Η γαλλική γιορτή των σχολείων.

Την Τετάρτη 20 Μαΐου 2026, το 2ο Γυμνάσιο Αλεξανδρούπολης, έλαβε μέρος στη Γαλλική Γιορτή των σχολείων, που διοργανώνεται στην πόλη μας για έβδομη συνεχή χρονιά!

Η συγκεκριμένη γιορτή έγινε στο πλαίσιο των Ελευθερίων της πόλης και αποτελεί διοργάνωση του Συλλόγου Ελληνογαλλικής Φιλίας «το Σπίτι της Αντουανέττας», με τη στήριξη του Δήμου Αλεξανδρούπολης. Πρόκειται για μια μεγάλη γιορτή στην οποία φέτος συμμετείχαν εννέα δημοτικά σχολεία, έξι Γυμνάσια, ένα Πρότυπο Επαγγελματικό Λύκειο και ένα Φροντιστήριο ξένων γλωσσών.

Το 2ο Γυμνάσιο Αλεξανδρούπολης κάθε χρόνο συμμετέχει στην εν λόγω γιορτή με κάποια δρώμενα. Τη φετινή χρονιά παρουσιάστηκαν δύο γαλλικά τραγούδια, ένα θεατρικό καθώς και η παρουσίαση της συμμετοχής του σχολείου μας στο διεθνές μαθητικό συνέδριο στο Παρίσι, από τον φορέα ELEMASYN.

Με ιδιαίτερη χαρά για μία ακόμη φορά παρακολούθησα αυτή τη γιορτή των σχολείων και θαύμασα την εξαιρετική δουλειά της συναδέλφου γαλλικής φιλολογίας κ. Παπαδοπούλου Τραγούδια, θεατρικά δρώμενα και παρουσιάσεις πλαισίωσαν τη δράση.

Οι μαθητές του 2ου Γυμνασίου ξεχώρισαν με τα τραγούδια που παρουσίασαν και το θεατρικό δρώμενο που έπαιξαν.

Συγκεκριμένα  δύο μαθήτριες ετοίμασαν το τραγούδι «Lovestory» της τραγουδίστριας Indila, η μία μαθήτρια παίζοντας στο αρμόνιο και η δεύτερη στα φωνητικά Επίσης, άλλη μια μαθήτρια της Α’ τάξης ετοίμασε μόνη της με συνεχείς πρόβες, το τραγούδι «Dernière danse» της Indila.

Το φετινό  θεατρικό δρώμενο, ήταν αφιερωμένο στην ιστορική ύπαρξη της γαλλικής γλώσσας στην πόλη μας και αφηγούνταν σκηνές από την τοπική ιστορία.

 

Stigmiotypo othonhs 2026 06 09 233031Στιγμές από το θεατρικό δρώμενο και την εκτέλεση τραγουδιού.Stigmiotypo othonhs 2026 06 09 232912

Stigmiotypo othonhs 2026 06 09 232941

Δημοσιεύθηκε στη ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η γαλλική γιορτή των σχολείων.

Μετάβαση στο padlet.com

Χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο αυτό οι μαθητές μπορούν να αναρτούν τις εργασίες, τις ιδέες και τις σκέψεις τους σε έναν κοινό χώρο που θα τον μοιράζονται με τους συμμαθητές τους.

Δημοσιεύθηκε στη ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

Βιωματική Δράση στο 2ο Γυμνάσιο Αλεξανδρούπολης: «Εφηβεία και Εξαρτήσεις»

Η δράση «Εφηβεία και εξαρτήσεις» πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας από εξειδικευμένα στελέχη του Κέντρου Πρόληψης και απευθυνόταν στους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ’ Τάξης του Γυμνασίου μας.

Προσκαλεσμένες εισηγήτριες και εμψυχώτριες της δράσης ήταν η κ. Ζωή Κασαπίδου (Ψυχολόγος) και η κ. Θεανώ Τσελίδου (Κοινωνική Λειτουργός)

Στόχοι και Θεματικές της Δράσης

Βασικός στόχος της παρέμβασης ήταν η ευαισθητοποίηση, η πρόληψη και η συναισθηματική ενδυνάμωση των εφήβων απέναντι στις προκλήσεις της σύγχρονης καθημερινότητας. Μέσα από σύγχρονες βιωματικές μεθόδους, όπως ασκήσεις ενεργοποίησης, ελεύθερους συνειρμούς, εργασία σε μικρές ομάδες και ανοιχτή συζήτηση στην ολομέλεια, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να προσεγγίσουν και να επεξεργαστούν σε βάθος:

  • Την έννοια της εξάρτησης και τον τρόπο με τον οποίο αυτή αναπτύσσεται.
  • Τις μορφές εξαρτητικών συμπεριφορών κατά την εφηβική ηλικία.
  • Την επιρροή της παρέας και της ομάδας των συνομιλήκων στη διαδικασία λήψης αποφάσεων.
  • Διαχείριση δύσκολων συναισθημάτων, όπως ο θυμός και το άγχος, σε άμεση σύνδεση με την καθημερινή τους ζωή και τις σημαντικές τους σχέσεις.

Το κλίμα που διαμορφώθηκε κατά τη διάρκεια αυτής της επικοινωνίας ήταν υποστηρικτικό και ασφαλές, επιτρέποντας μια ουσιαστική ανταλλαγή απόψεων, την ενίσχυση της ομαδικότητας, καθώς και την εκδήλωση ειλικρινούς ενδιαφέροντος και διάθεσης για μοίρασμα από την πλευρά των παιδιών.

efiveia

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Βιωματική Δράση στο 2ο Γυμνάσιο Αλεξανδρούπολης: «Εφηβεία και Εξαρτήσεις»

«Κυκλοφορώ με Ασφάλεια»

Στις 20 Μαΐου 2026, η αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου  μετατράπηκε σε έναν δυναμικό χώρο μάθησης και ευαισθητοποίησης. Με κεντρικό σύνθημα «Κυκλοφορώ με ασφάλεια στους δρόμους», οι μαθητές μας  ανά τάξη είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα ενημερωτική δράση.

Η δράση υλοποιήθηκε από την Περιφέρεια ΑΜΘ – Γενική Δ/νση Μεταφορών και Επικοινωνιών – Δ/νση Μεταφορών και Επικοινωνιών Ενότητας Έβρου, με εισηγήτρια την προϊσταμένη κ. Σταυρούλα Κυρτζίδου.

Είχα την ευκαιρία να συνοδέψω το τμήμα Α3 και να διαπιστώσω πως η ενημέρωση δεν περιορίστηκε στους κλασικούς κανόνες του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Το επίκεντρο της συζήτησης στράφηκε σε ένα θέμα που αφορά άμεσα την καθημερινότητα των εφήβων: τα ηλεκτρικά πατίνια.

Η ενημέρωση πραγματοποιήθηκε μέσα από πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό και οι μαθητές ενημερώθηκαν για:

  • Τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματα των οδηγών πατινιών.
  • Τη σημασία της χρήσης προστατευτικού κράνους.
  • Τους κινδύνους που ελλοχεύουν όταν αγνοούμε τους κανόνες ασφαλείας.

Stigmiotypo othonhs 2026 06 08 225718

Η δράση επειδή πραγματοποιήθηκε ξεχωριστά για κάθε τάξη, επέτρεψε έναν πιο άμεσο διάλογο μεταξύ των μαθητών και των ειδικών. Εκτός από την προβολή βίντεο, η συμμετοχή των μαθητών σε βιωματικές δράσεις τους βοήθησαν να αντιληφθούν  στην πράξη πώς οι σωστές αποφάσεις στον δρόμο μπορούν να σώσουν ζωές.

Δημοσιεύθηκε στη ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ, ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο «Κυκλοφορώ με Ασφάλεια»