ΜΕΝΙΑ...ΖΕΙ το νηπιαγωγείο!!!

«Το σχολείο δεν πρέπει να θέλει να είναι τίποτα περισσότερο παρά ένα παιχνίδι της ζωής» Freud

Εικόνα κεφαλίδας ΜΕΝΙΑ...ΖΕΙ το νηπιαγωγείο!!!

ΓΙΟΡΤΗ ΛΗΞΗΣ: ” ΜΕ 1 ΚΑΠΑΚΙ ΤΙ?”….τελικά ΜΠΟΡΕΙΣ

Το σχεδάζαμε  εννιά μήνες ! Συνεργαστήκαμε πέντε νηπιαγωγεία από την Ηλεία, την Αθήνα και τον Πειραιά και καταφέραμε μέσα από αυτό το καινοτόμο πρόγραμμα, να μάθουμε τι σημαίνει συνεργατισμός και πως μπορεί τέτοιες δράσεις να έχουν αποτελέσματα στο περιβάλλον φυσικό και ανθρωπογενές, στην τέχνη, στην ίδια την ζωή !

11350493_10153218296657034_1884070440429730719_n1925353_10153218296327034_5548122069509389528_n
Το Σάββατο 6 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε στον  κοινό προαύλιο  χώρο του Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου Αλφειούσας  με οικοδεσπότες  το Νηπιαγωγείο  Αλφειούσας και την εκπαιδευτικό τους  Μένια  Παπουτσή, γιορτή λήξης του διασχολικού, συνεργατικού προγράμματος  e- Twinning με θέμα : « Ένα καπάκι τι;»
Στη γιορτή συμμετείχαν τα παιδιά και οι γονείς του 2ου Νηπιαγωγείου Κερατσινίου συνοδευόμενα από την εκπαιδευτικό τους  Ελένη  Τσούση  καθώς και την εκπαιδευτικό του  65ου Νηπιαγωγείου  Αθηνών Κατερίνα Κανέλλη.

1926738_10153218297592034_1951308790142003607_n11412176_1401961393466735_8086058920785882209_n
Η καινοτομία του συγκεκριμένου προγράμματος έγκειται στην επεξεργασία του θέματος σε τρεις  ταυτόχρονα  εκπαιδευτικούς άξονες: στην Αγωγή Υγείας, στο Περιβαλλοντικό και στο Πολιτιστικό από πέντε σχολικές μονάδες Νηπιαγωγείων διαφορετικών εκπαιδευτικών περιφερειών (Νηπιαγωγείο Αλφειούσας, 2ο Νηπιαγωγείο Κερατσινίου,  9ο  Νηπιαγωγείο Πειραιά, 65ο Νηπιαγωγείο Αθηνών και 16ο Νηπιαγωγείο Αχαρνών).

11209636_10206976867045171_6899343662578217006_n
Τα πέντε αυτά νηπιαγωγεία συνεργαστήκαμε αξιοποιώντας εργαλεία Τεχνολογίας , Πληροφορίας της Εκπαίδευσης (Τ.Π.Ε)και υλοποίησαμε πρόγραμμα κοινού σχεδιασμού διάρκειας 9 μηνών.
Ξεκινώντας με το ερώτημα : « ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΠΑΚΙ ΤΙ;» παιδιά, γονείς και  εκπαιδευτικοί διερευνήσαμε πως με ένα τόσο μικρό και ασήμαντο καθημερινής χρήσης αντικείμενο όπως τα πλαστικά πώματα, μπορούν να υπηρετήσουμε το ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, να κατακτήσουμε την ΤΕΧΝΗ και κυρίως να βοηθήσουμε το ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ.

10868187_10206976869205225_5161422383192801569_n 10313167_10206976870005245_8041436594357784783_n
11230975_10153218297047034_7714141496331264408_nScreenshot_7

Στην εκδήλωση παρευρέθησαν επίσημοι φορείς της τοπικής κοινωνίας τόσο της εκπαιδευτικής κοινότητας όσο και της δημοτικής αρχής .

11420371_831332303623681_46940086_o

Screenshot_10 Screenshot_9 Screenshot_8 Screenshot_7 (2) Screenshot_6

Μέσα σε ιδιαίτερα συγκινητική ατμόσφαιρα έγινε η τελετή παραλαβή –παράδοσης ενός αναπηρικού αμαξιδίου από οικογένεια ενός ατόμου με κινητική δυσκολία στα ΑΜΕΑ  Λεχαινών.

11393117_10153218295997034_8393218820332890310_n 11140096_10153218299647034_3930743643248452820_n 11150485_10155638250525022_70196251509216335_n
Τα παιδιά των νηπιαγωγείων και εμείς οι  εκπαιδευτικοί τους, παρουσίασαμε τις δράσεις μας, τραγούδησαμε με τη συνοδεία κιθάρας από τον Δ/ντή του 1ου Λυκείου Πύργου κου Μάστορα και παίξαμε κινητικά –ομαδικά «καπακοπαιχνίδια» στην αυλή.

11402665_10206976865085122_3475761012588476517_n 11401537_10206126615357014_3635535446529776889_n 11401392_10206976861885042_5384380376961304948_n 11401360_10153218299862034_124347376930468134_n 11424726_10153218300562034_3546138063450963377_n 11377085_10206126611076907_8907379707655733302_n 11329738_831334076956837_1767517299_o 11328905_831332583623653_1908974825_n 11401222_10153218299747034_6969940750081116200_n11391123_1401961376800070_442481148492869200_n11282115_831331953623716_97826869_n
Η γιορτή έληξε με πλούσιο μπουφέ για τον οποίο μερίμνησαν οι γονείς των παιδιών της Αλφειούσας.
Ακολούθησε ξενάγηση των επισκεπτών στο χώρο της Αρχαίας Ολυμπίας.

11391554_10153218300172034_3092159317167708264_n 10557173_10153218295672034_274635792969614712_n 10363864_10153218300312034_6767308605968549360_n 11200765_10153218295782034_9213053794194026156_n 1907546_10153218295687034_8365534652176724836_n11425168_10153218295977034_3239938234929579469_n11412201_10206976868445206_5256168124115598705_n

 

Καρέτα-Καρέτα

Επίσκεψη του Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου Αλφειούσας στον Περιβαλλοντικό Σταθμό του Αγιαννάκη, στον Κυπαρισσιακό Κόλπο, στα πλαίσια της υλοποίησης προγράμματος Περιβαλλοντικής Αγωγής από τον Σύλλογο Προστασίας της Θαλάσσιας Χελώνας «ΑΡΧΕΛΩΝ»DSCN4145

Ο Κυπαρισσιακός Κόλπος παίζει σημαντικό ρόλο για την φωλεοποίηση του απειλούμενου είδους Caretta caretta. Φιλοξενεί τη δεύτερη (μετά την Ζάκυνθο) σημαντικότερη περιοχή ωοτοκίας της θαλάσσιας χελώνας στη Μεσόγειο. Ο πυρήνας του βιοτόπου εντοπίζεται στο νοτιότερο τμήμα του Κόλπου και δη στα 10 χλμ. παραλίας μεταξύ του ποταμού Νέδα και του χωριού Καλό Νερό, όπου γίνεται το 86% της φωλεοποίησης.

Με σύμμαχο μας τον καλό καιρό ξεκινήσαμε την εκπαιδευτική μας εκδρομή παρέα με το Δημοτικό.

Επειδή ο χώρος ήταν πολύ μικρός χωριστήκαμε σε δύο ομάδες: Νηπιαγωγείο -α΄και β΄τάξη δημοτικού, δ΄-ε’- στ’ τάξη δημοτικού μαζί.

Περιμένοντας λοιπόν τη σειρά μας για τη σχετική ενημέρωσή μας από τους εθελοντές, βρήκαμε ευκαιρία για ζωγραφική και κουβεντούλα

11140370_10153157350507034_2026295897875572795_n 11165007_10153157350752034_2603971819354860895_n 11167990_10153157347762034_1762976971966302352_n 11295601_10153157347777034_6691232212012463706_n DSCN4143 DSCN4160 DSCN4161 DSCN4162Στη συνέχεια ήρθε η σειρά μας για ενημέρωση

DSCN4151 DSCN4153 DSCN4154 DSCN4156Και αφού είδαμε και μάθαμε πολλά, τι καλύτερο από μια  βόλτα στην παραλία για να την απολαύσουμε αλλά και νατην καθαρίσουμε από σκουπίδια και απορρίματα

10407910_10153157353312034_7878770742265121305_n DSCN4170 DSCN4168 DSCN4164

Τέλος στο σχολείο μας φτιάξαμε τις δικές μας Καρέτες – Καρέτες πάντα με καπάκια…

DSCN419011406861_1401961380133403_4122369829123766613_n

Καπάκια και τέχνη

Στα πλαίσια του πολιτιστικού προγράμματος «Με πλαστικά καπάκια εγώ…
την τέχνη κατακτώ» αρχίσαμε να ασχολούμαστε στο νηπιαγωγείο και με την τέχνη. Ένα θέμα δύσκολο που θέλει να το προσεγγίσεις πολύ προσεχτικά, για να μπορέσεις να κινητοποιήσεις το ενδιαφέρον των μικρών μαθητών συνδυάζοντας το πάντα και με το πλαστικό καπάκι.

Και επειδή το καπάκι μοιάζει με μικρή τελεία τι πιο ωραίο από το να εισαγάγουμε τα παιδιά στον πουαντιλισμό (γαλλ.pointillisme) (κάποιοι γαλλομαθείς το λένε και Πουαντιγισμός, γιατί λέει τα δύο ll γίνονται γ.
 Στη ζωγραφική, τεχνική των νεοϊμπρεσιονιστών ζωγράφων που χαρακτηρίζεται από την ανάλυση του χρώματος σε ακρότατα σημεία, με την παράθεση χρώματος σε λεπτούς κόκκους. Ταυτίζεται με τον ντιβιζιονισμό. Στόχος των οπαδών της τεχνοτροπίας αυτής είναι η δημιουργία λαμπρότερων χρωμάτων και ο απόλυτος έλεγχος της φωτεινότητας του έργου. Ο όρος προέρχεται από τη γαλλική λέξη pointe=αιχμή, στίγμα)
.

Ξεκινήσαμε λοιπόν να εισαγάγουμε τα παιδιά στην τέχνη των Αβορίγινων

(έπειτα από την προτροπή της αγαπημένης μου συναδέλφου Έλένης Τσούση) και τα 5 Νηπιαγωγεία που συμμετέχουμε στην ομάδα: “Με ένα καπάκι τι….?”

Έδειξα λοιπόν στα παιδιά το παρακάτω βίντεο

και αφού το παρατήρήσαμε καλά, σταθήκαμε στα παρακάτω έργα τέχνης

Διαπιστώσαμε ότι η ζωγραφική τους αποτελείται από το συνδυασμό πολλών τελείων-στιγμάτων μαζί.

Στον δεύτερο πίνακα μάλιστα τα παιδιά κάνανε τον παραλληλισμό με τα καπάκια.!!!!!!!!

Ιδέα που αμέσως έγινε πράξη. Ιδού λοιπόν το δικό μας ομαδικό αποτέλεσμα:

DSCN4097 DSCN4101 DSCN4102 DSCN4104 DSCN4105 DSCN4106 DSCN4109

DSCN4115

αλλά και τα ατομικά μας

20150519_110449 20150519_110629 20150519_111014 20150519_111137 20150519_111206 20150519_111301 20150519_111322 20150519_112630 20150519_112705

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

και μια γενικότερη άποψη των έργων μας όπως τα αναρτήσαμε στην είσοδο του σχολείου

 

DSCN4142

Καπακοϊστορίες…

Το φετινό πρώτο μας πρόγραμμα στο e-twinning έχει αρχίσει να οδεύει προς το τέλος του….

