Οδηγίες για ανάκτηση η δημιουργία κωδικών
Η Επιμόρφωση Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε σχεδιάζεται να ξεκινήσει στις αρχές Απριλίου 2024. Οι αιτήσεις σύντομα στο https://e-pimorfosi.cti.gr/
Η διάρκεια είναι 36 ώρες απο αρχές Απριλίου μέχρι Αρχές Ιουλίου
12 δίωρα την εβδομάδα, δηλ 24 ώρες είναι σύγχρονες εξ’ αποστάσεως συνεδρίες παρουσία Επιμορφωτή. Άλλες 12 ώρες είναι ασύγχρονες εξ’αποστάσεως, μία ώρα σε κάθε εβδομάδα, ειναι μελέτη υλικού, καθοδήγηση – παροχή ανατροφοδότησης από τους επιμορφούμενους και τους επιμορφωτές.
Δικαιούχοι είναι όλοι οι εκπαιδευτικοί μόνιμοι, αναπληρωτές, δημόσιων ή ιδιωτικών σχολείων που δε παρακολούθησαν Β1, Β2 ή Β επίπεδου επιμόρφωση. (13 διαφορετικά courses θα γίνουν, έναντι 4 της προηγούμενης περιόδου)
Οι έχοντες πιστοποίηση Α επιπέδου χρησιμοποιούν τους κωδικούς τους απο εκείνη τη φάση. Υπάρχει η δυνατότητα εύκολα να ανακτηθούν οι κωδικοί.
Οι μη έχοντες Α επίπεδο κάνουν πρώτα εγγραφή
https://e-pimorfosi.cti.gr/mis/home σε αυτό το σύνδεσμο γίνεται η είσοδος και η εγγραφη
Στόχοι της επιμόρφωσης Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε. είναι, οι επιμορφούμενοι εκπαιδευτικοί:
• να μπορούν να αξιοποιούν εκπαιδευτικά τις δυνατότητες που παρέχουν οι εκπαιδευτικές πλατφόρμες και αποθετήρια συλλογής και διάθεσης ψηφιακού υλικού,
• να γνωρίσουν τα χαρακτηριστικά, τις λειτουργίες και τους τρόπους αποδοτικής χρήσης των περιβαλλόντων που υποστηρίζουν και διευκολύνουν τη λειτουργία της
κοινότητας της σχολικής τάξης για την επικοινωνία, τη διάθεση και διαμοίραση υλικού, την ανάθεση-εκπόνηση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων κ.α. (πχ. πλατφόρμα e-me, e-class)
• να γνωρίσουν τα χαρακτηριστικά, τη λειτουργία και τους τρόπους αποδοτικής χρήσης των διαδραστικών συστημάτων και μεθόδων διδασκαλίας στην εκπαιδευτική
διαδικασία,
• να αποκτήσουν εποπτεία για τα σύγχρονα εργαλεία γενικής χρήσης, το διαδίκτυο και τις νέες διαστάσεις του, καθώς και να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα ασφαλούς
χρήσης του, ενώ
• παράλληλα, να ενημερωθούν για τυχόν εξελίξεις στην τεχνολογία και στις αναδυόμενες τεχνολογίες (Εικονική Πραγματικότητα – VR, Επαυξημένη Πραγματικότητα – AR, Internet of Things – IoT, Τεχνητή Νοημοσύνη – AI κ.α.), σε
συνάρτηση με σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις (STEAM κ.α.)
• να γνωρίσουν τις βασικές αρχές που διέπουν τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες και τα εκπαιδευτικά σενάρια και την εφαρμογή τους μέσα από την παρουσίαση σχετικών παραδειγμάτων,
• να κατανοούν τις προϋποθέσεις και τις δυνατότητες αξιοποίησης των ψηφιακών τεχνολογιών στο σχολείο, για την αναβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας