Το σχολείο μας τίμησε τη μνήμη πολλών εκατομμυρίων θυμάτων του ολοκαυτώματος
( ημέρα μνήμης και τιμής η 27 Ιανουαρίου)
Στο δίωρο αφιέρωμα :
1. Οι μαθητές ζήτησαν από πρόγραμμα τεχνητής νοημοσύνης (ΤΝ) να τους δώσει πληροφορίες για το Ολοκαύτωμα των Εβραίων και άλλων ομάδων. Κατόπιν ζητήθηκε από την ΤΝ να εξάγει ποίημα αφιερωμένο στο ολοκαύτωμα.
Οι μαθητές και οι καθηγητές αξιολόγησαν το εξαγόμενο και έγινε μια μικρή συζήτηση για τα οφέλη και τους κινδύνους της ΤΝ.
Ακολούθησε μικρό διαδραστικό βίντεο για το πώς ξεκίνησε και τελείωσε το ολοκαύτωμα.
2. Τη σκυτάλη πήρε ο ψυχολόγος του κέντρου πρόληψης Καρδίτσας κ. Παρλαβαντζα με θέμα ρητορική μίσους. Στη συζήτηση που ακολούθησε αναλύθηκαν τα αίτια του φαινομένου και η ενδεδειγμένη αντιμετώπιση του. Επίσης αναδείχθηκε η σημασία της ψυχικής ανθεκτικότητας και το πλαίσιο ανάπτυξης της. Αποδόθηκε η σημασία της θετικής ψυχολογίας και ο διάλογος επικεντρώθηκε στην επιλογή του κάθε ανθρώπου να χτίσει την επικοινωνία και τη σχέση όχι στη διαφορά αλλά στην κοινή οπτική.