ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΓΕ.Λ ΛΑΥΡΙΟΥ 23/10/24
Οι περιβαλλοντικές ομάδες του σχολείου μας πραγματοποίησαν την πρώτη τους δράση σε συνεργασία με το ΚΕΠΕΑ Λαυρίου. Σήμερα έλαβε χώρα το πρώτο μέρος της πρώτης περιβαλλοντικής μας δράσης, στο πλαίσιο της οποίας πραγματοποιήθηκε ομαδοσυνεργατική άσκηση σχετικά με τα αίτια και τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής ενώ στη συνέχεια παρουσιάστηκε το πρόγραμμα που διαχειρίζεται το ΚΕΠΕΑ σε συνεργασία με την Κοιν.ΣΕπ Ιστία Αιγαίου με θέμα τις ιστιοπλοϊκές μεταφορές προϊόντων του Αιγαίου μέσω πλοίων που κινούνται με οικολογικές μορφές ενέργειας, προωθώντας παράλληλα τον πολιτισμικό & γαστρονομικό
τουρισμό στην περιοχή αλλά και ευρύτερα στη Μεσόγειο. Οι μαθητές/τριες των ομάδων προβληματίστηκαν αναφορικά με τα αίτια και τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής, ενημερώθηκαν για το πρωτότυπο πρόγραμμα “Ιστία Αιγαίου” και προετοιμάστηκαν για τη συνέχεια της δράσης που θα λάβει χώρα στο πεδίο στις 4 Νοεμβρίου. Ευχαριστούμε πολύ το ΚΕΠΕΑ Λαυρίου για την υπέροχη παρουσίαση και την άψογη συνεργασία.





