- Αποσκοπώντας στην καλλιεργεια της ευρηματικοτητας και της φαντασίας των μαθητών, ορισμένοι από αυτούς, στο πλαισιο του μαθήματος της Λογοτεχνίας της δευτέρας Γυμνασίου κσι συγκεκριμένα, με αφορμή το κείμενο ” Ενας αριθμός ” του Α Τσεχωφ, ασχολήθηκαν με δραστηριότητες που αφορούν στην δημιουργική γραφή [κατηγορία: Ομάδα φιλαναγνωσίας].
- Στο πλαίσιο του μαθήματος της Λογοτεχνίας και με αφορμή το κείμενο “Τα λουλούδια της Χιροσίμα” , μαθητές της Β’ Γυμνασίου εμπνεόμενοι από το αντιπολεμικό μήνυμα του έργου της Εντίτα Μόρρις, αποφάσισαν να γράψουν μία σελίδα ημερολογίου επιλέγοντας μία συγκεκριμένη οπτική γωνία (είτε ενός επιζώντος θύματος είτε ενός παρατηρητή που βλέπει έναν επιζώντα είτε ενός παρατηρητή που βλέπει τον πιλότο να ρίχνει την βόμβα) [κατηγορία: Τα λουλούδια της Χιροσίμα].
- Με την ολοκλήρωση της τραγωδίας του Ευριπίδη “Ελένη” οι μαθητές της Γ’ τάξης εκπόνησαν δημιουργικές εργασίες στο πλαίσιο της συνολικής θεώρησης του έργου [κατηγορία: Έλένη].
- Στο πλαίσιο του μαθήματος της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής οι μαθητές του Γ1 εκπόνησαν δημιουργικές εργασίες στο 5ο κεφάλαιο. [κατηγορία: Φεβρουάριος 2024]
- Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ γυμνασίου με την ολοκλήρωση της τραγωδίας «Ελένη» εκπόνησαν με επιτυχία δημιουργικές εργασίες! [κατηγορίες: Μάρτιος 2024 – Απρίλιος 2024]