Αποφασίσαμε, μιας και είμαστε πέντε σχολεία που συνεργαζόμαστε, ο βασικός μας ήρωας, ένα πλαστικό καπάκι, να μας παρουσιάσει το ταξίδι του μέσα από πέντε θεματικές ενότητες – “κόσμους”. Κάθε σχολείο και ένας κόσμος. Κάθε σχολείο και μια διαφορετική ιστορία. Η αρχή έγινε με το ” Περιβάλλον” – υπό το πρίσμα της συλλογιστικής της ανακύκλωσης του πλαστικού- όπου ο κος Καπάκης (το όνομα επιλέχτηκε από τα παιδιά) ξεκινάει την αναζήτηση του μπλε κάδου προκειμένου να βρει τους φίλους του, τα πλαστικά μπουκάλια. Στη συνέχεια, παίρνει τη σκυτάλη ο κόσμος των πραγμάτων, όπου η φαντασία των παιδιών οδηγεί τον ήρωα μας σε απίστευτά μονοπάτια!!. Τρίτος, κατά σειρά, είναι ο κόσμος της μουσικής, όπου οι νότες και οι μελωδίες βοηθούν τον ήρωά μας στην περιπλάνησή του. Μετά τη μουσική, ο κόσμος της Τέχνης απλώνει το πέπλο της και δίνει το χέρι στον ήρωά μας προκειμένου να συνεχίσει να αποκομίζει εμπειρίες, γνωρίζοντας νέα πράγματα και ζώντας ιδιαίτερα φαντασιακές καταστάσεις. Τελειώνοντας, ο ήρωας μας εισέρχεται στον κόσμο των ανθρώπων και μέσα από τις συνεχείς μεταμορφώσεις του “ανακαλύπτει” τον τεράστιο ρόλο που παίζει -αυτός και εκατομμύρια άλλα πλαστικά καπάκια- στο απαύγασμα προσφοράς και αγάπης προς τους ανθρώπους που έχουν την ανάγκη αναπηρικών αμαξίδιων. Κάθε κόσμος κλείνεται σ’ένα πουγκί και κάθε πουγκί περιέχει καπάκια με σχετικές ( για τον κάθε κόσμο) εικόνες. Κάθε παιδί επιλέγει ένα καπάκι από ένα πουγκί. Όταν ολοκληρωθεί η προσπάθεια από όλα τα παιδιά, τα στοιχεία που επιλέχτηκαν αποτελούν τους άξονες για τη δημιουργία της ιστορίας από το κάθε σχολείο.

Παραλάβαμε λοιπόν με πολύ χαρά το δέμα ….DSCN4053που περιείχε….
DSCN4055
Τον κύριο Καπάκη, τον χάρτη με τους διάφορους κόσμους,DSCN4057  το καπακοκουτί με τα πουγκιά όπου κάθε πουγκί περιείχε καπάκια με κάποιο στοιχείο.
Κάθε χρώμα πουγκιού αναφέρεται  σε μια κατηγορία π.χ. κίτρινα ο καιρός, μπλε η τοποθεσία, πράσινο τα συναισθήματα, λαχανί οι μαγικοί βοηθοί, γαλάζια τα μαγικά στοιχεία.
Σ΄εμάς έτυχαν αυτά.
DSCN4061DSCN4062DSCN4063DSCN4064DSCN4065DSCN4066DSCN4067
Τα παιδιά με αυτά τα στοιχεία καλούνται να συνεχίσουν την ιστορία από τους φίλους μας του 65ου Νηπιαγωγείου Αθηνών.
Παρακολουθήσαμε λοιπόν την δική τους ιστορία (πατήστε επάνω για να την ακούσετε και ΄σεις)
DSCN4059
και ξεκινήσαμε να γράφουμε τη δική μας ιστορία, από το σημείο που σταμάτησαν οι φίλοι μας με βοήθεια πάντα τα στοιχεία που “ψαρέψαμε ” από τα πουγκιά.
DSCN4068
Όταν ολοκληρώσαμε την ιστορία μας, ήρθε η ώρα της εικονογράφησης της. Πήραμε λοιπόν χαρτιά και μαρκαδόρους ανά χείρας και αρχίσαμε
DSCN4069DSCN4070DSCN4071
Τελικά είμαστε πολύ περήφανοι για το έργο μας γιατί όχι μόνο φτιάξαμε την ιστορία μας αλλά και γιατί προσθέσαμε στον κύριο Καπάκη και δύο ακόμα στοιχεία από τον κόσμο της Μουσικής. Δύο Νότες για πόδια για να μπορεί να περιηγηθεί πιο εύκολα στους επόμενους κόσμους.
Απολαύστε λοιπόν τις περιπέτειες του κύριου Καπάκη από τα ίδια τα παιδιά.
(πατήστε πάνω στην εικόνα για να δείτε την ιστορία)
DSCN4078

Επίσκεψη Οδοντιάτρων

 

Στα πλαίσια του προγράμματος Αγωγής Υγείας “Δόντια Γερά “που εκπονεί το Δημοτικό Σχολείο Αλφειούσας, επισκέφτηκαν το σχολείο μας ένας οδοντίατρος και ένας ορθοδοντικός για να ελένξουν τα δόντια των μαθητών.

Αρπάξαμε την ευκαιρία λοιπόν να επισκεφτούν οι γιατροί και το νηπιαγωγείο μας.DSCN4084Μας ενημέρωσαν για τη στοματική υγιεινή, μας μίλησαν για την κυρία Τερηδόνα που χαλάει τα δοντάκια μας, για τη σωστή λήψη γλυκισμάτων αλλά και τη σωστή χρήση της οδοντόβουρτσας.

Και επειδή όλοι μας φοβόμαστε τον οδοντίατρο……!!!!!! οι γιατροί μας αποφάσισαν να κάνουν την εξέταση παιχνίδι. Πήραν τα εργαλεία τους φόρεσαν τις δακτυλόκουκλες, έκατσαν πίσω από το κουκλοθέατρο…..και η εξέταση αρχίζει χωρίς φόβο και κλάμματα. (Εντάξει…είχαμε και μερικά).

DSCN4079 DSCN4080 DSCN4081 DSCN4082

Στο τέλος μας έδωσαν “τα όπλα” για να πολεμήσουμε την κυρία Τερηδόνα

Και το μήνυμα….

 

Για αυτό το λόγο θυμήσου…. (από την αγαπητή Μαρία)

Περισσότερες πληροφορίες, άρθρα και υλικό κατάλληλο για παιδιά μπορείτε να βρείτε εδώ.

Γιορτή Μητέρας

pizap.com14320668051291

Μάνα, Μανούλα , Μητέρα, Μαμά…..

Η γιορτή της μητέρας ή ημέρα της μητέρας είναι κινητή εορτή προς τιμήν της μητέρας και της μητρότητας. Στην Ελλάδα και σε πολλές άλλες χώρες, γιορτάζεται την δεύτερη Κυριακή του μήνα Μάη.

Οι πρώτες αναφορές για Γιορτή της Μητέρας και της μητρότητας έρχονται από την αρχαία Ελλάδα.

Η μητέρα Γη (Γαία) σύζυγος του Ουρανού είναι η προσωποποίηση της φύσης, που γεννά όλο τον κόσμο και λατρεύεται σαν η υπέρτατη θεότητα. Η λατρεία περνά στη συνέχεια στην κόρη της, Ρέα, σύζυγο και αδερφή του Κρόνου. Η Ρέα λατρεύεται σαν η “Μητέρα των Θεών”, καθώς φαίνεται να είναι η πρώτη, που γέννησε με τοκετό και ανάθρεψε τα παιδιά της με μητρικό γάλα. Η αρχαίοι Έλληνες απέδιδαν τιμές στη Ρέα κάθε άνοιξη, καθώς ήταν και θεά της γης και της γονιμότητας.

Καθιερώθηκε τον 20ό αιώνα και προέρχεται από το αγγλικό και το αμερικανικό κίνημα των γυναικών. Η Αμερικανίδα Ann Maria Reeves Jarvis διοργάνωσε για πρώτη φορά το 1865 ένα κίνημα με το όνομα Mothers Friendships Day και συναντήσεις με το όνομα Mothers Day Meetings, κατά τις οποίες οι μητέρες αντάλλασσαν απόψεις και εμπειρίες. Το 1870 η Julia Ward Howe διοργάνωσε μια εκδήλωση φιλειρηνικής συγκέντρωσης μητέρων με το σλόγκαν peace and motherhood με σκοπό, τα παιδιά να μην στέλνονται στον πόλεμο.

μα

Για το λόγο αυτό ετοιμάσαμε και στο νηπιαγωγείο μας τη δική μας μικρή γιορτή αφιερωμένη στις μανούλες. Στη μάνα που αγαπάει δίχως ανταλλάγματα, στη μάνα που πονάει με τον πόνο του κάθε παιδιού της, στη μάνα που χαίρεται με την επιτυχία και που αγωνιά για το μέλλον του παιδιού της, που νιώθει υπερηφάνια, που φροντίζει, μαγειρεύει και όλα τα προφταίνει με ένα μαγικό τρόπο….

DSCN4031DSCN4032 DSCN4033

Από νωρίς λοιπόν αρχίσαμε τις ετοιμασίες αλλά προσπάθησα να δώσω και στα νήπια να καταλάβουν με απλό και βιωματικό τρόπο την έννοια:”ΜΗΤΕΡΑ”.

Ακούσαμε από το “χαμόγελο της Τζοκόντα” του Χατζιδάκι….

και τα νήπια με κλειστά τα μάτια παροτρύνθηκαν να φέρουν στο μυαλό τους την εικόνα της μητέρας τους. Στη συνέχεια να δείξουν με το σώμα τους τι νοιώθουν, τι αισθήματα τους προκαλούνται τη στιγμή εκείνη. Οι εικόνες μοναδικές  ανεπανάληπτες που δε μπορούν να αποτυπωθούν από το φωτογραφικό φακό.

pizap.com14320698158631

Στη συνέχεια τοποθέτησα πίνακες ζωγραφικής με θέμα πάντα τη Μητέρα και τους ζήτησα να επιλέξει ο καθένας τον πίνακα που του αρέσει αιτιολογώντας όμως την επιλογή τους και έπειτα να μου πουν ποιός φαντάζονται ότι είναι ο τίτλος…

DSCN3977Ιδού τα αποτελέσματα:

DSCN3983

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ: “Το κοίταγμα της μαμάς και του παιδιού”

DSCN3985

ΜΑΡΙΑ: ” Η φροντίδα της μαμάς”

DSCN3989

ΜΑΪΡΑ: “Τα βηματάκια του μωρού”

DSCN3988

ΜΕΛΙΝΑ: “Στράτα – Στρατούλα”

DSCN3984

ΑΓΓΕΛΙΚΗ: “Η μαμά που μας ακούει”

DSCN3987

ΑΓΓΕΛΙΚΗ: ” Η μαμά που μας διαβάζει παραμύθια”

DSCN3986

ΘΑΝΑΣΗΣ: “Η μανούλα που ταϊζει το μωράκι της”

DSCN3990

ΚΩΝ/ΝΟΣ: “Κου-κου τσα?”

DSCN3991

ΓΙΩΡΓΟΣ: “Η μαμά που μας αγαπάει”

DSCN3993

ΑΓΓΕΛΟΣ: “Η μαμά που παίζει μαζί μου”

DSCN3994

ΕΦΗ: “Η μαμά που μου διαβάζει βιβλία”DSCN3992

Για τη μαμά μας της φτιάξαμε και δώρο ένα μπρελόκ με το προφίλ του παιδιού της

DSCN3969και τη βγάλαμε πρωτοσέλιδο στην εφημερίδα μας ” ΤΑ ΝΕΑ”

DSCN4016Της ετοιμάσαμε και γιορτή και τη βραβεύσαμε για όλα όσα κάνει αυτή για εμάς….DSCN4034DSCN4035DSCN4036

 

Autumn Floral Heart --- Image by © Royalty-Free/Corbis

Και μη ξεχνάς…

Άνοιξη με ανακυκλωμένα υλικά

Και επειδή η Άνοιξη μας έφτασε με βήμα ταχύ είπαμε να την προϋπαντήσουμε με τον δικό μας ιδιαίτερο τρόπο…P1010104

P1010105

P1010106Πήραμε παλιά μπουκαλάκια νερού, τα βάψαμε με τέμπερες, καλαμάκια και φυσικά τα αγαπημένα μας καπάκια (έτσι για να μη ξεχνιόμαστε) και ….

