Πατήστε ΕΔΩ

πατήστε ΕΔΩ

πατήστε ΕΔΩ

Συνάντηση της Πολιτικής Ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων με τη ΔΟΕ

Επισκεφθείτε το σύνδεσμο:

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=15001 (copy, paste)

Δηλώσεις της Υπουργού Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννας Διαμαντοπούλου και του Υφυπουργού Παιδείας, Ιωάννη Πανάρετου, στην 43η Σύνοδο Προέδρων- Αντιπροέδρων ΤΕΙ

Παρέμβαση της Υπουργού Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννας Διαμαντοπούλου, στο Συμβούλιο Υπουργών Παιδείας, στις Βρυξέλλες, για εξαίρεση των επενδύσεων για την Παιδεία από τα Προγράμματα Σταθερότητας

Βασικά σημεία της ομιλίας της Υπουργού Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννας Διαμαντοπούλου, στην ημερίδα του Ινστιτούτου Νεολαίας «Δημιουργώ. Καινοτομώ. Επιχειρώ. Αναπτύσσοντας ευκαιρίες για τη νεολαία».

Ομιλία της Υπουργού Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννας Διαμαντοπούλου, στη Βουλή για την Επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου

Σχετικά με σημερινά (17/11/2010) δημοσιεύματα του Τύπου για το μηχανογραφικό δελτίο για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις, θα θέλαμε να διευκρινίσουμε τα εξής:

Η Διδασκαλία θα πραγματοποιηθεί στις 8 Δεκεμβρίου 2010 (12.00-14.00) στο 6ο Γυμνάσιο Γαλατσίου, και θα την παρακολουθήσουν οι μαθηματικοί του 5ου και του 6ου Γυμνασίου Γαλατσίου.

Συνάντηση της Υπουργού Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννας Διαμαντοπούλου, με το Δ.Σ. της Μ.Κ.Ο. «Διεθνής Διαφάνεια- Ελλάς» « Η διαφθορά δεν είναι μαγκιά»

Δήλωση της Υπουργού Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννας Διαμαντοπούλου, μετά τη κατάθεση στεφάνου στο Πολυτεχνείο

Προσλήψεις αναπληρωτών Δασκάλων και Νηπιαγωγών

Προσλήψεις Νηπιαγωγών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης

Προσλήψεις Δασκάλων

Επίσκεψη του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας στο 2ο Γυμνάσιο Γαλατσίου

Προσλήψεις αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Ανάρτηση στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας του Μηχανογραφικού Δελτίου για τους υποψηφίους που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, σε ποσοστό 5%, καθ΄ υπέρβαση του αριθμού εισακτέων

Για να ενημερωθείτε σχετικά, επισκεφθείτε την αντίστοιχη σελίδα στις ”σελίδες ” αυτού του ιστότοπου.

29 Οκτ 2010

Αυτοαξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου Σχολικής Μονάδας

Συντάκτης: Μαρία Χάλκου | Κάτω από: Χωρίς κατηγορία

Υλικό-τόμος 1

Υλικό-τόμος 2

Υλικό-τόμος 3

Υλικό-τόμος 4

Δήλωση της Υπουργού Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννας Διαμαντοπούλου, μετά τη μαθητική παρέλαση για την Εθνική Επέτειο της 28ης Οκτωβρίου

Ο μαθηματικός κ. Τατάγιος Γιώργος, ο οποίος συνταξιοδοτήθηκε το 2006, ορίστηκε μέλος της Ομάδας Εργασίας που αναμόρφωσε τα αναλυτικά προγράμματα των Μαθηματικών Γυμνασίου το 1986, και της Ομάδας που εκπόνησε το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών στην Πληροφορική το 1992. Αξίζει να αναφέρω ότι ο κ. Τατάγιος, με το μεράκι του εξαιρετικού Δάσκαλου, πραγματοποίησε στις 25-10-10 Δειγματική Διδασκαλία στο 21ο Γυμνάσιο Αθηνών. Δίδαξε το εισαγωγικό μάθημα στις ταυτότητες σε μαθητές της Γ’ Γυμνασίου, με μέθοδο τέτοια ώστε να καταφέρει να κινητοποιηθούν οι περισσότεροι μαθητές που ήταν παρόντες. Τα παιδιά έδειχναν να χαίρονται το μάθημα. Ακολούθησε συζήτηση των μαθηματικών που παρακολούθησαν τη Δειγματική Διδασκαλία, στην οποία συζήτηση συμμετείχαν και τελειόφοιτοι φοιτητές του Μαθηματικού Τμήματος του ΕΚΠΑ, παληοί μαθητές του κ. Γιώργου Τατάγιου

Ας τον έχουμε ως παράδειγμα, και ας ευχηθούμε να μας προσφέρει για πολλά χρόνια ακόμα την πολύτιμη εμπειρία του.

Το βιβλίο εκδόθηκε τον Ιούνιο του 2010 και ψηφιοποιήθηκε από τη ψηφιακή βιβλιοθήκη ΑΝΕΜΗ του Πανεπιστημίου Κρήτης. Μπορείτε να το διαβάσετε στη διεύθυνση:

www.yantzi.gr πραγματοποιώντας αναζήτηση με όρο ”Χάλκου Μαρία”

Δήλωση της Υπουργού Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννας Διαμαντοπούλου, για την παραίτηση της Θάλειας Δραγώνα από τη θέση της Ειδικής Γραμματέως του Υπουργείου

Για να διαβάσετε, να επεξεργασθείτε, και αν επιθυμείτε, να σχολιάσετε χειρόγραφα της Μεσαιωνικής εποχής, επισκεφθείτε τη Βρετανική Βιβλιοθήκη  στη διεύθυνση http://www.bl.uk/manuscripts. Η συλλογή των ψηφιοποιημένων χειρογράφων είναι πλούσια, και μπορεί να βρει κανείς ακόμα και μαθηματικά χειρόγραφα. Η πρόσβαση είναι ελεύθερη, και είναι κατανοητή η σπουδαιότητα του όλου εγχειρήματος, αν αναλογισθούμε τη διαδικασία που έπρεπε να ακολουθήσουμε για να πάρουμε στα χέρια μας κάποιο αντίγραφο (σε cd) χειρογράφου από τη Βιβλιοθήκη στην οποία βρισκόταν. Και αυτό βέβαια με την προϋπόθεση ότι το είχαμε ήδη εντοπίσει σε κάποια Βιβλιοθήκη, μετά από έρευνες χρονοβόρες και αρκετά δαπανηρές.

Επισκεφθείτε το σύνδεσμο:

http://www.microsoft.com/hellas/education/pil/forumteachers.mspx

18 Οκτ 2010

SILICON VALLEY

Συντάκτης: Μαρία Χάλκου | Κάτω από: Γενικά

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΤΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ (ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ, ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ)

http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=9731:diailo-metaksi-ellinikon-panepistimion-kai-tis-silicon-valley-anoikse-i-a-diamantoipoulou&Itemid=1796

Πώς οργανώνεται η Διαθεματική Διδασκαλία από τον Διδάσκοντα

Στη Διαθεματική Διδασκαλία μπορούν να συμμετέχουν Εκπαιδευτικοί διαφόρων ειδικοτήτων. Η Διδασκαλία αυτή μπορεί να είναι ΕΝΙΑΙΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΗ, ή να μετατραπεί στην πορεία ανάλογα με την κρίση των Εκπαιδευτικών σε ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ (PROJECT).

Οι δύο αυτές μορφές διδασκαλίας έχουν την εξής διαφορά: Στην πρώτη μορφή οι Εκπαιδευτικοί ορίζουν το θέμα και οργανώνουν τις θεματικές ενότητες. Μπορούν επίσης να διδάξουν στους μαθητές τις θεματικές ενότητες χωρίς να απαιτηθεί κάποιας μορφής έρευνα από αυτούς. Στο project όμως, το θέμα επιλέγεται από τους μαθητές βάσει των ενδιαφερόντων τους, και φυσικά απαιτείται έρευνα.

Αφού γίνει η επιλογή του θέματος, τα βασικά στάδια ενός τέτοιου σχέδιου δράσης (PROJECT) είναι τα εξής:

1) Καθορίζεται χρονοδιάγραμμα.

2) Συγκροτούνται ομάδες, στις οποίες ανατίθενται συγκεκριμένες εργασίες.

3) Προτείνονται πηγές συλλογής πληροφοριών (βιβλιοθήκες, internet, τοπικοί φορείς, κ. ά.).

4) Διεξαγωγή έρευνας από τους μαθητές.

5) Καταγραφή και μελέτη των πληροφοριών και των στοιχείων που προέκυψαν.

6) Η κάθε ομάδα γράφει τα συμπεράσματά της, ή γράφεται ένα κείμενο με συνεργασία όλων των ομάδων.

7) Παρουσίαση του σχεδίου δράσης.

ΚΩΝΙΚΕΣ ΤΟΜΕΣ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ, ΘΕΩΡΙΑ-4ος ΟΡΙΣΜΟΣ, ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ

 

Πρόλογος από τον κ. Ι. Αραχωβίτη, Καθηγητή του Μαθηματικού Τμήματος του ΕΚΠΑ και Μέλος του Σώματος Ομοτίμων Καθηγητών του ΕΚΠΑ

Το βιβλίο ευρίσκεται ψηφιοποιημένο στη διεύθυνση www.yantzi.gr

πατήστε εδώ

Για να διαβάσετε τί αφαιρείται πατήστε ΕΔΩ

Πατηστε εδώ

Νέο Σχολείο-Η ψηφιακή διάσταση-Όλη η γνώση με ένα κλικ

Η παρουσίαση θα μεταδοθεί ζωντανά από το ΠΣΔ. Για πληροφορίες  ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

Πατήστε ΕΔΩ

Πατήστε ΕΔΩ

Πατήστε ΕΔΩ

Επιμορφωτικά Σεμινάρια για τους Καθηγητές Μαθηματικών (με άδεια από την Περιφερειακή Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής)


ΘΕΜΑ: Σκοπιμότητα και αποτελεσματικότητα της Διδασκαλίας των Μαθηματικών

12-2 το μεσημέρι

Τόπος διεξαγωγής του Σεμιναρίου: Στη πρώτη σχολική μονάδα που εμφανίζεται στο πρόγραμμα που ακολουθεί

22-9-10 2ο, 1ο Γυμνάσιο Γαλατσίου

24-9-10 4ο, 3ο Γυμνάσιο Γαλατσίου

27-9-10  49ο, 18ο ΓΕΛ Αθηνών

29-9-10  21ο, 40ό ΓΕΛ Αθηνών

5-10-10  22ο, 61ο ΓΕΛ Αθηνών

6-10-10  5ο Γυμνάσιο Ζωγράφου, Γυμνάσιο Νοσοκομείου Παίδων

Για τα Σεμινάρια που θα ακολουθήσουν θα υπάρχει διαρκής ενημέρωση στη σελίδα: Προγραμματισμένες Συναντήσεις με τους Εκπαιδευτικούς-Σεμινάρια

Διαβάστε ΕΔΩ την ομιλία

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες

Συνέντευξη Τύπου

Συνέντευξη Τύπου

Βιογραφικά των Μελών του Συμβουλίου

Πατήστε ΕΔΩ

Πατήστε ΕΔΩ

Πατήστε εδώ

Πατήστε εδώ

10 Σεπ 2010

Περικοπή της διδακτέας ύλης

Συντάκτης: Μαρία Χάλκου | Κάτω από: Γενικά

Επισκεφθείτε το σύνδεσμο (αντιγραφή- επικόλληση) :http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=8149:-esos-&catid=346:2009-12-02-06-54-27&Itemid=1079

Σημεία Συνέντευξης Τύπου της Πολιτικής Ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, για την έναρξη του νέου σχολικού έτους

Άννα Διαμαντοπούλου: Δεν υπάρχει ούτε ένα τμήμα με 30 μαθητές. Διεξάγεται ένας διάλογος κωφών επί πολλούς μήνες.

Πατήστε εδώ

Προμήθεια Ηλεκτρονικών Υπολογιστών από τον Οργανισμό Σχολικών Κτηρίων (Ο.Σ.Κ.) σε δημοτικά σχολεία με ενιαίο αναμορφωμένο πρόγραμμα

Πατήστε εδώ

Βραβείο στο ΙΕΚ ΔΟΜΗ

Σύσκεψη στο Υπ.Π.Δ.Β.Μ.Θ. για τη διαφημιστική προβολή του   ΚΕΜΕ

energies oeek

sinantissi gg pedias ke katanaloti

Θα διαβάσετε τις δηλώσεις ΕΔΩ

Συνέντευξη Τύπου της Πολιτικής Ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων σχετικά με το Νομοσχέδιο για την «Ανάπτυξη της Διά Βίου Μάθησης και λοιπές διατάξεις»

paranomi chrissi tou orou

Επισκεφθείτε το σύνδεσμο

http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=8897:h-2010-2011&catid=225:2009-12-01-11-40-16&Itemid=804

sinantissi me didaskaliki omospondia

Για τις βάσεις εισαγωγής επισκεφθείτε το σύνδεσμο:

http://www.minedu.gov.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1075%3A25-08-10——&catid=80%3A2010-02-17-11-16-29&Itemid=806&lang=el

Για την αναζήτηση των επιτυχόντων επισκεφθείτε το σύνδεσμο:

http://results.minedu.gov.gr/

Ανακοίνωση σχετικά με τα αποτελέσματα των Πανελληνίων Εξετάσεων

DeltioTypou_Apotelesmata_24au10

neos nomos diefthintes

sinedefxi ipourgou

programmatismos stochon neon diefthinton

piotika charakthristika diefthinton ekpedefsis

Με απόφαση της Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννας Διαμαντοπούλου, τοποθετούνται οι επιλεγέντες νέοι Διευθυντές Εκπαίδευσης

Ολοκληρώθηκε η νέα διαδικασία επιλογής και τοποθέτησης των Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, με βάση τις διατάξεις του νέου νόμου 3848/2010.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Σημεία συνέντευξης της υφυπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Εύης Χριστοφιλοπούλου, στην εκπομπή «Πρώτη Γραμμή» του ΣΚΑΙ 100,3

Σχετικά με τις αιτήσεις συνταξιοδότησης εκπαιδευτικών

“Ο αριθμός είναι διπλάσιος του περσινού. Δεν είναι κάτι το οποίο είναι εκτός των εκτιμήσεών μας»

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

10 Αυγ 2010

Οδηγίες για τη διδασκαλία μαθημάτων (2010-2011)

Συντάκτης: Μαρία Χάλκου | Κάτω από: Χωρίς κατηγορία

Για να ανοίξετε το αρχείο πατήστε ΕΔΩ

Υλοποίηση έργου «Πράσινο νησί – Αϊ Στράτης»

Η Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας (ΓΓΕΤ) του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων – που θα είναι η χρηματοδοτούσα αρχή – σε συνεργασία με το Υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, προχωρούν στην υλοποίηση του έργου  «Πράσινο νησί – Αϊ  Στράτης».

Περισσότερα

Επισκεφθείτε το σύνδεσμο

http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=8688:to-&catid=327:2009-12-01-17-35-24&Itemid=708

Φορητοί ηλεκτρονικοί υπολογιστές στα ολοήμερα δημοτικά σχολεία με ενιαίο πρόγραμμα

Στο πλαίσιο της συγχρηματοδοτούμενης Πράξης «Πρόγραμμα πιλοτικής εισαγωγής ηλεκτρονικών υπολογιστών και συναφούς εξοπλισμού σε δημοτικά σχολεία για μία ψηφιακά υποστηριζόμενη διδασκαλία», τα ολοήμερα δημοτικά σχολεία με ενιαίο αναμορφωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, έχουν τη δυνατότητα να προμηθευτούν δέκα φορητούς ηλεκτρονικούς υπολογιστές (laptops), ένα ερμάριο για την αποθήκευσή τους και εγκατάσταση τοπικού δικτύου σε αίθουσες διδασκαλίας τους.

Περισσότερα

Ενεργειακή αναβάθμιση των σχολείων της χώρας

Τους στόχους, τους όρους και το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης προγραμμάτων για την εξοικονόμηση και παραγωγή ενέργειας από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας για σημαντικό αριθμό σχολείων στη χώρα συζήτησαν οι Υπουργοί Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Τίνα Μπιρμπίλη και Παιδείας, Δία Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννα Διαμαντοπούλου, σε συνάντηση που είχαν σήμερα στο ΥΠΕΚΑ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Σημεία συνέντευξης της Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννας Διαμαντοπούλου, από την εκπομπή ΠΡΩΙΝΟ MEGA

Σχετικά με τα κενά στα σχολεία και τις αποσπάσεις:

«Στόχος μας είναι να ξεκινήσουν τα σχολειά με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς στην τάξη»

Όταν αναλάβαμε ως κυβέρνηση, επί 25 μέρες δε μπορούσε κανείς να μου δώσει τον πραγματικό αριθμό των κενών. Τα κενά στα σχολεία ήταν από 5-7.000, ενώ είχαν ξεκινήσει τα σχολειά εδώ και 2 μήνες και ενώ έχουμε 180.000  εκπαιδευτικούς.

Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ

Πατήστε εδώ

πατήστε εδώ

Το βιβλίο μόλις εκδόθηκε ψηφιοποιήθηκε. Για να το διαβάσετε επισκεφθείτε το σύνδεσμο www.yantzi.gr (όρος αναζήτησης ΄Μαρία Χάλκου΄)

 

Πατήστε εδώ

Δελτίο Τύπου 29/07/2010

Παρουσίαση του σχεδίου Νόμου «Ανάπτυξη της Δια Βίου Μάθησης και Άλλες Διατάξεις» στο Υπουργικό Συμβούλιο

Παρουσιάστηκε σήμερα στο Υπουργικό Συμβούλιο το σχέδιο νόμου  «Ανάπτυξη της Δια Βίου Μάθησης και Άλλες Διατάξεις».

Η Δια Βίου Μάθηση αποτελεί στρατηγικό εργαλείο για την υλοποίηση των εθνικών πολιτικών  επιλογών δίνοντας προτεραιότητα στην ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού της χώρας, στην οικονομική ανάπτυξη, στην κοινωνική συνοχή και στη δημιουργία ενημερωμένων και ενεργών πολιτών. Συμπεριλαμβάνει όλες τις μορφές μάθησης (τυπική, μη τυπική και άτυπη) σε όλες τις φάσεις της ζωής ενός ανθρώπου, το συγκεκριμένο νομοσχέδιο, ρυθμίζει κυρίως το χώρο που βρίσκεται πέρα από τα όρια του τυπικού εκπαιδευτικού συστήματος και ιδιαίτερα ρυθμίζει, την αρχική επαγγελματική κατάρτιση, τη συνεχιζόμενη επαγγελματική κατάρτιση και τη γενική εκπαίδευση ενηλίκων.

Συγκεκριμένα οι ρυθμίσεις στοχεύουν:

α) στην περιγραφή των δομών και των φορέων που συμβάλλουν με οποιονδήποτε τρόπο στην ανάπτυξη της Δια Βίου μάθησης στην Ελλάδα

β) στον καθορισμό του διοικητικού μοντέλου οργάνωσης της Δια Βίου μάθησης στην Ελλάδα

γ) στη θεσμοθέτηση προτύπων και μέσων για την αποτελεσματική ανάπτυξη της Διά Βίου μάθησης στην Ελλάδα και στην ποιοτική της αναβάθμιση.

δ) στη σύνδεση της Δια Βίου μάθησης με την απασχόληση

Κομβικά σημεία του σχεδίου νόμου αποτελούν:

  1. Η αλλαγή του διοικητικού μοντέλου οργάνωσης με πέρασμα από ένα συγκεντρωτικό και άκαμπτο σύστημα Δια Βίου μάθησης σε ένα αποκεντρωμένο και ευέλικτο Εθνικό Δίκτυο Δια Βίου Μάθησης, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα την ποιότητα σε όλες τις συνιστώσες της εκπαιδευτικής διαδικασίας (εισροές, διαδικασίες, εκροές).
  2. Η θέσπιση κινήτρων για τη συμμετοχή σε κάθε είδους δραστηριότητες Διά Βίου μάθησης  με βασικότερο τη δυνατότητα αναγνώρισης και πιστοποίησης της μη τυπικής εκπαίδευσης και της άτυπης μάθησης μέσω της δημιουργίας του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων.

Επισυνάπτεται επεξηγηματικό κείμενο .

«Πολίτες με γνώσεις και επαγγελματίες με προσόντα»

10 ερωτήσεις – απαντήσεις

  1. 1. Ποια είναι η νέα αντίληψη  –τομή για  τη Δια Βίου Μάθηση στη χώρα μας;

Προωθούμε την ενιαία θεώρηση της μάθησης από την προσχολική αγωγή ως τη συνεχιζόμενη εκπαίδευση/κατάρτιση και την εκπαίδευση της τρίτης ηλικίας. Η νέα αντίληψη για τη Δια Βίου Μάθηση είναι ολιστική (όλες τις μορφές μάθησης, τυπική, μη τυπική και άτυπη) και καθολική (για όλους σε όλη τη διάρκεια της ζωής).

  1. 2. Η Δια Βίου Μάθηση σχετίζεται μόνο με την απασχόληση;

Όχι στη θέση μιας μονομερούς αντίληψης που είχε εδραιωθεί μέχρι σήμερα, επιλέγουμε  μια πολύπλευρη και χειραφετική αντίληψη για τη δια βίου μάθηση.  Προωθούμε τη διάχυση της ΔΒΜ σε όλους και την εδραίωση μιας γενικής κουλτούρας μάθησης  που θα έχει οφέλη όχι μόνο οικονομικά αλλά και κοινωνικά (άνοδος του μορφωτικού επιπέδου του γενικού πληθυσμού, κοινωνική συνοχή). Στοχεύουμε  τόσο στην ενίσχυση της απασχόλησης όσο και στην ενίσχυση της ιδιότητας του ενεργού πολίτη. Θέλουμε πολίτες με γνώσεις και επαγγελματίες με προσόντα.

  1. 3. Ποιος είναι ο χαρακτήρας του νέου θεσμικού πλαισίου για τη Δια Βίου Μάθηση;

Το νέο θεσμικό πλαίσιο λαμβάνει υπόψη το γεγονός ότι σε όλες τις ανεπτυγμένες χώρες η ΔΒΜ αποτελεί περισσότερο ένα όραμα, μια στρατηγική και μια στάση απέναντι στη μάθηση και δε μπορεί να ρυθμιστεί μέχρι τελευταίας λεπτομέρειας μια και άπτεται πολλών πεδίων άσκησης πολιτικής (απασχόληση, έρευνα και παιδεία, περιβάλλον, πολιτισμό, δημόσια διοίκηση). Για το λόγο αυτό το σ/ν προβλέπει συλλογικά όργανα διοίκησης, στα οποία συμμετέχουν όλοι οι φορείς που δραστηριοποιούνται στο χώρο (δημόσιοι, κοινωνικοί και ιδιωτικοί).

  1. 4. Τι  μοντέλο οργάνωσης θα ακολουθηθεί;

Επιδιώκουμε ένα αποκεντρωμένο  μοντέλο οργάνωσης όπως σε όλη την Ευρώπη με ισχυρούς επιτελικούς φορείς διοίκησης με διακριτές αρμοδιότητες (ΓΓΔΒΜ για χάραξη πολιτικής, έλεγχο και αξιολόγηση, ΕΚΕΠΙΣ για διασφάλιση ποιότητας στις εισροές, ΕΟΠΠ για διασφάλιση ποιότητας στις εκροές, ΙΔΕΚΕ για επιστημονική υποστήριξη, ΕΚΕΠ για συμβουλευτική και επαγγελματικό προσανατολισμό) και αποκέντρωση στην εξειδίκευση του προγράμματος εφαρμογής.

  1. 5. Με ποιες διαδικασίες και σε τι χρονικό ορίζοντα υλοποιείται η αποκέντρωση;

Με πρόβλεψη μεταβατικής περιόδου μέχρι τις 31.6.2011 και πέραν αυτής, αν χρειαστεί, και διασφάλιση μεταφοράς πόρων και τεχνογνωσίας στην περιφέρεια με το Πρόγραμμα Εφαρμογής που προβλέπει ο νόμος.

  1. 6. Ποιοι φορείς έχουν ρόλο και λόγο στη ΔΒΜ και πως θα επιτυγχάνεται ο συντονισμός τους;

Δημιουργούμε το Εθνικό Δίκτυο Διά Βίου Μάθησης στο οποίο μετέχουν όλοι οι φορείς που συμβάλλουν στη διά βίου μάθηση στη χώρα μας, όπου κι αν αυτοί υπάγονται διοικητικά και ανεξάρτητα από το νομικό καθεστώς τους (δημόσιοι, ιδιωτικοί και κοινωνικοί). Θα συμμετέχουν μουσεία, βιβλιοθήκες, σχολεία, πανεπιστήμια, κέντρα εκπαίδευσης ενηλίκων, Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης,  Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης , συμβουλευτικές υπηρεσίες, Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης, Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης κλπ.

Το Δίκτυο δεν αποτελεί απλώς άθροισμα φορέων αλλά συγκροτημένο σύστημα δικτύωσης με κόμβους και δεσμούς που δίνουν τη δυνατότητα ανάπτυξης μη ιεραρχικών δεσμών μεταξύ φορέων του Δικτύου και τη δημιουργία περιφερειών μάθησης. Το Δίκτυο θα συντονίζεται, θα παρακολουθείται και θα αξιολογείται από τη ΓΓΔΒΜ

  1. Με ποιες δομές θα έρχεται σε επαφή ο πολίτης;

Δημιουργούμε πολυδύναμες δομές σε επίπεδο καλλικράτειων δήμων  στελεχωμένες με καλά εκπαιδευμένο προσωπικό, οι οποίες θα συνδυάζουν εκπαίδευση και κατάρτιση (αρχική και συνεχιζόμενη επαγγελματική κατάρτιση, εξ αποστάσεως, γενική εκπαίδευση ενηλίκων) με συμβουλευτικές υπηρεσίες και επαγγελματικό προσανατολισμό. Δίνουμε τη δυνατότητα ένταξης υφιστάμενων θεσμών και δομών (Κέντρα Εκπαίδευσης Ενηλίκων, Σχολές Γονέων, Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης κ.α.) στα Κέντρα Διά Βίου Μάθησης που μπορούν να δημιουργηθούν στους Δήμους ώστε να εξασφαλίζεται παροχή υπηρεσιών εκπαίδευσης και συμβουλευτικής υψηλής ποιότητας αλλά και να γίνεται εξοικονόμηση χρημάτων σε επίπεδο διοίκησης και υλικοτεχνικής υποδομής.

  1. Θα υπάρξει ένα αξιόπιστο σύστημα πιστοποίησης των προσόντων του ανθρώπινου δυναμικού της χώρας;

Το μέχρι σήμερα άναρχο σύστημα παροχής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών χωρίς καμία αξία ούτε για την αγορά εργασίας αλλά ούτε και για την εκπαιδευτική εξέλιξη των πολιτών τελειώνει εδώ. Δημιουργούμε τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων (ΕΟΠΠ), έναν νέο ανεξάρτητο φορέα που θα πιστοποιεί τα προσόντα, δηλαδή τις γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες των πολιτών  θα αναλάβει τη συγκρότηση Εθνικού Πλαισίου Προσόντων. Κατ΄αυτόν τον τρόπο  θα διασφαλίζεται η ποιότητα των προσόντων που αποκτούνται από τη μη τυπική εκπαίδευση (ΙΕΚ, ΚΕΚ, ΚΕΜΕ, ΕΕΣ κλπ.) και την άτυπη μάθηση (εργασιακή εμπειρία, βιωματική μάθηση). Οι μαθησιακές δραστηριότητες των εκπαιδευόμενων αλλά και η εμπειρία των εργαζόμενων θα αναγνωρίζονται και θα πιστοποιούνται. Σε φάση συγκρότησης Εθνικού Πλαισίου Προσόντων δεν είναι μόνο όλες οι ευρωπαϊκές χώρες αλλά και άλλες 120 χώρες σε όλον τον κόσμο, παίρνει τη μορφή κύματος,  που θα πνίξει όσους δεν είναι έτοιμοι εγκαίρως. Η δημιουργία νέου φορέα συνοδεύεται από την κατάργηση του ΟΕΕΚ, μια και η αρχική επαγγελματική κατάρτιση (τα ΙΕΚ) για την οποία ήταν υπεύθυνος ο ΟΕΕΚ υπάγονται πλέον στη ΓΓΔΒΜ και η διαχείριση και λειτουργία τους γίνεται από τις περιφέρειες.

  1. 9. Με δεδομένες τις μέχρι σήμερα απογοητευτικές επιδόσεις της χώρας, πώς μπορούμε να αναπτύξουμε τη Δια Βίου Μάθηση στην Ελλάδα;

Η  παροχή κινήτρων αποτελεί βασικό συστατικό στοιχείο της πολιτικής μας για τη Δια Βίου Μάθηση. Για το λόγο αυτό θεσπίζουμε κίνητρα όπως τη δημιουργία Ατομικού Μητρώου ΔΒΜ ώστε να παρακολουθούνται  οι μαθησιακές διαδρομές των ατόμων και να καταγράφονται τα προσόντα που αποκτούνται, μέσω της συγκρότηση Εθνικού Πλαισίου Προσόντων αλλά και δίνοντας τη δυνατότητα διασύνδεσης της τυπικής εκπαίδευσης με τη μη τυπική εκπαίδευση στη βάση σπονδυλωτών προγραμμάτων και πιστωτικών μονάδων.  Παράλληλα, δίνουμε κίνητρα στους φορείς διασφαλίζοντας ταυτόχρονα τη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών καθώς συναρτάμε τη χρηματοδότηση των φορέων από την αξιολόγησή τους.

Επιλέξαμε επίσης να δώσουμε έστω και σε προγραμματικό επίπεδο και με τη σύμφωνη γνώμη του Υπουργείου Εργασίας και στα πλαίσια πάντα των συλλογικών συμβάσεων κίνητρα που αφορούν εργαζόμενους όπως δικαίωμα για εκπαιδευτική άδεια, δημιουργία λογαριασμών μαθησιακού χρόνου, και δημιουργία ατομικών εκπαιδευτικών λογαριασμών.

  1. Με ποιους πόρους θα χρηματοδοτείται η Δια Βίου Μάθηση;

Παράλληλα με το νόμο θα καταθέσουμε το Εθνικό Πρόγραμμα Διά Βίου Μάθησης, το οποίο περιλαμβάνει όλες τις δράσεις διά βίου μάθησης που χρηματοδοτούνται από δημόσιους πόρους και επομένως είναι εφικτός ο προγραμματισμός, η διοίκηση, η παρακολούθηση και η αξιολόγηση της εφαρμογής τους.

Το Πρόγραμμα αυτό περιλαμβάνει τις δράσεις διά βίου μάθησης όλων των φορέων του Εθνικού Δικτύου Δια Βίου Μάθησης καθώς και δράσεις άλλων Υπουργείων με στόχο τη δημιουργία μιας συνεκτικής πολιτικής διά βίου μάθησης. Εννοείται ότι σε επιχειρησιακό επίπεδο οι φορείς καθώς και οι δράσεις που υλοποιούν εξακολουθούν να εποπτεύονται από τα Υπουργεία στα οποία ανήκουν.

Οι δράσεις αυτές χρηματοδοτούνται από :

  • τα Επιχειρησιακά Προγράμματα του ΕΣΠΑ 2007–2013 και ιδίως το Ε.Π. «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»,  το Ε.Π. «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ» και το ΕΠ «Διοικητική Μεταρρύθμιση»
  • τους πόρους της Αυτοδιοίκησης,
  • τους ίδιους πόρους των λοιπών φορέων και επιχορηγήσεις αυτών.

Δελτίο Τύπου 27/07/2010

Νομιμότητα , Διαφάνεια και Κανόνες στη Μεταλυκειακή Εκπαίδευση

Υπογραφή  30 νέων αδειών λειτουργίας ΚΕ.Μ.Ε.

Η Υπουργός Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννα Διαμαντοπούλου, αποδεχόμενη σχετικές εισηγήσεις του Εθνικού Κέντρου Πιστοποίησης, υπέγραψε σήμερα, Τρίτη, 27/07/2010, τις  νέες άδειες λειτουργίας των Κέντρων Μεταλυκειακής Εκπαίδευσης (ΚΕΜΕ). Υπεγράφησαν 30 άδειες από τις 40 αιτήσεις που είχαν υποβληθεί.

Τον Οκτώβριο του 2009 την παραμονή των εκλογών, δόθηκαν από τον τότε Υπουργό Παιδείας, 40 άδειες λειτουργίας κολλεγίων, χωρίς να γίνει κανένας έλεγχος των φακέλων αυτών, χωρίς ουσιαστικά να ανοιχτούν αυτοί οι φάκελοι και να ελεγχθούν ακόμα και σε επίπεδο δικαιολογητικών.

Η Υπουργός κατά τη διάρκεια Συνέντευξης Τύπου για τα ΚΕ.Μ.Ε. ανέφερε:

«Θέλω να πιστεύω -αυτή είναι η φιλοδοξία μας- ότι μέσα από μια προσπάθεια εκσυγχρονισμού, απόλυτης αξιοκρατίας, καθαρών και διαφανών διαδικασιών, μπαίνουν κανόνες σε ένα χώρο που επί δεκαετίες λειτουργεί απολύτως παράνομα,  με έναν τρόπο που δημιουργούσε προβλήματα σε όλους και ουσιαστικά στους σπουδαστές.

Θεωρώ ότι σήμερα μπαίνει μια γραμμή.  Από εδώ και πέρα υπάρχουν κανόνες οι οποίοι θα ισχύουν και θα τους γνωρίζουν όλοι, τόσο αυτοί οι οποίοι παίρνουν την ευθύνη και την επιλογή του να επενδύσουν και να λειτουργήσουν στο χώρο της μεταλυκειακής εκπαίδευσης, όσο οι γονείς και οι μαθητές».

Το Υπουργείο Παιδείας αποδύθηκε σε μία έντονη, σοβαρή και προσεκτική προσπάθεια, με την οποία :

  • έφραξε τις επαπειλούμενες από την ΕΕ δυσμενείς εξελίξεις, θέτοντας σε διαδικασία την θέσπιση ενός νέου θεσμικού πλαισίου, υπό το πρίσμα και των Κοινοτικών παρατηρήσεων
  • μελέτησε σοβαρά το θέμα της μεταλυκειακής εκπαίδευσης, στο πλαίσιο της οποίας, ενέταξε τα εκπαιδευτήρια αυτά αποδίδοντάς τους την ακριβή φύση και ονομασία:  Κέντρα Μεταλυκειακής Εκπαίδευσης
  • μερίμνησε για τη θέσπιση νέων διατάξεων και νέας διαδικασίας, σχετικά με την αδειοδότηση των εκπαιδευτηρίων αυτών, την οποία ανέθεσε στο Εθνικό Κέντρο Πιστοποίησης
  • ρύθμισε με μεταβατική διάταξη το θέμα του ελέγχου των μη ελεγχθέντων «Κολλεγίων» – και διεξήγαγε τον έλεγχο –κατά τις προϋποθέσεις μάλιστα, του νέου νόμου.

