Ορισμός των Σχολών, των Τμημάτων και των Εισαγωγικών Κατευθύνσεων Τμημάτων ΑΕΙ και των ΑΣΤΕ, για την εισαγωγή στα οποία απαιτείται εξέταση σε ειδικά μαθήματα, καθώς και των αντίστοιχων ειδικών μαθημάτων

πανελλαδικές 2025Ορισμός των Σχολών, των Τμημάτων και των Εισαγωγικών Κατευθύνσεων Τμημάτων ΑΕΙ και των ΑΣΤΕ, για την εισαγωγή στα οποία απαιτείται εξέταση σε ειδικά μαθήματα, καθώς και των αντίστοιχων ειδικών μαθημάτων, του τρόπου, του τόπου και του χρόνου εξέτασης και βαθμολόγησης της εξέτασης στα ειδικά αυτά μαθήματα και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια.
Κατεβάστε το ΦΕΚ από εδώ ΦΕΚ_Ειδικά Μαθήματα

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/lykservi/2025/01/03/orismos-ton-scholon-ton-tmimaton-kai-ton-eisagogikon-kateythynseon-tmimaton-aei-kai-ton-aste-gia-tin-eisagogi-sta-opoia-apaiteitai-exetasi-se-eidika-mathimata-kathos-kai-ton-antistoichon-eidikon-mathi/

Η Δραστηριότητα του Μήνα – Δεκέμβρης 2024: Πάμε … αλληλεγγύη & πάμε συνεργασία! Παραδώσαμε τα φάρμακα στο Κοινωνικό Φαρμακείο Αλεξάνδρειας

IMG 20241223 102713 2Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γενικού Λυκείου Σερβίων συγκέντρωσαν φάρμακα και φαρμακευτικό υλικό για να τα προσφέρουν στο Κοινωνικό Φαρμακείο Αλεξάνδρειας σε συνανθρώπους μας που αδυνατούν να ανταποκριθούν οικονομικά στη φαρμακευτική τους αγωγή.

 

 

 

IMG 20241224 120800IMG 20241224 120813

IMG 20241223 102718 2IMG 20241223 102726IMG 20241223 102806IMG 20241223 102812

Η δράση πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία τριών Σχολείων, του Γενικού Λυκείου Βελβεντού με υπεύθυνη καθηγήτρια την κ. Κάλλη Ζαρογιάννη, του Γενικού Λυκείου Σιάτιστας με υπεύθυνη καθηγήτρια την κ. Χαλδούπη Κωνσταντία και του Γενικού Λυκείου Σερβίων με υπεύθυνη της δράσης τη Διευθύντρια Βιβή Μπουμπουρέκα. 

IMG 9f79191d4518fae6077bcc31b3263a36 V IMG e06800f56980adc1ab1c1a10d33821ef V

 

Ευχαριστούμε θερμά την κ. Κάλλη Ζαρογιάννη που βοήθησε στην οργάνωση της δράσης, επισκέφτηκε επί τόπου το Κοινωνικό Φαρμακείο Αλεξάνδρειας και παρέδωσε η ίδια τα συγκεντρωμένα φάρμακα και το φαρμακευτικό υλικό. Ευχαριστούμε την Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού του Δήμου Αλεξάνδρειας κ. Ελένη Λαφαζάνη και τον Φαρμακοποιό του Κοινωνικού Φαρμακείου Δήμου Αλεξάνδρειας κ. Αντώνη για τη συνεργασία.

IMG e8f6f8b2c6d7d3a8d29720ec1faff5a0 V IMG f4e1c8abc123a2ca078aa6440946e73e VIMG 93fdb0822b1aa1197bc667655a37c9e4 V

IMG 0cddd61ea40f76838d4d30dfb94c47b8 V IMG 0ee00de9b6361fcf650cfa39efaf8181 VIMG 07086eab17db3bb053b4494c51ce333e V

Η επιστολή-ανακοίνωση προς τους γονείς και κηδεμόνες καθώς και στους μαθητές/-τριες για τη δράση βρίσκεται εδώ https://blogs.sch.gr/lykservi/2024/12/08/sygkentrosi-farmakon-gia-to-koinoniko-farmakeio/  και εντάσσεται στη “Δραστηριότητα του Μήνα” – μια κεντρική δραστηριότητα του Γενικού Λυκείου Σερβίων που προετοιμάζεται και υλοποιείται κάθε μήνα.  

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/lykservi/2024/12/31/i-drastiriotita-toy-mina-dekemvris-2024-pame-allileggyi-amp-amp-pame-synergasia-paradosame-ta-farmaka-sto-koinoniko-farmakeio-alexandreias/

Χοροεσπερίδα της Γ’ τάξης του ΓΕΛ Σερβίων το Σάββατο 04/01/2025

1735227276968

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/lykservi/2024/12/26/choroesperida-tis-g-039-taxis-toy-gel-servion-to-savvato-04-01-2025/

Ευχές από την εκπαιδευτική κοινότητα του Γενικού Λυκείου Σερβίων

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/lykservi/2024/12/21/eyches-apo-tin-ekpaideytiki-koinotita-toy-genikoy-lykeioy-servion/

Ενεργοποίηση Επταμελών Επιτροπών για έκδοση Πιστοποιητικού Διαπίστωσης Πάθησης για την Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026

πανελλαδικές 2025Αναφορικά με την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026, ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις, σας ενημερώνουμε ότι οι υποψήφιοι της ειδικής αυτής κατηγορίας,  σύμφωνα με τις διατάξεις του αρ. 35 του Ν.3794/2009 (Α΄156), όπως τροποποιήθηκε

Συνέχεια ανάγνωσης

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/lykservi/2024/12/18/energopoiisi-eptamelon-epitropon-gia-ekdosi-pistopoiitikoy-diapistosis-pathisis-gia-tin-eisagogi-stin-tritovathmia-ekpaideysi-atomon-poy-paschoyn-apo-sovares-pathiseis-to-akadimaiko-etos-2025-2026/

Το ΓΕΛ Σερβίων στην 48η Εθνική Συνδιάσκεψη Επιλογής του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου Νέων Ελλάδας (ΕΚΝΕ) στη Θεσσαλονίκη

02Στην 48η Εθνική Συνδιάσκεψη Επιλογής του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου Νέων Ελλάδος που διεξήχθη από τις 13 έως τις 16 Δεκεμβρίου 2024 στη Θεσσαλονίκη συμμετείχε το ΓΕΛ Σερβίων με τη μαθήτρια της Β’ τάξης Θωμαή Μπαλτά και υπεύθυνη εκπαιδευτικό τη Διευθύντρια του Σχολείου Βιβή Μπουμπουρέκα.

Η θεματική της Συνδιάσκεψης, που είχε τίτλο “Λιμάνι της Καινοτομίας: Διασφαλίζουμε μία ανθρωποκεντρική ψηφιακή μετάβαση και προάγουμε την απορρόφηση των νέων στην αγορά εργασίας,” εστίασε στην ενίσχυση logoτης ψηφιακής καινοτομίας, παράλληλα με την προστασία των ανθρωπίνων αξιών και τη διευκόλυνση της ένταξης των νέων στην αγορά εργασίας.

 

ομαδική

 

14

Η μαθήτρια του ΓΕΛ Σερβίων εντάχθηκε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή ENVI, MOTION FOR A RESOLUTION BY THE COMMITTEE ON ENVIRONMENT, PUBLIC HEALTH AND FOOD SAFETY οι αποφάσεις της οποίας ψηφίστηκαν από τη Γενική Ολομέλεια.

 

Η Θωμαή δήλωσε για την εμπειρία της: “Η συμμετοχή μου στη Συνδιάσκεψη υπήρξε μια ενδιαφέρουσα και μοναδική εμπειρία. Με ώθησε στην ανάλυση και εμβάθυνση στα σύγχρονα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι κοινωνίες μας. Μέσα από τις συζητήσεις και τις εργασίες, συνειδητοποίησα την αξία της αναγνώρισης αυτών των προκλήσεων και της αναζήτησης λύσεων σε συνεργασία με άλλα άτομα.
Εκτός από αυτό, μου δόθηκε η ευκαιρία να συνεργαστώ με άλλους συμμετέχοντες από διάφορα μέρη της Ελλάδας τονίζοντας τη σημασία της ομαδικότητας και της συλλογικής προσπάθειας για την επίτευξη ενός κοινού στόχου.
Το σπουδαιότερο, βέβαια, ήταν ότι είχα τη δυνατότητα να βιώσω τον τρόπο λειτουργίας των νομοθετικών οργάνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τη λήψη αποφάσεων, μέσω της οποίας συνειδητοποίησα την πραγματική έννοια του να είσαι Ευρωπαίος πολίτης, αφού δημιούργησα μια σφαιρική εικόνα για το πως οι αποφάσεις που λαμβάνονται στην Ευρώπη έχουν άμεσο αντίκτυπο στη ζωή μας και πόσο ουσιαστική είναι η ενεργή συμμετοχή στη διαμόρφωση του μέλλοντος της ΕΕ.
Τέλος, με την συμμετοχή μου γνώρισα πολλά άτομα, ανέπτυξα νέες φιλίες κι ένιωσα πως η κοινωνικότητα και η ανταλλαγή απόψεων είναι πολύτιμοι τρόποι για να διευρύνεις τον κόσμο σου.
Αν έχετε την ευκαιρία να συμμετέχετε σε κάτι αντίστοιχο, μην το διστάσετε! Είναι μια μοναδική ευκαιρία που θα σας βοηθήσει να εξελιχθείτε αλλά και να δημιουργήσετε αληθινές σχέσεις”.

 

Η μαθήτρια του ΓΕΛ Σερβίων συμμετείχε και στο παρακάτω Project

 

 

envi1

 

envi2envi3

 

Η δομή της Συνδιάσκεψης περιλαμβάνει τρία στάδια: α) Δραστηριότητες Δόμησης Ομάδων (Teambuilding), β) Εργασία στις Επιτροπές (Committee Work) και γ) Γενική Ολομέλεια (General Assembly) και συγκέντρωσε πάνω από 120 μαθητές και μαθήτριες από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

 

31

05 06

 

Η συμμετοχή στην Συνδιάσκεψη αποτέλεσε πολύτιμη εμπειρία για τη μαθήτρια του ΓΕΛ Σερβίων, καθώς της δόθηκε η ευκαιρία να μιλήσει Αγγλικά, να εκφράσει τις απόψεις της, να αναπτύξει πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας, να προβληματιστεί πάνω στις σύγχρονες προκλήσεις, και κυρίως, να εξοικειωθεί με τον τρόπο λειτουργίας των νομοθετικών οργάνων της Ευρώπης, βιώνοντας στην πράξη την ιδιότητα του ευρωπαίου πολίτη.

07

 

08 1112

 

21Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο Νέων (ΕΚΝΕ, European Youth Parliament, EYP) είναι ένας οργανισμός με δράση στην Ευρώπη και έδρα το Βερολίνο και απαρτίζεται από 41 εθνικές επιτροπές. Από την ίδρυσή του το 1987, έχει στόχο την προώθηση της ευρωπαϊκής διάστασης στην εκπαίδευση και για την υλοποίησή του στόχου διοργανώνει πάνω από 100 δράσεις εμπλέκοντας σε αυτές πάνω από 25.000 νέους, ετησίως. Μέσω των δράσεών του, το ΕΚΝΕ προωθεί το δημοκρατικό διάλογο και την κοινοβουλευτική συζήτηση σε διαπολιτισμικό επίπεδο, ενθαρρύνει τους νέους  να ανακαλύψουν και περαιτέρω να αναπτύξουν τις ικανότητές τους, να κατανοήσουν τις αρχές του διαλόγου, της συνεργασίας και του σεβασμού καθώς και να προετοιμαστούν για την ανάληψη των ηνίων του μέλλοντος της Ευρώπης.

13 15

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/lykservi/2024/12/16/to-gel-servion-stin-48i-ethniki-syndiaskepsi-epilogis-toy-eyropaikoy-koinovoylioy-neon-elladas-ekne-sti-thessaloniki/

Επίσκεψη – αυτοψία του Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας κ. Γιώργου Αμανατίδη και του Αναπληρωτή Περιφερειάρχη κ. Λάζαρου Γκερεχτέ στο Σχολικό Συγκρότημα Γυμνασίου-Γενικού Λυκείου Σερβίων.

62
Επίσκεψη – αυτοψία πραγματοποίησε ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας κ. Γιώργος Αμανατίδης στο Σχολικό Συγκρότημα Γυμνασίου-Λυκείου Σερβίων συνοδευόμενος από τον Αναπληρωτή Περιφερειάρχη κ. Λάζαρο Γκερεχτέ, τον Προϊστάμενο Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου Σερβίων κ. Λάμπρο Νίκου και από τα στελέχη της ΑΝΚΟ Ζωή Γκερεχτέ, Δημήτρη Πεκόπουλο και Ελένη Τσικαρδάνη.

6463

Αντικείμενο της αυτοψίας ήταν η καταγραφή των αναγκών της Αίθουσας Εκδηλώσεων του Σχολικού Συγκροτήματος, ώστε να καταστεί λειτουργική, μετά από πολλά χρόνια αχρηστίας.
61
Ευχαριστούμε θερμά τον Περιφερειάρχη κ. Γιώργο Αμανατίδη για το προσωπικό ενδιαφέρον και τη διαβεβαίωση εκτέλεσης του έργου καθώς και τα στελέχη της ΑΝΚΟ για τη συμβολή τους.
Ο Διευθυντής του Γυμνασίου Σερβίων      Η Διευθύντρια του ΓΕΛ Σερβίων
 Κυριάκος Τσολακίδης                                             Βιβή Μπουμπουρέκα

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/lykservi/2024/12/16/episkepsi-aytopsia-toy-perifereiarchi-dytikis-makedonias-k-giorgoy-amanatidi-kai-toy-anapliroti-perifereiarchi-k-lazaroy-gkerechte-sto-scholiko-sygkrotima-gymnasioy-genikoy-lykeioy-servion/

Ομαδικές Εργασίες στην Ιστορία της Α’ Λυκείου

Στο πλαίσιο της διδασκαλίας του μαθήματος της Ιστορίας – Ιστορία του Αρχαίου Κόσμου της Α’ τάξης, οι μαθητές και οι μαθήτριες εκπόνησαν ομαδικές εργασίες αναδεικνύοντας δημιουργικά ιστορικά θέματα της διδακτέας ύλης. Και τα τρία τμήματα ασχολήθηκαν με θέματα σχετικά με την Αρχαία Αίγυπτο, τον Μυκηναϊκό κόσμο και την Ομηρική Εποχή.

Το Α1 πρόβαλε χαρακτηριστικά δείγματα τέχνης και των τριών εποχών

IMG ce733098236b6a4a723ae1981e1876d5 V

IMG 4de09a9f29275e941c1f1caf58208ed8 V IMG 250c2cf3540c317ff1770793f2022066 V IMG 865c28fa40e8dac6300d49b163062e77 V

IMG bd5ef6c07c5a4a798a16f113828f268a VIMG ad6a2dc7dd44345402fa9f5b917ba8da V

 

Το Α2 εστίασε στις κοινωνικές τάξεις των κοινωνιών αυτών

 

IMG b8e08e6bcbacd99ccbc80b3b0e4571e5 V

IMG 01e4e3a4babd1e68ac2b2dc5c427f9f7 V IMG 4bca970299ea3d9f9c70ee3ee2328227 V IMG 4ef63f2a000e377fc563e6111346a55a V  IMG e3107bd28ffbb89226f2ed7c855c2c2f V

 

το Α3 δημιούργησε τρεις γεωγραφικούς χάρτες με το Νείλο, την εξάπλωση των Μυκηναίων και τον πρώτο Ελληνικό Αποικισμό.

