Η φετινή πολυήμερη εκδρομή της Γ΄τάξης του σχολείου μας, που διεξήχθη από 21-27/11/2024, είχε ως προορισμό της τη Θεσσαλονίκη, που αποτέλεσε ορμητήριο για την εξερεύνηση της ευρύτερης περιοχής της Μακεδονίας. Οι μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν και να ξεναγηθούν στη Βεργίνα και στο Μουσείο των Αιγών, ενώ τους ενθουσίασε […]
Αρχεία για 29 Νοεμβρίου, 2024
Οδοιπορικό στη Μακεδονία
Νοέ 202429
