Greek climate detectives

Οι μαθητές πειραματίζονται

Θερμοδυναμική στην πράξη

Νοέ 201829

Μετεωρολογικός σταθμός Ζαχάρως

α) Ενώ αφιερώνεται σχεδόν η μισή ύλη της Φυσικής Θετικής Κατεύθυνσης Β’ Λυκείου στη Θερμοδυναμική, δεν προχωράμε στην ουσιαστική πρακτική εφαρμογή των διδασκομένων θεμάτων. Θεωρώντας απαράδεκτο αυτό το γεγονός, προτείνουμε να αφιερωθούν επίσημα 3 διδακτικές ώρες σε βασικά μετεωρολογικά θέματα.

Meteorology-corrections

β) Να καταστρωθούν κατάλληλα δομημένα πειράματα για επαλήθευση στην ατμόσφαιρα της αδιαβατικής μεταβολής και της καταστατικής εξίσωσης, με τη χρήση μετεωρολογικών δεδομένων.

γ) Να γενικευτεί και σε άλλους τομείς της Φυσικής η λογική της επέκτασης της διδακτικής ύλης στην εξήγηση φαινομένων της καθημερινότητας των μαθητών και στην κατάστρωση πειραμάτων με πραγματικό ενδιαφέρον – όχι πειράματα, για τα πειράματα. Είναι αδιανόητο π.χ. να διδάσκεται η οριζόντια βολή ηλεκτρικών φορτίων μέσα σε ομογενές ηλεκτρικό πεδίο, χωρίς να προχωρούμε στη μελέτη του παλμογράφου.

από κάτω από: ΦΥΣΙΚΗ| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Θερμοδυναμική στην πράξη    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Πρόσφατα σχόλια

    Translate

    Νοέμβριος 2018
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    2627282930  
    European Radio Logo


    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση
    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων