23ο Συμπόσιο ΟΥΝΕΣΚΟ – Κλιματική αλλαγή & λειψυδρία
Στις 27/02/2025, το ΓΕΛ Λαυρίου συμμετείχε στο 23ο Συμπόσιο της Ουνέσκο που διοργανώθηκε από την Ελληνογαλλική Σχολή των Ουρσουλινών με θέμα την κλιματική αλλαγή και τη λειψυδρία. Στο συνέδριο συμμετείχαν μαθητές από σχολεία της Αθήνας και της Κύπρου, όπου αντάλλαξαν απόψεις, προβληματισμούς και προτάσεις για τη διαχείριση των υδάτινων πόρων, συμβάλλοντας σε έναν ουσιαστικό διάλογο για το μέλλον του πλανήτη μας.
Μια συνάντηση που ένωσε τις φωνές των νέων για την ανάδειξη της ανάγκης προστασίας του πολυτιμότερου αγαθού της ζωής: του νερού. Μαζί για ένα βιώσιμο μέλλον!
Οι μαθήτριες/ μαθητές που συμμετείχαν ήταν οι εξής:
Γαβριηλίδη Ειρήνη
Δέδες Αναστάσιος
Δουράμπεης Λάμπρος
Κατσίκη Φλώρα
Μαυριδερού Δανάη
Σκιαδά Σεμίνα
Τόγια Ζηνοβία
Τσανακτσίδη ‘Όλγα
Φελεμέγκα Μαρία
Χριστοδούλου Καλλιόπη
Υπεύθυνες Καθηγήτριες: Πετράκου Μαρία, Ρούσσου Ευθυμία