Επισυνάπτονται:

  • Πίνακας με τα ΚΕ.Μ.Ε. όπου χορηγήθηκαν άδειες λειτουργίας
  • Πίνακας με τα ΚΕ.Μ.Ε. όπου δεν χορηγήθηκαν άδειες λειτουργίας

ΠΙΝΑΚΑΣ 1

ΚΕΝΤΡΑ ΜΕΤΑΛΥΚΕΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΟΥ ΧΟΡΗΓΗΘΗΚΑΝ ΑΔΕΙΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

1 Χ. ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ Ε.Ε.»  και το διακριτικό τίτλο «D.E.I COLLEGE»
2 «ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΕΤΑΛΥΚΕΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ» και το διακριτικό τίτλο ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ Α.Ε- AΘΗΝΑ
3 «ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΕΤΑΛΥΚΕΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ» και το διακριτικό τίτλο ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ Α.Ε- ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
4 «ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΙΩΣΗΦΙΔΗ ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΤΕΡΟΡΡΥΘΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ»
5 «ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΙΝΔΙΑΝΑΠΟΛΗΣ ΑΘΗΝΩΝ»  και το διακριτικό τίτλο «UINDY ATHENS»
6 «ΕΛΛΗΝΟΒΡΕΤΑΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και  το διακριτικό τίτλο «ΚΟΛΛΕΓΙΟ  ΕΛΛΗΝΟΒΡΕΤΑΝΙΚΟ»
7 «ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΒΑΚΑΛΟ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και το διακριτικό τίτλο «BAKAΛO ART & DESIGN»
8 «ΟΜΙΛΟΣ ΜΕΤΑΛΥΚΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΑ»
9 «ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ – ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε.» και το διακριτικό τίτλο «AAS COLLEGE APPLIED ARTS STUDIES
10 «ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΡΕΥΝΑΣ & ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ» και διακριτικό τίτλο «Τεχνολογίες Πληροφορικής Αθηνών»
11 «ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ –NEW YORK COLLEGE ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και το διακριτικό τίτλο «NEW YORK COLLEGE A.E.»  -ΑΘΗΝΑ
12 «ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ –NEW YORK COLLEGE ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και το διακριτικό τίτλο «NEW YORK COLLEGE A.E.»  -ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
13 «E. & M. ΦΟΥΚΑΡΑΚΗΣ Ο.Ε.» και το διακριτικό τίτλο MBS COLLEGE
14 «ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ – Εταιρία Περιορισμένης Ευθύνης» και το διακριτικό τίτλο «I.S.T. STUDIES»
15 ICBS Επιχειρησιακό Κολέγιο Λάρισας ΑΕ»
16 «ICBS ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΚΟΛΕΓΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΠΕ»
17 «ICBS Επιχειρησιακό  Κολέγιο   Αθήνας  ΕΠΕ»
18 «ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και με διακριτικό τίτλο «ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ- THE EUROPEAN COLLEGE FOR TOURISM STUDIES»
19 «ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΕΛΛΑΔΟΣ – ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΝΤΕΡΗ», «THE AMERICAN COLLEGE OF GREECE – DEREE COLLEGE» και διακριτικό τίτλο « ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΝΤΕΡΗ», «DEREE COLLEGE»
20 ΚΟΛΛΕΓΙΟ  CITY U ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΕ» και το διακριτικό τίτλο «CITY UNITY COLLEGE L.T.D.»
21 «CITY ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ  ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ»   με διακριτικούς τίτλους «KOΛΛΕΓΙΟ CITY»  και  «CITY COLLEGE»
22 «ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ  ΑΘΗΝΩΝ  ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και το διακριτικό τίτλο «B.C.A COLLEGE A.E.»
23 «ΚΟΛΛΕΓΙΟ ATHENS GSM ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ»  και το διακριτικό τίτλο «ΚΟΛΛΕΓΙΟ ATHENS GSM»AΘΗΝΑ
24 «ΚΟΛΛΕΓΙΟ ATHENS GSM ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ»  και το διακριτικό τίτλο «ΚΟΛΛΕΓΙΟ ATHENS GSM» ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
25 «ALBA ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ» και το διακριτικό τίτλο «ALBA»
26 «ΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ – ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ» και το διακριτικό τίτλο «ΑΚΤΟ Α.Ε.» -ΑΘΗΝΑ
27 «ΚΟΛΛΕΓΙΟ  AKMI  METROPOLITAN ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ» και το διακριτικό τίτλο «ΚΟΛΛΕΓΙΟ AKMΙ METROPOLITAN A.E.» –  ΑΘΗΝΑ
28 «ΚΟΛΛΕΓΙΟ  AKMI  METROPOLITAN ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ» και το διακριτικό τίτλο «ΚΟΛΛΕΓΙΟ AKMΙ METROPOLITAN A.E.»  – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
29 «AEGEAN OMIROS ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ» και το διακριτικό τίτλο «AEGEAN OMIROS COLLEGE»
30 «ΟΜΙΛΟΣ ΜΕΤΑΛΥΚΕΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ» και το διακριτικό τίτλο «ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΠΕΡΡΩΤΗΣ»

ΧΩΡΙΣ ΑΔΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

1 «Ανώνυμη Εταιρία Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Μινωϊκή Εκπαιδευτική»

και το διακριτικό τίτλο MINOAN EDUCATIONAL S.A.

2 «ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΠΑΝΔΙΔΑΚΤΗΡΙΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΕ»  και το διακριτικό τίτλο «PANDIDAKTIRION COLLEGE ΕΠΕ»

3. «ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΕ» και το διακριτικό τίτλο «ΚΟΛΛΕΓΙΟ RENÉ DESCARTES»

4 «ΚΟΛΛΕΓΙΟ ALPINE ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και διακριτικό τίτλο «ALPINE COLLEGE Α.Ε.»

5 «Σ.ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ – Π.ΦΑΡΑΩΝΗΣ ΚΟΛΛΕΓΙΟ CMA (Centre for Management and Administration) Ο.Ε.»

6 «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΒΙΒΛΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ»

7 Πέτρος  Φυτηλάς   του Γεωργίου

8 «ΚΟΛΕΓΙΟ C.O.R.E.L.co. ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και το διακριτικό τίτλο «ΕΛΛΑΝΙΟΝ ή SOUTH EUROPEAN COLLEGE ή ΑΜΦΙΑΡΕΙΟΝ»

9 «ΚΟΛΛΕΓΙΟ- INSTITUTION D’ ETUDES FRANCOPHONES (IdEF)» και το  διακριτικό τίτλο «Το ΓΑΛΛΙΚΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ της  ΕΛΛΑΔΑΣ»

10 «ΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ – ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ» και το διακριτικό τίτλο «ΑΚΤΟ Α.Ε.» –  ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δελτίο Τύπου 27/07/2010

Υπογραφή Πρωτοκόλλου Συνεργασίας, μεταξύ Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και Σχολικών Μονάδων Δευτεροβάθμιας Τεχνικής- Επαγγελματικής Εκπαίδευσης

Η Υπουργός Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννα Διαμαντοπούλου θα υπογράψει την Τετάρτη 28 Ιουλίου 2010 Πρωτόκολλο μεταξύ Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και Σχολικών Μονάδων Δευτεροβάθμιας Τεχνικής- Επαγγελματικής Εκπαίδευσης για την εφαρμογή πιλοτικού προγράμματος συνεργασίας.

Σκοπός του προγράμματος είναι η υποστήριξη και η ποιοτική αναβάθμιση της Δευτεροβάθμιας Τεχνικής-Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, προς όφελος της τοπικής και περιφερειακής ανάπτυξης και γενικά του κοινωνικού συνόλου, χωρίς να θίγεται η αποστολή και ο ρόλος του κάθε συνεργαζόμενου φορέα.

Τo πιλοτικό πρόγραμμα συνεργασίας για το σχολικό έτος 2010-2011 εφαρμόζεται ως εξής:

ΕΠΑΛ Ακρωτηρίου Χανίων με το Πολυτεχνείο Κρήτης

1ο ΕΠΑΛ Α’ Δ/νσης Αθήνας με το ΤΕΙ Αθήνας

8ο ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης με το ΤΕΙ Θεσσαλονίκης

4ο ΕΠΑΛ Πάτρας με το ΤΕΙ Πάτρας

6ο ΕΠΑΛ Ηρακλείου Κρήτης με το ΤΕΙ Κρήτης

Δελτίο Τύπου 25/07/2010

Σχετικά με δημοσιεύματα στον τύπο  για το βιβλίο της Γ’ Γυμνασίου «Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία», διευκρινίζουμε:

Η Υπουργός Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννα Διαμαντοπούλου, με υπουργική απόφαση που υπέγραψε στις 19/10/2009, κατόπιν εισήγησης του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, ενέκρινε την ανατύπωση με βελτιώσεις από τον ΟΕΔΒ για την κάλυψη των διδακτικών αναγκών -μεταξύ άλλων- και του βιβλίου της Ιστορίας της Γ’ Γυμνασίου, «Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία» ,του οποίου η πρώτη έκδοση έγινε το 2007.

Οι διορθώσεις αυτές περιλαμβάνουν και το επίμαχο σημείο. Συγκεκριμένα, στη σελ. 163 στιχ. 19-20: “με αφορμή τη διεκδίκηση της βραχονησίδας Ίμια”  αλλάζει στο ορθό “ με αφορμή τη διεκδίκηση από την Τουρκία της βραχονησίδας Ίμια”.

Οι διορθώσεις αυτές θα συμπεριληφθούν, σε κάθε περίπτωση, στην επανέκδοση του βιβλίου τον Ιανουάριο του 2011, ενώ το Υπουργείο Παιδείας, θα αποστείλει συμπληρωματική εγκύκλιο για την ενημέρωση των καθηγητών, ώστε αυτές να περιλαμβάνονται στην προφορική διδασκαλία των μαθητών.

Πατήστε εδώ

 Το βιβλίο βρίσκεται στη Βιβλιοθήκη Widener του Πανεπιστημίου Harvard στη διεύθυνση:

(http://lms01.harvard.edu/F/M5V2PYK8QEXTLV5YEBHUA8IEINV72T9TNH6NDKDE4M2R2H97FF-04638?func=find-b&find_code=WRD&request=chalkou+maria&adjacent=1) , και έχει εγκριθεί για να ψηφιοποιηθεί από τη ψηφιακή Βιβλιοθήκη ΑΝΕΜΗ του Πανεπιστημίου της Κρήτης, καθώς και από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

εξώφυλλο

Πρόλογος από τον κ. Ιωάννη Λ. Αραχωβίτη, Μέλος του Σώματος Ομοτίμων Καθηγητών του Πανεπιστημίου Αθηνών

Κείμενο κωνικών τομών: Ιστορικά στοιχεία, Νέα Θεωρήματα, Εφαρμογές για τη διδασκαλία

Πατήστε εδώ

Πατήστε εδώ

Ευνοϊκές ρυθμίσεις και εξορθολογισμός για τις μετεγγραφές φοιτητών

Απαραίτητη προϋπόθεση η άδεια λειτουργίας των Κέντρων Μεταλυκειακής Εκπαίδευσης, για την εγγραφή σπουδαστών

Παρέμβαση της Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννας Διαμαντοπούλου, στη Βουλή, σχετικά με τις μετεγγραφές φοιτητών και τις εγγραφές σπουδαστών στα Κέντρα Μεταλυκειακής Εκπαίδευσης

Δελτίο Τύπου                                             07/07/2010

 

Δηλώσεις Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννας Διαμαντοπούλου, σχετικά με την έρευνα – ανάπτυξη και το ασφαλιστικό, μετά από συνεργασία με φορείς Έρευνας και Τεχνολογίας, στη Θεσσαλονίκη

 

Η Υπουργός Παιδείας, Άννα Διαμαντοπούλου, συνοδευόμενη από το Γενικό Γραμματέα Έρευνας και Τεχνολογίας Αχιλλέα Μητσό, επισκέφθηκε σήμερα, 07/07/2010, το Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ) και στη συνέχεια συμμετείχε σε σύσκεψη με 14 φορείς της Βόρειας Ελλάδας, οι οποίοι ασχολούνται με θέματα έρευνας, καινοτομίας και τεχνολογίας και χρηματοδοτούνται από τη Γενική Γραμματεία Έρευνας.

Σε δηλώσεις της η Υπουργός υπογράμμισε:

Η χώρα μας πέρασε και περνά μια εξαιρετικά δύσκολη περίοδο, κατά την οποία πρέπει να αντιμετωπίσουμε πολύ σημαντικά προβλήματα δημοσιονομικής υφής. Ήρθε, όμως, η στιγμή να ανοίξουμε τα φτερά της ανάπτυξης. Κι αυτή η ανάπτυξη δεν μπορεί παρά να έχει σχέση με την έρευνα, την καινοτομία και την τεχνολογία και να ξεκινά από τη Θεσσαλονίκη. Στη σημερινή συνάντηση των 14 φορέων που αφορούν την έρευνα και την τεχνολογία, συζητήσαμε για τον προσδιορισμό των χώρων και των τομέων, όπου θα πρέπει να υπάρξει οικονομική υποστήριξη του κράτους, αλλά και για τις δομές συνεργασίας  του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα. Ξεκινάμε μία μεγάλη προσπάθεια με κέντρο την έρευνα και θέλουμε  να ενεργοποιήσουμε ιδιωτικά και δημόσια κεφάλαια, για να δημιουργήσουμε θέσεις απασχόλησης και ανάπτυξης για τη χώρα. Οι τομείς προσδιορίζονται στα θέματα της ενέργειας, της αγροτοβιοτεχνολογίας, των χημικών υλικών, στο χώρο της Υγείας και των υλικών.

Θεωρούμε ότι οι υποδομές και το ανθρώπινο δυναμικό της Θεσσαλονίκης μπορούν να γίνουν εφαλτήριο για όλη τη χώρα.

Σε ερώτηση δημοσιογράφου σχετικά με το κέντρο «Νόησις», η Υπουργός ανέφερε:

Το «Νόησις» είναι από τα πιο σημαντικά κέντρα στη χώρα και έχει άμεση σχέση με το Υπουργείο Παιδείας, την πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, καθώς και την έρευνα. Για αυτό και θα υποστηριχθεί, όσο το δυνατόν περισσότερο, και θα προχωρήσουμε σε μια δομή, που θα το κάνει πιο αυτοδύναμο.

 

Σε ερώτηση δημοσιογράφου για το ασφαλιστικό, η Υπουργός απάντησε:

Σήμερα, στη Βουλή συζητείται μία από τις πιο σοβαρές μεταρρυθμίσεις που έγιναν εδώ και δεκαετίες στη χώρα. Τα ασφαλιστικά συστήματα σε όλη την Ευρώπη βρίσκονται σε βαθιά κρίση. Στη χώρα μας ακόμη περισσότερο. Γίνεται μια σημαντική μεταρρύθμιση, που προσπαθεί να αντιμετωπίσει τους τρεις βασικούς πυλώνες, δηλαδή την επάρκεια -να έχουμε σύνταξη και να την έχουμε σήμερα- τη βιωσιμότητα -να έχουν σύνταξη και τα παιδιά μας-  και την προσαρμοστικότητα -να λάβουμε υπόψη τις αλλαγές που έχουν γίνει, όπως το θέμα του προσδόκιμου ηλικίας, τις αλλαγές της οικονομικής κατάστασης, το μοντέλο εργασίας. Είναι μια μεγάλη και δύσκολη μεταρρύθμιση, που όμως σταθεροποιεί το ασφαλιστικό σύστημα και εγγυάται το μέλλον.   

 

 

Δελτίο Τύπου                                             07/07/2010

 

Επίσκεψη της Υπουργού Παιδείας, Άννας Διαμαντοπούλου, στη Θεσσαλονίκη, για την προώθηση της Έρευνας, της Καινοτομίας και της Ανάπτυξης

 

Η Υπουργός Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννα Διαμαντοπούλου, συνοδευόμενη από το Γενικό Γραμματέα Έρευνας και Τεχνολογίας του ΥΠΔΜΘ, Αχιλλέα Μητσό, θα επισκεφθεί σήμερα ( 7-7-2010), στις 11:00,  το Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης, στη Θεσσαλονίκη, προκειμένου να ενημερωθεί για τις ερευνητικές δράσεις του ΕΚΕΤΑ.  

Η Υπουργός Παιδείας, στις 14:30, θα συμμετάσχει σε σύσκεψη φορέων, με θέμα « Έρευνα – Καινοτομία – Ανάπτυξη στην περιοχή της Θεσσαλονίκης», η οποία θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα συσκέψεων του Διοικητηρίου Θεσσαλονίκης ( οδός Αγίου Δημητρίου, 2ος όροφος ). Στη σύσκεψη θα συμμετάσχουν εκπρόσωποι των «Τεχνόπολις», 14G, Thermi AE, « NOESIS», ΕΚΕΤΑ, ΕΘΙΑΓΕ, Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής, ΙΠΕΤ, ΙΕΛ, Euroconsultants, ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, Συνδέσμου Βιομηχάνων Βορείου Ελλάδος, Αλεξάνδρειας Ζώνης Καινοτομίας, Πανεπιστημιακών Καθηγητών και Ζώνης Καινοτομίας Θεσσαλονίκης.

 Η επίσκεψη της Υπουργού Παιδείας, στη Θεσσαλονίκη, εντάσσεται στο πλαίσιο της πολιτικής του ΥΠΔΜΘ, για την Έρευνα και την Καινοτομία.

Γνώση από όλους για όλους:

Δημόσια διαβούλευση για το «Σχέδιο Νόμου για την ανάπτυξη της Δια Βίου Μάθησης»

 

Το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων θέτει σε δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση, από τη Δευτέρα 5/7/2010 έως την Κυριακή 11/7/2010,  το σχέδιο Νόμου για την ανάπτυξη της Δια Βίου Μάθησης.

Το υπό διαβούλευση κείμενο του νομοσχεδίου βρίσκεται στην ιστοσελίδα http://www.opengov.gr  και  στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων www.minedu.gr.

to-nomoschedio-me-apla-logia.pdf

nomoschedio.pdf

dilossis-ipourgou-ke-ifipourgou.pdf

ο νέος διαδικτυακός τόπος

Εδώ θα διαβάσετε την ανακοίνωση

dilossis-ipourgou.pdf

 Η ανακοίνωση ευρίσκεται εδώ

Η Υπουργός Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννα Διαμαντοπούλου, και ο Υφυπουργός, Γιάννης Πανάρετος, παρευρέθησαν το Σάββατο 26/06, και συζήτησαν με τις Πρυτανικές Αρχές, το πλαίσιο των αλλαγών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, στην 64η Σύνοδο των Πρυτάνεων, στο Λιτόχωρο Πιερίας

omilia-ipourgou.pdf

dilossi-ipourgou.pdf

http://www.ypaideias.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=798:170610-ellindiasporas&catid=114:2010-06-09-09-30-03&lang=el

d.pdf

 

Διεθνής Συνάντηση Εργασίας

για την  «Ελληνική Γλώσσα και τη Γλωσσική Αγωγή»

 Εναρξη σεμιναρίου με θέμα την επιμόρφωση επιμορφωτών

k.pdf

Σημεία ομιλίας της Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννας Διαμαντοπούλου, στην παρουσίαση του βιβλίου της ΠΟΣΔΕΠ «Η Αναβάθμιση του Λυκείου και τα Συστήματα Πρόσβασης στην Ανώτατη Εκπαίδευση. Οι Αναγκαίες Αλλαγές».

  s1.pdf

ipovoli-etiseon.pdf

liksi-apochis.pdf

Επισκεφθείτε το σύνδεσμο:http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=8149:-esos-&catid=346:2009-12-02-06-54-27&Itemid=1079

enimerossi-epitropis-elinismou-diasporas.pdf

dimossia-diavoulefsi.pdf

schetika-me-tin-apochi.pdf

paratassi-apochis-ekpedeftikon.pdf

nea-ipourgiki-apofassi.pdf

kathorismos-apozimiosseon.pdf

dilossis-ifipourgou-meta-apo-sinantissi-me-olme.pdfepistoles-aftoaksiologissi-scholikis-monadas.pdf

Προτεινόμενα θέματα από το μαθηματικό κ. Κεχαγιά. Η διαπίστωση είναι καθημερινή. Οι Εκπαιδευτικοί μας αγωνίζονται να προσελκύσουν τους μαθητές τους καταναλώνοντας χρόνο και καταβάλλοντας προσπάθειες, ώστε να μεταδίδεται η γνώση με τρόπο όχι απαραίτητα καταναγκαστικό!

trigonometria1.pdf

trigonometria2.pdf

meleti-sinartisseon.pdf

paralili-metafora-cabilis.pdf

paralili-metafora-cabilis-1.pdf