IMG 4daf47b417e12cef80b36ea7fa00132f VIMG c0ff55d5db633aa0d01218c5218fb4c0 V

IMG 7c646e3222dc76800c9762a90bbad7a3 V IMG 89d599846ed1d1e0ede6b66ef2c2e69e V IMG 341a12f8d81e5d96a71032d5328edebd V IMG a7d624eede7f06908807ca2fab3178cf V

 

 

Τα παιδιά επέδειξαν μεγάλη προθυμία και συνεργάστηκαν εξαιρετικά. Μέσα από τις εργασίες έγινε φανερό το δημιουργικό ταλέντο των μαθητών και μαθητριών και ταυτόχρονα εμπεδώθηκε η προσληφθείσα γνώση.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες μας απέδειξαν ό,τι ο άνθρωπος μαθαίνει με την καρδιά του γίνεται πραγματικά δικό του και τότε μπορεί να το χρησιμοποιήσει!

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός της δράσης: Στέλλα Σαββοπούλου, φιλόλογος 

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/lykservi/2024/12/12/omadikes-ergasies-stin-istoria-tis-a-039-lykeioy/

Χριστούγεννα στο ΓΕΛ Σερβίων

IMG 20241223 092705

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του ΓΕΛ Σερβίων στόλισαν τις τάξεις τους με Χριστουγεννιάτικα δέντρα και στολίδια.

 

 

 

 

 

 

IMG 20241223 082429 IMG 20241223 082607 IMG 20241223 090348

 

IMG 20241223 090433 IMG 20241223 092223 IMG 20241223 092231

IMG 20241223 082359 IMG 20241223 092644

 

Κάθε χρόνo την τιμητική της έχει η Γ’ τάξη που στολίζει το κεντρικό Χριστουγεννιάτικο δέντρο του Σχολείου. Φέτος, μάλλον το διασκέδασαν πολύ!

IMG 20241211 113217 IMG 20241211 113218

IMG 20241211 113223 1IMG 20241211 113222 1

IMG 20241211 113224IMG 20241211 113159

 

IMG 20241211 113237 2IMG 20241211 113239IMG 20241211 113239 1IMG 20241211 113240

IMG 20241211 113313 1 IMG 20241223 092705

 

 

 

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/lykservi/2024/12/11/christoygenna-sto-gel-servion/

Το ΓΕΛ Σερβίων συμμετέχει “στο musical της Πεντάρας” του Δημοτικού Ωδείου Κοζάνης με μαθήτρια και καθηγήτρια στη χορωδία!

469306866 2711498985687736 5650898095177664492 n

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/lykservi/2024/12/10/to-gel-servion-symmetechei-quot-sto-musical-tis-pentaras-quot-me-mathitria-kai-kathigitria-sti-chorodia/

Πρόγραμμα Ψηφιακού Φροντιστηρίου

ψηφιακόφροντ

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/lykservi/2024/12/10/programma-psifiakoy-frontistirioy/

Η Δραστηριότητα του Μήνα – Δεκέμβρης 2024: Πάμε … αλληλεγγύη! Συγκέντρωση φαρμάκων για το Κοινωνικό Φαρμακείο

imagesΑγαπητοί γονείς και κηδεμόνες των μαθητών και μαθητριών του Σχολείου μας,

Αγαπητές μαθήτριες, αγαπητοί μαθητές,

Οι Άγιες ημέρες των Χριστουγέννων πλησιάζουν, τα σπίτια μας στολίζονται, οι καρδιές ζεσταίνονται, η αλληλεγγύη και η αγάπη προς το συνάνθρωπο βρίσκονται σε πρώτη προτεραιότητα.  

Συνέχεια ανάγνωσης

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/lykservi/2024/12/08/sygkentrosi-farmakon-gia-to-koinoniko-farmakeio/

Μικροσκοπική παρατήρηση με χρήση κάμερας: βιωματική μάθηση στο ΓΕΛ Σερβίων

Στο πλαίσιο εργαστηριακής άσκησης στο μάθημα της Βιολογίας Γ’ Λυκείου ο καθηγητής του Γενικού Λυκείου Σερβίων κ. Γιάννης Λιάμης και η Ομάδα Προσανατολισμού Σπουδών Υγείας πραγματοποίησαν μικροσκοπική παρατήρηση με χρήση κάμερας και ειδικού λογισμικού επεξεργασίας εικόνων και βίντεο.

Το αντικείμενο της παρατήρησης ήταν η Μίτωση δηλ. η κυτταρική διαίρεση των ευκαρυωτικών οργανισμών και  συγκεκριμένα η πυρηνική και η κυτταροπλασματική διαίρεση.

Για τις ανάγκες του πειράματος έγινε δειγματοληψία στο πεδίο και ετοιμασία δείγματος στομάτων φύλλων.

