ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
” Καλό Καλοκαίρι”
Ήρθε το καλοκαιράκι και άλλη μια σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της. Μια χρονιά γεμάτη χαμόγελα, χαρά ,δημιουργία , γνώση και το πιο σημαντικό απ’ όλα αγάπη!
Τα νήπιά μας αποφοίτησαν και τους περιμένει το ¨Μεγάλο Σχολείο” και τα προνηπιάκια μας ετοιμάζονται για την επόμενη χρονιά τους,
Ευχόμαστε ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ με υγεία και χαρούμενες στιγμές!!!!!!!
‘




























































