ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ 15ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Ο επίσημος ιστότοπος του 15ου Γυμνασίου Περιστερίου άρχισε να λειτουργεί το Σεπτέμβριο 2011 με διαχειριστές τους καθηγητές του σχολείου
Μανόλη Νίνο [ΠΕ06] & Κώστα Μάμμο [ΠΕ03].
Στα τρία χρόνια της λειτουργίας του έγιναν 430.000 εμφανίσεις άρθρων,
& αναρτήθηκαν συνολικά 1.150 άρθρα.
Ο ιστότοπος χωρίζεται σε διάφορα υπομενού με θέματα που αφορούν όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας: μαθητές, καθηγητές και γονείς.
Εκτός από τις βασικές πληροφορίες για το γυμνάσιό μας, καταγράφει σχεδόν κάθε δραστηριότητα που λαμβάνει χώρα στο σχολείο, είναι δηλαδή μια χρήσιμη πηγή για την “ιστορία” του σχολείου.
Αυτό όμως που τον ξεχωρίζει είναι η έμφαση στον εκπαιδευτικό ρόλο του ιστότοπου,
μέσω της πραγματικής δηλαδή χρήσης των Νέων Τεχνολογιών.
Έχουμε τα εξής πέντε πολύ σημαντκά υπομενού
α] το εκπαιδευτικό υλικό που παράγουν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας,
το οποίο χρησιμοποιείται στην τάξη μέσω των διαδραστικών πινάκων, ή κατ’ οίκον ως εξ αποστάσεως εκπαίδευση
β] τα εκπαιδευτικά άρθρα καθηγητών του σχολείου μας, ή και ξένων εκπαιδευτικών
http://15gymperist.gr/index.php/2012-09-24-20-59-38/2011-11-22-07-38-31.html
γ] επιμορφώσεις που πραγματοποιούνται στο σχολείο μας από τους ίδιους τους καθηγητές του σχολείου ή άλλους επισκέπτες εκπαιδευτικούς ή επιστήμονες
http://15gymperist.gr/index.php/innovative-activities/2011-11-07-22-28-05.html
δ] το εκπαιδευτικό υλικό που παράγουν οι ίδιοι οι μαθητές του σχολείου μας
ε] άλλες δραστηριότητες των μαθητών μας [εκδηλώσεις, πρωτοβουλίες, γιορτές]
http://15gymperist.gr/index.php/student-activities/activitiesmenu.html
Όταν πρότεινα στο σύλλογο διδασκόντων το Σεπτέμβριο 2011 τη δημιουργία του ιστότοπου,
το εγχείρημα μπορεί να ακουγόταν πολύ τολμηρό, μερικοί ίσως πιο τεχνοφοβικοί συνάδελφοι να μην κατάλαβαν καν τη σημασία του, αλλά με ενθάρρυνε πολύ η συνεργασία με το συνάδελφο Κώστα Μάμμο που δέχτηκε να αναλάβει συνδιαχειριστής, της συναδέλφου καθηγήτριας καλλιτεχνικών Μαρίας Δουκάκη που ζωντάνεψε κάπως την ιστοσελίδα με τις εικαστικές της παρεμβάσεις, & της διευθύντριας του σχολείου Γιώτας Παπαδημητρίου που κατάλαβε αμέσως τη σπουδαιότητά της
και από την αρχή παρακίνησε τους πάντες να συνεισφέρουν.
Τρία χρόνια μετά, βλέπουμε τους καρπούς.
Η συμμετοχή εκπαιδευτικών και μαθητών συνεχίζεται και χρόνο με το χρόνο αυξάνει.
Για μένα η εμπειρία ήταν από τις καλύτερες στιγμές στην 34χρονη καριέρα μου,
έμαθα πολλά στήνοντας την ιστοσελίδα και τη θεωρώ το πιο χρήσιμο εργαλείο για τα μαθήματά μου.
Περιστέρι, 12 Ιουνίου 2014
Μανόλης Νίνος [ΠΕ06]








