Ευχαριστούμε θερμά την κ. Καβαλέρη Αθηνά και τον κ. Μόσχοβα Δημήτρη, καθώς και τον κ. Κωνστάντιο Άγγελο που έκαναν πιο νόστιμη τη σημερινή μέρα της σχολικής κοινότητας του Γενικού Λυκείου Μούδρου κι έφεραν το χαμόγελο και το κέφι στους μαθητές και στις μαθήτριες του σχολείου, αλλά και στους εκπαιδευτικούς.
Και του χρόνου!

Μια δυνατή ταινία για τη σχολική βία, το φανατισμό, την απόρριψη του διαφορετικού, τα χαρακτηριστικά της φασιστικής νοοτροπίας παρακολούθησαν σήμερα οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας. Το θύμα γίνεται θύτης, η εκμετάλλευση του αδύνατου γίνεται μεθοδολογία, οι χειριστικές συμπεριφορές δημιουργούν πιόνια, συχνά όμως ο έλεγχος χάνεται. Το “Κύμα” μας προβλημάτισε.

 

Μοιραζόμαστε μαζί σας τη χαρά της Λημνιάς συγγραφέας κ. Ρούλας Σαμαϊλίδου-Βάκου, όταν διαπίστωσε ότι στο φύλλο Φεβρουαρίου του “Λυκειακού Παλμού του Μούδρου”, που μόλις κυκλοφόρησε, υπάρχει μια καλογραμμένη και διεισδυτική κριτική του βιβλίου της “Ένας Τούρκος στο σαλόνι μου” από τη μαθήτριά μας της Α΄Λυκείου, Ασπασία Χαβιά. Χαιρόμαστε που το κείμενο την άγγιξε. Πολλά συγχαρητήρια στη μαθήτριά μας.
Μη χάσετε το καινούριο μας φύλλο.
εν1

Παρασκευή, 8 Μαρτίου στις 11.30 στην αίθουσα εκδηλώσεων ΓΕ.Λ.-ΕΠΑ.Λ. Μούδρου γιορτάζουμε τη Γυναίκα.
Θα μιλήσει η Δήμαρχος Λήμνου κ. Γεώργα Ελεωνόρα
Παρεμβάσεις από γυναίκες της πολιτικής.
Αναφορά στο ρόλο της Unesco από την Εθνική Συντονίστρια του Δικτύου Συνεργαζόμενων Σχολείων της Unesco, κ. Δηλάρη Βέρα.
Κατάθεση ψυχής από μια γυναίκα-νικήτρια της ζωής.
Στην εκδήλωση συμμετέχουν:
το Κέντρο Κοινότητας Δήμου Λήμνου
το ΚΕΠ Υγείας Δήμου Λήμνου
μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων
εκπαιδευτικοί και μαθητές/τριες του Γενικού Λυκείου Μούδρου.
Η εκδήλωση είναι ανοιχτή για το κοινό.
Σας περιμένουμε.
ekgyn1

Με 4-2 ολοκληρώθηκε ο Τελικός Ποδοσφαίρου των Πανελλήνιου Μαθητικού Πρωταθλήματος στο νησί της Λήμνου. Η εξαιρετική ομάδα μας, που έπαιξε με σθένος και πάθος, νικήθηκε από τους πολύ καλούς αντιπάλους της, τους μαθητές του ΕΠΑ.Λ Μύρινας . Θερμά συγχαρητήρια στους νικητές και τις ευχές μας για καλή επιτυχία στην επόμενη φάση.
Θερμά συγχαρητήρια όμως και στα δικά μας παιδιά, τους νικητές της καρδιάς μας, για τον εξαιρετική και αξιοπρεπή παρουσία τους και στους εξαιρετικούς προπονητές τους, κ. Βασιλειος Λασκαρελιας και Βούλα Στεφάκη .
Επίσης, η Διεύθυνση του σχολείου και το σύνολο της Σχολικής Κοινότητας του Γενικού Λυκείου Μούδρου, και ιδιαίτερα οι αθλητές και οι προπονητές τους, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον γιατρό-καρδιολόγο κ. Νίκος Μαρινάκης για τις υπηρεσίες που προσφέρει στη διεξαγωγή των σχολικών αγώνων όλα αυτά τα χρόνια.
Επίσης, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε και τον σύνδεσμο των διαιτητών για την ομαλή διεξαγωγή του σχολικού πρωταθλήματος και πιο συγκεκριμένα τους κ.κ. Βασίλη Καράμαλη, Γιωργο Σιδηρόπουλο και Αντώνιο Λαρδή.
Χωρίς την αρωγή τους η διεξαγωγή των αγώνων δεν θα ήταν εφικτή.
Κλείνοντας τον κύκλο των ευχαριστιών, ευχαριστούμε θερμά και τον υπεύθυνο αγώνων, κ. Γάλλο Γεώργιο, Καθηγητή Φυσικής Αγωγής του Γυμνασίου Λιβαδοχωρίου, για την άψογη διοργάνωση και την αγαστή συνεργασία με τους γυμναστές όλων των σχολείων που συμμετείχαν.
πρ1 πρ2

Ανάμεσα στις 20 ΚΟΙΝΣΕΠ (Κοινωνικές Επιχειρήσεις) που διακρίθηκαν από τις 60 ιδέες που κατατέθηκαν στο Διαγωνισμό Κοινωνικής Καινοτομίας – SIR για το σχολικό έτος 2023-24 για την επιχειρηματική τους ιδέα οι ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ του ΜΟΥΔΡΟΥ, μια κοινωνική επιχείρηση που οραματίζεται τη δημιουργία ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΧΡΟΝΟΥ στην περιοχή.
Μου κρατάς το παιδί, σου κλαδευω τον κήπο. Πηγαίνεις για τα ψώνια μου, σου φτιάχνω το κέικ για το πρωινό των παιδιών σου. Μου διαβάζεις τον μικρό στα μαθηματικά, σου φτιάχνω τα νύχια. Όλοι έχουμε δεξιότητες που μπορούμε να αξιοποιήσουμε και καθώς οι καιροί είναι δύσκολοι και το χρήμα λιγοστό, η αλληλεγγύη είναι το όπλο μας για να ζούμε καλύτερα και ποιοτικότερα. Προχωράμε στο business plan σε συνεργασία με τη μέντορά μας.
Οι Τραπεζίτες του Μούδρου
Λασκαρογλου Βασω
Δημητρόπουλου Μαρία
Μπατσουλη Μελινα
Και η συντονίστρια τους
Παπαπαναγιώτου Μαρια.
ξανν

Podcast στο European School Radio
Οι μαθήτριες της Α’ Λυκείου Μελίνα Μπατσούλη, Δέσποινα Χασάπη και Νίκη Πλωμαρίτη συνεργάστηκαν για τη δημιουργία ενός podcast, με θέμα τα αξιοθέατα της Λήμνου! Όπως μας προτρέπει η Μελίνα, ας καθίσουμε αναπαυτικά κι ας το απολαύσουμε!
https://europeanschoolradio.eu/

Ευχαριστούμε θερμά τη Διεύθυνση Β/θμιας Εκπ/σης Λέσβου και τη Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Βορείου Αιγαίου για την εμπεριστατωμένη ενημέρωση των μαθητών του Λυκείου αναφορικά με το επάγγελμα του αστυνομικού και την εισαγωγή στις Αστυνομικές Σχολές που πραγματοποιήθηκε σήμερα Πέμπτη, 22 Φεβρουαρίου και ώρα 12.30 διαδικτυακά.

Στο δεύτερο στάδιο του προγράμματος που υλοποιούμε σε συνεργασία με το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Μεσολογγίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ’ Λυκείου αυτή τη φορά, συνδυάζοντας διαθεματικά τον αντίστοιχο θεματικό κύκλο για το περιβάλλον στη Νεοελληνική Γλώσσα, διεξήγαγαν έρευνα γύρω από το πρόβλημα των μη βιώσιμων πόλεων και προέβησαν στην τεκμηρίωση των στοιχείων που συμβάλλουν σε αυτό. Στο πλαίσιο αναζήτησης λύσεων για δημιουργία βιώσιμων πόλεων και κατοικιών οι μαθητές ενθαρρύνονται να κάνουν μία διερεύνηση καταρχάς σε τοπικό επίπεδο, στην πόλη που ζουν. Μέσα από τη μελέτη περίπτωσης μιας παραδοσιακής κατοικίας και μιας σύγχρονης κατοικίας του 21ου αιώνα, καλούνται να συγκρίνουν τους δύο τύπους κατοικίας, να απαριθμήσουν ομοιότητες και διαφορές, να καταγράψουν επιπτώσεις στο φυσικό περιβάλλον στην κάθε περίπτωση και να καταλήξουν στα προσωπικά τους συμπεράσματα για τη σχέση ανθρώπου-φυσικού περιβάλλοντος στο παρελθόν και σήμερα μέσα από τον τρόπο δόμησης των κατοικιών και γενικότερα της ανάπτυξης των πόλεων (ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 2). Το παρόν δημιουργήθηκε στο πλαίσιο υλοποίησης του Προγράμματος Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία του Κ.Ε.ΠΕ.Α./Κ.Π.Ε. Μεσολογγίου με τίτλο “ΒΙΩΣΙΜΕΣ ΠΟΛΕΙΣ: τέχνη για τη ζωή”, το οποίο υλοποίησε το σχολείο μας το σχολικό έτος 2023-2024
Συμπεριέλαβαν τα μηνύματά τους σε μία αφίσα που δημιούργησαν! Μπράβο στα παιδιά της Γ’ Λυκείου!
Υπεύθυνοι προγράμματος οι εκπαιδευτικοί: κ. Καραγιάννης Στέλιος, Λιζέτα Ταραμάνη.
βι1 βι3 β221