marynasta's blog

Απλά ένα ακόμα ιστολόγιο Blogs.sch.gr

Γιατί όταν η γνώση γίνεται παιχνίδι…

Μάι 20091

…κανείς δεν θέλει να λείπει από την τάξη…

Με την ταχύτητα που τρέχουν οι εξελίξεις στην αξιοποίηση της τεχνολογίας, η ύπαρξη κομπιούτερ στα σχολεία δεν θεωρείται πια πρωτοποριακή. Το επόμενο κύμα υψηλής τεχνολογίας στις σχολικές τάξεις θα αφορά τα θρανία, που θα μετατραπούν σε «έξυπνα» και θα θυμίζουν επιστημονική φαντασία. Η πρώτη αληθινά διαδραστική και διαδικτυωμένη τάξη στον κόσμο δημιουργήθηκε από ερευνητές του βρετανικού πανεπιστημίου Durham. Στον πυρήνα της βρίσκεται μια νέα γενιά διαδραστικών θρανίων (interactive), τα οποία μοιάζουν και λειτουργούν ως μια μεγαλύτερη εκδοχή του iPhone της Apple. Η όλη λύση της ολοκλήρωσης των νέων τεχνολογιών πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών στην τάξη ονομάζεται SynergyNet, για να τονίζει τη συνέργια και συνεργασία που αναπτύσσεται μεταξύ μαθητών και καθηγητών, μαθητών μεταξύ τους, καθώς και με τον έξω κόσμο (μέσω του Ίντερνετ). Χρησιμοποιώντας νέο ειδικά σχεδιασμένο λογισμικό και οπτικά συστήματα που μπορούν να δουν το υπέρυθρο φως, τα «έξυπνα» θρανία αναγνωρίζουν πολλαπλά αγγίγματα των μαθητών στην ενσωματωμένη οθόνη-επιφάνειά τους. Τα θρανία επιπλέον είναι διασυνδεμένα μεταξύ τους, καθώς και με ένα κεντρικό “έξυπνο” πίνακα, προσφέροντας έτσι νέες δυνατότητες για εκπαίδευση, δημιουργικότητα και συνεργασία. Αρκετοί μαθητές μπορούν να συνεργάζονται πάνω στο ίδιο θρανίο, καθώς αυτό επιτρέπει την πολλαπλή επαφή-εντολή από πολλούς χρήστες, είτε με τη χρήση του χεριού είτε μιας ηλεκτρονικής πένας. Επιπλέον, το «έξυπνο» θεωρείται ότι θα ενθαρρύνει τη συμμετοχή στη σχολική εργασία των πιο παθητικών, αδρανών ή προβληματικών μαθητών. Το όραμα της ερευνητικής ομάδας είναι σε δέκα χρόνια κάθε θρανίο στα βρετανικά σχολεία να είναι «έξυπνο». Αφού το λογισμικό δοκιμαστεί σε σπουδαστές όλων των ηλικιών (από δημοτικό μέχρι πανεπιστήμιο) την επόμενη τετραετία, θα είναι δωρεάν διαθέσιμο στα σχολεία ως προϊόν ελεύθερης πρόσβασης στον πηγαίο κώδικά του (open source code). http://new.e-go.gr/tech/article.asp?catid=6421&subid=2&pubid=1356581
2 σχόλια στο άρθρο

“Γιατί όταν η γνώση γίνεται παιχνίδι…”

  1. 1 Μαΐου, 2009 στις 23:07       JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS Έγραψε:

    ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.
    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ.


  2. 3 Μαΐου, 2009 στις 18:49       MARY Έγραψε:

    Σ΄ευχαριστώ! Καλό μήνα και σε σένα!
    …είναι διασκεδαστικό και δεν κουράζεσαι να μαθαίνεις παίζοντας παρά διαβάζοντας χωρίς να αποκλείεται το δεύτερο…


Αφήστε μια απάντηση

Δεκέμβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
scratchlogo

issuu-marynasta

issuu-marynasta


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων