Στις 17 Ιουνίου 2024 τελείωσε μία ακόμη διδακτική σχολική χρονιά.
Ευχόμαστε σε όλους τους μαθητές του 2ου Γυμνασίου Αλεξανδρούπολης ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.
Στις 17 Ιουνίου 2024 τελείωσε μία ακόμη διδακτική σχολική χρονιά.
Ευχόμαστε σε όλους τους μαθητές του 2ου Γυμνασίου Αλεξανδρούπολης ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.
Με στόχο την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση της παγκόσμιας κοινότητας σε θέματα περιβάλλοντος, ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών (ΟΗΕ) θεσμοθέτησε το 1972 την 5η Ιουνίου ως Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος.
Για το σχολικό έτος 2023-2024 το θέμα του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος είναι: «Φροντίζω και Αγαπώ το Περιβάλλον – Ενημερώνομαι, Συμμετέχω και Ενεργώ» και εστιάζει στην ευαισθητοποίηση και ενημέρωση της εκπαιδευτικής κοινότητας σε θέματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Αειφόρου Ανάπτυξης, με κεντρικό θεματικό άξονα το Περιβάλλον και την Κλιματική Αλλαγή.