Συνεργατικό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα: “Ο τόπος μου. Κάλλος αείζωο και αειφόρο της λίμνης Κερκίνης και του περιβάλλοντος χώρου…” / e-book

KerkiniΤο παρόν ηλεκτρονικό βιβλίο (https://www.flipsnack.com/paralidou/noesis.html) είναι αποτέλεσμα του Συνεργατικού Εκπαιδευτικού Προγράμματος Υποδράσης ΜΝΑΕ-ΝΟΗΣΙΣ «Ο τόπος μου» με βασικούς συντελεστές τους μαθητές και τις μαθήτριες της Α΄τάξης Γενικού Λυκείου Βυρώνειας και των τμημάτων Εφαρμοσμένων Τεχνών Β΄ τάξης και Γραφικών Τεχνών Γ΄ τάξης 1ου Επαγγελματικού Λυκείου Σερρών. Όπως διαμηνύεται και από τον τίτλο του πονήματος, η εν λόγω δημιουργία εμπνέεται από τη λίμνη Κερκίνη και την περιοχή της –με το πλήθος των ιδεολογικών, πολιτισμικών και ιστορικών συνδηλώσεων που αυτή φέρει– και διαπνέεται από μια αειφόρο συμπεριληπτική αντίληψη για τον Κόσμο. H εκπαιδευτική καθοδήγηση, οι εργασίες και συνεργασίες, καθώς και η παραγωγή και σύνθεση του υλικού έγιναν με τον συντονισμό και την υποστήριξη της εκπαιδευτικού κ. Μαρίας Παραλίδου, Φιλολόγου ΠΕ02 MSc. ΓΕ.Λ. Βυρώνειας, το ζωγραφικό έργο καθοδηγήθηκε από τον εκπαιδευτικό κ. Στέλιο Τόλιο, Καλών τεχνών ΠΕ08 1ου Ε.ΠΑ.Λ. Σερρών, ενώ οι ποιητικές λεζάντες και οι υπότιτλοι προέρχονται από την πένα του κ.  Ανέστη Ακριτίδη, Φιλολόγου-εξωτερικού συνεργάτη. Συλλήβδην, το υλικό αυτό είναι προϊόν μιας ευρείας και πολυσχιδούς δημιουργικής διαδικασίας (με τις εξής φάσεις: εκπαίδευση για την αειφορία, συνδιδασκαλίες-συνεργασίες με εγκεκριμένους φορείς, συγκέντρωση-αποδελτίωση-τεκμηρίωση-σημειολογική και εικαστική αξιοποίηση κατά το πλείστον πρωτότυπου, αλλά και αρχειακού, φωτογραφικού υλικού, λογοτεχνική επένδυση, ζωγραφική αποτύπωση, διαλεκτική σύνθεση υλικού, τελική παραγωγή και διάχυση-εξωστρέφεια), μιας δυναμικής αξιοποίησης των δεξιοτήτων των παιδιών και στοχευμένων συνεργασιών που συντείνουν στον 17ο Παγκόσμιο Στόχο του Ο.Η.Ε. υπέρ μιας οικουμενικής βιώσιμης και ποιοτικής ανάπτυξης.

 

(Σύνταξη μεταδεδομένων: Μ. Παραλίδου/CC BY-NC-SA 4.0)

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση