Αετός

της Μαριάννας Αποστόλου
Θάθελα νάμουν αετός ψηλά
ψηλά στα κορφοβούνια
θα αγνάντευα τις ρεματιές
θα αγνάντευα την πούλια
κι όταν ο ήλιος θάγερνε
να πάει προς τη δύση
θα τούλεγα χωρίς λαλιά
πόσο μου έχεις λείψει.
να πάει προς τη δύση
θα τούλεγα χωρίς λαλιά
πόσο μου έχεις λείψει.
Δημοσιεύθηκε στην Μαριάννα Αποστόλου, Ποιήματα. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση