Εικόνα κεφαλίδας Το blog της Μακρή Βαρβάρας

About Blogs sch.gr

Screenshot 1

 

Β1 ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΠΕ -Συστήματα διαχείρισης μάθησης

Διαγωνίσματα 2016-2017

ΘΕΩΡΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΘΕΩΡΙΑ Β

Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-2018

ΘΕΩΡΙΑ-ΜΕΡΟΣ Α

εξισωσεις – Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-2017

2ο-διαγώνισμα-Β-ΛΥΚΕΙΟΥ-16-17

1ο-διαγώνισμα-Β-ΛΥΚΕΙΟΥ-16-17

4ο-διαγώνισμα-Β-ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-16-17

3ο-διαγώνισμα-Β-ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-16-17

 2ο-διαγώνισμα-Β-ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-16-17

1ο-διαγώνισμα-Β-ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-16-17

3GYM_GYMNASIO-31

5o-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ – Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-2017

Αξιοποίηση τoυ YouTube

Στο blog Free Technology for Teachers υπάρχει μια πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση Seven Videos All Educators Should Watch .

Για να ενσωματώσω και τα 7 video  στη δημοσίευση αξιοποίησα τη δυνατότητα που δίνει το YouTube να δημιουργούμε τις δικές μας λίστες.  Με αυτό τον τρόπο δεν χρειάζεται να ενσωματώσουμε ένα ένα τα video αλλά μπορούμε να ενσωματώσουμε όλη τη λίστα.

Πως μπορούμε αυτή τη δυνατότητα να τη χρησιμοποιήσουμε για τους μαθητές μας;

Αν δεν σκεφτόμαστε όπως η Ένωση Δασκάλων της Βρετανίας που πριν 3 χρόνια ζητούσε να κλείσει το YouTube αλλά στο πως θα αξιοποιήσουμε τη ύπαρξη του, μπορούμε για παράδειγμα τις λίστες να τις ενσωματώσυμε στο blog με τα μαθήματα μας.

Έτσι για να ενημερώσω τους μαθητές μου για την ασφάλεια στο διαδίκτυο, αποφεύγοντας ένα κείμενο – σαν   την Εγκύκλιο για θέματα ασφαλούς χρήσης του διαδικτύου του ΥΠΔΒΜΘ που θεωρώ ότι δεν θα τη διάβαζαν- προτίμησα να δημιουργήσω μια λίστα με τα video του κόμβου  Saferinternet.gr και να τα ενσωματώσω στο blog του σχολείου.

Δείτε τα 7 video στη λίστα

Google & math tools

Tο google κάνει πράξεις

Κατασκευή ενός απλού  προβλήματος  για  το δημοτικό με το google search

Στο Λονδίνο η ώρα είναι:

Στην Αθήνα  η ώρα είναι:                        

Ποια η διαφορά ώρας μεταξύ Λονδίνου και Αθήνας;

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε το video google & maths tools

Θεσμός φιλαναγνωσίας

Η πρωτοβουλία του Εθνικού Κέντρου Βιβλίου

να στήσει τον ηλεκτρονικό κόμβο«Ο μικρός αναγνώστης»

ώστε να «ξυπνήσει τη διάθεση των παιδιών για διάβασμα μιλώντας στη γλώσσα που τα γοητεύει» και να «διαλύσει την παγιωμένη αντίληψη ότι το βιβλίο είναι μόνο διδακτικό εργαλείο και συνεπώς ένα είδος εξαναγκασμού».

Ο «Μικρός Αναγνώστης» συγκαταλέγεται στα «εργαλεία» που προσφέρει το ΕΚΕΒΙ στους δασκάλους για την εφαρμογή του πιλοτικού προγράμματος της φιλαναγνωσίας.


Σελίδα 1 από 23

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση