Η δραστηριότητα ξεκινάει με έναν κώδικα που ήρθε σαν μνμ στο mail του σχολείου!
➡ Είναι είναι κώδικας! Που έχουμε ξαναδεί κάτι τέτοιο;
- Στα τρόφιμα
- Στα παιχνίδια
- Σε αυτά που αγοράζουμε από το σούπερ μάρκετ
- Στα ρούχα μας
- Στο κινητό του μπαμπά/μαμά
➡ Και πως μπορούμε να διαβάσουμε το μνμ του κώδικα;
- Μπορώ με τα μάτια μου να αποκωδικοποιήσω το μνμ;
- Να χρησιμοποιήσω κάποιο εργαλείο;
- Στο σούπερ μάρκετ πως διαβάζουν τον κώδικα;
- Έχουμε εμείς κάτι που μπορεί να τον διαβάσει;
➡ Τα παιδιά σταδιακά οδηγούνται στο κινητό ή στο τάμπλετ.
- Που ακριβώς πρέπει να μπω για να μπορέσω να διαβάσω τον κώδικα;
- Ποιο είναι το μάτι του τάμπλετ/κινητού που αποκωδικοποιεί τον κώδικα;
➡ Ανοίγουμε την κάμερα του κινητού/ταμπλετ και σκανάρουμε τον κωδικό.
Ο Κωδικός μας πηγαίνει στο παραμύθι “Η παπαρούνα και ο Κοκκινολαίμης”
➡ Παίζουμε το δια δραστικό Παιχνίδι για κατανόηση του παραμυθιού
Φτιάχνουμε τον Σταυρό του Μαρτυρίου πάνω στο Γολγοθά και το Αγκάθι στεφάνι με πλαστελίνη και οδοντογλυφίδες
Έντονα τα συναισθήματα που μας δημιούργησε το παραμύθι. Πιο πολύ όμως μας έκανε εντύπωσε το μικρό άσπρο λουλουδάκι. Η παπαρούνα που ποτίστηκε με το αίμα του Χριστού και έγινε κόκκινη. Αναζητήσαμε πληροφορίες για την παπαρούνα στο διαδίκτυο. Είδαμε φωτογραφίες και αποφασίσαμε να κάνουμε κι εμείς τις δικές μας.
💡 Πως όμως οι παπαρούνες μας από άσπρες θα μεταμορφωθούν σε κόκκινες;