P1010121 P1010120 P1010118 P1010117 P1010116 P1010115 P1010114 P1010113 P1010112 P1010111 P1010110 P1010108 P1010122

Την ιδέα την βρήκαμε εδώ

Πρωτομαγιά στο Νηπιαγωγείο μας

Μιας και φέτος εκπονούμε ένα τριδιάστατο θέμα “Με ένα καπάκι…τι;” είπαμε να μη ξεφύγουμε και να υποδεχτούμε το Μάιο με ένα πρωτότυπο στεφάνι, χρησιμοποιώντας όχι αληθινά λουλούδια ως είθισται, αλλά τι άλλο από …….ΚΑΠΑΚΙΑ

P1010099

P1010100

P1010101

Χρησιμοποιώντας παλιές εφημερίδες για το στεφάνι και λωρίδες χαρτιού που κόψανε τα παιδιά (ιδέα από την αγαπητή συνάδελφο Αριάδνη) για λουλούδια, στη μέση τοποθέτησαν τα αγαπημένα μας καπάκια. Και ιδού το αποτέλεσμα.

20150430_120937[1]

  P1010103    P1010102

Εεεε να μη φτιάξουμε και το στεφάνι του νηπιαγωγείου μας….

20150429_092004[1]

Η δικιά μας λοιπόν εναλλακτική πρόταση για  πρωτομαγιάτικο οικολογικό στεφάνι

20150429_103849[1]

 

Καλή Πρωτομαγιά….

Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση – ActionAid

Στα πλαίσια της Παγκόσμιας Εβδομάδας Δράσης για την εκπαίδευση από την ActionAid το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε ενεργά ενώνοντας τη φωνή του με άλλα σχολεία από 100 χώρες στον κόσμο. Κατά την εβδομάδα αυτή τα παιδιά υπενθυμίζουν με δημιουργικούς και γεμάτους φαντασία τρόπους στους ηγέτες του κόσμου τις δεσμεύσεις τους σχετικά με την εκπαίδευση και προωθούν το μήμυμα για την ουσιαστική κατοχύρωση του δικαιώματος πρόσβασης στην εκπαίδευση κάθε παιδιού. Περισσότερες πληροφορίες για την actionaid  εδώ.

Τα παιδιά χρησιμοποίσαν καπάκια από μπουκάλια για να στολίσουν τη λέξη και να φωτογραφηθούν καθώς φέτος δουλεύουμε σε συνεργασία με άλλα 4 νηπιαγωγεία από την Αθήνα το καινοτόμο πρόγραμμα “Με ένα καπάκι τι”.Ένας από τους στόχους μας είναι η συγκέντρωση ενός τόνου καπακιών για την αγορά ενός αναπηρικού αμαξιδίου ώστε να βοηθήσουμε και μεις με τη σειρά μας κάποιο παιδάκι να πάει σχολείο. Συνθημά μας:”Όλοι πρέπει να πηγαίνουμε σχολείο για να μάθουμε…”

20150430_122052[1]

P1010123                      P1010126

Πασχαλινό Εργαστήρι

Γονείς και παιδιά με γλωσσοπίεστρα, κορδέλες και αυγά, κατέφτασαν σήμερα στο νηπιαγωγείο μας και μετά από σκληρή δουλειά έφτιαξαν καλάθια φανταστικά,

 

 

pizap.com14280039771591pizap.com14280037899231pizap.com14280038610941

…..κόκκινα αυγά με την τεχική του ντεκουπάζ αλλά και της κερομπογιάς.

20150402_130232

μαμάδες “επί τω έργω”

pizap.com1428003700270120150402_130143

1

Περιμένοντας τα αυγά μας…

20150402_130203

 

 

 

 

 

 

Και ιδού τα αποτελέσματα από το σημερινό εγαστήρι…

10995556_10153051709407034_1359033303637291160_n

Τα καλααθάκια μας από γλωσσοπίεστρα και πλαστικά μπολάκια παγωγτού

10423879_10153051709792034_8371103702025271476_n

Αύριο περιμένει τα παιδιά η λαγουδένια “σακούλα – εκπληξη” γεμάτη καλούδια και λιχουδιές….

 

20150402_140055

Σακούλες χάρτινες όπου μια μαμά-ζωγράφος τις επιμελήθηκε

Μαμάδες γεμίζουν τις σακούλες-έκπληξη.

Μαμάδες γεμίζουν τις σακούλες-έκπληξη.

 Τέλος μια γενική άποψη, της Πασχαλινής γωνιάς μας

20150402_140748

Το αυγουλόδεντρό μας

20150402_140734

 

pizap.com14280078223021

 

Σελίδα 5 από 6

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση