Την Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026 πραγματοποιήθηκε η τελετή αποφοίτησης των μαθητών της Γ΄ Γυμνασίου, μια ξεχωριστή βραδιά αφιερωμένη στο τέλος μιας όμορφης διαδρομής και στην αρχή ενός νέου κεφαλαίου στη ζωή των παιδιών μας.
Μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί συγκεντρώθηκαν στον χώρο του σχολείου για να γιορτάσουν μαζί την ολοκλήρωση τριών σημαντικών χρόνων γεμάτων γνώση, εμπειρίες, φιλίες και κοινές στιγμές. Η ατμόσφαιρα ήταν φορτισμένη με συγκίνηση, αλλά και με χαμόγελα, καθώς όλοι συνειδητοποιούσαν πως ένα σημαντικό κομμάτι της σχολικής ζωής έφτανε στο τέλος του.
Την εκδήλωση άνοιξε ο Διευθυντής του σχολείου, ο οποίος απηύθυνε έναν θερμό και εμπνευσμένο λόγο προς τους μαθητές. Με λόγια γεμάτα αγάπη και αισιοδοξία, τους ευχήθηκε καλή πρόοδο στο νέο τους ξεκίνημα, υπενθυμίζοντάς τους ότι οι αξίες, οι γνώσεις και οι εμπειρίες που απέκτησαν στο Γυμνάσιο θα τους συνοδεύουν πάντα.
Μία από τις πιο συγκινητικές στιγμές της βραδιάς ήταν η προβολή ενός βίντεο με αναμνήσεις από τα τρία χρόνια φοίτησης. Στιγμές από εκπαιδευτικές εκδρομές, σχολικές γιορτές, δημιουργικές δράσεις, διαγωνισμούς και καθημερινές στιγμές μέσα στις τάξεις ζωντάνεψαν ξανά στην οθόνη. Γέλια, αυθόρμητα σχόλια, αλλά και δάκρυα συγκίνησης συνόδευσαν την προβολή, καθώς όλοι αναπολούσαν όσα έζησαν μαζί.
Στη συνέχεια, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να συναντηθούν, να συζητήσουν και να ανταλλάξουν ευχές. Μαθητές και καθηγητές μοιράστηκαν εγκάρδιες αγκαλιές και λόγια αγάπης, ενώ οι γονείς εξέφρασαν τις ευχαριστίες τους προς τους εκπαιδευτικούς που στάθηκαν δίπλα στα παιδιά τους όλα αυτά τα χρόνια.
Ο πλούσιος μπουφές που είχε ετοιμαστεί για την περίσταση έδωσε την ευκαιρία σε όλους να απολαύσουν στιγμές χαλάρωσης και συντροφικότητας. Μέσα σε κλίμα γιορτής, οι απόφοιτοι παρέλαβαν τα αναμνηστικά δώρα τους – ένα λεύκωμα γεμάτο εικόνες και αναμνήσεις από τη σχολική τους ζωή, καθώς και μια αναμνηστική κούπα που θα τους θυμίζει πάντα τα χρόνια που πέρασαν στο σχολείο.
Καθώς η βραδιά προχωρούσε, η συγκίνηση έδωσε τη θέση της στη χαρά και στο κέφι. Η μουσική γέμισε τον χώρο και οι μαθητές διασκέδασαν χορεύοντας, δημιουργώντας νέες αναμνήσεις που θα προστεθούν στις ήδη πολύτιμες στιγμές που μοιράστηκαν κατά τη διάρκεια της γυμνασιακής τους πορείας.
Η τελετή αποφοίτησης δεν ήταν απλώς μια γιορτή λήξης της σχολικής χρονιάς. Ήταν ένας αποχαιρετισμός σε μια εποχή γεμάτη όνειρα, φιλίες και εμπειρίες που θα μείνουν χαραγμένες στη μνήμη όλων. Ήταν μια υπενθύμιση ότι, όσο κι αν οι δρόμοι ανοίγονται μπροστά τους, ένα κομμάτι της καρδιάς τους θα παραμένει πάντα συνδεδεμένο με τις αίθουσες, τις αυλές και τους ανθρώπους αυτού του σχολείου.






