφωτικής συνάντησης.
(10-10-2023) “«Βιωματική προσέγγιση διδασκαλίας μαθήματος της δεύτερης ενότητας, για την ενσυνείδητη επεξεργασία γράμματος στην Α’ τάξη Δημοτικού», (β) «Ενδείξεις μαθησιακών δυσκολιών και τρόποι αντιμετώπισης»
(06/09/2023) “Διαχείριση σχολικής τάξης – Βασικά μεθοδολογικά στοιχεία της διδακτικής πράξης”
A) ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ (PDF)
ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
Β) ΗμερολόγιοΣυνάντησης με Γονέα
Γ) Φύλλο σκέψης και στοχασμού / Φύλλο περισυλλογής του μαθητή κατά τη διάρκεια του “Time Out”
(05/09/2023) ” Η Διδακτική του Γλωσσικού μαθήματος στην Α’ τάξη / Τεχνικές ανάπτυξης φωνολογικής επίγνωσης”
Α) Ενημερωτική συνάντηση με γονείς των μαθητών στην Α’ τάξη ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ Α’ ΤΑΞΗ
Β) Οδηγός εξατομικευμένου προγράμματος για μαθητές με Μ.Δ (ΙΕΠ – Κατσούγκρη Αναστασία)
Β1) Φωνολογική-επίγνωση-βραχύχρονη-μνήμη-Δραστηριότητες (Δρ. Παπαδημητρίου Άρτεμις)
Γ) ΓΡΑΜΜΑΤΑ – ΣΥΛΛΑΒΕΣ (Θεοδωρόπουλος Μάκης )