3 a b d

 

IMG 20241126 120440 IMG 20241126 121255 IMG 20241126 121343

IMG 20241126 120521 IMG 20241126 121154 IMG 20241126 121604 IMG 20241126 121719 IMG 20241126 121938

 

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/lykservi/2024/12/08/mikroskopiki-paratirisi-me-chrisi-kameras-viomatiki-mathisi-sto-gel-servion/

Πανελλαδικές 2025: Υποβολή Αίτησης–Δήλωσης για συμμετοχή στις Πανελλαδικές Εξετάσεις των ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ

2025Όπως προβλέπεται από τη νομοθεσία, όλοι οι υποψήφιοι που επιθυμούν να συμμετάσχουν στις Πανελλαδικές εξετάσεις έτους 2025 των Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) και των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ), για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, πρέπει να υποβάλουν στο Λύκειό τους Αίτηση-Δήλωση υποψηφιότητας συμμετοχής στις εξετάσεις αυτές.

Συνέχεια ανάγνωσης

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/lykservi/2024/11/30/ypovoli-aitisis-dilosis-gia-symmetochi-stis-panelladikes-exetaseis-ton-gel-i-epal-etoys-2025/

Δυνατότητα παρακολούθησης μαθημάτων του Ψηφιακού Φροντιστηρίου από τους αποφοίτους ΓΕ.Λ., ΕΠΑ.Λ. και ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ.

ψηφιακό φροντιστήριοΣας γνωρίζουμε ότι κατόπιν σχετικών αιτημάτων, οι απόφοιτοι ΓΕ.Λ., ΕΠΑ.Λ και ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. μπορούν να συνδέονται στην πλατφόρμα https://streaming.digitalschool.gov.gr/ ώστε να έχουν δυνατότητα παρακολούθησης των μαθημάτων του Ψηφιακού Φροντιστηρίου, κάνοντας χρήση του λογαριασμού
τους στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.
• Οι απόφοιτοι της σχολικής χρονιάς 2023-24, μπορούν, αν χρειάζεται, να ανακτήσουν τα στοιχεία του λογαριασμού τους στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο μέσω της διεύθυνσης
https://register.sch.gr/password/reset_password/, ή να απευθυνθούν στο σχολείο αποφοίτησης τους.

Συνέχεια ανάγνωσης

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/lykservi/2024/11/27/dynatotita-parakoloythisis-mathimaton-toy-psifiakoy-frontistirioy-apo-toys-apofoitoys-ge-l-epa-l-kai-en-e-e-gy-l/

Κι άλλη νίκη για την ομάδα ποδοσφαίρου του ΓΕΛ Σερβίων στον αγώνα με το ΓΕΛ Βελβεντού

4-1 για την ομάδα του ΓΕΛ Σερβίων έληξε το σημερινό ματς για την πρόκριση που πραγματοποιήθηκε στο Γήπεδο Σερβίων.  Με αυτογκόλ ξεκίνησε το σκορ, το 2ο γκόλ έβαλε ο Θοδωρής Δήμος, μαθητής της Γ’ τάξης και τα δύο τελευταία ο Νίκος Μπάκανος, μαθητής της Α’ τάξης.

1732559332050 1 1732559332069 1

 

1732559386987 1732559386995

 

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/lykservi/2024/11/25/ki-alli-niki-gia-tin-omada-podosfairoy-toy-gel-servion-ston-agona-me-to-gel-velventoy/

Υλοποίηση Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων του ΓΕΛ Σερβίων για το Σχ. Έτος 2024-2025

sxolikes drastiriotites

 

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γενικού Λυκείου Σερβίων για το σχ. έτος 2023-2024 υλοποιούν τα εξής προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων:

ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ

ΚΑΙ

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΕΚΠ/ΚΩΝ

Νους υγιής εν σώματι υγιή – Η επίδραση της τεχνολογίας στον αθλητισμό (Αγωγής Υγείας)
Μπουμπουρέκα Βιβή, Ζαρογιάννη Ιφιγένεια & Λιάμης Γιάννης
Το Δικαίωμα στην Ελευθερία μέσα από τη Λογοτεχνία (Πολιτιστικό)
Τσικαρδάνη Ολυμπία, Μύρου Ευαγγελία & Παπαδημητρίου Ξανθή
Αρχοντικά των Σερβίων και της Κέρκυρας (Πολιτιστικό)
Μύρου Ευαγγελία, Γκατζόφλια Άννα & Λαγογιάννη Στέλλα
Κατασκευή Σεισμογράφου Ρομποτική και STEM (Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης) Τσιόπτσιας Εμμανουήλ, Δράκου Στέλλα

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/lykservi/2024/11/25/ylopoiisi-programmaton-scholikon-drastiriotiton-toy-gel-servion-gia-to-sch-etos-2024-2025/

Παρουσίαση δύο βιβλίων της καθηγήτριας του ΓΕΛ Σερβίων Ολυμπίας Τσικαρδάνη στη Σιάτιστα.

1732613319519Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση δύο βιβλίων της καθηγήτριας του Γενικού Λυκείου Σερβίων, φιλολόγου και συγγραφέα κ. Ολυμπίας Τσικαρδάνη στη Σιάτιστα.  Η Ολυμπία Τσικαρδάνη  συγγραφέας και φιλόλογος από τα Σέρβια Κοζάνης, γνωστή για τη συγγραφή ποιημάτων, διηγημάτων, δοκιμίων και θεατρικών έργων. Έχει δημοσιεύσει σημαντικά έργα, όπως τη συλλογή διηγημάτων “Τα Τοπία της Στοργής” και την ποιητική συλλογή “Αψιθιά με Μέλι”, που έχουν παρουσιαστεί σε διάφορες πόλεις και αναδεικνύουν τη λυρική της γραφή. 

 

 

468361401 554540227195411 6486509901810579956 n Η συγγραφέας συνδυάζει στη δουλειά της την αγάπη για τη φύση και τις ανθρώπινες εμπειρίες, προσφέροντας έργα που εξερευνούν τη βαθιά ψυχολογία της καθημερινότητας και της ευαισθησίας. Τα έργα της έχουν αποσπάσει βραβεία και αναγνωρίζονται για την ποιητική τους αισθητική και το βαθύ ανθρωποκεντρικό τους μήνυμα.

Η παρουσίαση διοργανώθηκε από τις εκδόσεις Παρέμβαση, το Σύνδεσμό Φιλολόγων Κοζάνης σε συνεργασία με το Μουσικό Σχολείο Σιάτιστας και το Δήμο Βοΐου.  Για τα βιβλία μίλησαν η Αγνή Παπακώστα, Δρ. Φιλολογίας ΑΠΘ, η Κυριακή Μαυροφυλλίδου, φιλόλογος υπ. Δρ. Πανεπιστημίου Δυτ. Μακεδονίας.  Κιθάρα έπαιξε ο μαθητής Γιώργος Μαυροφυλλίδης, ενώ το συντονισμό είχε ο Διευθυντής του Μουσικού Σχολείου Σιάτιστας κ. Θωμάς Θεοδωρόπουλος. 

468044030 10213055598940224 2465104255952536783 n468327899 10213055599540239 1409864659791635971 n

 

received 438678512363071 724x1024 1

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/lykservi/2024/11/24/paroysiasi-dyo-vivlion-tis-kathigitrias-toy-gel-servion-olympias-tsikardani-sti-siatista/

Συμμετοχή του ΓΕΛ Σερβίων στην Ημερίδα της ΟΛΜΕ “Η Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση τον 21ο αιώνα: αντιθέσεις, προκλήσεις, ευκαιρίες” στα Γιάννενα

20250115 173555 20250115 173720Η Ομοσπονδία Λειτουργών  Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ) με αφορμή τον εορτασμό των 100 χρόνων από την ίδρυσή της, σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης (ΠΤΔΕ) του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, που φέτος συμπληρώνει 40 χρόνια ακαδημαϊκής λειτουργίας, διοργάνωσαν Επιστημονική Ημερίδα στο Συνεδριακό Κέντρο Κάρολος Παπούλιας, με θέμα: «Η Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στον 21ο αιώνα: αντιθέσεις, προκλήσεις, ευκαιρίες», την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2024, 8.30-15.00.

ολυμπία2

Το ΓΕΛ Σερβίων εκπροσωπήθηκε στην Ημερίδα από τη Διευθύντρια Βιβή Μπουμπουρέκα και τους εκπαιδευτικούς Άννα Γκατζόφλια, Στέλλα Δράκου,  Έλσα Ζυγούρη, Δροσιά Τζήκα και Ολυμπία Τσικαρδάνη, η οποία μάλιστα συμμετείχε στην Ημερίδα με τοποθέτηση.

 

 

 

 

ΟΛΜΕ προεδρείοΠροεδρείο:

Κωνσταντίνος Γαβριλάκης, Αναπληρωτής Πρόεδρος ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

Νικόλαος Παπαχρήστος, Ταμίας ΟΛΜΕ

Ευάγγελος Παπαϊωάννου, Πρόεδρος ΕΛΜΕ Ιωαννίνων

9.15-10.15 Χαιρετισμοί

τσούχλος110.15-10.40 Η ιστορική πορεία της ΟΛΜΕ: Θεόδωρος Τσούχλος, Πρόεδρος ΟΛΜΕ

10.40-11.00 Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στον 21ο αιώνα: Μαρία Λιακοπούλου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Παιδαγωγικής, ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

11.00-11.20 Μαθητές με αναπηρία/ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Μια μεγάλη πρόκληση

Σπυρίδων-Γεώργιος Σούλης, Καθηγητής Ειδικής Αγωγής, ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

11.20-12.20 Συζήτηση- τοποθετήσεις

σούλης1 σούλης3

 

IMG 20241129 12354412.20- 13.00 Μουσική εκδήλωση: Μουσικό Σύνολο Συμφωνικής Ορχήστρας Μουσικού Σχολείου Ιωαννίνων «Νικόλαος Δούμπας»

Διεύθυνση: Κωνσταντίνος Καραπάνος

Διδασκαλία: Μιχαήλ Ντέμσιας – Νικόλαος Γιούλης – Ελένη Κιτσιούλη

 

 

Μπράτης 1Χαιρετισμός του μέλους της ΕΕ της ΑΔΕΔΥ Δημήτρη Μπράτη στην ημερίδα της ΟΛΜΕ στα Γιάννενα, 29/11/24 με θέμα: «Η δευτεροβάθμια εκπαίδευση τον 21ο αιώνα: Αντιθέσεις, προκλήσεις, ευκαιρίες»

 Αγαπητοί συνάδελφοι, καλημέρα,

 Θέλω καταρχάς να ευχαριστήσω το ΔΣ της ΟΛΜΕ για την πρόσκληση που μας έστειλε, προκειμένου να απευθύνουμε χαιρετισμό στη σημερινή ημερίδα, με αφορμή τη συμπλήρωση 100 χρόνων από την ίδρυση της ΟΛΜΕ, μιας ιστορικής ομοσπονδίας που έδωσε μεγάλους αγώνες για την αναβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης και του ρόλου του εκπαιδευτικού.

Πριν δυο χρόνια σε μια αντίστοιχη εκδήλωση στην Αθήνα γιορτάσαμε τα 100 χρόνια από την ίδρυση της ΔΟΕ, η οποία είχε πραγματοποιήσει το ιδρυτικό της συνέδριο τον Απρίλη του 2021. Ακολούθησε δύο χρόνια μετά, το ιδρυτικό συνέδριο της ΟΛΜΕ, τον Μάρτη του 2024, και δύο χρόνια μετά, τον Μάιο του 2026 ιδρύθηκε η ΑΔΕΔΥ ως Συνομοσπονδία Δημοσίων Υπαλλήλων Ελλάδας (1926).

Η ίδρυση των πρώτων οργανωμένων, συνδικαλιστικών, εκπαιδευτικών ομοσπονδιών πραγματοποιήθηκε ως μια προσπάθεια οργάνωσης ατόμων του ίδιου κλάδου, με κοινό στοιχείο την ικανοποίηση των εκπαιδευτικών και επαγγελματικών τους αιτημάτων, στοιχεία που τους ένωναν και ως Δ.Υ.

Η ΟΛΜΕ ιδρύθηκε σε μια εποχή πολιτικών και κοινωνικών ανακατατάξεων στη χώρα. Η δεκαετία του 1920, στην οποία ιδρύθηκαν οι δύο ομοσπονδίες, ΔΟΕ και ΟΛΜΕ σημαδεύτηκε από τη Μικρασιατική καταστροφή και τη μεγάλη διαμάχη για το ζήτημα της γλώσσας. Μάλιστα η διαμάχη για το ζήτημα της γλώσσας είχε οδηγήσει και στη διάσπαση της ΔΟΕ στα μέσα της δεκαετίας του 1920.

Από την αρχή της λειτουργίας της, η ΟΛΜΕ κατέβαλε προσπάθειες για την ενίσχυση της ποιότητας της εκπαίδευσης, την καλύτερη προστασία των εργασιακών συνθηκών των καθηγητών και την αναγνώριση της αξίας του έργου τους στην κοινωνία. Απέναντι σε κάθε είδους πολιτική ή κοινωνική πρόκληση, η ΟΛΜΕ υπήρξε πάντα ο βασικός φορέας διαλόγου και διεκδίκησης για τα θέματα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα.

Στην πορεία του χρόνου, η ΟΛΜΕ διαδραμάτισε κεντρικό ρόλο σε πολλούς αγώνες για την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού συστήματος και την αναγνώριση της επαγγελματικής αξίας των καθηγητών. Από τις διεκδικήσεις για καλύτερους μισθούς και εργασιακές συνθήκες, μέχρι την πάλη για την ενίσχυση της δημόσιας εκπαίδευσης εν γένει, η ΟΛΜΕ βρέθηκε πάντα στην πρώτη γραμμή των εξελίξεων.

Το πρώτο μισό του 20ού αιώνα υπήρξε ιδιαίτερα δύσκολο για την ΟΛΜΕ, καθώς η πολιτική κατάσταση στη χώρα ήταν τεταμένη, με την Ελλάδα να περνά από τη δικτατορία του Μεταξά, τον πόλεμο και την κατοχή, και την περίοδο του Εμφυλίου. Ωστόσο, ακόμη και υπό αυτές τις συνθήκες, η ΟΛΜΕ συνέχισε να αγωνίζεται για τα δικαιώματα των εκπαιδευτικών, αν και συχνά υπό περιορισμούς ή διώξεις.

Η ΟΛΜΕ θα πάψει να λειτουργεί το 1936, όπως και όλες οι ομοσπονδίες,  με την εγκαθίδρυση της δικτατορίας του Μεταξά.  Η  επανίδρυση της ΟΛΜΕ θα γίνει το 1949, σε ένα πλαίσιο αυστηρά καθορισμένο στη μετεμφυλιακή πραγματικότητα. Το 1950 θα βρει και τις δυο Ομοσπονδίες (ΟΛΜΕ-ΔΟΕ) ενταγμένες στην επανιδρυμένη ΑΔΕΔΥ κι ο Δημοσιοϋπαλληλικός Κώδικας (1811/51) θα οριοθετήσει τα ασφυκτικά όρια κίνησης της συνδικαλιστικής τους παρουσίας.

Η μεταπολεμική περίοδος χαρακτηρίστηκε από τις έντονες διεκδικήσεις σε μια πραγματικότητα εξαιρετικά σύνθετη και πολλές φορές αντίξοη. Η ΟΛΜΕ όπως και όλες οι ομοσπονδίες έπαυσε την περίοδο 1967 – 1974 τη δημοκρατική της λειτουργία, αφού η δικτατορία διόρισε Διοίκηση. Αμέσως μετά τη μεταπολίτευση, οι διεκδικήσεις της ΟΛΜΕ επανήλθαν με μεγαλύτερη ένταση.

Θέλω εδώ να τονίσω τη μεγάλη συμβολή της ΟΛΜΕ στον εκδημοκρατισμό του συνδικαλιστικού κινήματος και ιδιαίτερα στον πρωταγωνιστικό ρόλο που έπαιξε το 1981 – 82 στον εκδημοκρατισμό της ΑΔΕΔΥ. Τότε, μαζί με άλλες ομοσπονδίες, προσέφυγαν κατά της δοτής διοίκησης της ΑΔΕΔΥ, και κατάφερε τη διεξαγωγή ενός πραγματικά δημοκρατικού συνεδρίου με βάση τον Ν1264/82. Καθοριστικό ρόλο σε αυτό είχε παίξει ο τότε πρόεδρος της ΟΛΜΕ και, αργότερα, πρώτος πρόεδρος της δημοκρατικής ΑΔΕΔΥ, ο αείμνηστος Δημήτρης Κίτσιος.

Στη δεκαετία του 1980 και του 1990  με  σημαντική επίδραση  των συνδικαλιστικών κινημάτων, οι εκπαιδευτικοί κατέκτησαν σημαντικές αυξήσεις στους μισθούς τους και βελτιώσεις στα εργασιακά τους δικαιώματα, ενώ η ΟΛΜΕ διατήρησε τον ρόλο της ως ο βασικός συνομιλητής του κράτους για την παιδεία.

Από το 2000 και μετά, η ΟΛΜΕ επικεντρώθηκε στην υπεράσπιση του δημόσιου χαρακτήρα της εκπαίδευσης, καθώς και στην αντίσταση στις περικοπές δαπανών και τις συχνές μεταρρυθμίσεις που συχνά αγνοούσαν τις ανάγκες των εκπαιδευτικών και των μαθητών. Εν μέσω κρίσεων και οικονομικών περιορισμών, η ΟΛΜΕ συνέχισε τον αγώνα της για την προάσπιση των συμφερόντων των εκπαιδευτικών και τη διατήρηση της ποιότητας της δημόσιας εκπαίδευσης.

Σήμερα, μετά από έναν αιώνα δράσης και αγώνα, η ΟΛΜΕ συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της υπεράσπισης των δικαιωμάτων των καθηγητών και της διασφάλισης των συμφερόντων της δημόσιας εκπαίδευσης. Οι προκλήσεις παραμένουν, καθώς η εκπαιδευτική πολιτική και οι συνθήκες εργασίας συνεχώς μεταβάλλονται. Ωστόσο, η ΟΛΜΕ παραμένει ένα αναπόσπαστο κομμάτι του κοινωνικού και εκπαιδευτικού τοπίου της χώρας, συνεχίζοντας τον αγώνα για καλύτερη εκπαίδευση για όλους και για αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας για τους δασκάλους.

Η ΟΛΜΕ, αν και βρίσκεται μπροστά σε μια νέα εποχή γεμάτη προκλήσεις και αβεβαιότητες, παραμένει πιστή στις βασικές αρχές της: την υπεράσπιση της δημόσιας εκπαίδευσης, τη στήριξη των εκπαιδευτικών και τη διασφάλιση των κοινωνικών και μορφωτικών δικαιωμάτων της νέας γενιάς. Η ΟΛΜΕ συνεχίζει να αγωνίζεται για τη δικαιοσύνη και την ισότητα στην εκπαίδευση, και να προβάλλει τις ανάγκες των εκπαιδευτικών, υπερασπιζόμενη ταυτόχρονα τη σημασία του δημόσιου χαρακτήρα της εκπαίδευσης στην κοινωνία.

Η επέτειος των 100 χρόνων από την ίδρυση της ΟΛΜΕ είναι μια αφορμή για να θυμηθούμε τις κατακτήσεις που έγιναν με αγώνες, αλλά και να αναλογιστούμε τις προκλήσεις που παραμένουν μπροστά μας, για μια εκπαίδευση πιο ανθρώπινη, πιο δίκαιη και πιο ανοιχτή για το μέλλον όλων.

 

Σας ευχαριστώ

conference poster final scaled 1

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/lykservi/2024/11/24/symmetochi-toy-gel-servion-stin-imerida-tis-olme-quot-i-deyterovathmia-ekpaideysi-ton-21o-aiona-antitheseis-prokliseis-eykairies-quot-sta-giannena/

Νίκη για την ομάδα ποδοσφαίρου του ΓΕΛ Σερβίων στον αγώνα με το ΕΠΑΛ

Νίκη με 1-0 σημείωσε η ομάδα ποδοσφαίρου του ΓΕΛ Σερβίων απέναντι στην αντίστοιχη του ΕΠΑΛ Σερβίων στο σχολικό πρωτάθλημα.Το γκολ έβαλε ο μαθητής της Α’ τάξης Νίκος Μπάκανος.

1732396562112 IMG 20241119 102045 IMG 20241119 102054 IMG 20241119 102055

 

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/lykservi/2024/11/19/niki-gia-tin-omada-podosfairoy-toy-gel-servion-ston-agona-me-to-epal/

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση